40+ "So what"!! (vol.9) =)

Inia ja Leena olen tosi pahoillani. :hug:

MamaStella pahoittelen, että toinen pieni ei jaksanut. Onnea Taistolle kuitenkin kovasti. :hug:

Onnea hyvistä ultrakuulumisista Rinja. :flower:

Mur-mur tsemppiä älä anna periksi. :heart:

Oivikki voimia sinullekin. :heart:

Jääräpää ja Ovis siskon + viiva oli erittäin heikko ja kuitenkin se plussa on nyt kohta vuoden ikäinen. Kovasti tsemppiä teillekin. :flower: :hug:

Mimmimamma voimia jatkoon päätät mitä päätätkin. Raskasta on antaa haaveesta periksi sen tiedän. :hug:

Kaikille muillekin super hyvää ja plussarikasta kevättä. tv uudi :heart:
 
Ottis
Minnihiiri68 Onnekasta RKTT-aikaa + :heart:!

Jääris Sait ylipuhuttua mut ;), värkkäsin vähän vapaata itselleni ja tulin käymään kotona ja arvaas mitä, tilasin lisää r-testejä :LOL:.. Toisaalta hyvä, ett niitä sit jemmassa onkin jos tää kierto menee huti.

Uudi Kiitos tsempityksestä :flower:!
 
mimmimamma Osaat tosiaan tunteesi sanoiksi pukea, se on taito se! :eek: Mulla alkoi pukata vettä silmiin. Niin vahvasti kuvailit tunteitasi, että tunsin ne melkein itsekin. Minäkin uskon, että rakkaus voittaa. Kun se 8 vuotta on vauvakuumeilun pyörityksessä kestänyt, niin kyllä se jo niin kovat kiirastulet on läpi käynyt, että kestää tästedeskin! Moniko suhde kestäis. Et sinä miestäsi oikeasti jättäisi, ethän. - Mitä tulee tuohon vauva-asiaan, ihmeitäkin tapahtuu. Ihan niinkuin täällä joku jo kirjoittikin. En kai minäkään täällä muuten ajatuksiani purkaisi, jos en tähän pienenpieneen ihmeeseen vielä jollain tasolla uskoisi. Muistan aina jonkun, joka on saanut vauvan vanhoilla päivillä :kieh: Esim. isoäidin äitini oli 49, ja perimätiedon mukaan häpesi, koska oli jo ison lapsikatraan äiti, ja vanhimmillakin oli ollut lapsia jo aikapäiviä :xmas: Eihän silloin keinohedelmöityksiä tunnettu, eihän. No, tiedän kyllä jo nahoissani, miltä tuntuu pettyä. Km:ssa ei ole pysynyt laskuissa. Viimeisin viime heinäkuussa. Nöyryyttävää: sairaalassa ne viimeksi jo plarasivat papereita, että aha, sulla on täällä vastaava kokemus... :ashamed: Pitivät varmaankin pipipäänä. Eivät olisi plussaan edes uskoneet, ellei tk:ssa olisi tehty ihan tavallista liuskatestiä. Tooosi nöyryyttävää! :headwall: Mutta nyt mimmimamma, oikeasti, pyrstö pystyyn! :xmas: Vaikka kyllä se tuntojen purkaminenkin välillä ihan terää tekee.... :whistle:

MamaStella :hug: Kurja juttu. Onneksi sinulla on Taisto =)

Ottis
Minä ainakin varovasti peukutan!!! Kyllä mulla roskishaamutkin yleensä ovat plussiksi kääntyneet :) Riippuu tietysti, millä testaa, mutta yleensä näin.

Jääris Menkkakivut on ihan yleisiä raskauden alussa! :heart: Nyt rauhassa vain, vaikka tottakai pelot on niiiin ymmärrettäviä! :hug:

ON. Tämä typerä meni sittenkin tilaamaan testejä....Vaikka täti jo ovea koputtelee ja mieliala on muuttumassa astetta äkäisemmäksi... :/
 
Ottis
Lumisydän Testien tilaaminen on aina positiivinen merkki. Rankkoja kokemuksia näkyy sinullakin olleen. Vahva luonne olet, kun et ole antanut periksi. Plussaa sulle ihan mahoton peukutan, toivon ja rukoilen :heart:.

Kiitos varovaisesta peukutuksesta. Aamulla pitkään mietin uskallanko täälläkään 'haamuhaaveesta' kertoa ku en halua herätellä turhia toiveita sen enempää toisissa kuin itsessäkään vaan vaikuttaapa siltä, että tässä ollaan taas syvissä vesissä :ashamed:.


 
Tervehdys pinoon! Täällä on reilun viikon aikana tullut niin hengästyttävä määrä tekstiä, etten edes yritä kommentoida isommin, etten puhu ihan läpiä päähäni.

Onnittelut kuitenkin paikallaan ainakin jäärikselle. :hug:
Ja Rinja ja MamaStella ovat saaneet hyviä uutisia ultrassa. Onnittelut niistäkin.

Leenalle haikeat heipat. Vauvahaaveista luopuminen on kyllä rankka juttu.

Mimmimammalle kiitos perjantain päivityksestä. Ja jaksuja omaan elämäntilanteeseen. Toivottavasti miehesi tajuaa kuinka paljon häntä rakastat.

Inialle
haluan myös lähettää erikoishalit :hug: Ottiksellakin olo down, joten jaksuja sullekin. Ja kaikkia muitakin tietysti muistan yhdessä ja erikseen.

