Putunenkin on taas linjoilla :wave:
Tervetuloa
Salme71 mukaan!!
Hyvä
mur-mur, kun olet saanut oviksen hyödynnettyä!! Tammivauvapuhuri sinne :heart:!!
Ninni69:lle plussasäteitä!!
+++++++
ON: Joo, mulla dpo 11. Oireita oli kivasti tuonne dpo 9-10 asti, jomotusta yms., mutta nyt ei eilen ole tuntunut mitään eikä tänäänkään. On
aivan normaali olo
. Ei tosin mitään menkkajomotuksiakaan eikä munasarjojen kohdalla ole oviksen jälkeen tuntunut
miltään. Tänään pääsen dippailemaan illasta (jos haluan/uskallan) kun posti on kai tuonut pe-ma välillä mulle postia... Eilen dippasin aamulla apteekista pikaisesti ostamani First Signal kasettitestin. Siihenhän tulee kai aina roskisplussia, ja niin mullekin tuli ihan selkeä värillinen roskisplussa parin tunnin sisällä. Testiajalla ei oikein mitään näkynyt, ainakaan siinä kohdalla johon se myöhempi viiva sitten tuli. Eli siitä ei voi mitään päätellä muuta kuin negaa. Mutta silloin olikin vasta dpo 10 ja olin joutunut yölläkin käymään pisulla ennen aamun testiä. Joten ei ollut vahvaa testiainetta : /.
Mitähän tää oireettomuus nyt meinaa? No - se selviää tässä parin päivän sisällä sitten joka tapauksessa... aika heikko toivonkipinä enää jäljellä, mutta jonkinlainen silti on