40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kiitokset Ida-Karoliina ja mur-mur plussatsempityksistänne :flower:

Joo onhan se haaleakin viivanpoikanen plussa, mutta kun NIIN haluaisin vahvemman viivan, että uskoisin ja voisin vaikka miehellekin vilauttaa. Mies jo tosin näistä mun oireistani arvelikin jotain, kun oltiin viikonloppu yhdessä. Kuulemma saman peiton alla oli kuin saunassa ;). Kaikki nopeat asennon vaihtelut myös repäisee tai vihlaisee alavatsaa. Nivusvihlontoja on ollut paljon. Joopa joo - huomenna aamupisusta - ja vaikka kahdella eri testillä, jos jompaan kumpaan tulisi jotain selkeätä ettei tarvitsisi koko ajan tihrustaa ja käännellä ja väännellä ja etsiä sopivaa valaistusta ja kulmaa yms.
 
Ymmärrän hyvin putunen, niin miekii sen vahvan plussan haluaisin, ennen kuin uskoisin kunnolla raskautuneeni!!:)..n. 19h ja pääset taas dippailemaan:heart:

Täytyypi poikasta lähteä eskasta hekemaan, äkkiä tämä 4h kyllä menee!!..koneella kykkiessä..;)
..konekkin on siis tosiaan pelannut..saa nähdä, kuin kauan?..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Putunen Yes! Plussa se on hailukkakin viiva ja onhan se jo useampana päivänä näkynyt. Sulle huomiseen testiin selkeämpää viivaa toivon :heart:.

I-K Niinkus mur-mur kirjoitteli, niin eihän dpo8 tarvi vielä näkyäkään mitään. Paljon onnea matkaan :heart:. Kyllä se olis jo aika sun saada vahva plussa testiin.

mur-mur Niin jäätiin me molemmat tosiaankin ilman simppasia ja minä taas. Just hetki sitten ajattelin, että jos ovis osuu viikonlopulle, ett pitäishän sitä raskaaksi tulla sen kummemmin yrittämättä kun molemmilla kuitenkin vapaata samaan aikaan, vaan eipä mene asiat aina niinkuin niiden luulisi menevän. Himpun verran saatan olla katkera. Loppusoittoa vauvahaaveilusta se on minullekin tämä kaikki. Uusia ovistestejä tuskin enää ostan ja r-testitkin saavat jäädä odottamaan ensimmäistä vahvaa epäilystä =). Jos nyt tulisin raskaaksi, olisin synnyttäessäni kuitenkin jo reippahasti 44 v. ja kyllä se alkaa olla ensisynnyttäjälle melkonen ikä. Ei niin, ettenkö toisten onnenkantamoisiin uskoisi, mutt usko alkaa olla omalta kohdalta loppu.

Mutta.. kyllä mä kalenteria tänään sen verran kattelin, että seuraava ovis osuu keskiviikolle helmikuun alkupäiviin ja jos mies tipattoman tammikuun todellakin malttaa viettää, kannattaa meidän vielä silloin tosissaan yrittää, sillä ehtiihän kuukauden aikana simppaset jonkin verran jo huilaantuakin alkoholilla läträämisestä. En siis ihan vielä ole kirvestä kaivoon heittämässä, vaikka vähän kaivoon kattelisinkin.

ON Maha ihan äkyttömän turvoksissa ja väsyttää niin, ett tekis mieli mennä nokosille ja mikäs mua oikeastaan estääkään :)?
 
