40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Moi vaan kaikille:wave:Täällä ollaan...

Nopeesti vaan..töissä taas niin kiirusta etten oo ehtiny mitään laittaa..joka päivä olen kuitenkin pyrkiny lukemaan=)

mur-mur...niitä menkkoja ootellessa...lauantaina oon vimoset siirto pillerit ottan ja vuoto pitäs alkaa huomen jos kaikki menis niinku "elokuvissa"...saa nähdä..ei mitään tuntemuksia ja turha mittailla lämpöjäkään kun ei ne ovis plussan jälkeenkään noussu...ja raskaana olo on siis mahdotonta tai kesken ois noiden siirto pilsujen vuoksi menny..niitä kun ei saa ottaa sellasessa kierrossa et on mahdollista olla raskaana...näin ainakin oon ymmärtäny...

Mutta siis ilmottelen kp:t kun alkaa...=)

Plussa tuulia testaajille...ainakin Putunen oli ja Ninni...PUUUUHHHH:whistle:

Ja tervetuloa uusille!!!

Ja ovis plussalaisille tärppionnea:heart:=)

on: mä kokeilen nyt tätä kohuttua hiilaritonta diettiä kun ei se mun paino alkanu alun jälkeen tippua...oon ihan into piukassa..katellaan=)

oliivitar kiitos suloinen sinä :kiss: Te näemmä avasitte sitten grillikauden NAM :D

Uusiakin täällä on :) tervetuloa !!!

Soiliko se kertoi ihanista ultrauutisista :heart::heart::heart: Varmasti siinä sydän pakahtuu ja itku pääsee kun vauvan sydämmenlyönnit näkee ja kuulee .... varmasti itkisin minäkin :heart:

Mitä Hystis sinulle kuuluu? Haleja ja hyviä vointeja toivotan :hug::kiss::heart: Kaikki toivottavasti hyvin :heart:

Mutta taidan mennä nukkumaan, oli todella ihana viikonloppu kullan luona :heart::heart::heart: |O

pikkutirri Voi kunpa se nyt menis niin kuin elokuvissa ja vuoto alkaiskin huomenissa!:wave:
Mukavaa ja tuloksellista dieettiä siulle!:kiss:

Ötyä siulle Mafinka - kauniitta unia, oman kullan kuvia:heart:

..niin muuten - mitä kuuluu meitin ihunaiselle Hystikselle???..toivottavasti voit hyvin
..mikäs pp päivä siulla nyt olikaan menossa..jotain pp11-12?
..mie niin kovin toivon....:kiss:

Viimeksi muokattu:
Kiitokset tervetulotoivotuksista. En kyllä osaa vielä oikein kommentoida teidän muiden vaiheita, mutta pikkuhiljaa tässä tutustuessa... Minulla on kp 12 ja kierron pituus jotakuinkin 27-29. On ollut sillä tavalla kroppa hieman sekaisin raskauden ja synnytyksen jälkeen, että ensimmäisiä kuukautisiakin sai odotella kuukausitolkulla. Mutta nyt vihdoin tuntuu, että olen päässyt normaalirytmiin.

En tiedä sitten, onko liian aikaista yrittää jo heti toista vauvelia, kun tuo ensimmäinenkin on vasta vuoden ikäinen. Jos nyt sattuisi niin onnellisesti, että tärppi kävisi, niin ikäeroa ei tosiaan tulisi niin kauheasti. Toisaalta minulla on muutamia tapauksia lähipiirissä, jossa lasta on heti yritetty ekan jälkeen ja on mennytkin monta vuotta ennenkuin on saatu se kauan kaivattu pikkukakkonen. Toisaalta ollaan miehen kanssa hyvin orientoiduttu tähän lapsiasiaan ja mies erityisesti on ihan into piukeena messissä. Hän taisi yllättyä siitä, miten mukavia ne lapset sitten loppujen lopuksi ovatkin. =)

Mutta siis tällaisia sitä pähkäilen vieläkin. Kuinka sitä jaksaa kahden pienen kanssa. Onko täällä muuten ketään, jolla lasten ikäero ei olisi kauhean pitkä? Kuinka te olette arjessa jaksaneet? Minulla on ihana mies, joka hoitaa oman leiviskänsä lapsen hoidosta, mutta päävastuuhan se kumminkin on aina äidillä.

