Putunen Yes! Plussa se on hailukkakin viiva ja onhan se jo useampana päivänä näkynyt. Sulle huomiseen testiin selkeämpää viivaa toivon :heart:.
I-K Niinkus mur-mur kirjoitteli, niin eihän dpo8 tarvi vielä näkyäkään mitään. Paljon onnea matkaan :heart:. Kyllä se olis jo aika sun saada vahva plussa testiin.
mur-mur Niin jäätiin me molemmat tosiaankin ilman simppasia ja minä taas. Just hetki sitten ajattelin, että jos ovis osuu viikonlopulle, ett pitäishän sitä raskaaksi tulla sen kummemmin yrittämättä kun molemmilla kuitenkin vapaata samaan aikaan, vaan eipä mene asiat aina niinkuin niiden luulisi menevän. Himpun verran saatan olla katkera. Loppusoittoa vauvahaaveilusta se on minullekin tämä kaikki. Uusia ovistestejä tuskin enää ostan ja r-testitkin saavat jäädä odottamaan ensimmäistä vahvaa epäilystä =). Jos nyt tulisin raskaaksi, olisin synnyttäessäni kuitenkin jo reippahasti 44 v. ja kyllä se alkaa olla ensisynnyttäjälle melkonen ikä. Ei niin, ettenkö toisten onnenkantamoisiin uskoisi, mutt usko alkaa olla omalta kohdalta loppu.
Mutta.. kyllä mä kalenteria tänään sen verran kattelin, että seuraava ovis osuu keskiviikolle helmikuun alkupäiviin ja jos mies tipattoman tammikuun todellakin malttaa viettää, kannattaa meidän vielä silloin tosissaan yrittää, sillä ehtiihän kuukauden aikana simppaset jonkin verran jo huilaantuakin alkoholilla läträämisestä. En siis ihan vielä ole kirvestä kaivoon heittämässä, vaikka vähän kaivoon kattelisinkin.
ON Maha ihan äkyttömän turvoksissa ja väsyttää niin, ett tekis mieli mennä nokosille ja mikäs mua oikeastaan estääkään
?