Putuselle onnea:flower: plussa viivasesta..ja vaikka hailu onkin, ni plussa kuitennii ja peukutuskia sen vahvistumiselle!!!! Ja kiitos tärppi tsempistä:)..
Ottis ja mur-mur, harmi että teiltä tää kierto meni vähän niinkun ketuilleen:(...mutta toivoa on niinkun Ottis tuumailitkin...mutta kyllähän se vaan niin on näillä kymmenillä varmaan itsekunkin kohdalla, että sitä miettii sitä ikää ja sen vaikutuksia..itellä vielä kun silloin kolme vuotta sitten tää pieni tyttö ennenaikasesti syntyi(tai siis raskaus purettiin...) sitä miettii sen toistumista(raskausmyrkytyksen ym.)...kyllähän sitä riskin ottaa ja silti vaan haaveilee:confused:...
ON: Täällä töissä oon ja sen verta hiljasta on että hyvin ehtii koneella kukkua...aikaa tänään gynelle tilasin ja nyt siis tuonne isompaan kaupunkiin ja sellaselle lääkärille mikä hoitaa siellä yksityisessä äitiysneuvolassa käviöitä..siellä meinasin itsekkin käydä jos raskaus onnistuisi...nyt kuitenkin gynelle aika ja ihan meinaan lapulle laittaa kaikki askarruttavat asiat ja todellakin mun on nyt pakko "tohtia" lääkärille näistä asioista puhua..lähinnä siis siitä raskausmyrkytyksestä ja onko mitään hoitoa mahdollista saada (niinkuin mur-mur vähän vinkkaili)...ja muutenkin neuvoa ja kaikki maholliset avut käyttöön joskos meille sellainen pieni vielä...
Oireita mulla tällä hetkellä on sellasta paineen tunnetta tuolla alhaalla oikealla, mutta se vissiinkin aika yleistä tässä vaiheessa kiertoa...
 
Putuselle isosti peukkuja, toivon kovasti että olisi kunnon plussa ja pääsisit meidän seuraan tuonne odotuspuolelle.

Ottis ja Mur-mur, isot halit teille ja jaksamista noiden äijänköriläidenne kanssa. Että miehet osaa joskus olla.... GRRRR!!!!

Paljon plussatuulia kaikille!!

T: Pirteämpi Morticia ja Bunkhard rv 12+4
 
Ottis
Morticia Kiitos! Wautsi, siitä on jo aikaa näemmä, kun sinä plussasit :heart:.

Pikkutirri Hyvä, ett aika gynelle varattu. Mieltä askarruttavat asiat kannattaa todellakin kirjoittaa muistiin ja sit luntata, ett osaa kysyä mitä on ajatellutkin :), Toivotaan oireiden olevan sitä itseään :heart:.

ON Jouluvalot laitoin pois ja mies korjaa parhaillaan kuusta wegs. Ihan pala kurkussa aloin kynttilöitä laitella pois, kun niin surulliselta tuntui. Jouluun lataa niin paljon toiveita ja kuvittelee niiden olevan kuin lapsena ja pettymys kaikesta tuntui varsinkin tänään voimakkaana. Tämä oli totisesti elämäni kurjin joulu. Uskomatonta, että melkein 40 v vanha punainen kuusen pallokoriste sai mut melkein itkemään, mutt niinpä sanoi mieskin sen maahan tippuessa, että "Nyt olis kyllä poju hyökännyt kimppuun jos eläis".

No, onneksi on tämä joulu lusittu =). Töissä kun puhuivat naiset joulustaan ja kuinka ihanaa oli ollut, sanoin minä, että minun on parasta olla kertomatta mitään, sillä itse joulua ajatellessani tekis vain mieli ajaa naapurikylälle ja kuristaa yks mies :headwall:. Jospa tämän kaiken vuoden lopulla muistaisin ja järjestäisin jouluni jotenkin toisin.
 
Kiitos vaan murmur ja ottis Kyllä, saisi plussa pärähtää tähänkin osoitteeseen. Tämä kaikki oli pakertaminen olis muisto vain ja odotus aika alkaisi.
Samoin toivon että ottis se plussa myös sulle tulisi..pysyvä sellainen..josta oma vauveli aikanaan tulisi.
Aina kuitenkin itselle tuo pessimisti pistää päätään näkyviin ja ei jaksa koskaan enään omaa vauvaa pitävän sylissään. Ei edes että noilla luovutetuilla aikanaan onnisumista tulisi. Toki kaikki huurut käydään pakkasesta kyytiin vuoron perää keräilemässä kuitenkin. Ompa sitten kaikki mitä voi kokeiltu.
Mulla muuten nyt menossa 9 dpo. ei 8 niinkun murmur muistutti.
 
Toivottavasti Iida-Karoliina saisit vielä kuitenkin sen vauvan syliisi, tavalla tai toisella :heart:

Mulla on just nyt usko aika lailla mennyt tämän haamuseni vahvistumiseen. Nyt juilii ihan menkkamaisesti munasarjojen kohdalla ja kun ne haamulaiset on olleet niin haaleita, ettei uskoiskaan... Ei niitä varmaan kukaan muu olisi nähnytkään :(. Aamudippauksen vielä odottelen, mutta luulen sen jo olevan nega..... mitenkähän näin kuopassa nyt olen, mutta tuntuu vaan siltä. Niin, ja kyllä mun laskujen mukaan tänään olisi jo dpo 13.