Pahoittelen vain, kun jaarittelen omia juttujani. Yritän kyllä kommentoida muidenkin tapahtumia.

Viimeksi muokattu:
Salme71 jutustele sie tänne vaan ihan niin paljon kuin haluat - ja niitä omia juttujahin!:)
..niin me muuthin tehdään, täytyyhän sitä sydäntä purkaa säänöllisin väliajoin.

Lisäilen siut listalle..olihan se yrityskerta sitten eka(1)..

Viimeksi muokattu:
Mur-mur - mut voi poistaa rktt-listalta. Ei plussaa. Ja mun tietoihin voisi päivittää yrityskertojen kohdalle yli 1 v. Vuosi täyttyi nyt, ja masentavampaa on, jos siinä lukee yk 16 kuin yk yli 1 v. :) Mä sitten tykkään kovasti noista david puikkotesteistä, kun niihin ei ole ikinä tullut vääriä viivoja eikä vääriä roskishaamuja :). Ei tarvi arpoa...

Nyt vaan keväthommiin ja kohti kolmatta tammivauvaa. Myös mun muutto lähenee kuten Mafinkalla :cool: - ja se on hienoa!

Salme71 - mulla on muutama tuttavaperhe joiden lapsilla on alle puolitoista vuotta ikäeroa. Välillä jaksavat oikein hyvin, välillä huonommin, kuten kaikissa perheissä. Onhan se aika ajoin rankkaa, mutta myös tuottaa iloa, ja jos teillä on tosiaan kumpikin hommassa mukana, niin varmasti se sujuu. Onnea yritykseen! Toivottavasti pian tärppää!

Huomenta ihanaiset :wave:

Salme71 Täällä olisi mamma, jolla on lyhyelläkin välillä vaaveleita ;)
1. ja 2. välissä 1v4kk, samoin on 4. ja 5. välissä 1v4kk
3. syntyi vähän niinkuin keskelle ja ikää toisiin lähimpiin sisaruksiin alle 3v ja kuudes palleroiseni syntyi myös noin kolmen vuoden viiveellä. Hulinaa riittää :LOL:

Ja nyt pikku-mieheni on 10kk ja vauvakuume on krooninen. Meille on sopinut nuo lyhyet välit, eipä oikeastaan mustasukkaisuutta ja kaveriksi ollaan tultu kunhan pienimmäinenkin oppii leikkimään. Onhan sitä kiirettä, ja paljon muuta ei ehdikkään. Oma vapaa-aika? Se on iltaisin kun lapset nukkuu... Naureskelen, että äidit elävät vain öisin... Mutta olen sitä mieltä, että tämä on nyt tätä lasten kanssa ja 5 vuoden päästä tilanne on jo toinen. Lasten kanssa eläminen on yhtä alituista muutosta ja lapsilla on aina tietty "vaihe" meneillään. Minä olen kuitenkin onnekas kun mieheni pitää meidät leivän syrjässä kiinni ja minulla on mahdollisuus olla kotona katraani kera

Mur-mur Sinulle nyt extrapuhurit ++++++++++++++++++++++++ Jottei tarvitsisi ensi kierrossa mennä testeihin laisinkaan :heart: Olisi vain se yksi testi: raskaustesti positiivinen :heart:

Putunen :hug: Ja nyt tammivauvoja kohden; jospa se kolmas Tammivauva sieltä tulisi
Itse myös olen käyttänyt noita david-testejä, ja ihan oikeïn ne ovat näyttäneet tähän asti. Hieman hailakkaa viivaa alussa, mutta minulla ainakin aikaisemmissa raskauskierroissa voimakas plussa on tullut vasta muutama päivä yli kierron.

Pikkutirrin Elokuvaa haluankin seurata ja toivottavasti loppu olisi ihana onnekas :heart:

Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Marja-Leena71............kp4/28............yk6.......3.
Iida-Karoliina (46)........kp5/23-29.......yk22...................5.
oliivitar (40)................kp6/27-30........yk3 ( 05/09)7.
Nöpsö (42)..................kp9/29-32........yk?................2.
Ottis (43)....................kp9/24-27........yk20( 08/09)1.
Salme71 (40)..............kp13/27-29.......yk1........2
Mahdotontako (46)......kp13/27...........yk10....................1. yht.
mur-mur (45)..............kp13/24-26......yk25(02&08&11/10)3.
Mindy<3 (40)..............Kp23/28-30.......yk2............4
putunen (41)...............kp24/24-26.......yk yli 1v................3./1.yht.
Ninni69 (41)................Kp25/30..........n.3v............1
muumimamma-72(38) kp32/25-30......yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp33/28...........yk4........4./2yht.
Velmuliina74 (36)........kp36/26...........yk19..........2
*Justiina*(38).............kp40/30-32.......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp40/28-29.......yk2.................1.
tetu68 (42).................kp48/27............yk12..................3/1.yht.
Mimmi68 (42).............kp52/28............yk2(?&12/10)...1.
Bismil (39)..................kp?/?...............yk2.............6./1yht.

Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?, Raputar

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41

mur-mur (45)............dpo2
Mindy<3 (40)............dpo8

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

Viimeksi muokattu:
Aurinkoinen Heippaus!

putunen
, poistin siut RKTT-listalta ja muutin päälistalle yk:t
..voihan surkunen kun ei tärpänny vielä:hug:..
Tammivaavi tilaukseen!!!:heart:

Kiitos Oliivitarr:kiss:.. mie sitä Tammivaavia kyllä niin kovin haluisin..LA olisi sitten 8.1..:heart:
..muistanpa kun pakkasta paukkui 1987 n. 30C. ja esikon kanssa ekaa kertaa Tammimarkkinoilla pikaiseen pyörähdin..vaavi oli vasta 3vko:a vanha..:)

Miekin muuten tykkään noista David puikkotesteistä - ei turhia "viivasia" jos ei aihetta!=)

Viimeksi muokattu:
Näinhän se tietysti on, että pienten lasten kanssa on välillä helpompaa ja välillä vaikeempaa. Toi meidän poika on ollut vaan niin tavattoman helppo vauva, syö hyvin, nukkuu hyvin 12 tunnin yöunia ja muutenkin ei kitisi sen kummemmin. Ja siitä huolimatta välillä on kyllä oma aika ollut kortilla. Muistan joskus alkuaikoina iloinneeni siitä, että minulle löytyi 'omaa aikaa', kun sain viedä roskapussit jätekeräykseen. Sen hetken sain olla siis yksin :D

Olen nyt hoitovapaalla, tarkoituksena palata töihin vasta vuoden päästä. Olen kyllä nauttinut kotona olemisesta, kun töitä on saanut paahtaa vuositolkulla, niin tuntuu, että tämä on ihanaa vaihtelua.

Mukavia kevätpäiviä kaikille!

Mur-murille tiedoksi,että juu, eka yrityskerta on nyt käynnistynyt. En tiedä, mutta jotenkin vaan jännittää... Esikoisen kanssahan meillä kävi niin, että vaikka oltiin aloitettu yrittäminen, niin en uskonut tulevani raskaaksi heti. Ja en tajunnut edes seurata mitään raskausoireitakaan. Oltiin vielä jossain ryyppäjäiskekkereissä miehen kanssa, kun vitsinä vähän heitin, että 'ehhehe, jos olenkin raskaana, kun olo on niin outo'. Ja tuijotin sitä vinkkulasia kädessäni, että pitäiskohän kumminkin varmuuden vuoksi siirtyä vissyyn. Ja kun mittasin kotona lämmöt, niin kuumettahan minulla oli. Olin ihan äimänä, että höh, miten voi olla kuumetta, kun muuten tuntuu ihan terveeltä. Olin vielä onneton pois töistäkin sen 'kuumeen' takia. Sit jossain mielen sopukoissa alkoi kyteä ajatus, että pitäisköhän kipaista apteekin kautta ja ostaa raskaustesti. Että näin...

Salme..ihuna ylläri pyllärihän tuo esikko on siulla/teillä ollut!:heart:
..ja monasti se tärppääkin juuri noin, että ollaan jossahin "rentoilemassa"..ja yllätys yllätys!:D
(tai kuin siulla, että "outoja oirehia" mietit?..)

Mie itse olen kuumeillut 3/09 lähtien(kierukka poijjes) ja kolme kertaa raskautunut reilun 10kk:n sisään.

Ekassa niistä kerkesin jo pikkisen sydänäänethin kerran nähdä..
Viimeiset tärpit oli: 3.8.10(täytin samana päivänä 45v kun plussasin) ja 24.10.10
..molemmat meni kesken viikoilla 5 ja 6(eka rv. 8+3)

Aika alkaapi olla jo ohi miun raskautumiselle..kunhan tässä haaveksin ja tätä ero työtä vielä teen.

Kaksi ihunaa lasta miulla on: -87 tyttö/-04 poika..ja niin onnellinen heistä kyllä olen.:heart:

Ikäeroahin(17v)noin paljon pääsi tulemaan kun ei sopivaa miestä ollunna maisemissa, ennen kuin vasta 3.9.2003 kun mieheni tapasin..raskaustesti näyttihin sitten plussaa jo 2.4.2004;)
..siinäpä ei juuri aikailtu, olinhan jo 39v.

Toivon siulle Salme pikaista ja 9kk:tta kestävää tärppiä!!!

Viimeksi muokattu:
Voi mur-mur, toivon totisesti, että se pieni iltatähti vielä putkahtaisi teidän elämään. Mutta ihanaa, että olet saanut kaksi päivänsädettä. Itsekin muistan olla kiitollinen omasta pojastani. Jotenkin sitä aina välillä unohtaa, ettei se lapsen saaminen välttämättä mitään helppoa ole. Esimerkiksi oma sisareni kamppaili kauan hoitojen kanssa, kun yrittävät miehensä kanssa saada sitä ensimääistä lasta. Sisareni heräsi vähän myöhään lapsen tekoon (oli tosiaan yli nelikymppinen) ja taisi hänellä olla jotain endometrioosiakin (!). Nyt heillä on 9-vuotias adoptiopoika. Hauska juttu sattui kerran heille kaupassa. Eli poika oli adoptioisänsä kanssa ruokaostoksilla ja joku tuttava tuli juttelemaan ja ihasteli pikkupoikaa, että 'kylläpä on isänsä näköinen'. :LOL:

Tuttava ei siis tiennyt, että poika on adoptoitu. Eli eipä sillä biologiallakaan taida paljon olla merkitystä.

Heh, huomaan, että kirjoittelen vähän tajunnanvirtatekniikalla mitä mieleen juolahtaa.

Huomenia Ihanaiset Naiset :) Täällä hieman harmaa aamu ja ripsii vettä... No kesä tekee tuloaan, ihanaa! Huomiselle lupasivat jo lämpimämpää säätä joten eipäs anneta pienen vesisateen häiritä :)

Dippasin tänään vielä ton o-testin niin selkeästi, itse asiassa jo eilen aamulla oli, vaalenemaan päin. Eilen oli vielä vaaleat tasavahvat kun maanantaina oli se testiviiva kontrolliviivaa selvempi. Minkäänlaisia tuntemuksia ei ole ollut joten en sitten tiedä onko ovis ollut vaiko vasta tulossa. Senhän pitäisi tapahtua noiden testien mukaan 24 - 48 tunnin sisällä tuosta LH-huipusta.

No kullan luokse huomenna, ihanaa! Olen jo alkanut viemään sinne tavaroitani, onneksi ei tarvitse kuskata muuttokuormaa sillä jätän suurimman osan kalusteista tänne. Myynkö sitten kirpparilla vai annanko pois jää nähtäväksi. Odotan vain innolla tuota muuttoa :D

Ihanaa keskiviikkoa kaikille :wave: Onkos kukaan rapistelemassa?

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Marja-Leena71............kp5/28............yk6.......3.
Iida-Karoliina (46)........kp6/23-29.......yk22...................5.
oliivitar (40)................kp7/27-30........yk3 ( 05/09)7.
Nöpsö (42)..................kp10/29-32........yk?................2.
Ottis (43)....................kp10/24-27........yk20( 08/09)1.
Salme71 (40)..............kp14/27-29.......yk1........2
Mahdotontako (46)......kp14/27...........yk10....................1. yht.
mur-mur (45)..............kp14/24-26......yk25(02&08&11/10)3.
Mindy<3 (40)..............Kp24/28-30.......yk2............4
putunen (41)...............kp25/24-26.......yk yli 1v................3./1.yht.
Ninni69 (41)................Kp26/30..........n.3v............1
muumimamma-72(38) kp33/25-30......yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp34/28...........yk4........4./2yht.
Velmuliina74 (36)........kp37/26...........yk19..........2
*Justiina*(38).............kp41/30-32.......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp41/28-29.......yk2.................1.
tetu68 (42).................kp49/27............yk12..................3/1.yht.
Mimmi68 (42).............kp53/28............yk2(?&12/10)...1.
Bismil (39)..................kp?/?...............yk2.............6./1yht.

Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?, Raputar

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41

mur-mur (45)............dpo3
Mindy<3 (40)............dpo9

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

Kiitos mur-mur eilisestä päivityksestä mun tietojen osalta! Jännäänkin nyt kovasti sun kiertoa, jospa se tammivauva nyt saisi alkunsa. Hirmusti peukutuksia ja tärppäysonnea sinulle !! :heart:

Mindy - plussapuhuria sinnepäin!! :heart: Milloinkas testailet?

Hysteria - mitä kuuluu? Toivottavasti oikein hyvää :heart:!

Mafinka - mukavaa muuton valmistelua sinulle! Itse olen ihan samoissa puuhissa :) ja laittanut kalusteita jo nettiin myyntiin. On mennytkin ihan hyvin kaupaksi.

Viimeksi muokattu:
putunen, kaunis kiitos päivityksestä ja plussapeukutuksista.:)

Mafinkalle rentoista ja hekumallista viikonlopppua kullan kera!!:rolleyes::heart:

Mindylle edeleen +++++++ tuulahdus täältä!!:heart::wave:

ON..eipä mitään oirehia(vielä);)..kivahan niitä on aina syynätä ja kuulostella - onko, vaiko ei SITÄ!!:D
..paitti, äskettiäin pytyllä..ja uskokaa tai älkää - ei meinnnut loppua tulla kun istuksin siinä..riitti ja riitti...ja..:whistle::O:ashamed::LOL:(hyvä kun sain ales menemään kun pytyn vedin:whistle:..kauheeta:O)

Oliskohan joku "oire"..niinhän sitä sanotaan, että suolen toiminta joko vilkastuu, tai hidastuu..

No juu, kyllähän se oli ihan miun herkutteluista johtuvaa tuo pa**a määrä ja kauheasti olen viime päivinä ruisleipäähin popsinut:p
..lämmöt muuten nousi 37.2..kai se Oili sitten kävi..hyvin varkain kyllä kun ei juuri mitään tuntemuksia.:|

Täällähin on muuten sellainen suht lämmin, mutta sateinen päivä.
Teinpä äskettäin pyöräkauppoja erään miehen kanssa.
Poikanen sai 18vaihteisen hienon maastopyörän ja makselin siitä 150e/ovh. 449e..pyörä 2v vanha nätisti pidetty!

..kyllä poikanen polleana nyt tuolla pyöräileepi uudella menopelillään ja ei sadekkaan haittaa menoa!

Mukavaista päivää kaikille:kiss:..kevät se keikkuien tulevi:flower:..

Viimeksi muokattu:
Huomenta ihanaiset :wave:

[I Täällä olisi mamma, jolla on lyhyelläkin välillä vaaveleita ;)
1. ja 2. välissä 1v4kk, samoin on 4. ja 5. välissä 1v4kk
3. syntyi vähän niinkuin keskelle ja ikää toisiin lähimpiin sisaruksiin alle 3v ja kuudes palleroiseni syntyi myös noin kolmen vuoden viiveellä. Hulinaa riittää :LOL:
[/I]

Oliivitar, teillä varmasti puuhaa riittää eikä tarvitse miettiä, miten vapaa-ajan käyttäisi.Nostan kyllä hattua, että jaksat hienosti noin monen lapsen kanssa.

Viimeksi muokattu:
Iltaa!

Huoh, niinhän se sateli lunta ja vettä koko päivän... Tosin ei tarvinnut alkaa ikkunoita pesemään :D

Salme71 Kiitoksia :heart: Kyllähän se joskus mietityttää miten tähän on tultu, mutta jo pienenä tytön tyllerönä leikin kotimme vintillä orpokotia, jossa hoidin vähintään 10:ntä nukkea ja kun nuket nukkuivat ahmin äitini feminoita, niitä pehmeitä naisten pokkareita :LOL: Ja nyt hoidan omia lapsukaisia ja "kirjallisuus" on muuttunut nettiin ja toisenlaiseen lukemiseen ;) Romantikosta realistiin... No onhan sitä hieman romantiikkaakin tarvittu
Toiveissa oli, kun vihdoin esikoistyttömme saimme, (vuoden päivät häntä tahkosimme) neljä lasta. Viides livahti ja kuudennen jälkeen tein surutyötä, että tässä nämä.... Ja.... täällähän minä

Ja surku sentään... Pikku-mies jälleen kuumeessa. Onkohan nyt toinen korva tulehtunut :confused: Ja märkärupeakin löytyy isommilta :mad: Onhan se arki tätäkin.. välillä..

Mur-mur Mitä oireita!!! Ehkei niin ihana, mutta voi että :LOL: :kiss: Ja puuuuuuuuuuuuuuuuh

Mafinka Pian saat olla oman kullan kainalossa yötä päivää
Ja lähempänä unelmaa =)

Viimeksi muokattu:
Kiitos puuhkutuksistasi Oliivitar:kiss:

No jooo..ehkä tuo aiemmin mainitsemani "iso hätä" ei ihan ollunna OIKIA oire!:D

..vaan onhan miulla noita masutuntemuksia nyt tämän päivää sitten ollut ja tisun päät - Auts auts kipiät!(näin aina tässä vaiheessa)..ja jos jatkuvat(lisivät)tuonne kierron lopulle..voipi olla jotain tekeillä..kattellaan nyt rauhassa(mukamas juuu!;))..
Näitä ns. "oirehia kun on melkein joka kierrollansa.

Onneksi on tuo Pääsiäinen tuossa kivasti välissä ja ystävien kanssa lauantainahin se hohtokeilauskin!

Toivottelen tässä jo kaikille tasapuolisesti kauniita unosia:heart:

Ai niin..jos ette eilissä iltana sattuneet kattomaan 4D-dokumenttia "tulin Äidiksi 70v", tässäpä linkki:
4D: Tulin äidiksi 70-vuotiaana | Ruutu.fi

Viimeksi muokattu:
Moi vaan kaikille!

Täällä tänään kp1 eli joskos huomenna vois päivittäjä mulle laittaa kp2/28? yk5.
Tää kiertohan veny pidemmäksi niiden siirto pillereiden vuoksi. Nyt innolla uuteen kiertoon ja 3 clomilla/päivä(kp3-7) kokeillaan...saa sitten nähdä toimiiko silläkään annostuksella, meinaan kuitenkin pyytää ultrauksen että tietää missä mennään...nyt ainakin oviksen pitäisi sattua hyvään ajankohtaan, että pupuilujen suhteen ei pitäisi olla ongelmia=)

Kiitos mur-mur tuosta linkistä..katsoin ohjelman ja kyllähän se pani miettimään...taas...ja vaikka mulla ikää "vasta" 41v, ni kun ei se Liljan raskauskaan menny loppuun asti ja pikkukeskosuuden vuoksi edelleen on ongelmia, ni kyllähän se välillä mietityttää onko mulla oikeutta haluta viellä vauvaa...ja onko oikeutta senkään suhteen että kroppa ei selkeesti enää "toimi" ilman apuja niinku nuorempana...toisaalta monella nuorellakaan ei kroppa toimi ja jos clomeista/IVF hoidoista tahi jostain muusta on apua, ni ei se oo keltään toiselta pois...tälläsiä mietteitä tänään: /

Täällä muuten Salme kans yks jolla nuo teinit 1v4kk ikäerolla, kyllä mä muistan että rankkaa se "vauva aika" oli, toisaalta lasten isä(ex) ei juurikaan käytännön apuna ollut, tai ehkä musta vaan silloin nuorena tuntui siltä...nythän nuo ovat jo 17 ja kohta 16v ja kyllähän tässä matkanvarrella on välillä tuntunut että 2 murkku ikästäkin samassa taloudessa on liikaa..nyt on jo elo rauhottunu, mut kyllä mä muistan et kun nuo isommat oli sen 12-13v ni mä vannoin että 5v ikäero lapsilla pitäis olla pakollinen "suositus" kaikille...ehtis nauttia siitä jokaisen vauva ajasta ja toisaalta ongelma iät ei kasaantuis päällekkäin...mutta toisaalta eipä ollut mustasukkasuutta taapero iässä(ehtii sitä sitten kyllä harrastaa koko loppu elämän;))...no joo...olihan se ihan kiva et niitä oli 2 pientä samaan aikaan ja varmaan tällä iällä siitäkin osaa nauttia ihan eri tavalla.

Oliivitar..teillä onkin siellä melkonen katras=) ihanaa ja upeeta...mä aina lapsena/nuorena haaveilin että mulla ois ainakin 7 lasta ja jos ex ois ollu eri, ni ihan varmaan mä olisin halunnu paaaaljon lapsia=), oon niin onnellinen että mulle suotiin tää pieni iltatähti(nyt 3,5v) ja tää rakkaus liitto ja vielä se pieni "aamunrusko" siellä haaveissa vilkuttelee:heart:

Mafinka ja Putunen...ihanaa kun pääsette muuttamaan rakkaittenne luo=)

Mindy ja mur-mur plussa puuhkutus teille PUUUUHHHH:whistle:

ps. mulla meni alle 60kg tänää...jee.... 59.6kg näytti mittari aamulla ja matkaan aikaa tasan kuukausi, ehkä mulla ois toivoa sinne tavotteeseen(58kg) ennen matkaa=)

Hyvää iltaa!
Pikkutirri, sínullahan on tosiaan tosi isot lapset jo. Itse olen tällainen myöhäisherännäinen. Miehen kanssa ollaan kyllä oltu useampi vuosi yhdessä, mutta jotenkin sitä vaan siirti vauvahanketta aina eteenpäin. Tuntui, että opiskelut, työ ja omaa vapaa-aika ja harrastukset on tärkeämpiä. Ja että 'ehtiihän sitä'. Yhtäkkiä huomasin, että kaikki muut raskautuu ympärillä ja itse alkaa lähestymään sitä neljääkymppiä. Lapsia kumminkin ollaan miehen kanssa aina molemmat toivottu tai ne ovat kuuluneet automaattisesti tulevaisuudensuunnnitelmiin.

Sinänsä on hassua, että yhdellä hyvällä ystävällä on jo 18-vuotias tyttö. Ystäväni pähkäili kamalasti, kun tyttö sai ajokortin, että miten pärjää. Meillä vasta opetellaan kävelemään... :LOL:

Kauniita unia kaikille!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä