40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Itsellä täällä epäilys ja pettymys nostaa päätään..

..ei tunnu masulla enää mitään:( rinnanpäät vain kipiät jonhin verran(iltaa kohden kipeytyneet aina enempi)..lämmöt aamusta 37

Tämänpäiväisestä dippauksestani yritin ottaa kuvaa..olin siinä näkevinäni sitä viivanpaikkaa hyyyyyvin, hyyyyvin hailusti - mikä miulla siis tulee ensin, ennen plussaa jos tärppi käynyt..
..paljaalla silmällä en nähnyt, vain kameran kautta.

Kunhan patterit latautuneet, kokeilen koneen näytöllä, mitä näyttää - kameran kautta siis suurennettuna hieman "olevinaan" näkyi jotahin..pisu oli ainahin liurua kun rakon aamulla aikaseeen tyhjensin kokonansa pönttöön.

Nyt kun mie muistelin..olikohan se niin, jotta tärppikierrolla oireet alkoihin v a s t a dpo6 jälkeen? - EI ennen sitä..jatkuen sitten koko ajan lisääntyen tuonne dpo10-11 vaiheille, jolloin alkoi niitä nivuskipuisia tulemaan kovasti.

Ei auta kun vain kattoa loppuun saakka..illasta palelsi kyllä julmetusti..ei meinannu peiton alla mil-lään lämmetä ja Glögikään ei sitten enää maistunut.(kylmänä joinhin kyllä tällä kertaa)

Mukavaista päivää kaikille:wave: ja niittä..+++++++++:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
lumeton Voi ku ihanaa :kiss:. Ja sinä kelvoton olet meiltä tietoa noin kauan pantannut =). Onnekasta masunkasvattelua :heart:!

Rominas Taisit ostella niitä testejä vähän enemmän kuin meille kerroitkaan :LOL:.

mur-mur Peukkuja, ett viivasta alkais pian kehittyä :heart:!

Minttu2011 Minä niin toivon, ett toi oire vs. oireettomuus olis just sitä itteään :heart:!

anjamarita Toivottavasti se toinenkin munasarja löytyy ja saatte aimoannokset muniksia kypsymään :heart:!

ON Mulla on tänään ollut menkkamaisia kipuja vatsalla, vaikkei totisesti olis enää sen aika. Mitähän lienee värkeissä vialla kun tältä tuntuu?? Nyt on muuten sit pyllykin kipeä puhumattakaan väsyneistä jaloista, kun olen päivän tepsutellut ikkunoita pesten. Vähän olen jo jouluvalojakin laitellut, mutt en läheskään kaikkea ja loput saakin jäädä ensi viikonlopulle, sillä olen niin sippi, etten jaksa enää tepastella yhtään. Ku toi ukko vaan olis toisenlainen, niin vois ihan relata ja viettää laatuaikaa, vaan ei :stick:. Eilen hän ei ollut ehtinyt tuntia olla kotona ku se perjantairähinä jo alkoi ja ihan selvinpäin. Tänään ei olla sitten puheväleissä oltukaan, vaan kumpikin on touhuillut omiaan. Korvis särkee, mutt onni se on sekin, ett päänsärky menee yleensä ohi kahvilla, ettei tarvi siihen tropata.

Kivaa ja lupsakkaa iltaa kaikille ensimmäistä adventtia odotellen :xmas:!!
 
Ottis
mur-mur No voi surku jos surkealta tuntuu. Mutta =)... minäpä sain nyt jännäämistä, kun odottelen sun laittamaasi kuvaa. Älä siihen liruun dipattua testiä kovin sure, vaan dippaa aamusta väkevämpään pisuun. Sitten saattais jo muutakin kuin viivanpaikkaa näyttää. Peukkuja :heart:!

Lumeton Haluatko tonne meidän yrjöklubiin? Jos, niin laitatko tietos tänne, niin siirrän ne sitten sinne??
 
Moikat taas tältäkin suunnalta:wave:

LUMETTOMALLE onnea rutkasti masun kasvatteluun:heart:

Tää palsta on kyllä niin kultaa...kiitos teille kaikille jotka täällä kirjottelette, itsellä tää kirjottelu on jääny vähän vähemmälle, mutta lukemassa käyn päivittäin ja olette mielessä muutenkin...

