40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
MUR MUR IHUNA! Kun minäkin toivon että olisi ollu SITÄ ne masujutskat mutt ne sitte loppui ja on ihan normi olo... ehkä masua turvottaa mutt täti tulloo ens tiistaina viimeistään (kait) jos ei ihme ole sattunut, tisutkaan ei oo kipiät.. siis oireita ei ole, en tiedä onko mahdollista olla oireetonkin ja silti tärpätä? Viimeks k-menneessä tärpissä oli tooosi voimakkaat oireet että ei voi sanoa samaa nyt.

Ovistestit dippasin äsken (oli niitä halpistetsejä...) ja hailukkaa näytti sekä liuska- että kasettitesti. Mutta sehän ei kerro RASKAUDESTA vaan että on se lh-hormoonitaso kierron loppua kohden noussut hieman?? Näin muistaisin..
Kunhan kokeilin.. silloin tärpissä dippasin ensin ovistestin DPO16.. Nythän on DPO12.. Silloin näytti vahvaa plussaa heti..
 
pikkutirri - voi k u n p a sie saisit mieheis ymmärtämään, kuinka siun syli huutaa vielä yhtä pieniäistä:heart:
Mie laittelen sellaisia positiivisia sätehiä teidän mökkeröiseen tulemaan
..jospa se mieskin taipuis..:)

..kylläpä olihin kiva käydä saunassa ja kohta ranskiksia&makkaraa popsin päälle - iski ihan himo!:p

Minttulainen ihunainen..voisithan sie kopaista R-testillähin hieman;)
..ja jos ei vielä mitään näytä, odottelet sinne tiistaille seuraavaa dippausta - mikäli tätiä ei kuulu..
 
Viimeksi muokattu:
OTTIS KATTIS!:hug:
Sinä se jaksat pakertaa väsyksiin saakka ittes! Relaa nyt hiukan!! Ukkosi annat toheltaa mitä haluaa, sulla on oikeus vapaapäiviin!! Näin on!! :heart:Muuten oot ihan burnout kohta!
Tsemppiä kummiskii pussien tyhjentelyihin!;)

MUR MURille vielä: kyllähän minäkin olin jotakii näkevinäni tuossa sun kuvassa.. kovasti vahvistumista sille!!!! PUUUHHH+++++++++++
Minäkin yks testifriikki.. piti vasta keskiviikkona. Mutta en usko ett jos huomiset ovishalpistestit ei vahvene niin en tuhlaa r-testejä turhaan...huoks!:|

PIKKUTIRRI! Ihunaa jotta sinäkii aiot kokeilla hoitoja, koitahan saada ukkos puhuttua ympäri! :hug:

ONNEA PUTUSELLE vahvasta plussasta!!! :heart::heart:
 
VOI BUGSY IHUNAINEN!!! OLEN TODELLA PAHOILLANI!!!:hug::'(
SUPERHALITUKSET SINULLE ja EIKUN UUTTA YRITYSTÄ VAAN!!! Onneks meni itekseen kesken ettei tartteinnu tyhjennystä niinkuin mulla,,, on ihan perseestä!!!
Jaksuja!:heart:

WB! Kiva kuulla sinustakii!! SITKEYTTÄ sinnekii puhallan ja ++++TUULIA!!!! PUUHHH!!!+++++++++
 
JOO Mur Mur, katotaan miten aamulla tuntuu... niin monet kerrat oon pettyny kun toiveikkaana dipannut ja sit jo heti samana päivänäon tädin helma heilahtannu!!! BLÄÄÄHHH!!!!!!:mad:

Minä en niitä lämpöjä oo kauheesti mittaillut mut pitäis kai kokeilla??

No tsemit vaan sullekii jotta viiva vahvistuisi ja
NE PLUUSATUULET MUILLEKKIII!!!! PUUUHHH!!!!++++++++++++
 
Hei kaikille:wave: uusi vanha ketjulainen ilmoittautuisi taustailemaan.

Onnea matkaan Lumeton toivon kovasti, että vuoto pysyy pienenä tai loppuu kokonaan.

Olen siis uudelleen kuumeilemassa. Minulla on 11 kk ikäinen tyttö. Ensi vuoden puolella käynnistelen ainokaisen huurunenän siirtoa eli yksi alkoi on pakkasessa odottamassa. Vuosi pitää olla täynnä, ennen siirtoa, koska tyttö syntyi sektiolla. Kierto on ollut ihan sekaisin vielä, joten odottelen sen tasaantumista tässä. Imetysen lopetin kokonaan syyskuussa ja sen jälkeen on ollut ihan tosi lyhyitä kiertoja ( alle 20 pvä). Nyt viimeksi oli 21 pvä. Tällä vkolla olen dippaillut kaappiin jäänneitä ovis liuskatestejä. Ohjeet ovat hävinneet, eilen oli aika tasa vahvat viivat, mutta unohdin tarkistaa tuloksen 15min sisällä, joka on aikarajana tuossa testissä. Olikos noissa liuskatesteissä jotain muuta mitä piti muistaa....

