40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Keskeneräinen - kyllä se vaatii monesti sellaista vokottelua ja kieroiluahin..siis että saa miehen peittoja heiuttelemaan!:headwall:..

Peukuttelen d=)b jotta onnistut simot saamaan!:heart:

putunen
- joo, tämä on ihan ikuisuus ongelma, eikä parane millään - siis mies uhri ja mie se tyranni!(varmaanhin)

..moni mies näin mieltää jos nainen ns. vahvempi luonne, sosiaalisempikin..
Eilen mies taas jankkasi "ei tässä kannata enää yhdessä olla ja EI ole mitään sanottavaa"..kummishin OLI vaikka kuinka!..ainahin valittaa, mimmonen mie olen..

En todellakaan ole l ä h e l l ä k ä ä n täydellistä(vaik mies tätähin aina sanoo miusta, vittumaisesti vaan)
..aivan vikoja täynnänsä olen kyllä..minnuu niin vaan pistää vihaksi tuo miehen puhumattomuus ja sit kun puhuu, ärhentelee ja riehkaa kun aikansa asiat patoutuu sisään!
..sitten ollaan heti kantoja kääntämäsä ovella ja muuttamassa poijjes..Aaaaargggh!!:kieh:

Mie sytyn säännöllisesti - ei tule patoumia(ainakaan niin pahasti;))

Mies todellahin mieltää, että hänessä ei olisi vikaa - vain miussa.
..ja NÄINHÄN EI OLE, sen tiedän(ainahin tässä meidän tapauksessa)

Milloinhan MIE ITSE kypsyn totaalisesti, enkä halua enää jatkaa yhteistä tarinaa??..:|
..8v tässä on kuljettu..en tiedä..välillä niin vi***taa ja suruttaahin..

Mie esim. en koskaan häntä riidan tullen nimittele rumilla nimillä - hän sen taitaa: /..kyllä mie kiroilen ja paljonhin, mutta en nimittele!

Nyt kun työelämään yritän palata, en j a k s a jos mies on noin MARTTYYRI!
..v a a n, jospa miun ARVO hänen silmissään nouseehin kun käyn sen 4h/vrk töitä tekemässä ja saan h u i m a t 9e siitä palkaa!..perskeles!:vampire:

..k o s k a..mie olen hänen mielestään vaan "laiskana kotona, pers levällään löhöilly tämän 8v."..siinä se hänen arvostuksensa kun yhteisen lapsemme olen saanut kotona hoitaa koululaiseksi..niinpä..

No, tämä tästä ja meidän ongelmista..sain taas purkautua - kiitos ihunaiset:kiss:
..vaik täytyishän se jollahin m u u l l ah i n t a p a a näitä asioita käsitellä..muutoin ei tulevaisuutemme yhdessä hyvältä näytä..kyllä se näin on.

Viimeksi muokattu:
mur-mur:Voi kurjuus !:( :hug: Nyt teidän tosiaan pitää saada puhuttua asiat halki poikki ja pinoon!Miehesi ei siis ollenkaan osaa arvostaa kotiäitinä olemista ?Toivottavasti asia ei kuitenkaan ole näin... Jospa tuo miehesi käytös johtuukin nyt siitä, että hänen on vaikea sopeutua siihen että olet palaamassa työelämään ? VOIMIA hurjasti !

Ninni: harmitus :hug:

Voi mur-mur :hug: Liekö matalapaine iskenyt parisuhteisiinkin, useammalla tuntunut takkuavan viime aikoina :hug:

Minua on elämä kohdellut niin kaltoin jo lapsena/nuorena, että päätin jo teininä, että se loppuu. Ansaitsin niin paljon parempaa, ja sen aioin saada. Mieheni onkin oikea tuki ja turva, häntä ei juuri mikään asia heittele :) Riidelty ei olla juuri koskaan, eri mieltä ollaan kyllä oltu. Nimitelty ei olla puolin eikä toisin, siis silleen toista todella loukaten. Melkein mikä tahansa asia ollaan onnistuttu kääntämään hyväksi - tai edes siedettäväksi. Tuulimunan jälkeenkin virittelin itsesääliä "vanhan ämmän paskoista munasoluista", mutta ei mies lähtenyt siihen ollenkaan mukaan =)