Paljon on nyt viimeaikoina itsellä mielessä pyöriny "pidemmälle" hoidoissa meno ja varovaisesti oonkin miehen kanssa jutellu että olisiko hän valmis lähtemään mahdollisesti siihen IVFään..vai miä se nyt olikaan..ymmärrätte kumminkn mitä tarkoitan...
Putunen vissii aika pian pääsi"itse asiaan" eli siihen koeputki hedelmöitykseen, vai koittaako ne ensin suositella jotain muuta? Ja osaisko joku suositella Helsingistä jotain tiettyä paikkaa joka ois hyvä..siellä vissii on useampi ja on tältä meiltä katsoen lähin..mutta kun se ei kuitenkaan ole tässä ihan nurkan takana ni sitä olenkin mietiskelly että kuin hankalaksi se sitten ihan käytännössä menis? Pystyykö niitä väli ultrauksia tekemään muualla? Ja siis tää tosiaankin on ihan vaan mun oman mielen päällä eikä oo mies mitään suostumustaan antanu...kyllä meillä itseasiassa eilen käytiin varsinaista keskustelua aiheesta kun kyselin hänen mielipidettä luovutus solu juttuihin...

Kailille kaikkea hyvää ja halitukset masun kasvattajille..erityis rutistus Putuselle.
MURMURILLE onnen kantamoista tähän kiertoon ja ihanaa OTTIS..mäkin pesin ikkunoita tänään ja aattelin ettei kukaan varmaan oo jättäny näin myöhäseksi..ja juu...mulla tää ei todellakaan ole varhaista joulu siivoamista:)
 
Ottis - ei sitä viivanpaikkaa taida muut nähdä, kuin mie;)
..sellaista: pikkiriikkisen aa-vis-tuk-sen punertavaa näkyy miun silmään..

(napauttamalla hiirellä, suurenee)

Kertoileppa Ottis(tai joku muu ihunainen)..näettekö sen viivanpaikan?
..mie tiedän tar-kal-leen, mihin kohden se tuossa Wondfon testissä tulee.=)
(salapoliisityötä tehnyt muutaman päivän netissä:D)

Otin tarkoituksella ilman salamaa(salaman kera ei näkynyt)..ja nuo testit onhin sellaisia(monella näin), jotta ei tule sellaista harmaata viivanpaikkaa kuin esim. David/Sofi One Step liuska testeishin..vaan ensin haaleaa "jotahin"(vaaleampi painauma) ja siittä sitten alkaa muuttumaan sellaiseksi..kuin pari tippaa, olisi vesimukiin punaista vesiväriä tipautettu, vahvistuen punaiseksi.

Ottis
..ja miullahan se aamu pisukka EI tunnetusti ole hyvinkään tujua, mie kun valvoskelen todella myöhään, ei virtsa pitkään kerkeä muhia rakossa - käyn vielä n. klo: 02-03.00 veskissä..ja jos Sallukkaa käytän yöllä kakilla, silloinhin.
..ja jos-ta-hin syys-tä se aamuvirtsa vaan miulla on laimiampaa?

Katsellaan nyt..lämmöt sen 37.3..Lugethin taitaa pikkasen nostella, alakerrassa kosteaa(Luget)..masu ei turvoksissa..mutta pierettää:xkoko ajan!..:LOL:

:attn:Huom!
Tuossa raskaustestissä on sana(TIRA) - heti dippaamani testin yläpuolella..se punerva viivanen on siinä I kirjaimen alla heti..:)

MUTTA..eipä nuolaista, ennen kuin tipahtaa - odotan sitä paljain silmin nähtävää haamuista ensin..s i t t e n vasta alan kunnolla jännäämään!:eek:
 
Viimeksi muokattu:
Hei taas mur-mur, Ottis, Pikkutirri ja kaikki muut!!:wave:

Ja kiitos jälleen kaikille tsempanneille ja erityisrutistus takaisin Pikkutirrille!

