40+ "So what"!! (vol.9) =)

Juu Ottis nyt on tämän päivän pysyneet puolesta päivästä lähtien tasaiseen tuolla 37.2C..en tiedä onko sillä mitään väliä sahaileeko, vaiko pysyykö koko ajan ylhäällä?..

..ja kyllähän miekin sen plussan haluan..nyt oikkein hysteerisen kovasti tuon km:n jälkeen!!

Ehkä mioulle vaan iski niin totaalinen väsy tähän "työstämis" hommaan..muutenkin väsy ja ärtynyt olen ollut..liekkö sitten sellaista lievää masista ilmassa :ashamed:

Paljon plussatuulia siulle ja muillehin!!!!:heart::wave:
 
Ottis
Mur-mur Kevät vetää monilla ihmisillä mielen synkäksi, vaikka luulis, ett olis just päinvastoin. Minua ainakin esim. työt niin jurppii, ettei yhtään kiinnosta. Koko ajan laiskottaa, väsyttää ja vejättää. Ku tulis se kesä ja kärpäset, ett olis köyhälläkin ystäviä, niin alkas elo taas maittaa. Minä sulle myös niin sitä plussaa toivoisin, ettet uskokaan. Varsinkin kun km:sta noin vähän aikaa, niin tuntuu, ett pitää just saada se iso aukko elämässä paikattua. Muistan tunteen ku se oli itellä kuumimmillaan. Minä vaan olen jotenkin jo päässyt tässä välillä vähän 'seestymään'.
 
Tämmöisen huomasin..

Mie kun olen noita rintojani puristellut, säänöllisesti :whistle:;)..huomasin, jotta vasemmasti rinnasta tuli puristaessa nestettä pari pisaraa, toisesta reiästä sellaista punervan ruskehtavaa..hui kun säikähdin :eek: ..ja kerran vain puristaessa tuli..

Nuo rinnasta tulevat eritteet ei aina todellakaan ole HYVÄ merkki..

Jotenkin mie muisteleisin, jotta silloin plussaikerrolla teille moista myös ihmettelin?..nestettä tuli silloin oikeasta rinnanpäästä ja kerran siitähin..nyt mie käyn kurkkasemassa miten viimeiks oli!!

..voi hyvänen aika tätä kuumeilua en paremmin sano-joka paikkaa pitää "mutistella ja puristella".. :D
 
Elikkäs..kp13 olin silloin aiemmin tuon nesteen rinnastani havainnut..
EI siis liittynyt raskauteen silloin, vaan ehkä lähestyvään ovikseen..

Pikkasen tuo hieman verisen sävyinen erite säikäytti..pitäisiköhän miun siellä mammografiassa käydä kun se lähetekkin tuolla jemmassa ollut muutaman kuukauden..onkohan se miten pitkään voimassa siitä kun lääkäri sen kirjoittanut-tietääkö kukaan??..
 
