40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Tulipa tuolainenhin mieleeni::attn: Vaikuttaakohan nuo Luget - jotka aloitan kolme vrk oviksen jälkeen, Progesteronitestin tulokseen???

Olisiko kellään tietoa tästä..Kiitos jo edeltä=)

Viimeksi muokattu:
Ottis..ehkä tuo "kirjallisena" ei olisi hassumpi idea täälläkään joskus..
..miehet saattais sen tajutakkin, vieläpä hyvin;)..koskapa, ei ne pikku vihjailuista aina mitään ymmärrä..täytyypi olla sellaista konkreettista - esim. paljasta pintaa jne..:p

Ottis..entäpä jos et vonkaiskaan NYT sitä piliä?
..jos mies ei itse ehdottele, saapi sitten nyrkki-Kyllikillä vierailla(ja näin saattaahin olla..)..jospa siun loman aikana hän pussukat itte tyhjenteleis haaveksien siusta(sanoin ihan suoraan nyt:rolleyes:)

Viimeksi muokattu:
Ottis ja mur-mur Haah että mua nauratti toi "kirjallisena" tiedoksianto kun itse sitä joskus rakkaan edesmenneeni kanssa harrastin, siis suusanallisesti, tapasin sanoa että "pannaanko paperille" kun kulta tahtoi joskus unohtaa asioita joista tasan varmasti oltiin keskusteltu.

oliivitar No hyvä jos olet tuosta iloinen :) Seuraavaan kiertoon sitten plussatuksia...

ON: Ei kyllä pitäisi mennä lukemaan nettiin ei sitten yhtään mitään, taas putosin niin korkealta maan pinnalle että ... lueskelin tuossa erään Amerikkalaisen hedelmöitysklinikan "faktoja" näistä hormooniarvoista eikä siellä mitään toiveita annettu koskien minun mahdollista raskautumistani vaikkakin se FSH sattuisikin välillä "putoamaan"... :')

Mutta ihana viikonloppu tulossa, ihkuja rakkausviestejä mies on lähetellyt, ollaan tietenkin myös puhuttu paljon paljon paljon puhelimessa... olen kuitenkin niiiiin onnellinen kaikesta!!!! Toivon kaikille ihanaa viikonloppua! :kiss::flower::heart:

Ottis
mur-mur Minä jo päätin olla piliä vonkaamatta. Saa hoitaa pyykkinsä mies ihan itse kun olen reissun päällä :). Hienoa, ett ajattelit samoin.

Mafinka Melkein kateeks käy toi sun rakkautes, mutt etköhän sinä ole sen ansainnut :kiss:.

ON Nyt on tullut aika sulkea tämä saitti viikoksi, jote toivottelenpa tässä plussarikasta ja ihanaa huhtikuista viikkoa teille kaikille ihanaisille naisille :kiss:. t. Ottis

Ottis kultainen :) Kiitos sanoistasi, on minulla kyllä todella koviakin aikoja ollut mutta jos jotain elämässäni olen saanut niin rakkautta :heart::heart::heart: Se kait minusta niin vahvan ihmisen on tehnytkin vaikka tietenkin joskus purnaan kuten me kaikki :ashamed: Siksipä minua hävettääkin kun en osaa olla onnellinen siitä mitä minulla on - kahdehdin sitä mitä ei ole, rahasta en sillä tavalla ole koskaan välittänyt sillä se ei tee onnelliseksi, tietenkin helpottaa jos sitä on, mutta sen ihguisen pikkuisen olisin kuitenkin vielä joskus halunnut...

Kuitenkin sinulle mahtavaa lomaa ja paljon aurinkoa ja iloisia, myös syvällisiä hetkiä, sisaresi kanssa, kerää nyt voimia tulevaan odotukseen :D haleja :kiss:

Ihgua viikonloppua kaikille :kiss: Nyt Mafinka vaikenee :D ja menee könilleen |O|O

Ottis ja Mur-mur :D Taitaa pitää paikkansa tuo mistä juttelette :LOL: Täälläkin, kun tulin reissulta piti tietokoneen sivuhistoria tyhjentää... Onneksi miehet pitävät pussinsa viriilinä itsenäisesti ja antavat sittemmin tuoreita kavereita :heart:

Mafinka Täällä on Seuraavaa kiertoa kohden katse :heart: Ja sinulle : Love in the air

Mur-mur..hyvä et oot saanu talleteltua=)
Mä kävin päivällä pika pikaa lukemassa ja kysyit siitä Prog kokeen ajankohdasta...tarkistin vielä papereista ni mulle se oli määrätty tehtäväksi kp21-23 ja kävin sen otattaas kp22..tulos oli 32 mikä oli lääkärin mielestä riittävä raskauden ylläpitämiseen.

Kiitos Oliivitar:)

pikkutirri kiitos siullehin Proge tiedosta.=)
Kävin itse viime kesänä Progekokeessa Kp19 ja arvo oli 31.6(siitä tärppi kävi..)
..eli, todistetusti riitti ainahin siihen. Raskauden ylläpitämiseenhin ehkä olisi riittänyt, ei vain tainnu munasoluinen olla terve kun kesken meni..

Hei ! nyt löytyi oikea palsta !=) Onko täällä muita 40+ ekaa lasta toivovia ? Me olemme olleet asialla vakavasti 2v9kk. Mies ei suostu hoitoihin, mulla marraskuussa-10 tutkittu että kaikki on kunnossa, kun selittämättömien vatsakipujen vuoksi epäiltiin kohdunulkoista raskautta. Nyt on niin kevätfiilikset ja kauhea vauvakuume jatkuu...

Tervetuloa Ninni69!! :wave: Kyllähän täällä on ekaa lasta toivovia montakin. Hyvän palstan olet löytänyt! :) Harmi ettei mies suostu hoitoihin - eikö edes mihinkään tutkimuksiin? Eikö hän haaveile lapsesta yhtä lailla kuin sinä? Miehiä saattaa pelottaa se siemennestetutkimus, varsinkin jos naisella kaikki ok, niin pelkäävät sitten, että heissä on vika - ja miehinen itsetunto karisee sitten siinä samalla...:confused:

Onnittelut mur-mur talletteluista :flower: =)! Vieläkö ovisplussa on vasta tulossa vai jo parhaillaan?

Oliivitar - pahoittelut tädin tulosta :| :hug: - mutta tammivauvat on tosi hyviä - mulla on niitä kaksi =). Plussapuhuria seuraavaan kiertoon siis!! Ja jos mulla ei nyt tärppää, niin toiveissani on sitten kolmas tammivauva ;) Voi järjestää kaikkien synttärit samalla kertaa =)

On: voi kun aika menisi nopeammin niin tietäisi onko tässä haaveilussa tällä kiertoa mitään järkeä... malttamaton kun on mieli. No - kiva viikonloppu tiedossa joten josko ajatukset ei harhailisi vauva-asioissa. Olin tilannut keskiviikkona netistä pari testiä, muttei ne tulleetkaan eilen, ja seuraavaksi käyn postilaatikolla vasta maanantaina. Joten mahdollisesti toteutettavat, mutta vielä hyvin epävarmat testailuaikeet jäävät jonnekin dpo 12 paikkeille.
Oireita ei ole nyt ollenkaan - valkkaria kylläkin, jota ei yleensä ilmene, ja jotain harvalukuisia vihlaisuja ja ihan aavistuksen aavistuksen omaista särynkaltaista jomottelua alhaalla keskellä.... ja pientä päänsärkyä oli alkuviikolla muttei enää. Väsyneempi olen ollut iltaisin, mutta ehkä olen aina tässä vaiheessa :rolleyes: Hyvä etten pääse testaamaan liian aikaisin, kun noita lieviä tärppejä on ollut useinkin, niin turha niitä testailla. Sitten vasta menkkojen aikaan, eikä sekään plussa ole yleensä ollut pysyvä....:( Mutta jospa hyvät solut kuitenkin joskus osuisivat yhteen yhtä aikaa :cool: - vaikkapa sitten uusi tammivauva mulle, ellei joulutonttua tule :rolleyes:
- ainahan saa haaveilla -

KP 1 Saisi minulle laittaa. Vihdoin alkoi se kierto että saamme pakkas ukot kyytiin. Lääkkeet aloittelin tänään ja siirto tästä n. 3vk kuluttua, varmaan sillä kolmannella viikolla kun minulla tuo limis on aina kasvanut niin vauhdilla.

Tervetuloa puolestani minni69 kuumeilemaan mukaan:flower:

I-K hirmuisesti onnea tälle pakkasukkokierrolle!!! :flower: :heart: Voi kunpa nyt onnistaisi! Plussasäteitä jo valmiiksi sinnepäin +++

Mur-mur, sopivastihan sulla nyt tuo oili tulee paikalle, ettei sentään ihan tänään vielä. Mullakin nuo viivat vahvistuu sitten vauhdilla, että tosiaan aamuin illoin on pitänyt testailla. Monesti se iltaviiva on sitten ollut se plussa. Jos mun viivoihin vertailee noita, niin varmaan viimeistään aamupäivällä olisi vahva plussa. Onnea hyödyntämiseen ja tärppiin!! :heart:

Mukavaa viikonloppua kaikille ihanaisille!! Palailen maanantaina olkkariimme.

Viimeksi muokattu:
Hei ihanat naiset palstalla :wave:

Niobe, voi miten surullista ja raskasta, voimia teille :hug:

Täällä on ollut hyviä arvoja pikkutirrillä ja mur-murilla, hienoa!

Ottisko jo ehti reissuun, mahtavaa matkaa :cool: Mafinka, mahtava rakkaus sinulla :heart:

Iida-Karoliina, oikein paljon onnea pakkasukkokiertoon, peukutan kovasti. Samoin kun Hysterialle, jolla on jo kyytiläinen matkassa siellä auringon lämmössä, toivottavasti pieni nappaa lujasti kiinni.

Täällä haaveillaan tammivauvoista, mikäs sen ihanampaa kuin aloittaa vuosi pienen pienen nyytin kanssa. Tammivauvatoivotuksia teille kaikille, Putunen, Oliivitar, Mami ja kaikki muut.... :heart::heart::heart:

Nyt mut saa siirtää etusivun plussanneisiin. Näin pikkuruisen sydämensykkeen tänään :heart: sellaisen värähtelyn ruudulla - ja itkuhan siitä tuli. Olin ollut niin hermona. Oltiin vähän aikaisin ultrassa: itse olin laskenut, että viikkoja on 5+6, alkio vastasi viikkoja 6+1, mutta lääkäri laski punktiopäivästä, joten virallisesti viikkoja on 6+0. Ja laskettu aika olisi 9.12 :xmas: Varasin terapiaultran parin viikon päähän. Varovaisin mielin edetään, vaikka lääkäri sanoi, että näillä ultranäkymillä on 10 %:n keskenmenonriski ja 90 % menee loppuun asti. Nyt jännätään, kumpaan kuulutaan. Tänään uskallan hiukan hymyillä. Tässä vielä tietoni: Soili, 41 vuotta, plussauspäivä 2.4 (pp13), pp15 hcg 330, yrityskerta 21, esikoista yritetään.

Lemmekästä viikonloppua :whistle:

Viimeksi muokattu:
Ninni69 - Lämpimästi olet tervetullut miunhin puolestani tänne ihanaiseen "olkkariimme"!!!=):flower:

Laitteletkos vielä tietojasi kierronpäivästä/kierronpituudesta jos haluat tuonne päälistalle, että siut laittelen?!:wave:

putuselle hirmuisen ISO plussa ryöpytys PLOP PLOP

I-K jospa tämä olisi SE kierto ja huurunenu(t):heart: tiukkaan tarraisi kohtupesäiseen - kovasti toivon niin!!!:kiss:

Soili
voi miten ihunaisia uutisia - Onnea onnea kovasti!!!
Tarrasukkasia&liimaa pikkiselle edelleen ISO lasti!:heart:
..kun Ottis palailee lomilta viikon päästä hän siut varmasti plussanneisiin lisää.:)

Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Iida-Karoliina (46).......kp1/23-29.......yk22...................5.
Ninni69 (41)................Kp?................yk2.9kk............1
oliivitar (40)................kp2/27-30........yk2 ( 05/09)7.
Nöpsö (42)..................kp5/29-32........yk?................2.
Ottis (43)....................kp5/24-27........yk20( 08/09)1.
Mahdotontako (46)......kp9/27.............yk10....................1. yht.
mur-mur (45)..............kp9/24-26........yk25(02&08&11/10)3.
Mindy<3 (40)..............Kp19/28-30.......yk2............4
putunen (41)...............kp20/24-26.......yk15...................3./1.yht.
Marja-Leena71(39)......kp26/28...........yk5.......3./1.yht.
muumimamma-72(38) kp29/25-30......yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp29/28...........yk4........4./2yht.
Velmuliina74 (36)........kp32/26...........yk19..........2
*Justiina*(38).............kp36/30-32.......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp36/28-29......yk2.................1.
tetu68 (42).................kp44/27...........yk12..................3/1.yht.
Mimmi68 (42).............kp48/28...........yk2(?&12/10)...1.
Bismil (39)..................kp?/?..............yk2.............6./1yht.

Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?, Raputar

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41

Mindy<3 (40)............dpo4
Putunen (41) ............dpo8

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

Viimeksi muokattu:
Aurinkoista illanhetkeä!

Täällä meinasi hermo mennä! Eilen yöstä päivittelin konetta, joka jatkui näemmä aamulla, kun koneen aukaisin, ja vasta nyt pääsin nettiin!!! Johan se on kumma kun pimennossa piti olla :LOL:
Ei todellakaan suositeltavaa!

Ihania uutitsia Soili :heart: Voi kuinka se onkaan ihanaa nähdä pienen pieni värähtely sieltä näytöltä! Voi kun pääsisi itsekin kokemaan sen uudelleen. Elämän ihaninta satoa :heart: Paljon tarroja matkaan

I-K Ja hyvät uutiset jatkuu! Sylittäin onnea matkaan sinulle ja pakkasukoille :heart:

Ninni69 Tervetuloa tänne meidän ihanaisten joukkoon

Putunen Eräällä ystävälläni on teoria naisten raskautumisesta. Hänellä on syntynyt kaikki neljä lasta marras- ja joulukuussa. Hänen mielestään hän vain on ollut otommillaan tiettynä aikana vuodesta, vaikka harjoitusta oli ympäri vuoden ;) Minä olen tiputellut lapseni tasaisesti ympäri vuoden, mutta poikkeudet vahvistavat säännön! Plussapuuhkutus Tammivauvalle

Mur-mur Jatka hyvvää meininkiä, viiva vahvistuu :kiss: Saletisti natsaa

Yhteistyössä