Mur-mur - saattaa tuossa aavistus jotain näkyä, mutta nuo testit ei ole mulle tuttuja, joten en osaa oikein sanoa.... voi kunpa kuitenkin huomenna ja siitä eteenpäin vahvistuisi ja punertuisi! :heart:

lumettomalle ja minni007:lle onnittelut ultranäkymistä!

pikkutirri - me ollaan Hesassa hoidoissa. Siellähän on monta klinikkaa, mutta Väestöliitto taitaa olla halvin. En tiedä voisiko väliultrissa käydä muualla - luulen ettei voi, koska hinnat menee "pakettina" yleensä, että yhteen ivf-hoitoon kuuluu esim. 3 seurantaultraa. Me päästiin iän vuoksi heti ivf-hoitoon, eli ei mitään muita kokeiluja ollut välissä. Kun oli ollut noita luomuplussiakin, niin ei tehty esim. aukiolotutkimusta, vaan pelkät perusverikokeet multa ja mieheltä simppanäyte.

anjamarita - toivotaan monta hyvää munasolua kehittyväksi ja onnea kovasti ensi viikkoon!!

ON: ostin sellaisen CB digi viikkonäytöllisen, ja kyllä se näytti heti sitä 3+ kuten pitikin :)
 
Viimeksi muokattu:
Mitäs Euphonialle kuuluu? Oletko testaillut tai onko tuntemuksia johonkin suuntaan?

mur-mur - äsken kun kääntelin ja vääntelin näyttöä ja suurentelin ja tietystä kulmasta katselin, niin hieman ohuehkoa punaviivasen tapaista olin nyt näkevinäni =)
 
putunen - Muiskut:kiss: siulle siitä Digin vastauksesta - A I V A N IHUNAA KYLLÄ!


Juu..se bongaamani viivanen, on vasemmasta reunasta vahvempi ..aika ohkainen hailurainen vain..

..sitä vain mietin, että silloin miulla saattaisi olla tänään dpo7?..eli: kiinnittyminen ehkä dpo6(eilen)ja nyt näkyis vain tuon verran..ehkä..ehkä ei kuiteskaan, jää nähtäväksi..o n n e k s i töihin vasta 30.11..saan piinailla rauhassa vielä muutaman päivän dippaillen:D
 
Huomenia täältä!
On ollut sen verran traaginen viikonloppu, että en tiedä mistä aloittaisin.
No, ehkä parhaiten ymmärrätte, jos ilmoitan, että päivttäjä voi poistaa mminut tuolta yjöklubista!

Tässä pitkä tarina, joten varautukaa pituuteen ja yksityiskohtaiseen selostukseen tai skipatkaa yli, kummin vain. Mutta pakko on jonnekin nyt purkaa tätä tyhjyttää, joka on aika kummasti sanottu. Purkaa tyhjyyttä. Eihän siinä tyhjässä ole paljon purkamista, mutta kuitenkin tyhjyys huutaa niin kovaa, että korvia särkee.

Kävin siis perjantaina th:lla ultrassa tarkistuksella. Olin luottavaisin mielin, koska tiesin, että ovis oli tiedossa.
No, sinne ultraukseen mentiin, jossa ei näkynyt sikiön kasvua, sydänmen sykkeestä puhumattakaan.
Sitten siirryttiin vaginaultraan tarkentamaan, mutta sama homma. Th kyllä kokeili, että kohtu oli kasvanut, mutta eteenpäin ei ollut mennyt.

Nyt sitten vielä asian tekee vielä kaksinverroin pahemmaksi, että v.ultrassa näkyi toinenkin ruskuaispussi/raskauspussi, en tiedä kumpi. Th ensin meinasi, että jotenkin heijastaa toisen siihen viereen, mutta koska itselläni on epäidenttiset kaksoset, niin tunnistin kyllä heti, että kaksi pussia siellä oli ja väliseinä välissä.

Siis miten voi ihmisellä olla sellainen "tuuri", että saa liikkeelle tuollaisen paskan munasolun, joka ryökäle vielä jakaantuu kahdeksi, mutta on niin paska, että ei kumpaankaan tietenkään mitään muodostu, koska samasta paskasta munasolusta molemmat kappaleet. Eli tässä tapauksessa olisi olleet identtiset kaksoset tulossa.

Tiedän tämän myös siitä, että pe iltana alkoi ruskea pienen pieni vuoto, jonka ajattelin saaneen alkunsa vaginaultran ärsykkeestä. Mutta hyvä niin, että alkoikin, koska joudutti varmaankin tätä koko asiaa.

