40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Soili - kiva kun kävit moikkaamassa ja kiitos toivotuksista! :) sekä hyvää jatkoa edelleen sinulle!

Zillian - kyllä se haalea sininen plussaviivakin saattaa jotain merkitä - toivottavasti hyvää :heart:. Apteekin oma testi on kokemukseni mukaan vähemmän herkkä eli ei ole yhtään ihme, ettei sillä tullut eilen mitään näkyviin. Peukutuksia +++

Ottis
Voi ei, tetu68 :'(. Surkeuksien surkeus jos kiinnittymisyritykseen jäi. Niin epistä :hug:. Suurhalitus :hug: sinulle. Toivotaan vielä ihmettä tapahtuvaksi :kiss:.

nöpsö Ihanaa :heart:. Viivat senkun vahvistuu :kiss:. Joko sut saa yrjöklubiin laittaa?

Zillian Peukutuksia, että viiva vahvistuisi :heart:! Et sinä höpsö ole, aito nainen vain :kiss:.

Minttu2011 Tarina ei kertonut miten sen illallisen pupustelun kävi, saitko oviksen hyödynnettyä :confused:. Toivottavasti :saint:. Kiire ei varmaankaan auta pupustelussa. Meillä ainakin loppui miehellä ns. puhti, kun herätyskello soi, siis silloin kun viimeksi ylipäätään mitään yritettiin. Parempaa onnea teille :kiss:. Toivotaan muistihäröjen olevan poikkeustila =).

tattinen Toivottavasti et joudu radikaalileikkaukseen, vaan toiveet voisivat vielä toteutuakin :heart:!

Putunen Ei saa viiva haalistua, eiiiiih :stick:. Epistä jos noin käy. Minä sulle sitä pientä ihmettä vielä toivon :heart:!

Whisky Peat Pitkää pinnaa oviksen odotteluun ja onnea sen hyödyntämiseen, kun aika käsillä :heart:!

Soili Uskotkos, ett me täällä tykätään lueskellä teidän jo raskautuneiden ja vähän pidemmälläkin olevien juttuja, joten ihan rohkeasti vaan sanaista arkkua avaamaan =).

mur-mur Kiva toi Domestos-juttu :LOL:. Mun sedän hautajaisissa hänen lapsenlapsenlapsensa ei oikein meinannut rauhaantua olemaan hiljaa, kun isopappaa laskettiin hautaan. Kuulin äitinsä selittävän, että nyt pitäisi olla hiljaa kun isopappaa lasketaan hautaan, ja että pappa on tuolla arkussa, johon poika kirkkaalla äänellä totesi, että: "Eihän isopappa tuolla arkussa ole, kun se on Taivaassa." Niin totta.

ON Ihan piti tänään kelata, milloin menkat seuraavan kerran alkaakaan. Kai joskus ensi keskiviikkona, mutt täytyy tunnustaa, että on helpottavaa huomata, ettei tarvi enää piinailla, eikä jatkuvasti miettiä missä kohti kiertoa mennään. Tästä taitaa tulla ihan eka oikea kierto, jolloin pystyn todellakin jättää stressaamisen pilin saannista oviksen aikaan.

Voi Tetu, kurjista kurjin uutinen. Jos jaksat kerrotko jatkuiko vuoto vain loppuiko? :'(

Alan kehittyä testailijaksi minäkin: tein aamulla ovistestin liuskalla ja ekaa kertaa tuli jonkinlainen toinenkin viiva. Siinä sitten syynäsin väriä ja oli niin hankalaa että revin auki uuden clearbluepaketin ja toistin testin sillä - tulos oli pyöreä nolla taas.

Sain lääkäriajan torstaille,toivottavasti on myötämielinen clomien suhteen.:rolleyes:

Tetu68,älä nyt luovu toivosta vielä, voi liittyä ihan alkuraskauteenkin...pidän peukkuja, että pieni pysyy siellä missä pitääkin...
Ei taida noi liuskatestit olla mua varten, en tajuu tuosta yhtään mitään :mad:.
Tämä malli on siis Pregcheck...tuossa on noi 2 teippiä päissä, sininen ja valkoinen...niin ymmärrän kyllä, että tuo sinisen päässä oleva on se kontrolliviiva, mutta mihin kohtaan sen testiviivan pitäisi tulla? Mulla tulee tuohon valkoisen teipin puolelle haalean punainen viiva...näkyy selvästi jos tota teippiä nostaa...ja sitten tuossa keskemmällä näkyy ehkä jotain haamua... Niin ja siinä teipin alla on niinkuin valmiina sellainen kapea musta viiva, sen vieressä on siis se punainen.
En oikein jaksa uskoa, että raskaana olisin...kun en ole ollut pitkästi yli kahden vuoden aikana kuin yhden kerran... tiedä sitten mikä onnen kantamoinen sekin oli...kestävää se ei ainakaan ollut.
Auttakaa joku, jos tuosta sepustuksesta saatte selvää....kuvaa en kyllä meidän kameralla tuosta saa...

Z

Kiitti Putunen, joo toi selvensi. Toi teipin liitoskohta hämää, kun siihen tulee jotain viivaa. Siinä oikeassa testikohdassa näen korkeintaan haamua. Nyt rauhotun tän testaamisen kanssa. Otan vielä huomenna luget ja jos to aamuna vielä nega, niin lopetan ne, niin pääsee menkat alkamaan. Ja sitten ajatukset kohti ekaa clomikiertoa. En kyllä enää osta tota CB testiä, kun antaa tollaisia toivoa antavia viivoja ja vielä testiajalla. Toisaalta...päiviä on vasta vähän dpo 11 menossa...sen ainoan plussani yli kahden vuoden aikana testasin joku dpo 15 eikä sekään tumman tumma vielä ollut, mutta selvä plussa. CB testi sekin, ja huom ! Maltoin tehdä vain yhden testin ja yhden digin seuraavalla viikolla varmistellakseni.
Musta noi liuskatestit on vähän hankalia...tietty jos on selkeä plussa, niin näkyy ihan samalla tavalla, mutta toi haamujen tiiraaminen on haaste noiden kanssa: /
Nyt siivoamaan tytön vaatekaappia, kunnostaudun lauantaina kirpparille, kaapit pursuaa pieneksi jäänyttä ja onnistuu aina aamulla pukemaan päälleen liian pienet vaatteet
Z

Zillian Minulla se Pregchekin puikko antoi "roskishaamun" kun liuskat ei sitten näyttänyt yhtään mitään eli uskoisin jos yhtään punertaa että olis kyllä raskaana tai sitten raskautumassa :D

Onnea vielä Soili tosiaankin kiva kuulla myös jo raskautuneiden kuulumisia :) Niin ihanasti kirjoitit 42 ja ensikertalainen :kiss: Jotenkin haluaisi uskaltaa herättää itsessäänkin toiveita mutta ikä ....

tetu Peukutuksia täältäkin että vuoto ohimenevää ja vaaratonta !

Tervetuloa minunkin puolestani uusille :wave:

Nöpsö :heart:

putunen ++++:an vahvistumista

Ottis On helpotus - on tosiaankin kun ei tarvitse stressata ton tikuttelun, oviksen ja mahdollisen pilinsaamisen kanssa :D itse en tosin enää ihmettä odota mutta kuitenkin ... :ashamed:

Haleja Teille kaikille ja plussatuulia :hug:

Viimeksi muokattu:
Ottis
Keskeneräinen Hyvä testiputki alkamassa sulla =). Tervetuloa joukkoon hurjaan minunkin puolestani :flower:!

Zillian Toivottavasti se oikea plussa testiin vielä tulee ja mieluiten tässä kierrossa :heart:!

Putunen Tuoko on se sun plussa :)? Ei heikko ollenkaan. Oliko toi eilinen vai tänpäiväinen? Vahvistumista sille :heart:! Mulla täällä kaikki raajat sojottaa peukkuja sulle :kiss:.

Mafinka Ihmeitä tapahtuu kuitenkin ja toivossa on hyvä elää =). Tsemppiä piinailuun :heart:!

tetu - lämmin halitus täältä:hug:mie myöskin toivon kovasti tuon tuhruisen olevan vaaratonta sorttia ja että raskaus jatkuisi:kiss::heart:

putunen, Zillian - kovasti viivaseen punaväriä molemmaisille toivottelen!:heart:

..kuin myös muillehin "piinailijoille":wave::heart:

ON..täällä oli pitkilleen k u n n o n riita mieheni kera..jäi niin surkea oloinen..itkettää:'((miestä kypsytti lähteä kauppaan)
..ja pakkohan se hänen vaan on, miulla ei ajokorttia ja sit jos lähden kaupoille mukaan, tulee s i i t ä h i n valitusta kun pitäis vaan ostaa NE mitä ostoslistaan merkitty - ei mitään muuta!(saatikka katsella/hiplailla -Härre good!):mad:

Viel kun päälle ovista pukkaa, siitä kait se herkistely..tai..kyllä mie jotenhin taas niin ajattelin tätä meitin s u h d e t t a..huoks

Siis: Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää!
..pitäis ne asiat käsitellä silloin kun on a i h e t t a..eikä lakaista maton alle - näin miekin olen tehnyt viime aikoina kun niiiin väsy ollunna:ashamed:

Mies siis kyllä hyyyyyvin hanakasti välttelee parisuhdeongelmista puhumista viimoseen asti..ja sitten riidan tullen tulee muutahin vahvasti sanottua aina..T Ä M Ä on meillä se, mikä on kompastuskivi suhteessamme.:(
..hän pitää itteään uhrina ja mie se paha, paha - PAHA akka!
(eipä ole vielä TOSI mulkkua muijaa nähnykkänä)

Mies ollunna lomalla viikon(sairas ja vp:t)ja nyt sitten huomenna alkaa työt - kylläpä sen TAAS huomaahin!:kieh:
(hän kun ei työstään tykkää)

Juuuh..nyt pötkähän soffalle hetkeksi, väsyttää niin..
Tänään oli työsopimuksen teko - työt alkaapi sitten 5.10.=)

Viimeksi muokattu:
Tetu68:Iso lohdutusrutistus sulle. :hug: Mulla on ihan pala kurkussa...
Putuselle hirmusti ++++++Puuuuhkuja yhäti Tarrasukkien ja vaaviliiman kera !
Voi mur-mur: Niin se on ettei mitään pitäisi suhteessa lakaista maton alle vaan asiat selvitellä aikanansa, mutta mä tiedän mitä semmoinen on... Mun kullallani on sitä vikaa aika pahasti edelleen, mutta on kyllä nyt oppinut siihen että asiasta kuin asiasta pitää puhua ennen kuin kärpäsestä tulee härkänen ! Niin se sitten yleensä menee, että minussa on vikaa ihan hirmuisesti, mutta itse osaan suhtautua useimmiten niin että antaapa kullan purkaa pahaa oloansa... Vaaditaan nimittäin aika paljon ennen kuin meikäläisen pinna palaa. Se useasti kultaani ärsyttää vielä enemän... Riitoja meillä on tosi harvoin, vaikka täytyy kyllä sanoa, että on meikäläisessä välillä kestämistä...:headwall:
ON:Saa nähdä jääkö tässä kierrossa taas vaan haaveeksi saada riittävästi siemeniä. Tilanteeni muistuttaa vähän Mintuntilannetta

Viimeksi muokattu:
:attn:Muistakaas kattoa!

Hedelmöityshoitoihin lisää tehoa

Lapsettomuushoidot ovat Suomessa kansainvälisesti korkealla tasolla, mutta silti monet pariskunnat joutuvat pettymään yrityksissään kerta toisensa jälkeen. Nyt hoitoihin haetaan parannusta uudenlaisen alkioiden seuranta- ja viljelykaapin avulla.

Akuutti klo. 19.20

Vielä jatkan samaa virttä ..enempää ei ole verta näkyny vaikka sitä olen kyllä..ällövarotus!! .. "kaivamalla kaivannu". Mutta jomotus alavatsalla ei kyllä lupaa hyvää. Sopis sitte tädin tulla jos on tullakseen jotta voin alotella Clomit. Ja yrittää uudestaan..

..miulla ihan p**ka fiilari nyt..joitenhin niiiiiiin tyhjä olo tulee riidan päätteksi aina - ensin raivo/suuttumus..ja sit suruinen ja tyhjä olo:ashamed:

Tuli vielä niin selkeät limat ja masutuntemukset - näin ei todellakaan joka kierrolla, huomenna varmaan ovis Kp14..no kun se ohi, olohin toivon mukaan helpottuu..ja toivottavasti rinnukset ei jää taas kauhian kipiöiksi:x

Illan jatkoja ihunaiset.mie jotahin evästä ittelleni rakentelen hieman:popcorn:
..ja katton töllöä-Heips!:wave:

Viimeksi muokattu:
Voi mur-mur..niin hyvin sinua ymmärrän tuossa. Entisen kanssa oli sanomista tämän tämän koska mie en koskaan tehny mitään oikein..en mitään. Lopussa sai riidellä yksinään mies koska en viittinny edes vastata kun alko papatus tosin siitä ylty vielä enemmän kun en puhunnu. Ihan mahotonta jankkaamista ja kiukuttelua.

Nyt mie oon tosiaan hyvän miehen löytänny. Se ei ole pahaa sanaa miulle sanonnu..eikä varmaan kenellekään. Jämäkkä osaa olla mutta ei paha..ja jos mie sitte vähän hermostun jostain niin on nopeasti lepyttelemässä, ottaa kainaloon ja silittää. Ei sitä kauan jaksa olla pahalla tuulella :heart:

Moikka! Nopsast päivitystietoa: Ovis varmaankin tänään kun niin kipuinen massu ja testiviiva haaleempi kuin eilen. Eli onks se dpo 0?
Juu illasta eilen sit myöhään me saatiin viimein simpat talleteltua kun mies itse pyys ett tuunko pois koneelta... No äsken kysyi että vieläks jumppaillaan tänäään... totesin ett mulla niin voimat poies ku aamussa olin töissä ja sitte sählyä pelaamassa niin en jaksa. Ei siitä mitään tuu väsyksissä, sitäpaitsi on kai ji myöhäistäkii ja eihän sitä peräkkäisinä päivinä kantsiskaan... jotenkii mul sellanen käsitys..
Mut MUR MUR ite oot ihuna kaikkine hauskoine juttuines ja kuvinesi! oikein piristysruiske tälle palstalle oot!! Vai mitä on muut mieltä?
Voi kun ois aikaa enempi mut pakko käydä nukkuu kun 5.30 herätys eli 6 tunnin:O
päästä! Nyt HYVÄÄ YÖTÄ JA KAUNIITA UNIA JA SULOISIA VAUVANKUVIA KAIKILLE IHUNILLE PALSTALAISILLE!!! :heart:

Juu en juur lueskellut viestejä kuin jotain ed. sivulta mut mur mur jaksuja sulle jotta riidan saisitte selväksi!:hug:
Ja pahoittelut <TETUlle vuodosta, jospa se olis ihan ohimenevä juttu.:hug:
Nöpsölle onnea edelleen pikkuisten ´petterien´kiinnittymiseen ja kestämiseen.!!!:heart:
JUUPS NYT mie lopetan ja alan nukkumaan jos tuo massuinen rauhoittuisi, senvuoks viel tässä venytän............ MOIKS!!

Ottis - ei ollut valitettavasti mun testejä nuo kuvassa, vaan laitoin Zillianille tulkkausapua, kun kyseli miten Pregchek testejä tulkitaan. En aio enää testailla - tuskin kunnon plussaa tulee tässä kierrossa, kun ei siltä enää yhtään tunnu. Pientä yritystä tais vaan olla, kuten mulla on monessakin kierrossa. Ei vaan sitten etene/kiinnity, vaikka hieman lugejakin käytin tällä kertaa.

Tetulle edelleen tsemppiä ja peukutuksia, että pikkinen pysyisi kuitenkin kyydissä! :wave:

Mur-murille halaus :hug:. Ei taida tuo miehes sinua oikealla tavalla arvostaa ja kunnioittaa, jos löytää vain sinusta pahaa ja itseään pitää uhrina. Niin mun exäkin taisi ajatella, että hänen elämänsä oli kurjaa vain mun takiani. No - mitä nyt hänen elämäänsä nykyään katselen, niin mielestäni se on vielä hurjan paljon kurjemmaksi mennyt...:D. Kyllä se uhri-tunne on enemmän sisäsyntyinen kuin toisen aiheuttama. Tsemppiä sinulle!

Viimeksi muokattu:
Hei!!

Minä oon hirveen omanapanen...sillon kun pääsen koneelle, kirjuuttelen vaa äkkiä omat asiat..tuo mun rakkauspakkaus kun ei voi sietää että istun koneella joten nytkin oikeen pikaseen kysyn tosta digitestistä.
Elikkäs kuis se pitäs näyttää miulle ko eilen tein päiväpisusta ja näytti 2-3?? Millon sen pitäs näyttää 3+ jos näyttää olleskaa?? Kyl mää noi viikot joteki ällyän,mutta kun on pp;stä kyse? A-ha..huomas taas et istun koneella..pittää mennä nyt nukelle vaihtaan vaippaa..:)

Minttu: Toivottavasti oviksen hyödyntäminen tuottaa tulosta tällä kierrolla!:flower:

Nöpsöä en osaa auttaa, en ole päässyt niin pitkälle että noita testejä olisin tarvinnut.

Tetu, tuohan kuulostaa hyvältä kun ei kaivamallakaan mitään tule! Jospa pieni sinnittelee!

Minulle kävi niin, että tänään näytti ovisplussaa kahden testin voimin, päivänä 18/24! :confused: Minulla oli tiputteluvuotoa tässä kierrossa joten onhan se mahdollista että kierto on vain myöhässä. Menen kyllä sittenkin huomenna lääkärille, en kehtaa perua. Ja voidaan suunnitella mitä sitten jos kierto on noin lyhyt ja ovis noin myöhään.

Nyt vain ongelma on se miten saan miehen peiton alle (muutenkin kuin nukkumaan). Valvoi mokoma viime yönä ja on varmaan tänään väsynyt. Vaimon palvelu ei varmaan kiinnosta...|O

Nyt tulee omaa napaa: Niinhän siinä sitten kävi kun ounastelin... Ei oo simppasia saatu niin että raskautta voisi toivoa... Seksi ei taaskaan mennyt nappiin. Meillä se ei tosin tarkoita etteikö olisi tullut molemminpuolista tyydytystä...Mitä ihmettä mä täällä palstalla ja listoilla oikein roikun ja saan vaan pahemman kuumeen, kun melkein aina käy näin ?????No siksi kun mä oon optimisti ! Mä en vaan kohta enää jaksa, mutta vauvan mä haluun !!!! Akuuttikin tuli katsottua...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä