Oliivitar Peukutuksia, että täti ei tulisikaan :heart:. Hienoa, että loma antoi uutta puhtia ja olet saanut olla ystäväsi tukena :hug:.
Soili Aivan mahtavaa, ett raskaus näyttää etenevän niinkuin pitääkin. Pidähän itsestäsi hyvä huoli. Vauvamasu tasapainoittaa sun kesäkroppaasi jo kummasti :heart:.
Putunen Kiitos hyvien lomanvalmisteluiden toivotuksista :hug:. Varsinaisesti lomaa en ole vielä valmistellut kuin mietiskelemällä missähän ne kesävaatteet ovatkaan, mutt eiköhän homma ole ennen lähtöä selvitetty
.
Sullahan on reippahasti kiloja lähtenyt. Minä en malttais olla puntarissa käymättä. Tämän aamun saldo oli 57.6 kg eli vielä 1.8 kg siihen viralliseen ihannepainoon. Hermojen päälle ja voimille alkaa tällainen dieetti ottaa, sillä tänäänkään en työpaikkaruokailun jälkeen saisi enää syödä kuin proteiinipatukan ja -juoman jos en lenkillä käy ja jotenkin tuntuu, ettei lenkkikään nappaa. Toisaalta ei ole kyllä nälkäkään eikä tee varsinaisesti mieli mitään, mutt puhti on poissa.
Ja puhtia nyt tarvittaisiin, ett malttaisin pestä viimeiset ikkunat. Sitten saattaisikin loppuillan olla tekemättä mitään. Jos ei sit anoppia tarvi lähteä kahtomaan ku se soitteli eilisen illan ja on soitellut mulle töihinkin tänään. Ei ihmisraasu ymmärrä, ettei siellä voi alvariinsa olla joku häntä katsomassa.
mur-mur Hienoa, ett sait jo miehen simppasia vähän viriteltyä =). Pari päivää huilia ja sitten uuteen iskuun. Toivottavasti tämä on Se Kierto :heart:. Eikös keväällä olekin ihmeellinen vaikutus ihmisen hormonitoimintaan? Peukutuksia :heart:!
ON Minä kuvittelin ja edelleen toivon vuodon siihen malliin väistyvän, ett voitais pupustella torstai-iltana, ett saatais ajettua miehen vanhat simppaset alta ja uuteen yritykseen siitä reilun viikon päästä. Saas nähdä miten käy. Ennustaja ku en ole niin ei voi varmaksi tietää miten ovis tässä kierrossa tulee
. Jotenkin alkanut puuduttaa tämä jatkuva jahkaaminenkin :'(.
Tänään vuoto ollut kuitenkin niin runsasta, ett vaikka normaalisti pärjään yhdellä siteellä työpäivän, tänään piti ennen puolta päivää käydä jo vaipanvaihdolla
. Ei ole näemmä kierron pituudella merkitystä limakalvon paksuuteen, jos sitä puolestaan voi arvuutella vuodon runsaudesta.