No eilen illalla alkoi tulemaan verta enemmän ja klo 8 aikoihin illalla tuli sitten supistuksia jotain alle puoli tuntia, ja sieltä alkoi tavaraa tulla ulos.
Vähän väliä kävin tarkistamassa "löydöksiä", joita alkoikin tulla, kaksin kappalein. Ensin kaksi pientä tasaista kiinteää möykkyä, lähdin lämpimään suohkuun helpottaakseni oloa. Siellä alkoikin tulla taas lisää tavaraa, eli nyt kaksin kappalein pussukoita. Ja sitten lisää pientä tavaraa, Kunnes jossain vaiheessa tuli aika suurikin möykky, olettaisin istukan olleen, joita tuli siis yksi.

Siellä vessan pöntöllä tuli sitten itkettyä ja olo on lievästi sanottuna pöllähtänyt.

Olen tässä elämän suurien taistelujen myötä kuitenkin oppinut, että kun asia on tapahtunut, niin sitä on turha jäädä tuleen makaamaan.

Nyt olen päättänyt, pöllähtäneestä olosta huolimatta, että teen päästöksen jatkossa nyt ja heti. Joko jatkan tätä venäläistä rulettia, jota raskautuminen aina jossain määrin on, tai sitten laitan pillit pussiin.

Jos jatkan yritystä, niin sillekin olen laittanut takarajaksi ensivuoden toukokuun lopun, jolloin täytyän 42. Eli puoli vuotta on aikaa. En tiedä miksi tuo raja tuntuu hyvältä. Kai jokin tietty päätetty raja on jotenkin sellainen, joka tuo asiaan lopullisuutta.

Jos sitten päätän olla yrittämättä tätä elämän uutta rakentelua, niin sitten suuntaan ajatukseni opiskeluihin. Mutta tiedän, että asia voi jäädä mieleen jonnekin sitten ajatuksena asustamaan.

Mutta kun en tiedä loppuuko vauvakuume koskaan. Vai tuleeko se aina vaan uudestaan ja uudestaan, kunnes luonto asettaa omat rajansa.

Nyt sitten maanataina th soittelee, koska silloin pe otettiin hcg vielä. On mielenkiintoista tietää, onko silloin jo alkanut laskemaan. Ja siksi tuo lukemakin oli aluksi niin korkea, koska kaksi siellä olisi ollut tulossa.

Kyllä tämä tuulimuna on niin perseestä, kun se huijaa vaan, eikä sitten annakaan yhtään mitään. Ensin se paska rakentaa kasin kappalein asumuksia tuonne, eikä sitten asukkaita koskaan ole tarkoitus niihin tullakaan.

Jos nyt päätän, että aloitan tämän matkan taas kerran, niin olen ai8konut hankkia clearbluen ovistestit. Eipä tarvitse miettiä viivojen vahvuuksia jne. VAikka tuossa oviksen bongailussa onnistuin kyllä viimeksikin.

Ja tietenkin olen jo lukenut tarinoita, kuinka toiset ovat raskautuneet heti ilman yksiäkään kuukautisia välissä. Ja kuinka toisilla taas on mennyt sitten vuosia uudelleen raskautumiseen.

Jossain vielä joku kirjoitti, että elimistö laittaisi uusilla kierroilla matkaan enemmänkin munasoluja, koska elimistö olisi otollisempi uuteen raskauteen. Mutta en tiedä uskoisiko tuota, vai oliko vaan jonkun omaa sepitettä.

Päivät olen nyt viettänyt netissä, vuoroin etsiskellen kohtalotovereita, joiden tarina on saanut nopeasti uuden ja paremman käänteen ja vuoroin olen käynyt etsiskelemässä työpaikkoja. Mutta jos ihan rehellisiä ollaan, niin haluaisin olla kotona lasten kanssa. Olen niin suunnittelevaa sorttia, että arvatkaa vaan olinko suunnitellut jo elämää taas kuinka pitkälle äitiyslomia myöten. Ja ajatuksella siitä, että olisin saanut olla kotona kun kaksoset lähtevät eskariin jne......

Päätöksiä opn nyt kuitenkin tehtävä, koska haluan olla asioideni kanssa ajantasalla ja on helpompi elää eteenpäin, kun on jokin suuntaviiva.