Mur-Mur noissa liuskoissa näen kyllä haamupunaista. Toivottavasti vahvistuu....b=)d

Seurailen teidän vaiheita, mutta en aina ennätä kirjoitella.

Ihanaa joulunalus aikaa kaikille :xmas: ja hurjasti ++++++ kaikille!

Oivikki
 
Viimeksi muokattu:
Voi MINTTU ihanainen...hyvät yöt sinullekin:) ja kiitokset "miehen ympäripuhumis" toivotuksista, kuten myös MURMURille:)...hiljaa hyvä tulee...mä koitan puhua et näillä clomeilla mennään maaliskuulle asti ja sit jos vielä sitä keinoa yritettäis...

ANJAMARITA onnea teille tähän hoitoon ja onnekasta punktiota...toivottavasti teille pieniäinen siitä siunaantuisi:heart:
 
Oivikki voi kuinka monesti olen sinua ajatellut, että mitä sinulle kuuluu. Paljon onnea uuteen kuumeiluun. :hug:

Ottis voi miten ikävää, ettei plussa pysynyt.Tsemppiä uuteen yritykseen. :heart:

Mur-mur sinulle peukut pystyssä. Toivotaan toivotaan... :flower:
 
Minttu - jospa huomenissa miun kaverina dippaisit:wave:..kyllä dpo13 jo näkyis jotahin..
..ittelläni vaan NYT tuntuu..EI MILTÄÄN..:ashamed:..tai no, lämmöt nyt 37.4..tämmöistähän tää aina on, tämä piinailu aika..
Plop Plop siun testiin jos dippaat huomenissa!

Kiittos Uudi peukutuksistasi!:)
Ihanan Rauhaisaa ja valkoista Joulun odotusta..
..siun perheellesi:kiss:

Oi Oivikki - Ihunaa, tuu vaan tänne taas kuumeilemaan!!!!!
..siellä saattaa se pieni huurunenä odottaa, jotta pääsisi siskon kera leikkimään:)

..ajatella Oivikki, siun pien jo kohta 1v
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta MUR MUR ja muut!!
Pikaisesti vaan semmottista: dippasin klo 4 aikaan sekä davidin r-testin että yhen o-testin (niitä halpoja) ja r-testi näytti... kuinkas muuten : NEGAA:(ja o-testi samaa kuin illalla... joten eiköhän tässä tätsyä ootella. Siten noin kp 10 mun pitäis sinne ultraan mennä.. no nyt täytyy lähtee, ihunaa päivää kaikille vaikkei nuo ilmat mitään ihunia ookkaan... MOIKS! :heart:
 
Hei kaikille!

Täällä alkoi vuoto perjantaina, ja kun se oli suhteellisen niukkaa niin tänään sitten ihan varmuuden vuoksi dippasin tyylipuhtaan negan :( Elikkäs mulle saapi merkata kp4.

Voi Bugsy! Voimia ja jaksamista sinulle :hug:
 
Euphonialle pahoittelut :(! Voi harmi! Onko teillä jatkosuunnitelmia tai oliko alkioita vielä pakkasessa?

Mur-murille toivotan testiin plussaa :heart:! Mintulle pahoittelut negasta :'(!

Tervetuloa oivikille taustailemaan ja onnittelut jo noin isosta pikkuneidistä =)!

On: nyt kun mulla kaikki on muuten mennyt tähän asti hyvin (huomenna 6+0), niin alkoi kummitella mielessä tuulimuna. Onneksi ultra on ens viikolla, niin saa selvyyttä asiaan, missä mennään. Tetu68:n, bugsyn ja nöpsön huonot uutiset on mielessä kyllä :|. Voi kun niin kovasti toivon, että siellä löytyisi elämää ja oikeassa paikassa.... vaikkei toki sen jälkeenkään mikään ole itsestään selvää. Tuo kuumeiluaika oli henkisesti kyllä levollisempaa kuin tämä aika ennen varhaisultraa, huh. Soili - sinun alkuajan epävarmuudet on myös mielessä usein, mutta onneksi sinulla on nyt kaikki mennyt hyvin, ja toivottavasti menee loppuun asti. Käythän välillä kertomassa kuulumisia :).
 