Välillä nyppii ja rankasti, silloin jupisen ja pidän muutaman tunnin mykkäkoulua. Hiljaisuus on huutamista pahempaa, melkeinpä. Mutta joo, ei meillä suuria murheita ole ollutkaan, ei juomista, väkivaltaa, mustasukkaisuutta, liiallisia omia menoja tms. Kai se on se toisen arvostus ja kunnioitus, ei käydä toisen heikkoihin kohtiin kiinni tilaisuuden tullen. Vaikka niitä heikkoja kohtia ON, meillä molemmilla. Tiedetään ne kyllä sanomattakin.

Oon muuten saikulla. Paha yskä palasi viime yönä, tuntui että tukehdun. Ei riitä viikonloppu toipumiseen, tautihan alkoi mulla jo kk sitten, ollen viikon välillä pois, Nyt määrättiin sitten saikulle, kun viimein menin tohtorille... Ja otatti pyynnöstäni kilpirauhaskokeetkin.

Kaikkea hyvää meille ihanille naisille, enpä olisi 4 kk sitten arvannut, mistä suurimman myötätunnon ja vertaistuen saa :hug:

Nimi/ikä......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

tattinen (41).............kp6/22-28.......Yk11(2km.)5/1.yht.
Ninni69 (42)..............kp11/20-30........3v.........................1.
Whisky Peat (35).......kp11/30-50........yk2...(tm 7/11)..3
Minttu2011 (43)........Kp14/27-29......yk12( 04/11)...3.
Euphonia (40)...........kp15/25-26......yk22......................1.
Keskeneräinen(38)....kp16/24...........yk3.......................3.
Minni007 (47)............kp20/27..........yk 1.......................3.
putunen (42).............kp 22/25-26.....yk yli 1v...........3./1.yht.
Zillian (42)................kp26/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
pikkutirri (42)............kp27/28-32......yk9(06&8/11)..4./2.yht.
ail (36).....................kp30/29...........yk1.......................5.
Nöpsö (43)................kp30/29-32.......yk?........................2.
Mahdotontako (46)....kp31/23-30.......yk15.......................1. yht.
anjamarita (42).........kp36/28-41.......yk0.......................2.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur

Minttu2011 (43)................dpo1
Zillian (42)........................dpo12
anjamarita (42).................dpo12
Pikkutirri (42)....................dpo12
nöpsö(43).........................pp14:)heart:pp8)

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
Ottis
Nöpsö Mun laskuoppini mukaan digitesti näyttää 3+, kun sulla olis pp19 ja ennemmänkin jos alkiot oli siirrettäessä 2 pvn ikäisiä.

Ninni69 Pahoittelut, ettei simppasten tallettelu onnistunut, mutt yritys hyvä kymmenen :wave:!

Putunen Olen pahoillani :hug:. Ehdin jo intaantua, ett ne olis ollut sun viivasia :ashamed:.

tetu68 Se vuoto varmaan liittyi jotenkin kiinnittymiseen. Peukutuksia :heart:! Ihanaa, että sulla on nyt vahva mies rinnallas. Taitaa toi toisten syyllistäminen olla miehillä just sitä oman egon pönkittämistä.

mur-mur Pahoittelut, ett olet joutunut miehes kanssa 'otella'. Se tosiaankin on kurjaa, kun asioiden annetaan vain olla ja sitten oikein pahan olon tullessa paukautetaan kaikki päin naamaa eikä nätisti ollenkaan :'(. Et sinä ole paha akka ollenkaan, usko pois :kiss::hug:.

Sulla alkaa siis työt noin kahden viikon päästä? Onnea uuteen ja urkenevaan uraan :flower:.

ON Mulla on tänään nippaillut kohdun seutuvilla niin, että jos en satavarmaksi tietäisi, etten voi olla raskaana, jotain epäilisin tapahtuvan. Tämä pitäisi muistaa joskus jos on ns. oletuskierto meneillään, ettei jokainen nipsaus todellakaan merkitse mitään.