Arvatkaa vain, olenko jo miettinyt, että haen kaupasta jo nyt heti greippimehuakin. Kyllä tämä on niin perseestä joskus tämäm elämä.

Asian tekee vieläkin pahemmaksi se, että juuri pe saimme teidon, että vuosia kestäneen oikeusjuttujen jälkeen, joka kaikki alkoi siis hometalosta, joka ei ollut meidän onneksi, niin siitä vuosia vyöryneenä saimme lopullisesti asian päätökseen. Emme saaneet mitään korvauksia, mutta emme joutuneet maksamaan sentin senttiäkään, vaikka meillä viimeiseen asti oli uhka päällä kymmenien tuhansien eurojen vaateesta.

Eli mitä opin, sen, että hyviä asioita ei näköjään voi sattua samalle päivälle. Olisin ollut elämäni onnellisin päivä, kun asiat olisivat olleetkin ultrassa hyvin, mutta nyt tuo murskatieto murskasi myös tuon huojentavan uutisen, jota olemme vuosikausia odottaneet. Eli pitääkö aina yksistä hyvistä uutisista maksaa jollain sairaalla tavalla?

Tässä teille pitkää tarinaa ja sielun syvyyksistä kirjoitettuna. Koitan jatkaa jotenkin tästä eteenpäin. Pakkohan se on kerätä murskatun sydämen sirpaleet jostain tuolta pitkin lattiaa. Onneksi on tuo ihanimmista ihanin pieni tuolla, jonka hymy sulattaa nuo sirpaleet takaisin kokonaiseksi sydämeksi.

Toivotan teille ihunaisille parempia uutisia!
Palaillaan.
 
Voi Bugsy :hug: Olen niin kovin pahoillani. Niin tutulta kuullostaa.. surra tyhjää. Minun tuulimuna-plussastani on nyt kohta puoli vuotta. Kaavinta viikoilla 12+3, ja odotusta, odotusta, odotusta... Oikeastaan nyt ei enää niin paljon yrittämistä edes ajattele, täällä eilen kävin tarkastamassa oman kiertonikin :) Ovikset olen bongannut ja myös hyödynnetty on, mutta kun ei niin ei. Alun into ja malttamattomuus kyllä taittui tuohon kokemukseen, tärppihän kävi heti yk1.

Voimia sinulle, ja hyvä että kirjoittelit tuntojasi. Takaraja varmasti auttaa, itse en sitä vielä ole asettanut.
 
Ottis
mur-mur Ehkä siinä aavistus jotain näkyy =). Dippasitkos tänään? Peukkuja :heart:!

bugsy Olen pahoillani :( :hug:. Todella surullista. Poistan sut yrjöklubista.

ON Taitaa tehdä ovis tuloaan. Laskeskelin, ett sen pitäis osuman lauantaille eli tänään olis hyvä miehen pusseja vähän tyhjennellä :).
 
  • Tykkää
Reactions: Rominas
Voi bugsy..miten surullisen viestisi täällä näen ja luen:'(..ei oikein tahdo löytyä sopivia lohduttavia sanoja..voimasia, jaksuja ja lämmin halitus täältä

Tuo takaraja voi olla oikein hyvä juttu:)
..itselläni se oli 2010 vuoden loppuun..ja niin vain lisävuosi on kohta vierähtänyt..:|
Omalla kohden EI siis mennyt i h a n kuin suunnittelin(niin kuin ei aina moni muukaan asia)..elo tämmöistä vaan on..

Hetken aikaa miekin olen aina ollunna siipi niiiiin maassa, kuin olla ja voi:ashamed:..mutta samalla sellainen raivo/suuttumus/peräänantamattomuus ihan kuin nosti päätään: "vielä mie vaan pe***le kyllä yritän"!!!|O

Anna itteleis aikaa surra hetki..ja sitten nenu kohti uusia yrityksiä - toivottavasti ei montaa kertaa mene kun 9kk:n tärppi käy:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis - dippasinhan mie..blancon..juuuu: /
..testi muutoinhin täynnä sellaisia ärsyttäviä lommoja:kieh:

Makasin aivan iltapäivään, joten pisuhin oli rakossa ainakin 8h.
Heräillessä, tuntui niin noita _tutun oloisia_ selkäkipuisia(täti)..en tiedä..kun eihän niitä vielä dpo7 ole yleensä tullut:O..no, nyt ei tunnu enää..masu vain niin..niin tyhjän oloinen, ei turpea enään.

