Pikkutirri Voi kurjuus jos noin on, että täti tulis sittenkin, mutt kuten jo yllä kirjoitettu, ei heitetä vielä toivoa, eihän? Suurhali :hug: sulle :kiss:.
mahdotontako Oot ihan mahoton ku pidät meitä tolleen piinassa =). Ei ku ymmärrän oikein hyvin, että sen testin tekeminen pelottaa ja jännittää. Tsemppiä piinapäiviin :kiss:.
mur-mur Minä ainakin olen huomannut Clomien vaikuttavaan ainakin seuraavaan jos ei pariinkin seuraavaan kiertoon. Tuppas follikulaarivaihe lyhenemään välillä, mutt Clomien aikaan ja parissa kierrossa sen jälkeen se on aina sitten pidentynyt.
Ninni69 No noh =), nythän sulla on sitten mainiot mahdollisuudet plussata tästä kierrosta. Peukuttelen :heart:. Et sä RKTT-listalle haluais
? Sehän on muuten ihan tyhjä nyt. Hupsista keikkaa, miten noin on päässty käymään :ashamed:.
ON Minuun iski eilen totaalinen masis. Kun olin tänne kirjoitellut, päätin, ett vaikk' p**kaan hukkuisin, en tee yhtään mitään. Ja aloinpa sääliäkin itteäni, että tätäkö tämä mun lomani on: jatkuvaa yksinoloa ja puunaamista ja vi**uuntumista ja mitälie, kun ukko ei totaalisesti ajattelen kuin itseään. Paitsi, että soittihan se poikkeuksellisesti eilen kesken päivän töistä eli kai se vähän ajatteli :saint:, mutta silti laitoin hänelle viestin, ettei tulis kotiin tänään eikä enää ikinä, etten halua nähdä enää koskaan yhtään elävää sielua ja että olen masentunut. Sitten painuin sänkylle lukemaan enkä monta sivua jaksanutkaan lukea ku nukahdin ja nukuin puol neljään asti. "Aamukahvia" olin vasta keittelemässä ku mies tuli kotiin. Tinkasin siltä, ett mitäs tänne tulet, ett enkös laittanut viestiä, ettei kannata vaivautua. Samaan syssyyn räpätin, että kun ei voida edes risteilylle lähteä, ett sellasiakin netistä katoin, mutta kun joutuisin sielläkin olemaan kuitenkin yksin. Niinhän se meidän edellinen risteily nimittäin meni, ett mies laukkas omia teitään enkä koskaan osunut sen kanssa hyttiin yht'aikaa, ett olisin saanut edes ottaa luokalle. Ja kun mies on päättänyt, että ulkomaillekaan ei lähdetä, niin voi taivas, mikä tästä kesästä tuleekaan :headwall:.
Ukko alkoi sitten taas omiaan touhuta, tosin kotona, ja mä makasin sängyllä kuin zombie toivoen kuolemaa, kunnes alkoi onneks ottaa ukko niin päähän, ett tuumasinpa lähteä mökille pesemään saunan poikkeuksellisesti jo nyt. Olen nimittäin huomannut, ett mulla masikseen paras lääke on vain pakottaa itsensä toimintaan ja niinpä jo loppuillasta itsekseni vähän virnuilin, ett mun masis kesti taas sen 4-5 tuntia
. Mies soittelikin sitten illemmalla, ett olenko jo saunaa lämmittänyt ja kun sanoin, että en, hän kysyi, että mitä jos tulis käymään. Mikäs siinä, tuumasin minä ja laitoin saunan heti lämpenemään. Jotenkin alkoi kuitenkin taas jurppia, että kyllä se nyt kulkee mun perässäni ku koira, kun MINÄ haluaisin olla yksin ja rauhassa ja räpätin, että kun en mökillä voi edes televisiota kattoa ku hän menee niin aikaisin nukkumaan ja mun pitää entisestäänkin ankeata ja tylsää elämää tylsistyttää lukemalla Aku Ankkoja ku ei muuta lukemista ole ja räpäräpäräpä... Niinpä mies sitten saunan jälkeen lähti toimistolle nukkumaan ja mä tunsin olevani maailman vi**umaisin ja ilkein akka. Ja niin olinkin :ashamed:.
Aamusta ei ollut unikaan ekan heräämisen jälkeen tulla, niin paljon oli asioita mielellä. Nyt kuitenkin astianpesukone pesee mökin astioita ja pyykkikone pyyhkeitä yms. eli vaikka tässä istunkin niin mökin siivous jatkuu =). Mies saa roudata noi kamat sinne takaisin, mutt ei mielellään tänään, sillä musta tuntuu, ett meillä on paljon puhumista ja neuvottelemista.
Sori taas omanapaisuus
. Plussarikasta jussinalusviikkoa kaikille :heart:! t. Ottis kp 5 (pitää nyt opetella laskemaan kp:t ihan ite
).