ON: Päivittäjä, mulla kp 5.
Lomalla minulle tuli vahva tunne, kun katselin miestäni ja esikkoamme, että meidän perhe on tässä. Ensimmäisen kerran tuli sellainen tyyni olo, etten enää haikaile muuta. No sitten seuraavana päivä taas ostin 50 senttisen pikkuruisen mekon, mutta sen voin kyllä lahjoittaa jollekin sitä oikeasti tarvitsevalle. Mutta ollaan nyt vielä pari kiertoa listalla. Yritän kuitenkin vähän vieroittaa itseäni täältä, mutta kun ootte niin päreetä porukkaa, se on aika vaikeaa.
 
Inia,Leena,mimmimamma lämpöiset :hug: :hug: täältä lähettelen.

mur-mur juu mulla tullut ja tulee edelleen puristaessa maitoa rinnasta (vain toisesta) huomannut olen sen että liittyy oviksen aikaan ja tädin tulon lähettyvillä.Mulla kunas imetyksen lopetukseksesta niinkuin jäärikselläkin jo pitkä aikak n. 1 1/2 vuotta.


Viikonloppuna koti kone tökki ja nyt muuten kiireinen viikko niin ei ole kerennyt täällä olemaan..
No tilanne kotirintamalla on että olen saanut isoimman kiukkuni nieltyä vaikka se vielä mieltä hiertääkin.. no nyt ei yritystä päällä katsotaan mitä tulevaisuus tuo..
Ovis oli vissiin eilen kipuilusta päätellen ja limojakin oli liukkasti liikenteessä,se hyvää että kroppa toimii edellen normaalisti niin on hyvä projektia jatkaa kun sen aika tulee..
Se mistä meillä asiat hiertää on monia,taloudellinen tulevaisuus on hieman vaakalaudalla tällä hetkellä (yrittäjän ihanuutta ja vapautta),miehen välit ex puolisonsa ja poikansa kanssa nollassa,ne kaikki heijastuu omalla tavalla parisuhteesemme pakostakin ja mies jotenkin niiin äkki herkkä kaikelle,pitkäjännitteisyys puuttuu kokonaan.Olen miettinyt sitä käymistä jossain missä voisi itse puhua mutta tuntuu että kynnys siihen liian korkea.
Mutta onneksi te olette täällä ja tännekin voi purkaa itseään...

Plussia toivotellen ja ottiksen ja mur-murin testauksi jännittäen,tietenkin muidenkin ;)
 
Huh, paljon oli jo kirjoittelua heti aamu tuimaan-Heippaus vaan täältähin!!:wave:

Ekaksi..Ottis
..tässä sellainen varovaisempi peukutus.. voi kun toivon, jotta saan kohta tuulettaa jo kunnolla!!
..

Kovasti viivan vahvistumisia siule toivottelen!!!:heart::heart::heart:
 
Oho, näin hatarasti minä viestejä kahlasin, että Ottiksen haamutus jäi lukematta. Pienin askelin eli hcg-määrin ihmiselo alkaa. Toivotaan viivan vahvistumista tulevina päivinä.

Onlydreamille tsemppiä kotikiemuroihin. Ja mur-murille vilkutus.
 
mimmimamma..en tiedä mitä kirjoittaisin/sanoisin..muuta kuin että..

Paljon, paljon jaksamisia siulle, mitä sitten päätätkin!!!..asioilla on tapana kummasti järjestyä ja uskon näin käyvän siunkin kohdilla!!!
 
mimmimamma tsemppiä, älä nyt heitä hyvää miestä ulos, äläkä pakota lähtemään, tottakai hän haikailee mutta voi hyvinkin valita rakkauden ja elämän sinun kanssasi saitte vauvaa tai ette.
Mun hyvä ystäväni 42 v kävi juuri leikkauksessa, jossa poistettiin kohtu ja munasarjat: myoomia ja endometrioosia ja kystia. Heillä ei ole lapsia. Ja hän on ihan rauhallinen, ja mies myös, elämä jatkuu, lapsesta haaveilu jäi, mutta rakkaus säilyy ja ehkä jopa vahvistuu.
 
Viivan vahvistumista: Ottikselle toivottelen! :heart:

MamaStella ja Rinja : Onnitelut hyvistä ultrakuulumisista!! :flower: :heart: / :flower: :heart: Onneksi Taistolla: On ollut voimia pitää kiinni ja jatkaa elämää, vaikka toinen menetettiinkin!!:hug:

Täällä lomalla olen ja urheilen paljon B) :D

Plussasätehiä kaikille! :wave:

mahdotontako :heart:
 
Ottis
Kiitos Terri ja mur-mur ja Mahdotontako Kuvan just koneelle siirsin ja kyllä mä siinä haamun haamua edelleen näen. Jotain alkoi näkyä ns. testiaikana ja kuva otettu onneksi alle 10 min. itse pisusta. Laitan sen illemmalla näytille jos uskallan. Just tulin kotiin ja mies myös, en viiti ottaa riskiä, ett hän näkee mitä nettiin laitan, ettei tule huutia.

Terri Harmi, ett täti sut matkalta löysi :hug:. Peukuttelen teille kuitenkin edelleen + :heart::n puolesta.

Mur-mur Ei punaista erottunut haamusessa :ashamed:.

ON Tisut aivan valtavan arat. Koululla sai oikein väistellä ja varoa liian lähelle työntyviä tyttölapsia.
 
Ottis Voi että, tuo tisu kipuinen ja noin kovana ON aikas hyvä merkki!! ;) :heart:


..mie olen kyllä ihan oireeton-EI niin m i t ä ä n..vain juuri SITÄ olotilaa, minkä lähestyvä vuoto aiheuttaa-kunnon PMS-oireet painaa päällensä..näin tällä kertaa..olo aika masis, ei voi mitään :ashamed:


Voi kun mun mieli piristyisi, jos tuolta RKTT-pinosta joku plussaisi !!!!=) :heart:
 

Yhteistyössä