Odottavan aika on piiiiitkä:headwall:..ei auta kuin vartoa ja dippailla..nyt ei enään se 99.99% varmuus siitä tärpistä..ennemminhin "fifty-fifty"


Leppoisaa sunnuntaita ihunaisille:heart:

Meillä mies pyörittänyt jo ainahin 4 koneellista pyykkiä:)
..miekö mukamas laiska?:whistle:..enhän oooooo:D..en vain sunnuntaina sellaisia hommia halua tehdä, kuin pakon sanelemana(esim. lapsen ulkovaatteita)..ja miehellä on maanantai vapaa, joten sil-loin-hin olis joutanna..pesköön nyt sitten=)
 
mur-mur tulinpa vain huikkaamaan että viivanpaikkahan se siinä :kiss:
Latasin sinulle viivanpaikan etsiskelyyn mallitestin, otin kuvan muutama päivä viimeisimmän keskenmenon jälkeen kun oli vielä hitunen raskautta jäljellä ropassa.. ja viivakin sen näytti. Tuon jälkeen päästiin muutaman päivän päästä ihan blancoon joten turhia viivoja eivät nuo ainakaan hevillä anna. O-testi värjäytyi muuten hiljalleen plussaksi samasta pissistä kuin tuo viivanpaikka on tehty, kokeiles pregcheck/wondfon o-testillä miten sun käy..

Aijaa.com - 9125758.jpg

Onnea dippailuihin ja vahvoja kiinnittymisiä vauvantaimelle :)
 
pikkuinen..kaunihisti kiitän:)..vaan kun miun viivanen ei näy paljain silmin, pöh!:(..ja SITÄ mie odotteleisin kovin..
..mulla ei ole yhtikäistäkään O-testiä jemmassa: /..en taida enää tälle kiertoa niitä tilailla..on miulle tulossa huutiksesta tiistaina(luulisin)10mIU/ml testejä:p
..dipattavia siis riittää.:D

pikkuinen..siullehin pikaista - sitä 9kk kestävää tärppiä toivon pian:kiss:
..kyllä se onni:heart: siulle vielä vielä suodaan, tiedän sen
 
Dippasin vielä toisenhin testin..ja alkuun näkyi sellainen ohkainen viivanpaikka ihan ilman tihrustelujahin..mutta kun kuvia yritin ottaa ja testi siinä samalla hieman kuivui - viivanen katosi, Höh!:(
Pikkasen näkyy viivasta tuossa sanan TIRA I-kirjaimen kohdilla(samoille kohdin testin asettelin, kuin viimeikskin=))

..kylläpä huonosti näkyyhin: /


Yksi testi enään jäljellä..mie kun olen "himo" dippaaja..:LOL:
..ja sillä dippaan huomenna - mutta en aamusta, vasta iltapäivällä sitten.

Tiistaille odottelen testejä, noita herkkiä..en ole aiemmin sen merkkisiä käytellytkään.

Noissa testilöissä ON kyllä eroja - sekä pisun vahvuushin vaikuttaa TOSI PALJON!
..varsinhin ennen kierron loppua dippaillessa.
 
Viimeksi muokattu:
murmur muista tehdä dippailut vain ja ainoastaan vahvasta, tummankeltaisesta pissistä.. aina se rakossa kauan ollut pissi ei ole välttämättä sitä vahvinta. Juomattomuus on tärkeintä jotta pissiin erittyy verenkierrosta reilusti hormoneita veden sijaan.
Itse aina pissin valkeaan kertakäyttömukiin ja tarkistan pissin värin - ei tule hassattua testejä heikon näytteen vuoksi.

Ja sitä pysyvää tärppiä odottelen minäkin - sekä sinulle :kiss: että itselleni :ashamed:

Viivanpaikka oli testissäsi tänäänkin, ja tulee olemaankin vielä pari kolme päivää kun näin aikaisin dippailet - muista se äläkä hermoile heikkoa viivaa, se ei ole hyvästä sinulle eikä pikkuiselle vatsassasi :heart: vasta dpo10 eteenpäin alkaa näkymään ne punertavaisemmat viivat (itsellä tosin näkyi syyskuun kierrossa jo dpo7 selvät viivat mutta se kemiallinen taisi yrittää aivan liian aikaisin kiinniottoa, väärästä paikasta ja sen vuoksi ja onneksi irtosi ajoissa - säilyi ainakin tuubat vaikka sydän säröjä saikin).

Tännekin päin lähti tänään lisätilaus testeille, vähän jo houkutti jättipakkaus r-testejä mutta vielä tässä vaiheessa tyydyin o-testeihin :p no kerrottakoon että samaan pakettiin kuului muutoma r-testikin.. :xmas:

Sinun testejäsi katsellessa kuulen plussatuulosten puhaltelevan, lähetätkö samaa puhuria tännekin suuntaan parin viikon kuluttua :flower:
Ei ole meinaan nuo testit näyttäneet turhia viivanpaikkoja tai haamuja minulle, paitsi tietysti ovulaation aikaan mutta eihän nekään turhia viivoja ole - serkkuhormoniinsa vaan reagoivat.
 
Täältäpä läksi pikkuinen..

Miulle näytti Heinäkuun tärpissä Pregcheck-testit(liuska)ensin viivanpaikkaa, vahvistuen haalean punertavaksi sitten dpo10 TAI 12(ovista kun en tikutellut)..luulenpa kuitenhin sen olleen sen dpo10.

Enkä mie vielä tässä vaiheessa hermoile heikkoja viivasia:)..mutta jos tärppi käy ja viivanen hyyyyyvin hailu dpo12 eikä ala vahvistumaan..niin, silloin kyllä tiedän mitä se kohdallani merkkaa..

Tokihan mie olen todella malttamaton - myönnän:saint:..sitä vaan aina kuvittelee, että jospa MIE NYT olisin se tapaus, jolloin viivanen näkyy t o d e l l a aikaiseen..juups:p

Tuosta virtsan vahvuudesta vielä..

Itselläni on hyvin hidas aineenvaihdunta ja saatan juoda päivän mittaan nesteitä vaan kaffe kupposten verran..ehkä n 3kpp/n. 10.5dl..en aina sitäkään.
Veskissähin käy lirulla harvakseltaan(jos aamulla klo: 7.30 niin sitten vasta töistä kotio tultaessa klo: 14.30..liian harvoin, tiedän..)
..ja juu, pisun värin myös aina tarkistan;)olen kuules, kuin oikia laborantti kun veskissä tehtailen noiden testien kera.:D

Mie syön esim. punajuurisalaattia paljon ja välillä meninhin lankaan ns. kun pisun väri oli sellaista oranssin keltaista..ajattelein jo tärpin käyneen..vaan ei, se johtuihin punajuuresta.
..miulla kun se pisukka värjääntyy oikiasti hieman tummemman(auringon) kellertäväksi - oranssiin vivahtavaksi kun pieni yrittää pesää rakentaa..
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa jutustelua MURMUR ja PIKKUINEN:) onnen pimpuloita teille molemmille!!!

Voi BUGSY....oon niin pahoillani puolestasi:( Ei oo ees sanoja...iso hali...

Kiitos PUTUNEN rutistuksesta ja infosta...:)
Kävinkin siellä väestöliiton sivulla...enää tarvis myös mies saada myötämieliseksi asialle...43 ikävuoteen mennessä ois mahdollista saada kelakorvauksiakin...se ikähän paukkuu sitten ens heinäkuussa...huoh..kun tää aika menee ja sitä alkaa olla vanha jo...PÖH...

OTTIKSELLE hyviä "pussien tyhjennys" sessioita:)
 
Just niin pikkutirri.... minä täytin lokakuussa 43 ja emme saa kelalta korvauksia, siksi hoidot maksaa, mutta kaikkea ei voi rahassa mitata. Me ollaan Fertinovan asiakkaita =)

Tänään irroitus piikki klo 21.20 ja punktio ti klo 9.20..... Kyllä jännittää saadaanko niitä alkiota aikaiseksi jotta päästäisiin siirtoon perjantaina =)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä