Mahdotontako Mitäs ne sun testit nyt sitten näytti? Plussapuhureita :heart:!
Pikkutirri Sut laitoin yrjöklubiin ja plussauspäiväksi tän päivän, sillä tänäänhän sinä tuon digitestin teit ja olet nyt vähän varmemmalla pohjalla, eikös vaan? Meinaan, ett alat itsekin jo pikkuhiljaa uskoa, että olet raskaana =)? Tsekkaa tiedot ja ilmoita jos korjattavaa, saan ne muutettua kännyllä mökiltäkin.
ON Jopas nyt pissattaa ku palokunnan viimeistä puuhevosta. Sais alvariinsa ravata veskissä :'(. Mä muuten sain mieheltä jo pikkasen myönteistä kommenttia tuosta terassista eilen. Kun satoi vettä ja vesi jäi helmeilemään puupinnalle, tunnusti, ett ehkä se onnistui sittenkin, kun puu ei ime vettä itseensä. No, toi ei suurta vaikutusta muhun tehnyt, kun tiedän, ett onnistuihan se
, mutt kun ukko katteli terassin kaiteessa olevaa sähköjohtoa ja ihmetteli, miten onkaan hyvin onnistunut, ettei johtoon ole tullut yhtään väriä, niin sitä saattoi jo pitää pienenä myönnytyksenä, ett oonpas tehnyt siistiä työtä, heh =). No joo, käytin melkein rullan maalarinteippiä ku teippasin kaikki mahdolliset mihin voi öljyä levitä tai roiskua, sillä mulla on ilmiömäinen kyky sotkea maalien ja öljyjen kanssa touhutessa, vaikka olisin mukamas kuinka varovainen.
Semmottii. Mulla pesukone pyörii ja tässä tapan aikaa odotellessa, ett saan pyykit kuivumaan ennen lähtöä. En viiti jättää niitä mätänemään koneeseen, sillä vaikka mies kotiin illaksi ja yöksi tulisikin, siihen ei todellakaan voi luottaa, ett hän muistas laittaa pyykit kuivumaan ja tolla koneella tulee muutenkin olemaan taas urakkaa ku alan jussisiivoja tehdä kotona huomenna.
ONON Laitoin itteni taustalla. Ja mitä tähän vauvahaaveeseen tulee, niin onhan siitä luopuminen rankkaa, mutt liian koville se on ottanut, ett sitä kannattaisi jatkaa. Ainakin tän seuraavan kierron annan nyt kuitenkin mennä miten menee. Yritän olla laskematta päiviä, en tikuta ovista jne. Paitsi ett kyllähän mä nyt jo laskin
, ett seuraava ovis osuu soppelisti jussin jälkeiseen torstaihin tai perjantaihin. Silloin ollaan yleensä oltu jo vähintäänkin nokka kohti Kreikkaa tai perillä, mutt mutt.. Nytpä ei ollakaan ja hetken ajan jo mietin, ett pitäisköhän mun varata ensi viikolla Ruotsin risteily tai jotain =). No en varaa en, mutt mun seuraava oletettu jännäpäivä (täti myöhässä ekan päivän) osuisi mun synttäripäivälle 17. päivään jos jotain seksuaalista aktivaatiota olis. Näistä kiertojen hypyistä huolimatta mulla pysyy aikalailla metkasti kesän tätipäivät samoina. 2 vuotta sitten plussasin dpo16 14.7. ja taas on täti tulossa samoihin aikoihin, vain parin päivän erolla.
En unohda teitä vissinä ikuna ja pitäähän mun tuota ekaa sivua päivitellä niin kauan kuin tätä voluumi pyörii, mutt luulen, ett mun on parasta ihan itseni vuoksi pyöriä täällä vähän vähemmän ja yrittää keskittyä muihin asioihin. Olen henkisesti jo vauvahaaveesta luopunut. Tai en varsinaisesti luopunut, mutt
tiedän, ett me ei voida koskaan vauvaa saada ja siihen ajatukseen pitää nyt vain suhtautua realistisesti ja elää sen mukaan mitä on annettu. En mä ala tässä mitään hyviä kesiä tai muita toivottelemaan, mutt kurkkailemisiin :heart::wave:!!