Minttu2011 Niin se taitaa olla useimmilla miehillä, että kun ottavat, ottavat sitten 'kunnolla'. Mun miehellä oli viime viikonloppu pitkään aikaan sellainen, että otti molempina vapaailtoina. Minä sen sijaan voin ottaa sekä perjantai- että lauantai-iltana jos siltä tuntuu ja munkin mies niitä sitten laskee, eikä huomioi sitä, että tuskin koskaan vedän perseitä olalle, vaan olen aina tolkuissani enkä tykkää yksin juodakaan, joten pariin kolmeen siideriin jää max, jos yksin juon. Viikollahan me ei oteta. Aikoinaan, kun tein kolmivuorotyötä, saatoin pe- tai la-iltana tosiaankin ottaa pari sidukkaa jos menin vasta iltavuoroon, mutt mulla on lapsuudesta jotenkin juurtunut se, ett arkena ei juoda ja se on ihan hyvä varmaan niin. Onneksi on miehellä sama asenne.
Meillähän oli nyt lauantai-iltana lopulta ihan kivaa, sillä vaikka ukko ehti torkut ottaakin, lähdettiin kaverinsa soitettua kimpassa paikalliseen ja oltiin tappiin asti. Minä olin niin jäässä, ku kotiuduttiin, ett lämmitin vielä saunan ja kun aurinko oli nousemasssa, sitä sit tuijottelin ja valvoin aamuviiteen. Ajattelinkin jo, ett on elämästä tullut turhankin vakiintunutta, kun en ole varmaan kuuteen vuoteen valvonut aamuun asti. Sinkkuna se oli ihan tavallista kesäisin, vaikken olisi ottanut tippaakaan alkoholia. Kesä vaan on mun aikaa ja mä nautin sen joka sekunnista.
Toivottavasti teillekin vauvaihme vielä suodaan. Jos jollekin sen soisi, niin teille. En osaa kuvitellakaan millaista on joutua luopumaan omasta lapsestaan. Mulla oli kissankin kuolemassa sulattelemista ja täytyy tunnustaa, että toissa viikonloppu oli ainoa, etten kisulin perään jossain vaiheessa itkenyt.
Whisky Peat, juu, nyt muistinkin tuon tarinasi, kun sen kertasit =), sori ett olen hatarapää. Toivottavasti luomuna tärppää, ettei tarvitse lähteä hoitoihin. Peukkuja, ett se Ovis nyt löytyisi :heart:.