Moiiiiiiiiii! Jutut lueskelin, mutt sen verran väsy just nyt, etten jaksa pahemmin kommentoida
. Hieroja tulee neljältä ja aion ottaa torkut sitä ennen
.
Lilleriina Voi pahus sitä sun ukkoas
, ei kannattais kyllä auton vuoksi pääsiäistä pilata, mutt minkäs noille miehille tekee. Tais mun ukkoni kestokiukku muuttaa sit teille sillä perjantai-iltana hänelle vähän asioita valaisin ja jostain kumman ja ihmeen syystä on mies taas ollut ihan erilainen. Lauantai-aamuna pääsi peräti yllättämään sytyttämällä aamusta takkaan tulen ja hakipa puitakin tupaan päivemmällä.
Muuten on nämä 5 päivää eletty niin kykikyljessä, ett ihan on uskomatonta. Lauantai oltiin viel kotona, mutt sunnuntaina lähdettiin sit mökille, käytiin pilkillä pariinkin otteeseen ja kotona ollessa lenkilläkin kahdesti ku oli keli niin hyvä. Eilen tultiin sit mökiltä kotiin ja täytyy tunnustaa, ett ihan oli kiva pääsiäinen, ei liikaa pämppäämistä, ei kännäämistä, ei baarireissuja, vaikka mies meinasikin pe-iltana baariin lähteä mutt luopui ajatuksesta, kun en luvannut häntä puolen yön aikaan sinne nakata, vaan ilmoitin, että "Minä nukun nyt".
Itse otin kupposta sunnuntai-iltana eikä mies sen huomattuaan mun päätäni silitellyt, mutt täytyy tunnustaa, ett mielessäni ajattelin hetken, ett "Siinäpäs sait maistaa omaa lääkettäs", sillä niin usein on mun haaveet yhteisestä illasta narahtaneet siihen, kun olen huomannut miehen ottaneen kuppia. En tekosestani itselleni siltikään hattua nosta, vaan aavistinpa pikkasen siltäkin suunnasta nyt, ettei miehestä ole välttämättä kiva kuunnella mun nalkutustani ottamisestaan, vaikka yleensä silloin, kun on humalassa, en viiti asiasta edes sanoa, vaan jätä puhumiset seuraavalle päivälle. Joka tapauksessa, kivempi ottaa porukassa, jos ylipäätään ottaa.
Ninni69 ja
Ninni-70 Ikävää, että aktiivihaaveiluajat ovat jäämässä taakse. Mun pitäis varmaankin laittautuaa samaan kastiin (ja sitähän ole jo pitkään ollutkin), mutt ajatukset on samat kuin Ninni69:llä, että vauva saa tulla jos on tullakseen, sillä ei meilläkään toi seksielämä niin aktiivista ole, ett se antaisi aihetta haaveiluun. En taida edes muistaa milloin on viimeksi pupusteltu, joten oli
Lilleriina, mullakin munaton pääsiäinen.
mur-mur ja muut tädin yllättämät, pahoitteni :hug:. Voisinpa naputella jotain todella lohduttavaa, mutt täytyy myöntää, ettei sanat riitä
.