Meillä menee mies huomenna lääkäriin paksusuolensa vuoksi. Hankalahan se on ollut jo varmaankin toista vuotta ja totisesti toivon ainakin minä, ett jokin kevyempi lääkitys löytyisi, sillä hänellä se aiheuttaa mm. muistivaikeuksia yms. Miehelle eilen sanoinkin, ett voi sanoa lääkärille, ett tämä suhde ei kestä enää yhtään kortisonikuuria, vaan jos ei parempaa lääkitystä löydy, vie meidän tie eroon. Tai ainakin miehen on opittava hallitsemaan kiukkuaan.

Eilen illalla hän eka kerran moneen viikkoon halas mua ku motkotin jostain. Tuli tetu68:n kirjoitusta lukiessa mieleen, ett noin se oli meilläkin joskus ett mies halaili ja pussaili jos minä satuin olemaan pahalla päällä, vaan eipä ole haleja ollut enää kovin jaossa. Ja mulla itellä ei tulis mieleenkään mennä halaamaan toista, jos hän äkäilee :LOL:.

Plussapuhureita tasapuolisesti kaikille :heart:!

WP kirjoitteli:

..Kai se on se toisen arvostus ja kunnioitus, ei käydä toisen heikkoihin kohtiin kiinni tilaisuuden tullen. Vaikka niitä heikkoja kohtia ON, meillä molemmilla. Tiedetään ne kyllä sanomattakin..

Juuri näinhän se pitäis olla - arvostaa toista ja hyväksyä ne puutteethin.
..myönnän, etten miekään sitä miestäni osaa a i n a arvostaa..puuttehiä löydän usein - en vaan niitä toitota myötäänsä!:O

Mies antaa palaa kun on sillä päällä, osaa kyllä sanoilla sit sivaltaa, v a i k k a muuten sellainen, jotta saa kaikki aina väkisellä nyhtää!..kyllä ne sanasensa loukkaa ja pitkäksi aikaa jää takaraivoon:((ehkä ainiaan..)
Eikä k o s k a a n anteeksi pyydä..

Juuh, on NYT matalapinetta mitä ilmeisemmin molemmaisilla ja sit oireillaan näin..
(miestä työ kypsyttää ja minua kotosalla olo/samalla kuitenhin työssä jaksaminen mietityttää)

Aina välistä nousee niiiin pintaan nämä puhumattomat/selvittelemättömät asiat..vaan minkäs teet kun toinen EI vaan halua puhua!?:headwall:
..hän vielä niin pessimisti kuin olla ja voi!..mie sit aina yritän olla positiivinen ja että: "älä huoli, kyllä ne asiat pakkaa järjestymään!
(oli sit kyse vaikkapa rahasta)

Juuri t ä l l a i s i n a hetkinä miusta tuntuu kaikki niin ylivoimaiselta!:ashamed:
..eipä taida miehellä käydä mielessä, jotta nuo miun kesken menneet raskaudethin vaan mielessä kummittelee aikansa..ja vaikuttaa mielialaani.

..hän varmaan vaan ajettelee: "itseppähän halusit sitä iltatähteä"..kestä seuraukset..EN tosiaan tiedä, ajatteleeko hän IHAN NOIN?..tuntuu vain siltä kun ei lohtua/empatiaa minkään moista häneltä heru..onkohan nuo Vesimiehet(miehet) pikkasen tuon oloisia?
..monen kuullut sanovan ja nähnyt kirjoittavan..

Nyt kun itse kirjoittelemaani luen tulee mieleen: mikäs meitä sitten pitää yhdessä?(lapsi&velat(ko?)

