halit inialle :hug: :hug: ihan miljoonittain voimia sinulle. Tiedän tunteen jossa, on henkinen noste ja sitten putous tyhjän päälle. Tämä kuumeilu on henkisen minuuden voiman osoitus. Kyllä vielä teillä onnistaa, jos jaksat tsempata.
Leenalle 65voimahali myös :hug: :hug: uuden elämäntilanteen takia.
Oivikki taisi myös nollata nuo kierto päivät samoihin lukemiin minun kanssa. Huomasit senkin rontti että olin itseni kp listoilta poistannut. Ajattelin pikku hiljaa hivuttautua hiljaa sivulle.... paranemisia sinulle tuohon flunssaan.
eli ottiksen kysymykseen onko aktiivinen tai ei lainkaan mukana...niin ei tätä kuumeilupiikkiä päivässä poista, joten annan laskurin laskea noita kp ja itse niitä seuraan fiilisten mukaan ( löytyy muuten minun profiilistani).
Mies matkoilla ja hänen vauvakuume sen kuin yltyy ja meidän tulos on täysi nolla...voitte varmaan laskea 1+1=1 eli voi olla että rakkaus ei voita miehen vauvakuumetta. Matkalta on soittanut ja vakuuttanut minua minun nykyisten lapseni(teinien) tuomasta ihanuudesta ja onnellisuudesta hänen elämässään ja minä kaiken lisäksi maailman ihanin ja kaunein sekä fiksuin nainen, jota elämäänsä voi kuvitella....mutta kun se vaavi puuttuu...niin kaikki on tyhjää löpinää hänen omien sanojensa mukaan.
8 vuotta sitten olin toivoa täynnä, 102 yk... ja tämän toivon aikajakson jälkeen, en tiedä enään mihin uskoa elämässäni.
Olen valmis luovuttamaan rakastamani mies, jollekin toiselle maailman ihanimmaksi perheen isäksi. Isä, joita lapseni eivät koskaan saaneet omakseen...enkä minä saannut nauttia naisena täydellisestä odotuksesta ja äitinä olemisesta ihanan ja huolehtivan miehen rinnalla. Thats life.... olen saannut riippeet ja sekin on paljon enemmän, kun mitä minulle oli aiemmin annettu. Joten olen tyytyväinen siihenkin saamiseen ... puhumattakaan 8 v seksisaamisista kuumeilun myötä.
PS!! olen oikeasti sinut tämän asian kanssa, ei tässä voi muuta, kun hyväksyä tosiasiat ja toisen vauvakuume. Tietenkin paska fiilis, mutta minkä sille voi... ei makaronia saa väännettyä mielessään suoraksi vaikka kuinka haluaisi.
Aikansa kutakin ja voin vaan ihmetellä, että mihin sen energian siitä purkiin pissimisestä ja testien mikroskoopilla katsomista..nyt sitten suntaan??? Käsitöihin????
Mur-mur rinnoistani tuli kk sitten silloin puristettaessani kermantyyppistä eritettä. Tuo lähete on vuoden voimassa. Kannattaa tuossa puristuskopissa käydä. Nopea proseduuri ja turha pähkäily jää lääkäreille. Eikä ollut kallis lysti oliko muistaakseni alle 80 ? UÄ:nen kanssa.
Romina pitää meidät jännityksessä...ja mama stellalla oli ihanat uutiset samoin rinjalla :flower: :flower:
Lumisydän peukutukset :attn: jos kyytiläinen ilmestyisi sittenkin.
eli galluppi maca jauhe : kyllä ja aivan ihanaa. Suurinta herkkua vedessä , jugurtissa pilaa puolukka jugurtin ihanan raikkaan maun. Vaikka lopettaisin kuumeilu taidan sitä maca jauhetta mutustaa.............
On ollut hetken muutenkin off-line, kun tuli tehtyä perjantaista lähtien 10 sivun kirjallinen työrupeama+ budjetti laskennat. Nyt melkein valmis..joten voi pikkuisen nauttia tulevasta pääsiäisestä.
.
mimmimamma