40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Hei kaikille ihanaisille! :wave:

Mahtuuko joukkoon yksi tällainen aivanihanmelkeinjustkohta 40-v haaveilija? Olen seuraillut kirjoitteluanne jo jonkun aikaa ja päätin viimein rohkaistua mukaan. Takana yritystä reilu vuosi ja yksi tuore (2 vk sitten) keskenmeno :'( Eli nyt sitten odottelen tätiä kylään että pääsisi uuteen yritykseen.
 
Tervetuloa mukaan Euphonia !!!:wave: Ja pahoittelut keskenmenostasi :'( :hug:. Ehtikö raskaus jo pitkälle? Mullakin on nyt suunnilleen vuosi yritystä takana ja pari kemiallista raskautta saldona. Mutta kevät tuo ihmeitä mukanaan, eikös niin! =) Plussapuhkuja jo seuraavaan kiertoon sinulle :heart:
 
Jos siellä jossain Hysteria luet meidän olkkarimme pinoa, niin toivotan hirmusti kiinnittymissäteitä sinnepäin!! :heart:

on: mulla on tänään tuntunut jotain ihmeellistä alavatsalla, vihlonut sinne tänne välillä oikein kipeästikin, että on joutunut ihan irvistelemään...:confused: :rolleyes:
 
Kyllä mur-murilla taas ovis oireita pukkaa: kauhea päänsärky iski alkuillasta ja huonoa olosta, piti venyä särkylääkkeen kera köllimään soffalle aivan!:O

Pahoin vaan pelkään, että Oili neiti saapuu taasen liian aikaiseen:|..ei tartteis kun aikasintaan Kp11 - PLEASE!!!!!..:)..toivotaan..

Mukavaa illan jatkoa, mie menen puraisemaan jotain!:popcorn:
 
Moi vaan kaikille:wave:

Mä täällä taas yökyöpelinä luuraan..on itseasiassa 3 yö jo menossa vaan niin on ollu kiirusta etten oo joutanu kommentoimaan..jossain välissä aina pikaseen oon käyny lukemassa ja kotona päivisin en oo edes konetta aukassu..=)

Soilille kiitoksia laihis tsempeistä ja ihanaa että sulla tuntuu olevan masussa kaikki hyvin ja hormoonit nousee=)
Mun laihiksesta sen verta et on tuntunu juuttuvan tää paino tähän 60,5kg..vähän oon koittanu "vyötä kiristää" entisestään vaan tuntuu ettei auta..liikuntaa en oo kyllä joutanu harrastelee ollenkaan..pitäs ees ne vatsalihas liikkeet ottaa taas joka aamuseen ohjelmaan..jos ei siitä muuta ni saispa ainakin vatsan seutua timmimmäksi...Hienosti on Ottis sulla lähteny, sä ootkin ollu kyllä tosi tiukkana, mä oon lähinnä tehny sen et herkut pois ja annos kokoja vähän "tarkistellu" eli koittanu pienentää ja sit suurin muutos on töissä paluu "normaaliin" syömiseen eli ekalla tauolla All-Bran muroja rasvattoman maidon kanssa ja tokalla tauolla 2 ryvita näkkileipää päällä tuorejuusto levitettä ja kinkkua. Näillä mennään..ja ilmankos se paino ei nopsaan putoakkaan...mites Oliivitar? Onko sulla paino lähten?..Just lukasinkin et reissussa oli 2,5kg lähten..

Mur-mur..hyvä et sait noihin kokeisiin mentyä..mikä se prolaktiini on? Tai niinku mitä se elimistössä tekee?

Ottis..hyvää matkaa sinulle ja hauskoja pakkailuja..teillä se on jo lähellä=) mekin saatiin matka varattua ja oon kyllä ihan täpinöissäni siitä...jee!!! Toukokuun lopussa lähetään=)

on: Viittiskö päivystäjä kiltti poistaa mut RKTT-listalta..mä en usko et tässä kierrossa ovuloin ollenkaan ja tänään aloitin ne menkkojen siirto tapletit joita meinaan 7 päivää napostella ja toivon menkkojen(ja oviksen) siirtyvän viikolla eteenpäin...toivon että mulla vielä kunnon kokoisia folleja kasvais ja mahollisuus vauvaan vielä olisi..ens kierrossa 3 clomia/päivä ja jos ei siitäkään vastetta ni sit annan clomejen olla ja jollei lääkäri parempaa keksi ni sit TJOTtailu meiningillä eteenpäin...
 
Täällä yx yökyöpeleistä kyöpelein..;)

pikkutirri, pyynnöstäsi poistelin siut RKTT-listalta..: /

Peukuttelen hurjana, d=)b jotta Clomit tekisivät tehtävänsä ja sie vielä masukkaa pääsisit hyvillä mielin kasvattamaan.:):heart:

Prolaktiinista..
Prolaktiini (PRL) on aivolisäkkeen etulohkon tuottama peptidihormoni. Se vaikuttaa rintarauhasten kehittymiseen ja maidon eritykseen, mutta myös sukurauhasten toimintaan. Korkeat tasot aiheuttavat infertiliteettiä ja amenorreaa naisilla ja impotenssia miehillä.
HUSLAB - Prolaktiini, seerumista

infertiliteetti= hedelmättömyys(munasolu ei irtoa)

Prolaktiinitason siis oltava myöskin hyvällä mallilla, mikäli haluja raskautua.
..jos arvot liian korkeat, on mahdollista saada vaivaan lääkitys.
Lääkeinfo.fi - Parlodel 2,5 mg tabletti, 5 mg ja 10 mg kapseli (MEDA)

Tuolla keskustelua aiheesta..
Prolaktiinin liikaeritys? - Lapsettomuus - Suomi24
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos mur-mur!=) ja hyviä talletteluja sinulle ja peuk peuk et ovis olis vasta vähän myöhemmin...

Niobe, lämmin halaus sinulle ja jaksuja!!:hug:

Euphonia, tervetuloa minunkin puolestani ja pahoittelut keskenmenosta..toivon sinulle pian uutta raskautumista.
 
Huomenta!

Tervetuloa Euphonia tänne tyttösten joukkoon :wave:

Niobe :'( Pahoitteluni :hug: Voimia Sinulle lähettelen

Tirri Jeps jeps =) Painoa lähti aivan yllättäen reissussa! Varmasti lukuisat rataskävelyt lasten kanssa tekivät tehtävänsä. Kotona jatketaan lautasmallilla ja santsauskiellolla. Paheena mulla on tuo pirullinen napostelu, aina käpälä käy jossakin kaapin tai laatikon perällä herkkuja hakemassa :ashamed: Mutta nyt hyvään alkuun päästessä kahdeksan kiloa on tavoitteena pudottaa ;) Ja tämä kevät, ihana kevät antaa puhtia kävelylenkkeineen! Olisin pitänyt siut minun kanssa jännäämässä RKTT-listalla :kiss: Mutta hurrrjaaasti plussasäteitä seuraavaan kiertoon

Ja voi Elämän Kevät!!! Arvatkaa vaan oliko tällä mammalla testejä kotona :ashamed: Ovulaatiotestejä pukkaa joka kuoresta, mutta ei yhtään raskaustestiä! Ja kun minä luulin, että olin hampaisiin asti aseistettuna
Yksi cb-testi on, mutta eihän sitä raaski vielä käyttää...Ajattelin sillä vain sitten varmistella, jos sitä vaikka onnistuisi tärppäämään :rolleyes: Ei tullut täti vielä tänä aamuna, mutta ei ole mitään r-oireitakaan...
Tilaus laitettu, joten postia odotellessa
 


Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Nöpsö (42)..................kp3/29-32.........yk?................2.
Ottis (43)....................kp3/24-27........yk20( 08/09)1.
Mahdotontako (46)......kp7/27.............yk10....................1. yht.
mur-mur (45)..............kp7/24-26........yk25(02&08&11/10)3.
Mindy<3 (40)..............Kp17/28-30.......yk2............4
putunen (41)...............kp18/24-26.......yk15...................3./1.yht.
Iida-Karoliina (46).......kp23/23-29.......yk21...................5.
Marja-Leena71(39)......kp24/28...........yk5.......3./1.yht.
muumimamma-72(38) kp27/25-30......yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp27/28...........yk4........4./2yht.
oliivitar (40)................kp28/27-30......yk2 ( 05/09)7.
Velmuliina74 (36)........kp30/26...........yk19..........2
*Justiina*(38).............kp34/30-32.......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp34/28-29......yk2.................1.
tetu68 (42).................kp43/27...........yk12..................3/1.yht.
Mimmi68 (42).............kp46/28...........yk2(?&12/10)...1.
Bismil (39)..................kp?/?..............yk2.............6./1yht.


Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?, Raputar


Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41






Mindy<3 (40)............dpo2
Putunen (41) ............dpo6
Oliivitar (40)..............dpo10

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Sain labra vastaukset..kokeet otettu siis Kp6/Follikulaarivaihe

Prolaktiini 241.4/ viite: 102 - 496 mU/l
Progesteroni 0.5/ viite: 0.6 - 4.7 nmol/l(toisen labran sivustolla: 0.3-2.5 nmol/l
FSH 4.5/ viite: 3.5 - 12.5 U/l
LH 4.4/ viite: 2.4 - 12.6 U/l

..miun silmään kaikki vaikuttaisi äkkiseltään hyviltä arvoilta tähän vaiheeseen kiertoa.:)
Tuo Progesteroni otettiin vahingossa jo nyt: /..se p i k k a s e n viitteen alle, mutta toisen labran sivustolla onhin tuo lähtö 0.3nmol/l..käyn uudessa testissä n. Kp20
 
Viimeksi muokattu:
Nöpsö :hug:

Mur-Mur Eipäs ollut pöllömmät arvot =) Hienoilta näytti minunkin silmiiin ja "ymmärtämykseeni" Ja Tähän kiertoon rutkasti plussasäteitä

Ja juup... Olin ihan varma, että jossain niitä testejä piti olla, mutta olen varmaan kätkenyt ne niin hyvään talteen, etten löydä niitä itsekään :confused: Täällä kotona pyöri eri sortin kodinhoitajia, joten en ihan näköisällä niitä halua pitää :LOL: Raskauskeijusta tilasin ja tänään pitäisi lähteä kotiinpäin 1 luokassa, eli huomenna huomenna... :D
Tosin tänään lounaan jälkeen alkoi selkäpoltot....

Ja ne enteilee tätiä....
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar..juuh, miekin toivon,(ja uskonhin) että arvot hyviä ja loppukierron progesteronikin, olisi jo useita kymmeniä!:)..
(kertoisi hyvästä oviksesta)

Ei siis se mummutauti i h a n vielä päällänsä..ikävä kun ei ole testiä, joka kertoisi: onko oviksen aikaan puhkeavassa munarakkulassa munasolua sisällä..:ashamed:

Mitä mitä!!!..ei tätiä siun luo huolita..odottakoon vaan jos uskaltaakin..

((muoks)) O-testi dipattu ja 10min. sisään näkyi haalea viivanen - hyvä näin, en liian aikaiseen Oilia tälle kierolle halua.:)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Pikkutirri Kiitos :flower:. Ihanaa, että olette matkan jo varanneet. Minä just laukun pakkasin sillä välin ku mies kävi vaihtamassa autoon kesärenkaat. Hän vie mut sitten aamulla lentokentälle. Oli katala matkan muistanut, mutt tänään vasta kysyi siitä mitään.

mur-mur Toivottavasti tulokset lupaavat hyvää.

Euphonia Tervetuloa joukkoon minunkiin puolestani :flower:! Olen pahoillani kokemastasi keskenmenosta. Kiva, ettet sen kuitenkaan anna lannistaa, vaan käyt täysillä uutta yritystä päin.

Oliivitar Peukutuksia plussan puolesta :heart:. Minäkin hoopo pakkasin sittenkin 4 o-testiä laukkuun.
 
Heippa Ihanaiset Naiset taas! Olen kyllä käväissyt sivuilla lueskelemassa mutta ollut kiirettä töissä ja kotosalla... Anteeksi kun en kuitenkaan muista kaikkia kommentoida mutta kuitenkin... olette aivan joka ikinen mielessäni :hug:

Ottis Pikaisesti haluan sinulle toivottaa aivan ihgua lomaa :D Kotosalla sitten odottaa "nöyrä poika" - näin toivoisin :)

mur-mur No olipa hyvät arvot :) Voi kun olis ihana päästä kokeisiin että tietäis itsekin missä mennään! Tilasin taas ovis ja raskaustestejä, pihkura vieköön :D Toivossa eletään ... Pian pääsen onneksi kullan kainaloon pysyvästi :heart::heart::heart:

Mitä kuuluu Hystis Kevätvaaviuutisia odotellaan kovasti :heart::heart::kiss: Vaavilla tuleekin olemaan monta kummia, täällä nimittäin yksi vapaaehtoinen :D

oliivitar Ja nyt jos ei koskaan :stick: tädille kyytiä ...

pikkutirri mikäs on tilanne, rapistelua :rolleyes:

Minä lähden taas pyhäksi kullan luokse, onneksi testit huomenna postiluukussa :D Rakastelemme nautinnosta :D :heart: turha pilata ihanaa asiaa turhilla paineilla...

Täällä on hieman ollut ikäviäkin uutisia, suur-super-halit Teille kaikille :hug::kiss::'(

Tervetuloa uudet! Täällä on ihana olla, vaikkakin näin taustalla :kiss::heart: Kuullaan muruset!
 

Yhteistyössä