Heissan! Täällä toivottiin, että kertoilisin ultran kuulumisia ja tässä näitä: Siellä pikkuinen oli ja vastasi viikkoja 8 +2. Eli aika "iso" jo...en tiedä, voiko olla oikein. Neuvolan mukaan olisi 8 rv vsta torstaina ja ei mielestäni laskurinkaan mukaan yli 8 vielä ole. Lääkäri oli nuori nainen ja konekin hänelle outo. JOutui vähän etsimään, mistä löytää mittauksen. Ihan mukava, vaikka vähän epäilytti, kun tuli aivan uusi ihminen vastaan. No, hän oli lukenut tapauksestani ja lähti vielä papereitteni kanssa jonnekin ennen kuin otti minut vastaan. Liene lähtenyt hakemaan konsultaatiota muilta. No, huhtikuussa on np-ultra ja silloin päätetään, milloin mahd. lanka laitetaan. Aloitettiin myös Klexane piikitys. Eli joudun piikittämään itseäni joka aamu mahaan :| No, se on tuttua hommaa ja ei satu juuri yhtään.
Mutta pikkuisella oli kaikki kuten pitikin kuulemma. Kyselin kovasti, pitäisikö minun levätä enemmän tai makuutetaanko minua. Hän sanoi, ettei minun tarvi sen ihmeemmin lepäillä, kun en raskaita nostele. Vähän epäilytti kyllä, kun on aikamoinen historia ja yritin tivata, että joitakin on siellä makuutettu. TAi sanoi, ettei ennen rv 20 makuuteta, ellei ole suppareita. SE tässä vähän jäi mietityttämään.
Mutta nyt ainakin kaikki tuntuisi olevan hyvin :heart:
Olen iloinen, kun olen tuntenut hiukan kuvotusta välillä. Niinkuin pitääkin. :)
Tädin yllättämille :hug: , kaikille tsemppiä valtavasti ja plusssiaaaaaa :heart: Ja MS:lle onnea myös . Ihku ultrakuva oli. Itse en ottanut kuvaa mukaan. Ei tarjonnut sitä. Mutta ihkuhan se oli, kun siellä köllötteli.
 
Kiitos mur-mur :heart: Sinulle paljon myös onnea matkaan. Ja Mama Stellalle
piti sanoa, että pahoittelut taisteluparin menetyksestä. Mutta hienoa, että Taistolla kaikki hyvin. Minä en kyllä uskaltaisi lentokoneeseen astua!! Mutta se johtuu historiastani eli keskenmenoistani. Normaalistihan siitä ei ole vaaraa. =)
 
Inia tädistä vielä pahoittelu. Uuteen kiertoon paljon parempaa onnea ja jos taukoilette, niin oikein rentouttavaa taukoa. Niin se kortisooni vaikuttaa tosiaa aika kokonaisvaltaisesti.

Taavi paranemista sinne. Tuota mustikkaa kokeilen tänä vuonna, kun sitä on tuolla pakastimessa, kiitos vinkistä.

Jääris
hyvä, että soiti sinne teratologiseen myös, sieltä sait selkeän vastauksen. Ihme homma, jos neuvoloissa on niin kiire, että eivät ehdi päivittää tietojaan. Tuo jos on korkea hemoglobiini niin silloin ei suositella rautaa vaikka ei olisi raskaankaan. Minulla on korkea ja sen takia käytän monivitamineja, joissa ei ole rautaa.

MamaS
surulisia ja hyviä uutisia sait. Ihan tuo taiston kuva :heart: . Milloin lähdette sinne isoon omenaan?

Rinja Ihanaa hyviä uutisia sinulla :heart:

Kyllä on niin ihanaa kun voi jo noin pieneä nähdä sen pienen piene siellä kohdussa, tuntuu ihan uskomattomalta miten tämä tekniikka voi olla näin tarkkaa.

ON täällä nuha ja yskä edelleen kiusaa ja nyt vähän mahakin sekaisin. Poskiontelot ja nenän huuhtelin juuri "sarvikuonolla" auttoi kyllä vähäksi aikaa.

RKTT:läisille +++++++
 
Ottis
Mur-mur Kannattanee sinne mammografiaan aikaa kysellä ihan varuulta, vaikka en halua pelotella, ett se rusehtava erite mitään uhkaavaa olisi. Mielenrauhan siitä kuitenkin saisi.

Rinja Ihania uutisia oli sulla. Kunhan pikkunen nyt loppuun asti matkassa pysyisi. Kyllä tuolla km-historialla kuuluisi jo saada asianmukaisia vastauksia ja tarkkaa kontrollia. Jotenkin ihmettelen kuinka lunkisti pystyt tilanteen ottaa, ku moni meistä vähemmissäkin liemissäkin keitetyistä hermoilee paljon pienemmistäkin asioista. Totisesti nostan sulle hattua. Vauvaliimaa ja tarrasukkia hirmusesti matkaan teille :heart:!

Oivikkille flunssankarkotusloitsuja!!

 
Ottis kiitos, toivottavasti paranen enne alkoion siirtoa ja jos en niin pitää sitten odottaa uutta kiertoa, en kyllä halua olla puolikuntoinen, kun pikkuinen tulee kyytiin. Nyt lähden pore c-vitaminia juomaan.

Hyvä yötä kaikille :wave:
 
halit inialle :hug: :hug: ihan miljoonittain voimia sinulle. Tiedän tunteen jossa, on henkinen noste ja sitten putous tyhjän päälle. Tämä kuumeilu on henkisen minuuden voiman osoitus. Kyllä vielä teillä onnistaa, jos jaksat tsempata.

Leenalle 65voimahali myös :hug: :hug: uuden elämäntilanteen takia.

Oivikki taisi myös nollata nuo kierto päivät samoihin lukemiin minun kanssa. Huomasit senkin rontti että olin itseni kp listoilta poistannut. Ajattelin pikku hiljaa hivuttautua hiljaa sivulle.... paranemisia sinulle tuohon flunssaan.

eli ottiksen kysymykseen onko aktiivinen tai ei lainkaan mukana...niin ei tätä kuumeilupiikkiä päivässä poista, joten annan laskurin laskea noita kp ja itse niitä seuraan fiilisten mukaan ( löytyy muuten minun profiilistani).

Mies matkoilla ja hänen vauvakuume sen kuin yltyy ja meidän tulos on täysi nolla...voitte varmaan laskea 1+1=1 eli voi olla että rakkaus ei voita miehen vauvakuumetta. Matkalta on soittanut ja vakuuttanut minua minun nykyisten lapseni(teinien) tuomasta ihanuudesta ja onnellisuudesta hänen elämässään ja minä kaiken lisäksi maailman ihanin ja kaunein sekä fiksuin nainen, jota elämäänsä voi kuvitella....mutta kun se vaavi puuttuu...niin kaikki on tyhjää löpinää hänen omien sanojensa mukaan.

8 vuotta sitten olin toivoa täynnä, 102 yk... ja tämän toivon aikajakson jälkeen, en tiedä enään mihin uskoa elämässäni.

Olen valmis luovuttamaan rakastamani mies, jollekin toiselle maailman ihanimmaksi perheen isäksi. Isä, joita lapseni eivät koskaan saaneet omakseen...enkä minä saannut nauttia naisena täydellisestä odotuksesta ja äitinä olemisesta ihanan ja huolehtivan miehen rinnalla. Thats life.... olen saannut riippeet ja sekin on paljon enemmän, kun mitä minulle oli aiemmin annettu. Joten olen tyytyväinen siihenkin saamiseen ... puhumattakaan 8 v seksisaamisista kuumeilun myötä.

PS!! olen oikeasti sinut tämän asian kanssa, ei tässä voi muuta, kun hyväksyä tosiasiat ja toisen vauvakuume. Tietenkin paska fiilis, mutta minkä sille voi... ei makaronia saa väännettyä mielessään suoraksi vaikka kuinka haluaisi.

Aikansa kutakin ja voin vaan ihmetellä, että mihin sen energian siitä purkiin pissimisestä ja testien mikroskoopilla katsomista..nyt sitten suntaan??? Käsitöihin????

Mur-mur rinnoistani tuli kk sitten silloin puristettaessani kermantyyppistä eritettä. Tuo lähete on vuoden voimassa. Kannattaa tuossa puristuskopissa käydä. Nopea proseduuri ja turha pähkäily jää lääkäreille. Eikä ollut kallis lysti oliko muistaakseni alle 80 ? UÄ:nen kanssa.

Romina pitää meidät jännityksessä...ja mama stellalla oli ihanat uutiset samoin rinjalla :flower: :flower:

Lumisydän peukutukset :attn: jos kyytiläinen ilmestyisi sittenkin.

eli galluppi maca jauhe : kyllä ja aivan ihanaa. Suurinta herkkua vedessä , jugurtissa pilaa puolukka jugurtin ihanan raikkaan maun. Vaikka lopettaisin kuumeilu taidan sitä maca jauhetta mutustaa.............

On ollut hetken muutenkin off-line, kun tuli tehtyä perjantaista lähtien 10 sivun kirjallinen työrupeama+ budjetti laskennat. Nyt melkein valmis..joten voi pikkuisen nauttia tulevasta pääsiäisestä.
.
mimmimamma
 
Mimmimamma menin ihan sanattomaksi kirjoituksestasi!!! :hug: :hug: :hug: . Sinulla on sana hallussa totisesti!! Mutta ethän sinä nyt miehestäsi luovu!!!? Kyllä rakkaus voittaa vauvakuumeen...minun mielestäni...ajan kanssa! Äläkä vielä hellitä otetta vauvakuumeesta...kaikki on vielä mahdollista ja ihmeitäkin tapahtuu kuten Lumi-Marja (35-kuumeilojoissa) osoitti!!!!

Nauti pääsiäisestä ja keväästä täysin rinnoin!

:heart: :heart:
 
Niin Mur-mur kyselit rintojen eritteistä...mulla siis on sitä maitoa tullut puristettaessa kuopuksen syntymän jälkeen pitkään vaikka lopetin imetyksen kun hän oli ½v. Mutta se erite oli siis maitoa. Enää en ole moniiin kuukausiin puristellut kun lääkkäri käski lopettaa ;) kun puristelu innostaa rintoja kyseiseen eritykseen.
 
joko on testipakkaukset tänään rapisseet??? Odottelen innolla tuleeko plussia peukut pystyssä. Itsekin testasin...TAAS onestepillä ja vahvempi viiva tuli kuin mitä edellispäivänä. Nyt ovat kontrolli- ja testiviiva samanvahvuiset...wau! mun oli testattava oman mielenrauhani takia kun olin eilen tuntevinani menkkajomotuksia ja aina välillä (aika usein ;) ) huolestun ja kuvittelen saavani km:n taas. pelko on siis melkoinen! Sitä CB:n digiviikkonäyttöistä mietin mutta en taida uskaltaa ostaa koska jos se näyttääkin 1-2 eikä 2-3 niin hypin seinille (nimittäin tuolla joulukuisten pinossa muutama on kokeillut sitä ja saanut tuon 1-2 vaikka odottivat 2-3 ja ovat huolesta väkkärällä ja niin olisin minäkin). Niinpä olen arkajalka enkä uskalla sitä tehdä. Muistaakseni joku jossain ketjussa epäili näyttääkö se testi ollenkaan muuta kuin sen 1-2???
 
Ottis
Mimmimamma Vahvaa tekstiä kirjoitit. Ymmärrän tunteesi, ett olet valmis luopumaan miehestäsi, jotta häen vauvatoiveensa toteutuisi, mutt silti uskon, ett lopulta rakkaus voittaa. Päivittele nyt tän pinon yrjöklubi edes loppuun asti ennenkuin taustalle kokonaan liukenet. Tsemppiä ja hyvää elämää sulle :flower:!

Rominas Sun plussaustulosta tulin kurkkimaan. Minä pölhö tänä aamuna taas testin tein. Hyvin hyvin hennon ja hienon haamun näin. Viel ennen töihin lähtöä kamerasta tsekkasin ja kun sitä zoomas, niin kyllähän se siinä näkyi, mutt ei värillisenä. Silti olen toiveikas, ett torstaina jo jotain paremmin näkyy. Ei kannata onnitella. Peukuttaa saa varovasti, sillä ei tuota oikein haamuksikaan voi sanoa. Ehkä pikemminkin Haaveeksi =).

Hyvää tätä päivää kaikille!
 
Ottis
Jääris Menkkajomotuksethan ovat ihan normaaleja tuossa vaiheessa, mutt kiva, ett viivat jo tasavahvuiset. Mikäs dpo sulla nyt olis? Mulla kesän raskaudessa testiviiva oli vahvempi kuin c-viiva dpo16, eka kerta ku testasin. Se ei näemmä kuitenkaan ollut tae, ett raskaus onnellisesti jatkuisi. Vauvaliimaa sulle :heart:.

Digitestistä on tällä viikolla ollut paljonkin juttua tuolla ellien pinossa km:n jälkeen haaveilevissa, sillä siellä just yksi sai 1-2 viikkoa näyttöön, kun olisi pitänyt olla 2-3 ja ehkäpä jo se 3+. En minäkään enää alkaisi sillä raskauden etenemistä seuraamaan, sen verran epävarmaa on näyttääkö oikein. Viikkonäyttö hyvä myyntikikka vain.
 
Ottis mulla dpo 18 jo...hmmmm pitäiskö mullakin olla vahvempi sen testiviivan kuin kontrolli jo???
Se haamu lupaa kyllä erinomaisen hyvää! Mullakin nämä viimeiset raskaudet alkaneet niin että joskus dpo9 oon saanut testiajan jälkeen viivanpaikan tai haamun näköistä ( eli ne roskiksesta kaivettujen liuskojen viivanpaikat/haamut eivät ihan huuhaata olekaan) ja sitten dpo10 jo testiajassa tullut haamua. Ja siitä se sitten on vahvistunut päivä päivältä (kun minäkin testaillut jo hyvin aikaiseen).
 
Ottis
Jääris En tiedä pitäiskö sen viiva vahvempi jo olla, mutt sillä omani muistan, kun olin ylipäätään yllättynyt plussasta ja varsinkin, ett se oli niin vahva. Tisuoireet oli silloin kyllä kovat jo dpo10 eli kai mulla lähti vaan hCG-arvot äkkiä nousuun. Pitääpä kotona katella koneelta, olisinkin sattunut säilyttämään kuvan siitä plussasta. Voi olla, ett olen hävittänyt niinkuin masukuvatkin, kun ne km:n jälkeen niin sattu.

Toivonpa oman haaveeni hiljalleen haamuksi vahvistuvan ja siitä plussaksi. Enää mulla ei ole kuin yksi herkkä testi jäljellä ja 3 viikkonäytöllistä digiä. Tänään menee töissäkin niin pitkään, etten varmaan ehdi tilailla, ett saisin ne ennen pyhiä :ashamed:.
 
Inia ja Leena65 :hug:

MamaStella ja Rinja, hienoa että ultarassa kaikki oli ok ja pikkuiset kasvavat :heart: MS harmi, että Taiston kaveri ei jaksanut pysyä matkassa :(

mimmimamma :hug:

Hurjasti tsemppiä kaikille testailijoille, plussatuulia täältä puhaltelen :heart:

ON: ovis-testi näyttää tänään plussa eli se olis sitten dpo-1 :) Tänään vielä kun jaksais peittoja heilutella, niin sitten jäädään vaan odottelemaan tuloksia :saint: Onneksi lähdetään viikonloppuna reissuun kahdeksi viikoksi, niin on vähän muutakin mietittävää :whistle:

Oikealla puolella on munis kypsynyt tässä kierrossa ja tällä kertaa olen jopa huomannut kunnon jomotukset tuolla oikealla puolella, yleensä mulla ei ovis tunnu munasarjoissa ollenkaan. Ja limatkin ovat olleen ihan kunnolliset tässä kierrossa (sorry :ashamed: ), kyllä siitä greippimehusta taitaa olla apua :) Hiukan kyllä alkoi jo se mehun kittaaminen kypsyttää, vaikka greippimehusta pidänkin tosi paljon.

Eli päivittäjä: lisäiletkö mut RKTT-listalle, minnihiiri dpo-1
 

Yhteistyössä