Joten I-K, täälläkin pessimismi juuri nyt nostaa päätään...
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Voi Putunen, toivotaan menkkamaisen juilinnan olevan r-oire, niinkuin se minulla toissakesänä oli, ihan oikeasti. Varma olin, ett täti tulee ja 3 päivää kuljin vaippa pöksyssä, kunnes r-testin tehtyäni uskoin, ettei täti tulekaan, vaikka valumisen tunnettakin oli. Ihmisen mieli on metka, se tuntee sen mihin uskoo. Tsemppiä piinaan ja plussaa aamun testiin.

I-K Ei luovuteta ihan vielä tähän kiertoon, eihän?
 
Huh,huh,maraton työpäivä takana ja tännehän oli ilmaantunut paljon lukemista päivän aikana:)
Vähän tuntuu luovutus tuulia olevan ilmassa mutta älkää nyt hyvät naiset antako periksi:heart:Tiedän että se on raskasta kuukausi toisensa jälkeen koota itsensä uuteen yritykseen,mutta minä ainakin ajattelen että yritän niin kauan kuin pystyn ettei sitten myöhemmin kaduta se yrittämättä jättäminen!

putunenihanaa:heart:täältäkin sulle puhaltelen vahvistuvaa viivaa:wave::kiss:
 
Kiitoksia Ottis, mur-mur, I-K, Morticia, pikkutirri ja muut plussatsempityksistä :flower: Toivottavasti huomenna selvä plussa näkyisi, mutta jos ei, niin uuteen kiertoon sitten vaan... ja uudet mietteet ja intressit mieleen, kyllä se siitä taas.... Niin Ottis oli minullakin tärppikierrossa menkkajuilintaa. Silloin tuli kuitenkin cb:llä iltapäiväpisusta plussa jo dpo12 eikä nyt tullut kuin hailu haamulainen dpo 13. Voikohan kierrot vaihdella tai siis raskauden alut, että joskus näkyy aiemmin ja joskus myöhemmin?

Mitenkäs muilla on kuntokuurit ja painonpudotukset edenneet? Itse en juurikaan ole kuntoillut, mutta hiilarittomalla olen ollut nyt vajaa kaksi viikkoa ja paino on vähän yli 2 kiloa tippunut :) Vielä on tavoitteena noin neljän kilon lisävähennys, mieluummin viiden. Ei ole juuri tehnyt mieli makeata eikä leivoksia tai pullia. Pizzaa teki eilen mieli, mutta en ole sortunut, kun tämä hyvä alku on tuonut hyvän motivaation siihen.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos myös muumimamma-72 :flower: Niinhän se on, että yritettävä on niin kauan kuin pystyy, ettei sitten "vanhana" kaduta käyttämättä jätetyt tilaisuudet. Onneksi mun miehekkeeni on innolla mukana tässä yrityksessä ja jaksaa myös tsempata ja elää mukana, vaikken kaikkia näitä mun ailahduksia hänelle tietenkään kerrokaan. Siksi te kaikki oottekin niin tärkeitä :)
 
I-K, putunen, täältä läksi tärppi pipanoita tulemaan..:heart::heart:

..ja muillehin tietenhin:heart:

Mie täällä paistelen piparimuffinsseja - tai oikeammin, kakkuja kaksin kappalein!
..eli EI painoa ole ainakaan tippunut miulla:x:$:ashamed:..juuuuh:rolleyes:

Kakkusia paistelen sellaisissa söpöisissä 0.5dl vuoissa.
 
Viimeksi muokattu:
Hei taas kaikille :) ihmeissäni luen noita Teitin lyhenteitä ja yritän kovasti pysyä mukana ;) Pidän täällä kovasti peukkuja että haamuplussanneilla se plussa vahvistuisi sitten "oikeaksi plussaksi" :heart: Itse kävin simppailemassa, hih! Se vaan että minulla on nyt kp 12 ja viime kierroksella ovis oli gynen mukaan kp 14. Tänään ollut samankaltaista kipuilua oikealla puolella kun viimekierroksen 14 pv:n tietämillä joten toivon todellakin että meillä lykästi oikeeseen aikaan ja simpat odottelisivat tuolla munatorvissa! Ovistikkuja en ole vieläkään hankkinut kun en ole saanut minkäänlaista tietoa noista verikokeista mutta tällä kertaa (tänään) rinnat todella turpeat ja arat mitä en muista aikoihin olleen ... olisiko oviksesta johtuvaa? Heitteleekö teillä paljonkin tuo ovisajankohta? Tiedän että olisi ihme jos tällä ikää ovis tulisi edes parilla kierroksella peräkkäin mutta toiveissa on hyvä elää... Onko muuten joku muu saanut finnejä Terolut kuurin aikana, itselläni tosin vasta ensimmäinen kuuri takana ja senkin munasin ottamalla 15 pilleriä sen 10:n sijaan, höh!
Jännittää niin lukea Teidän juttuja kun tämä asia on minulle niin kovin uusi, tällä kertaa oli vasta toinen yrityskerta joten... pelottaa edelleenkin saada kuulla ne labravastaukset mutta siihen asti ;)
Ottis kirjoitit tuosta oviksen kirvelystä? Itselläni viime kierrossa kirveli juuri kun oviksen piti olla kohdillaan ja lakkasikin kun "laakista" aivan kun olisi voinut kuvitella että irtoaminen tapahtui, helpotti niin kertaheitolla?
Tänne kuuluu taas niin paljon asiaa että kestää hetken käydä kaikki materiaali läpi mutta kuten tuossa aikaisemmin mainitsin niin ymmärsin että täällä on menossa muutamilla jännät hetket!
Voimahaleja ja onnistumisia kaikille Teille ihanuuksille :)
 
Viimeksi muokattu:
Mafinka, siulle kovasti myöskin tärpionnea - Toivotaan, että ovis siellä on vielä tulollaan!!:wave::heart:

Ovulaatioajankohta heittää miulla max. sen 1-3vrk - yleensä välillä Kp11-14/25-28
..ja miulla ON tosi kipiät rinnat(varsinkin nännin)oviksen seutuvilla..itse asiassa taas kipeytyi uudestaan ja nyt Kp17/dpo4 ehkäpä?(tällä kiertoa en O-testejä käyttänyt)

Jos haluat tuonne RKTT-listalle kun ovis(oletettukin)on ollut, mie siut mielelläni sinne laittelen "piinailemaan"..kertoilet sitten vain päivän!

Kysy ihmeessä rohkeasti jos haluat tietää jotain lyhenteistä tms..me vastaillaan sen mukaan mitä osataan!!=)

Milloin sie saitkaan ne verikokeiden tulokset?
 
pikutirri , juu, kakkuset onnistui hyvin - ihana kanelin/neilikan/kaardemumman tuoksu!!:p
..tosi mureaa on kakkunen, hyvä kun saa syötyä kun murenee niin käteen..huomenna se onhin parempaa kun yön yli tekeytynyt/vetäytynyt

Toivottelen kaikille mukavaista alkanutta viikkkoa ja illanjatkoja!!


ON vielä..mitään emme miehen kanssa ole keskustelleet..ihan vain tavan arkisia asioita hieman, vähäisessä määrin niitähin..ilmapiiri ei kuitenkaan enää ehkä niin jäätävä
..saattaa olla myrskyä tyvenen edellä..: /

Vielä..miulla kun lämmöt nousi perjantaina(oletettu ovis torstaina)..ovat olleet aamupäivällä sen 36.8 ja illasta tasan 37(aina mitattaessa)..nyt nousseet(liekkö vain hetkellisti)37.2..
Tisut kipeytyi uudemman kerran..niin, saahan sitä haaveilla vaikka mistä ihmeestä..:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Hyviä ötysiä kaikille ihanaisille:kiss:..mä lähen nyt kotiin ja kotona en konetta avaakkaan..en..en..en...huomenissa tuun taas kurkkimaan=) ja lueskelemaan ja kanssa piinailemaan..:wave:
Putuselle vahvistuvaa viivaa:heart:
Mafinka..kiva että olet täällä!
 

Yhteistyössä