Hei ihanaiset :)
Suuren suuri voimahali:hug: Bugsy olen tosi pahoillani puolestasi..tiedän tunteet mitä käyt läpi :'(
mur-mur peukutan että viivanen vahvistuu:heart:
Täällä oottelen punaisia päiviä alkavaksi viikon päästä ja kyllähän ne sieltä taatusti tulevatkin:mad:
Vesijuoksussa tuli käytyä ja kääk huomenna menen laittaan tatskan ja jänskättää ihan satasella:p Toivottavasti tulis hyvä ja pysyn loppuun asti paikallani:LOL:
nyt alettava ruuanlaitoon ja toivotan kaikille muksua päivää ja PLUSSAPUHUREITA:heart::heart:
 
Ottis
mur-mur Kyllä tossa i-kirjaimen kohdalla jotain viivantapaista näkyy, vaikka kuva onkin melko tumma. Toivottavasti se siitä ihan oikeaksi plussaksi vielä muuttuu :heart:.

Pikkutirri Jäi illalla pussit tyhjentämättä ku ukko siihen malliin töllötteli. Hän sitä kuitenkin niin harvoin tekee, ett se ilo hänelle suotakoon. Eilen oli tosivahvat ovisoireet ja ihan jo aloin aamusta pelätä, että oliko se jo (kp7) ja meni kans, mutt nyt ip:stä nippaili oikealla puolella ihan lupaavasti eli uskon, ett vielä ehtii pussukoita tyhjennellä. Jospa sen tänään asiaksi ottaisin ja sitten vielä yrittäisin to tai pe saada simppasia talteen. Mulla on vain kaksi o-testiä ja ne ajattelin tehdä to ja pe. Jos torstaina viiva kovin vahva, silloin pitää pupustella, muuten jätän sen suosiolla perjantailla. Jos ovis tulee kp 13 niinkuin yleensä, on se lauantaina. Eilen tuli yhdellä veskireissulla paperiin runsaasti ovislimaa eikä sen jälkeen sitten enää mitään. Pitänee varmaan sitä 'limottumista' tässä odotella :). Ei varmaan tekis pahaa, vaikka kipasisin kaupasta greippimehua myös.

anjamarita Peukutuksia edelleen :heart:!

Pikkuinen12 Totta tuo, että huomiota kiinnittää mitä ihmeellisimpiin asioihin. Mulla oli olevinaan raskaana ollessa pissassa erilainen 'tuoksu', sellanen jotenkin hapan tai imelä. Minä tunnistan oviksen pissan väristä. Se on silloin aavistuksen verran punertavaa.
 
Ottis
Putunen Toivotaan tän viikon hurahtavan sulla ohi hurjaa vauhtia, ett pääset ultraan ja että siellä totisesti pikkuinen alkio jo näkyisi eikä mitään tuulimunaa :heart:!

Uudi Kiitos :kiss:. Täysillä uutta kiertoa tässä jo mennään ja haaveissa joulunalusplussa :saint:.

Euphonia pahoittelut tädin tulosta :( :hug:. Minä tein viime perjantaina saman ku sinä eli ku vuoto loppui torstaina, dippasin pe-aamuna ihan varuulta ja negahan se myös. Nyt alkoi taas nippailut muniksissa jo kp3, joten alkoi vähän ihmetyttää missä mennään. Illalla oli taas alavatsalla kipuja ja aloin ihan miettiä, ett pitääkö varata gynelle aikaa ihan tsekkaukseen.

Minttu2011 Kyllä se niin oli, ett lauantaina minä raadoin meistä enemmän, sillä touhusin iltaan asti, kun mies puuhasteli vain päivällä. Kipeä ja väsynyt olin, mutt illalla relasin sitten kunnolla, kun olin saanut vähän luotua jouluvaloilla tunnelmaa :). Eilisen illankin pääasiassa vain makasin ja lueskelin. Nyt odottelen 3työpäivän jälkeen alkavaa 5 päivän ruhtinaallista vapaata. Silloin en aio touhuilla turhia, vaan jos järvi on jäätynyt kunnolla, lähden jo torstaina pentujen kanssa mökille ja sieltä kotiudun vasta sunnuntaina. Ma ja ti on vielä vapaata, mutt suunnittelin vähän shoppailureissua maanantaille.

Kurja jos se täti sieltä jo tulla jolkottaa :(. Mutt nyt sulla on sit siihen jouluplussaan hyvät shaanssit :). Peukutuksia :heart:!

tattinen Huih! Millasen tatskan otat? Mä en uskaltais ottaa tatuointia.

Oivikki Ihanaa, ett tulet kohta meidän kanssa tänne jännäilemään. Toivottavasti se huurunenä selviää sulatuksesta ja siirto onnistuu :heart:!

mur-mur Tän ip:n testistä kuvasta odottelen =). Lähden kolmeks palaveriin, mutt kurkkaan sitten taas :wave:!!
 
Moikka kaikki ihanaiset :)
Täällä taas Zillian pitkästaä aikaa tuli kurkkimaan teitin kuulumisia. Kurjia uutisia Bugsylla, olen tosi pahoillani. Ja halit muillekin negapeikon kohdanneille...tunne on niin tuttu.
Mullakin viime kierrossa haamuili/plussaili pari pvää ja häipyi sitten pois, menkat tuli ehkä pvän myöhässä. Nyt sitten taas jo menossa kp 7 clomikiertoa. Pinna on kireellä ja mieli maassa,noi clomit aiheuttaa mulle vähän sellaista surumieltä. Onneksi menee kuitenkin ohi heti, kun lopettaa niiden syömisen. Ei yhtään kiva sivuvaikutus, kun on muutenkin pimeää ja synkkää. Piristääkseni itseäni ajattelin tänään täräyttää joulukoristetta jo kotiin, jouluvaloja ja sellaista...jos se vaikka vähän auttaisi. Ajattelin syödä noita clomeja nyt periaattella joka toinen kierto, näytti tulevan ovis välikierrollakin...kestävät sitten vähän pidempään tuolla reseptillä haetut. Uskoa ei enää paljoa tähän raskautumiseen ole, mutten ostaa lopettaakaan vielä...jossain vaiheessa laitoin rajan ikään 42, mutta kummasti olen sen taas siirtänyt ensi kesään , jos ei siihen mennessä tärppää, niin mun on jotenkin saatava tämä ajatus päästäni pois ja tyydyttävä siihen lapsenlapsen ja näiden olemassaolevien hoivaamiseen...sniif.
Onneksi on kohta marraskuu ohi..on tää niin synkkä kuukausi.

Nyt on mentävä kaupassa käymään...haen greippimehua...luin että se vois lisätä limailuja ja se taas voisi edesauttaa laiskempien simppojen liikehdintää kohti oikeaa osoitetta ;)

Voikaa hyvin,

Zillian
 
Ottis
Zillian Tuo takarajan laittaminen yritykselle on tuttua monille meistä. Minähän tulin eka kerran raskaaksi vasta kun olin just täyttänyt 42 vuotta. Silloin ei takarajaa vielä ajatellut, vaan km:n jälkeen laitettiin täysi höyry päälle ja sitä kesti noin puolitoista vuotta, totista yritystä siis. Sitten iski jonkinlainen epätoivo, ettei haaveesta tule koskaan totta, mutt kummasti pienen 'taukoilun' jälkeen tulee yritettyä vieläkin, vaikka mulla jo 44 v. plakkarissa. Nyt jotenkin vaan ajattelen, että jos ekoina kuukausina 45-vuotiaana saisi vauvan syliinsä, ei se vielä olisi myöhäistä. Hullua, mutt totta, ett se takaraja sittenkin aina vain siirtyy :). Meillä näemmä aikalailla samat päivät, mulla nyt kp8.
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Euphonia (40)............kp4/25-26.......yk23......................1.
pikkutirri(42).............kp6/28-32.......yk12 (06&8/11)4./2.yht.
Ninni69 (42)..............kp6/20-30.......yk 2.........................1.
Zillian (42)................kp7/27-35.......yk 2v....................4./1.yht.
sarialeksandra (40)....kp8/32-35.......yk n.1v......................2.
Ottis (44)..................Kp8/26-27.......yk2v 3kk( 08/09)...1.
Onni71 (40)...............Kp9/25-28.......yk2.....................5./1.yht.
Ninni-70 (41).............Kp?/30?...........yk?.......................3.
anjamarita (43).........kp12/28-41......yk4.......................2.
Whisky Peat (36).......kp13/30-35......yk4...(tm 7/11)..3.
mariikka70 (41).........kp18/24...........yk6.........1.
tattinen (41).............kp21/22-28.......yk13(2km.)5/1.yht.
Minttu2011 (43)........Kp28/27-29.......yk1v 2kk( 04/11)...3.
annekristina(46)........Kp40/26...........Yk1.................5./2.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?..............Yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur







mur-mur (46).......dpo8
Minttu2011 (43)...dpo13


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä