Minttu2011 Kiva ku kerroit kuulumisiasi, vaikkei nuo kadehdittavia olekaan :hug:. Olen ajatellut sinua pitkin päivää. Peukutellaan sopivan vuodon puolesta niin, että kaikki tulisi suosiolla ulos, mutt ilman sitä pelättyä Niagaraa.
mur-mur Mulla oli aamulla pää kipeä. Ihan piti miettiä, ett mitä olenkaan juonut :ashamed:. Ihan uskomatonta, että +2:sta siideristä voi tulla pää niin kipeäksi :'(. Vaan selvisipä sitten syykin, kun niitä lumia loin. Joka ikinen kumarrus sattui päähän ja just siihen paikkaan mihin sattuu, kun poskiontelot on tulehtumassa / tulehtuneet. Niinpä kipaisin apteekkiin ja hain Duactia ja totisesti kipu alkoi helpottaa ekan napin jälkeen. Se on uskomaton lääke.
Kiitos sulle laihistsempeistä :kiss:. Iloinen olen, ett näin on paino pudonnut. Ei se ilmasella ole tapahtunut, mutt kiva huomata, ett kärvistelystä on ollut hyötyä. Par'aikaa odottelen, ett kukkakaalin kuorrutekastike jäähtyy ja pääsen sitä maustamaan ja pian syömäänkin. Reippahasti raastoin emmentaalia päälle laitettavaksi
. Ensin meinasin tehdä kukkakaaligratiinia, mutta kun ukko näyttää pesiytyneen mökille, vien turhat ostamani tarvikkeet kakkosen vaimolle. Soittelin jo, ett kelpaako, ja kelpaahan ne.
Täällä on tosi kaunis ja aurinkoinen keli. Mittariin en ole katsonut, mutt veikkaisinpa 7 astetta lämmintä. Aamusta tuuli kyllä rankasti. Ihan jouduin huppua pitää päässä, ettei niska pääse taas jäsähtämään.
Mies oli äkänen ku peffalle ammuttu karhu taas ku hänelle soitin. Jotenkin alkaa tuntua, ett tää' suhde vetelee viimeisiään.
Sarppav ja
minttu2011 Te taisitte molemmat pyytää siirtoa taustailijoihin? Teen sen jahka kerkeän. Muistuttakaa mua ellen ole muistanut.
Sarppav Minäkin toivottelen sinulle ihanaa ja tuloksekasta TJOTtailua :heart:.
ON Herran jee ku en meinaa osata kirjoittaa. Kädet vapisee parin tunnin luomisurakasta niin, ett huteja tulee =). Ja mies sanoi minun täällä vaan makoilevan
, vaikka laitoin sille viestinkin, ett 'näkisitpä vaan mitä olen tehnyt'.