Kovin pieniltä saattaa ongelmamme kuullostaa jonkin toisen lukemana..meille vain kipeän paikka(ainahin miulle)

..mutta niin kuin usein muulloinhin olen kirjoitellut - jospa se siittä?!(taas):)
..onneksi en ole samanmoinen pessimisti kuin mies - ei tulis mitään silloin tästä elosta-Kääääks!!!!|O..;)

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Meillä mä huomasin viime viikolla, että mun "arvostus" miehen silmissä nousi, kun hän oivalsi mun olevan erään yhdistyksen hallituksen jäsen. Eipä ole tuosta tullut huudeltua, mutta kun hän oli tullut mua aiemmin kotiin ja ihmetteli missä olen ollut ja sanoin, että X:n hallituksen kokouksessa, nousi ihmeesti hymy huulille ja ihmetteli, kun ei ole tiennyt, ett siinä edes olen. (varmana olen muuten joskus valittanut, että "kun taas pitää mennä sinne ja sinne"). Olis varmaan kantsinut pitää valtava polemiikki pöytäkirjan kirjoittamisesta :LOL:. Tiedä vaikk "arvo" olisi noussut vielä piirun verran ylemmälle. Sun pitää nyt pitää pääs sen 9 euroa ylempänä, kun miehes alkaa mollata sua =).

WP Sulla on ollut elämässä onni myötä, kun se elämän persuuksille potkiminen loppui jo teininä.

Mä katkerimmillani ajattelen, ett mikä onkaan vialla, kun MUN ELÄMÄSSÄ ei mikään koskaan mene ns. oppikirjojen mukaan eli ei niinkuin tavallisilla / normaaleilla ihmisillä. Lapsena jouduin kattoa juoppohullujen tappeluita, tuskailla ikääntyviä vanhempia ja rukoilla aina nukkumaan mennessä, ett heidän annettaisiin elää mahdollisimman pitkään. Teininä juoppoja joutui katsella vieläkin enemmän ja toimia riita- ja tappelutilanteissa 'aikuisena', joka suojeli vanhoja vanhempiaan. Sitten tuli vaihe, jolloin jouduin olla omalle vanhemmalleni vanhempi ja huolehtia hänestä 'hautaan saakka'. Olin varmaankin 30v., etten ollut varsinaisesti elänyt itselleni päivääkään, vaan opiskelinkin työn ohessa niin, että valmistuessani olin ollut yo:n kirjoilla vakinaisena opiskelijana vain 3 kk.

Äidin kuoltua sain viimein alkaa rakentaa omaa elämää, mutt se ei mennytkään niinkuin suunnittelin, vaan jos paras ystäväni sai vauvan, sain minä uuden diagnoosin, jos kävinkin lääkärissä ei se käynyt koskaan niin, ett joku asia olisi vain todettu, vaan aina oli tiedossa jatkotutkimuksia tai -toimenpiteitä. Ensin äidin kuoltua vietin todella vapaata sinkkuelämää ja sit taisi tulla pari sydänsuruakin, mutt ajattelin, etten miesten antaisi elämää pilata, vaan eläisin yksin niinkuin parhaiten näkisin ja kuinkas ollakaan, törmäsin tähän 'mieheeni', jonka kanssa suhde ei sekään ole ollut normaali ja perinteinen: Ei kihloja, ei avioliittoa, ei seestymistä ja rakkauden syvenemistä, vaan tuntuu, ett aina vain uidaan syvissä vesissä, vaikka välillä onkin helpompaa, siis just näinä aikoina, kun miehellä on tarpeeksi puuhaa eikä hänen tarvitse aikansa kuluksi kaivella minusta esiin vikoja.

Eikä mulla pielessä ole vain suhde, vaan työelämässäkin näyttää olevan se rata, ett vaikka olen tavallaan ylikoulutettu tehtävääni, ei mulle löydy koskaan vakipaikkaa, vaan siitä päätetään aina vuodeksi kerrallaan. Ts. Mies on, mutt ei oikeanlaista suhdetta (=avioliittoa tai edes kihloja, oikeasta perheestä puhumattakaan), hyvä koulutus on ja töitäkin, mutt ei vakipaikkaa. Välillä tuntuu, ett elän jonkinlaisessa välitilassa kaikilla elämän osa-alueilla. Ei se mua normaalisti stressaa, koska tiedän pärjääväni, mutt silloin kun itsetunto on nollissa, nuokin asiat nousee pintaan.

Nytkin jos olen oikein rehellinen, haaveilen aivan toisenlaisesta, yksinkertaisesta elämästä. Voisin muuttaa vaikkapa ulkomaille ja tehdä jotain mitä osaan ja josta nautin. Ts. mä taidan olla turhautunut :LOL:.

Ottis
mur-mur Mikä meitä pitää yhdessä, jos teitä ei välttämättä lapsi ja velat pitäisi? Meillä kun ei ole sitä lasta, eikä yhteistä velkaakaan. Tai miehellä ei siis ole velkaa ollenkaan, mutt mulla on asuntolaina ja se totisesti on mi-nun vel-ka-ni =). Teillä on paljon enemmän syitä selvittää eripuranne kuin esim. meillä, joten totisesit peukuttelen, ett tämäkin paha olo saisi sulta väistyä syrjään ja elämä näyttäisi valoisemman puolensa :hug:.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttu2011
Kiitos ihuna Ottis:kiss:
..ja muillehin lohduttelijoille myöskin ISO kiitos:kiss:

Kyllä mie soisin siunhin elosi asttuvan hieman harmoonisempaan olotilaan:heart:

..ja itte asisssa - meillä EI ole yhteistä velkaa!..miehen nimissä ne on kaikki(vaikka me olemme molemmat niistä vastuussa)..ei nekään minua pidättele..pitäneepä tutkia ittiään ihan kunnolla, jotta asia selkiää.:)

Viimeksi muokattu:
Olipas paljon luettavaa ja paljon ajateltavaa tuossa yllä. Pitää taas miestä muistaa pitää hyvänä ja kertoa kuinka onnellinen olen että sen löysin.. vaikka vähän tässä myöhemmällä iällä :p

Aamulla testasin ja ainakin digi vielä sanoo "raskaana" (oli tarjouksessa paikallisessa apteekissa..:D )mutta ei kai se niin nopeasti lakkaa plussaa näyttämästä vaikka jotain häikkää olisikin. Ei ole vielä mitään vuotoa näkynyt mutta tuo jomottelu tuolla alavatsalla ei kyllä vieläkään tunnu "lupaavalle". On sellasta polttelua enemmän..

Ottis: kyllä se elämä on potkinut päähän vielä aikuisenakin :/ Lähinnä tarkoitin sitä, että kun aikuisena ei ole PAKKO kärsiä henkisestä väkivallasta, eikä fyysisestäkään, päätin että en myös kärsi. Muuta murhettahan elämään mahtuu. Läheisten kuolemia, viimeisimpänä 1,5 vuotta sitten oman ex-alkoholisti isän kuolema, joka otti tosi lujille. Hän ei koskaan edes nähnyt lapsiani, ja itsekin näin häntä viimeksi n. 10v ennen kuolemaansa. Yhteyttä pidettiin.

Yhtäkkiä olin hoitamassa hänen asioitaan, tyhjentämässä asuntoaan, "heittämässä" alkoholistunutta naisystävää pellolle jne. MUTTA. Tämän kaiken sitä on kestänyt tuon oman rakkaan avulla. Jos ukko olisi kusipää, olisin varmaan itse päätynyt jossain vaiheessa pöpilään. Hänhän oli elämässäni jo silloin teini-aikojen kriiseissä ja valamassa uskoa parempaan tulevaisuuteen :)

Työkuvioissakin kävi niin, että juuri kun isäni kuoli, oli ollut avoinna 12 !!!!! työpaikkaa, joista kukaan ei muistanut kertoa minulle, koska en ollut silloin työpaikalla, enkä tuossa tilanteessa ollut kauhean aktiivin netissä surffaaja. Silloin päätin, että seuraavan auki tulevan vakipaikan saan, ja kuinka ollakaan, myös sain. Lotossa en ole voittanut, vaikka kuinka olen päättänyt :LOL:

• Tykkää
Reactions: minttu2011
Nuo mainitsemani epäkohdat(voiko näin edes sanoa?)miehessäni - on ja pysyy, mitä ilmeisemmin.:|
..en jotenhin näe, jotta tulevaisuudessa muutosta siihen tulisi.

..mutta onhan niitä hyviähin ja paljon..ne ovat enempi noita tekemisen puolella olevia: siivoaa, pyykkää, tekee ruokaa ja on kovin auttavainen, sekä lapsen kanssa p a l j o n touhuaa jne..

Mie vain kaipaisin myös sitä henkevämpää, haluisin tietää joskus - mitä hälle kuulu/miten voi?..mitä siellä päässä liikkuu-HALOOOOO!!!!|O..kun tuntuu jotenhin olevan niin s a l a i s t a?..: /

Ehkä meillä on niiiin erillaiset tarpeet - hällä EI vain ole tarvetta kertoilla tuntojaan..kun taas mie tunnen siihen p a k o t t a v a a tarvetta.
..ihunaiset, miulla taitaa olla kova "rakkauvven näläkä":ashamed:

Itte asissa..silloin kun lapsi syntyi ja oli pieni, mies aina herkisteli(alkoholia nauttineena), että: "miten tärkeitä olemme hänelle"

..eipä enään ole noin haastellut..edes humalassa VAIKKA LAPSI ON KYLLÄ HÄLLE MAAILMAN TÄRKEIN ASIA,:heart:sen tiedän!

..mutta flikat - NYT mie lopetan tämän rypemisen;):D..ei se tällä parane.. mutta lievittyi kyllä hieman kun teille ihunaisille sitä saan purettua:kiss:

Viimeksi muokattu:
mur-mur: meilläkin on aika usein tuo asetelma että mies on uhri ja minä tyranni. Meillä on jo 17 vuotta takana, on lainaa ja lapsia ja yhä ärsyttää. Mies on vihjaillut että olen taas kireämpi eikä yhtään huomaa omaa äreyttään. Tämän vauvatoiveen myötä olen yrittänyt niellä eräätkin kiukkuiset sanat kun ei oikein miehen into riitä makuuhuoneen puolella jos ensin saa päälleen ryöpyn. Mutta kyllä usein kypsyttää miten toinen ei HUOMAA eikä NÄE asioita vaan kaikesta pitäisi sanoa - eikä vain yhtä kertaa. Olen yrittänyt alistua siihen että näin monen yhteisen vuoden jälkeen turha kuvitella että toinen muuttuisi. Mutta ei aina jaksa sietääkään.:headwall:

Mitään isoja ongelmia meillä ei ole, ei juominkeja eikä väkivaltaa, ainakaan fyysistä.Mutta kyllä niistä pienemmistäkin jutuista kasvaa sitten pitkän päälle aika iso kasa.

Oli miten oli, onnistuin tänään miehen vokottelussa - epäilen tosiaan että kierto on liian pitkällä onnistumisen kannalta mutta ainakin tämän illan voin haaveilla...:popcorn:

Leppoisaa iltaeloa kaikille!=)

Ok nöpsö, ai sie sitä tarkoitit..eli: 3vkoa hedelmöittymisestä olis pp21..Juuuh:whistle:
..viikon päästä sie voisit odotella sen 3+ digiin tulevan..T O S I N..kun siulla siellä kohdussa kaksin kappalein pikkisiä on, voit sen aiemminhin saada.:):heart:

Viimeksi muokattu:
Keskeneräinen - kyllä se vaan niin on, jotta meillä jokaisella ihunaisella on omat suden kuoppamme parisuhteessa - pikkiset ja harvassa..tai SUUREN SUURET ja tiheään!

Kerranhan täällä vaan elellään ja sitä eloa on niin turha tuhlata kärvistelemällä tulehtuneessa suhteessa - vasitenkaan, jos sitä ei vain saa paranneltua..tätä mieltä mie olen:)

..paljon on mietittävää taas ja vaikeita päätöksiähin saattaa olla edessä..kun tässä 2.4v jo tahkottiin tätä vain haaveksi jäänyttä, sekin suhdetta repi rikki.

Paljon se on itsestäänhin kiinni - tyytyäkö tähän..vai haluaako muuta?
..ei helppoja asioita olleskaan.

Nyt pesulle ja napaan jotahin evästä, tuli nälkä!..heipsistä hei!:wave:

Viimeksi muokattu:
Täällähän on ollut tänään vilkasta keskustelua parisuhteesta ja elämästä muutenkin.

Itsellä oli myös ex-mies aivan hirveä (fyysinen ja psyykkin pahoinpitely), kuten aiemmin jo kirjoittelin ja minä kahju kattelin sitä 14 vuotta toivoen että se muuttuu ja pah hullummaksi meni ja itsellä tuli jo vakaviakin psyykkisiä oireita, mutta kun ne tuli pikkuhiljaa ei niitä ikäänkuin tajunnut ja ne ymmärsi vasta eron jälkeen. Kerran ajattelin että ehkä se on tehnyt minusta myös tällaisen ja olen jotain "oppinut", mutta kuitenkin jos saisin valita niin en sitä elämää olisi halunnut kokea. Ehkä vähän hullusti sanottu, mutta näin kuitenkin.

Mur-mur, miehesi puhuu kyllä pahasti, mutta koittakaa vaan yrittää, kyllä lapsen takia kannattaa. Tämä varmaan jo aiemminkin kysytty, mutta oletteko yrittäneet mennä ammattiauttajalle, hän varmaan osaisi ohjata hyvään keskusteluyhteyteen eikä riidat menisi syyttelyksi, jaksuja.

Ottis, sä olet kuin minä ennen, annat aina "anteeksi" ja "tempausten" jälkeen pistät kaiken toivosi siihen että miehesi muuttuu, koska miehesi on niin katuvainen ja sitten tulee taas aallonpohja ja sä olet ihan rikki. Tuntuiko miehesi halaus hyvältä, jos ei niin funtsi oikeesti mitä haluat elämältäsi. (Anteeksi suorasukainen kirjoitus)

Täällä on tosiaan kyllä kaikilla elämänkokemusta kovasta elämästä, hienosti vaan ollaan kaikki selvitty ja onhan se meitä varmaan kasvattanutkin. Skool 40+ naisille.

Vielä että nythän mulla siis upea suhde, missä ollaan toki asioista (ja kotitöistä :whistle: ) eri mieltä, mutta kohdellaan toisia kunnioittavasti eikä nimitellä rumasti, on meillä joskus tulistuttukin puolin ja toisin, mutta erittäin harvoin.

Ai niin, vielä että tänään siis oli siirto. Alkio oli kolmenpäivän ikäinen. Veritesti olisi 3.10. Mikähän mun dpo on, varmaan se 3

Heippaus tältäkin suunnalta...
Juu...painavia asioita on tänään täällä puitu ja kertoiltu...halitukset mur-mur ja Ottis.

Voi kuinka ihanaa lukea näistä plussista täällä:heart::heart::heart:
Nöpsölle tuhatkaupalla edelleen onnea, voi mä oon niin onnellinen puolestasi!!! Samoin Tetu68...ymmärrän sun fiilikset täysin ja peukutan kybällä että tää nyt kestäis eikä hiipuis...mun molemmissa plussakierroissa tosiaan hcg on kokonaan hiipunut pois ennen vuodon alkua, eli testi on näyttänyt puhdasta plancoa ja sit vasta vuoto.

Minnille onnea tähän siirtoon!!!:heart:

Keskeneräinen tervettuloa hienoon porukkaan minunkin puolestani.

on: mä en oo enää töistä päässyt nettiin:( en tiiä onko multa tarkotuksella sulettu netti vai onko koneissa oikeesti jotain vikaa??? Vähän veikkaan tuota ensimmäistä, kun viime viikolla tuli vähän sanomista netissä olemisesta...vaikka työni kyllä hoidan, ni työnantajan mielestä se on vissiin parempi että tauoilla luen konkreettisesti esim.lehteä tai painun tupakalle kun että oon koneella...no näin...nyt kumminkin vapaa päivä..ihanaa...huomenna alkaa illat...
ylihuomenna tulis kierto täyteen..testannu en ole enkä meinaakkaan..eikä varmaan oo mitään aihettakaan...miltään ei tunnu ja noissa 2 plussa kierrossa on totisesti tuntunut tässä vaiheessa...mutta..jotenkin on ihan positiivinen mieli, innolla uuteen kiertoon ja olkoon se onnekkaampi.

Kaikille ihanille halirutistukset:hug: ja mites on Zillian??? Sun kuulumisia vähän oottelin...

putunen voi ku mäkin jo kerkesin iloita noista testeistä,et ne olis sun..mutta toivotaan bdbd

Teretulemast Keskenerääinen! En ole kerinnyt huomioida suakaan olleskaan ku aikani on vähän rajallinen tässä koneella ton rakkauspakkauksen takia :)

Ninni 69 :hug: Ajoitukset ei vaan oikein mene yksiin aina..mutta jospas se siitä..(<-inhottavan kulunut sanonta,älä välitä..ei oikein näin aamusella aivot pelitä)

mur-mur olen pahoillani noista sun jamiehes erimielisyyksist..mutta usko poies niitä on kaikilla,eri muodoissa vaa. Meillä on hirveän räiskyvä suhde ;) kumpikin nasahtelee välittömästi kun ei mene toisen mielen mukaan..ja myös minä olen tyranni meidän suhteessa.Paitsi,että myös minä olen se joka olen suutuspäissäni sanonut,et nyt menee lusikat jakoon!
Mut seesteinen aika koittaa aina riitojen jälkeen ja se on ihanaa..;)

WB paranemisia yskään..ittellä ollu kaksi viikkoa ja välillä tuntuu,et helpottaa,mut eipäs vainenkaan,ku uudella pauhulla vaan päälle!

Ottis miulla kans normikierrossa(kun hoito ei päällä) on monesti ollut sellasii oireita,et jos olis nappulat olleet kohdussa sisällä oisin ollut satavarma,et ne olis jotain kiinnittymisnippasuja :)

tetu68 hulluna pidän täällä sulle peukkuja,et kaikki jatkuis hyvin bdbd!

Minni007 ihanaa että sait kyytiläisen! Nyt vaa onnea ja pitkää pinnaa piinikseen!!

pikkutirri ihan täältä taustalta pienesti ja salaa kuitenkin peukuttele ;)

tänä aamuna apteekinomaan testiviiva tuli ennen kontrolliviivaa..kunpa vaan jatkuis näin..
nöpsö ja riepupetteri(t) pp15

Nimi/ikä......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

tattinen (41).............kp7/22-28.......Yk11(2km.)5/1.yht.
Ninni69 (42)..............kp12/20-30........3v.........................1.
Whisky Peat (35).......kp12/30-50........yk2...(tm 7/11)..3
Minttu2011 (43)........Kp15/27-29......yk12( 04/11)...3.
Euphonia (40)...........kp16/25-26......yk22......................1.
Keskeneräinen(38)....kp17/24...........yk3.......................3.
Minni007 (47)............kp21/27..........yk 1.......................3.
putunen (42).............kp 23/25-26.....yk yli 1v...........3./1.yht.
Zillian (42)................kp27/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
pikkutirri (42)............kp28/28-32......yk9(06&8/11)..4./2.yht.
ail (36).....................kp31/29...........yk1.......................5.
Nöpsö (43)................kp31/29-32.......yk?........................2.
Mahdotontako (46)....kp32/23-30.......yk15.......................1. yht.
anjamarita (42).........kp37/28-41.......yk0.......................2.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur

Minttu2011 (43)................dpo2
Zillian (42)........................dpo13
anjamarita (42).................dpo13
Pikkutirri (42)....................dpo13
nöpsö(43).........................pp15:)heart:pp8)

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Jos testaa aamulla 03:35 viikkonäyttösellä (dpo 20-21..paska kun en sitä ihan tikkuun bongannu ni en ole ihan varma mutta jos olis ollu se tasan kp 14 ni sit olis nyt dpo 21) "raskaana 2-3 vk" ni onkohan vielä OK????
Vai pitäskö siihen jo tulla jo se 3+ jos kaikki olis niinku pitää. Mulla menee hermo ja rahat ja ihan tossa järjestyksessä :O

Yhteistyössä