Hei ihanat naiset palstalla :wave:
Niobe, voi miten surullista ja raskasta, voimia teille :hug:
Täällä on ollut hyviä arvoja
pikkutirrillä ja
mur-murilla, hienoa!
Ottisko jo ehti reissuun, mahtavaa matkaa
Mafinka, mahtava rakkaus sinulla :heart:
Iida-Karoliina, oikein paljon onnea pakkasukkokiertoon, peukutan kovasti. Samoin kun
Hysterialle, jolla on jo kyytiläinen matkassa siellä auringon lämmössä, toivottavasti pieni nappaa lujasti kiinni.
Täällä haaveillaan tammivauvoista, mikäs sen ihanampaa kuin aloittaa vuosi pienen pienen nyytin kanssa. Tammivauvatoivotuksia teille kaikille,
Putunen, Oliivitar, Mami ja kaikki muut.... :heart::heart::heart:
Nyt mut saa siirtää etusivun plussanneisiin. Näin pikkuruisen sydämensykkeen tänään :heart: sellaisen värähtelyn ruudulla - ja itkuhan siitä tuli. Olin ollut niin hermona. Oltiin vähän aikaisin ultrassa: itse olin laskenut, että viikkoja on 5+6, alkio vastasi viikkoja 6+1, mutta lääkäri laski punktiopäivästä, joten virallisesti viikkoja on 6+0. Ja laskettu aika olisi 9.12 :xmas: Varasin terapiaultran parin viikon päähän. Varovaisin mielin edetään, vaikka lääkäri sanoi, että näillä ultranäkymillä on 10 %:n keskenmenonriski ja 90 % menee loppuun asti. Nyt jännätään, kumpaan kuulutaan. Tänään uskallan hiukan hymyillä. Tässä vielä tietoni: Soili, 41 vuotta, plussauspäivä 2.4 (pp13), pp15 hcg 330, yrityskerta 21, esikoista yritetään.
Lemmekästä viikonloppua