40+ "So what"!! (vol.9) =)

mur-mur: Toivotaan, etta Maca auttaa. Pinna piukeella ei todellakaan kiva heilua, eikä varmasti muu perhekkään nauti elostaan siihen aikaan!!

Galluppina nyt kysäsen: Kuinka moni täällä nyt tuota Macaa käyttää?? Kikki??Ja onko KAIKKI tyytyväisiä tuotteeseen? Ei huonoja kokemuksia, paitsi kenties maku??

HEHEHEH, Pakko jättää tuo kirjoitusvirhe tuonne, kun asialle jäin hekotteleen itsekseni... :LOL: Anteeksi, ryhdistäydyn!! :saint: Siis KIKKI=Kaikki??
 
Mie siis nauttinut kakaa..eiiiiii, kun macaa ;) 6vrk ja pahaa on..miettinyt olen tuota pikkasta huonoa oloa, voisiko siittä johtua? Oivikilla(ko) muistaakseni myöskin ollut?..en ainakaan ole pirteämpi-vielä..sitä odotellessa =)
 
Ottis
Mur-mur En muistanut ottaa lämpömittaria mukaan mökille, joten en mittaillut, enkä siis tiedä miten ne on olleet :ashamed:.

Rominas Minä olen käyttänyt macaa. Ei pahaa sanottavaa. Peukutuksia sinulle :) ja plussatuulia + :heart:!
 
Ottis: Kiitos!! Samoin sinulle +++++-tuulia ja :heart: :heart: :heart: !

Eli Gallupin tilanne tällä hetkellä:
Käyttävät: Ottis ja Mur-mur
Ei käyttävät: Jääris ja Rominas

mur-mur: Se paha olo mistään kakasta :LOL: johdu... Vaan sä olet hyvin vahvasti raskaana!! :D :saint:
 
Ottis
Minä toivon, mur-mur, että sun paha olo on just Sitä + :heart:!

Minäpä taidan tästä painua taas lueskelemaan alakertaan, ettei ukko naputtelustani häiriinny. Kurkkaan aamulla onko tullut päivitettävää ja teen muutokset jo tarvis.

Kauniita unia kaikille tasapuolisesti!
 
Ottis
Kiitos Rominas :). Pitipä viel kurkata. Kävin varhaisista r-oireista taas lukemassa. Närästystä ollut muillakin näemmä. Tisut mulla nyt mukamas tuntuvat muhkeammilta ja mitä kaikkea ;). Jotenkin niin hurjan hitaasti nyt aika kulunut ku sullakin Rominas vasta dpo12 huomenna. Odottavan aika on pitkä. Mutt natinati nyt |O :wave:.
 
Miekin toivottelen hyv yöt ja pikku nyyttösten kuvia!!!

..aika veto pois jostain syytä..ulkoilutkin todella huonosti viime aikoina, joten ei siis ihme..

Siellä vain nythin niin sateista ja kosteaa-Plääääh :eek:..vaan ihuna oli niittä pullia tänään paistella poikasen kanssa :) ja hetken oli Jippiiiii oloinen =) ..jospa se mieili siittä, tämä kevät aina mulla näin..

..siis kerran viel.. ÖTYÄ!!!:heart:
 
Taidan olla illan viimeinen kukkuja... Kaikille neganneille iso :hug: Leenalle erityisesti paljon voimia ja jaksamisia! Kuulostaa tosi surulliselta, ja lopulliselta. Mutta kyllä kaikki vielä kääntyy parhain päin, ja muuttuu hyväksi! :hug:

Rominas
galluppeeraa macasta. Täällä yksi macan kiskoja :wave: Nyt on tosin menossa tauko. Omasta mielestäni oon ollut macan käytön jälkeen vähän tavallista energisempi=en oo työpäivien jäljiltä ollut niin jyrän alle jääny kuin yleensä. No, mistä tämän tietää macasta johtuvaksi, ei mistään. :headwall: Menkkajuilinta on kyllä ihan varmasti vähäisempää, kuin yleensä. Yleensä kärsin aika pahoista menkkakivuista jo ennen menkkoja, mutta nyt vain pientä juilintaa. Niin, ja ovis oli megalomaaninen limoineen ja nippailuineen. Huonoa: pahoinvointia :x Ja ajoittaista vatsakipua :/ Loppuivat heti, kun jätin macat ottamatta. Luulen, että otin jauhoa innoissani liikaa.
:headwall:

mur-mur
Toivottavasti sulla pahoinvointi johtuu ihan jostain muusta! Mutta voi se tulla macastakin.. :/ Kokeilepa pienentää annosta, ihan vaan teelusikan kärjelliseen. oivikilla muistaakseni myös tällainen pikkuannos :whistle:

Nyt yöpuulle! :wave:

Lisäystä: otin macat aina aamulla jugurttiin sekoitettuna. Ehkä olisi pitänyt ottaa ruoan kanssa? Varmaankin melkein tyhjään vatsaan otettuna maca oli liian tujua ainetta, vaikka olikin jugurtin seassa. mur-mur, ehkä sullakin kyse jostain tällaisesta - tai sitten raskaudesta :heart:
 
Nillanilla hyvää lomaan, pian se meneillään oleva välikiertokin on ohi.

Rominas negasta :headwall: . Minä tosiaan sitä maca myös syö, selvästi sillon syksyllä, kun aloitin niin oli energisempi olo. Pidin sitten taukoa aina, kun on ollut hoitokeirto. Ja olin useamman kk syöättä, kun vuoden vaihteessa en sitä saannut ostettua. Aluksi minäkin oitin turhan ison annoksen ja oli mielestäni pahaa. Nyt syön siis vajaan tl aamulla soijajugurtissa. Minä syö kyllä aika ison aamupalan muutenkin ja vikana sen jugurtin, jotta jäiset marjat ovat ennättäneet sulaa sopivasti. Nyt ei yhtä selvää vaikutusta kuin syksyllä, ehkä olin pirteämpi jo alkuunsa

Mur-Mur minulla oli ajatuksena paistaa letuja mutta hyydyin sitten kesken, ehkä tänään sitten.

+++++++ rktt porukalle ja kaikille hyvä yötä.
 
Ottis
liiza :LOL:. Toi sun unes oli yliveto :). Voin kuvitella sen, miten olet peukalonpäätäs yrittänyt unessa varjella.

ON Aamusta puhtaan negan testasin. Tiedän, ett aikaista vielä on, mutt testi oli erittäin herkkä 10mIU/ml, joten jotenkin vaan uskon, että jotain olisi pitänyt jo näkyä jos on näkyäkseen, vaikka onkin vasta dpo9. Nyt siis vähän tappiomieliala :ashamed:. Seuraavan testin teen vasta TOTT-päivänä. Nyt pitää antaa pään vähän jäähtyä.
 
Rominas ja happis, surku kun nega teilläkin! :'(

Ottis, :hug:, mutta muista ettei noilla päivillä usein näy vielä mitään!

Samoin mur-mur, ei vielä voi tietää! Jaksuja loppupiinaan!

oivikki, nyt ei ollut kortisonia. Sen sijaan nyt Primaspan (aspiriini) kokeiluvuorossa... En tuota kortisonia mielellään käytä, kun se kuitenkin omaankin hormonitoimintaan vaikuttaa. Se on totta, että kyllähän niitä taukoja muutenkin voipi tulla.

Lumisydän, kyllähän hoitonegat on raskaampia, mutta toisaalta musta sitten hoitokierrot on stressittömämpiä tuon ajoitetun seksin suhteen... ei oo sellaista pakkopullaa. Että jotain iloakin. ;)

onlydream, toi on ikävää jos mies ei puhu! Mutta tosiaan, itseksesikin voisit käydä puhumassa jossain, jos se helpottais.

Leena, surullista ettei raskaus jatkunut! Toivon sulle jaksamista vauvahaaveesta luopumiseen, ja sitten kun aika on, ihanaa uutta elämää!

nilla, ihanaa ja rentouttavaa lomaa!
 
Heipä pitkästä aikaa.

Paljon on tekstiä tullut, en nyt jaksa lukea ajatuksella :ashamed: Että anteeksi kun omaan napaan ryntään heti. Mutta, mutta. Noro-virus yllätti meikäläisen la-iltana. Koko sunnuntai meni sängyn pohjalla kuumeessa, ylös noustiin äkkinäisesti vessaan....jommasta kummasta päästä tuli. Raju tauti. Tänä aamuna on ripulijuoma pysynyt sisällä sekä kolme lusikkaa kaurapuuroa. Mutta kuumetta edelleen ja joka paikkaa särkee.

Ei tullut sitten testiä eilen tehtyä eikä talletuksiakaan. Ja kohtahan tämä kaamea tauti on tuossa miehessä, että näinköhän se meni tämäkin kierto. :(
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa
Inia (43)..................kp1/26-30......yk19...........1.
oivikki (41)..................kp4/23-27........yk10...............1.
Iida-Karoliina (45)......kp6/23-26.......yk12...............5./1. yht.
Little Bear (37)............kp6/23-24........y.n.2v.............1.
nillanilla (42)...............kp7/28-33.........yk9.................1.
Mahdotontako (45)......kp8/29.............yk6...............1.yht.
taavi166 (38)..............kp11/8-42.........yk12...............3.
Minnihiiri68 (41).........kp11/25-28........yk5.................2.
onlydream (37)..........kp12/23-29.........yk?.................3.
Taikakuu (41).............kp12/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.
ninni-70 (39)..............kp13/29-35........yk11...............2.
haave3 (41)................kp16/28..............y.2v................3.
mur-mur (44)..............kp18/28....yk10 (km2/10)......3./2. yht.
haave2010 (43)..........kp19/29-30........yk14...............4./1.yht.
ikiemo (45)..................kp20/20-50........y?....................4.
liiza (43)......................kp23/24-25.......yk23..............4.
Ottis (42).....................kp23/23-28.......yk9.................1.
Rominas 40..................kp23/25-27........yk9.................2.
happihyppy (39)..........kp28/28............yk6(27).........3./1.yht.
Terri (45).....................kp30/27-32........y.2,5v.............2.
Lumisydän (45)...........kp31/28-32.........yk?..................?
Sariella09 (43).............kp46/40..............yk?.............5./1.yht.




RKTT

Happihyppy (39)............dpo14
Rominas (40)..................dpo12
Ottis (42)........................dpo9
ikiemo (45).....................dpo9
liiza (43).........................dpo9
mur-mur (44).................dpo7
haave2010 (43)............dpo4
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.



 
Ottis
Inia Pahoittelut tädin tulosta ja täysillä uutta päin, eikös vain? Teillähän alkaa nyt hoitokierto vai olenko ihan mettässä?? Hieno oivallus toi, ett hoitokierroissa ei ainakaan seksi ole pakkopullaa. Onhan se jotain jo tuokin, ihan oikeasti. Mua alko tänään jo stressata sekin kun tässä pitäis sitten taas jaksaa tikuttaa ovista ja tähdätä simppoja oikeille päiville jne :(. Ei ole hääviä ei, kieltämättä tekis mieli pitää ihan hermolomaa yhden kierron verran :(.

Taavi166 Kurja tauti tuo norovirus :(. Ei taida mennä ihan parissa päivässä ohikaan. Paranemista sulle. Niiden simppojen aika on sitten, kun olette molemmat kunnossa, sinä ja mies. Älä niitä nyt sure.
 
Voi Taavi se noro on varmasti kaamea tauti, lepäile ja parene pian :heart: .

Kaikille jotka ovat negoja testanneet :hug: :hug: :hug: . Ei saa menettää toivoa sillä huomenna taas päivä uusi ja paremmat mahdollisuudet saada plussa kun päiviä koossa enemmän! =)
 
Kävin tänään pikaisesti neuvolassa ja mittasi hempan joka oli VAIN 120. Käski lopettaa raudan syönnin kun kuulemma voi aiheuttaa km:ja ja epämuodostumia tms. Soitin sitten teratologiseen tietopalveluun jossa kysyin raudasta ja kätilö sanoi että neuvoloissa on väärää tietoa eli raudasta ei ole mitään haittaa missään vaiiheessa raskautta ja käski mun jatkaa obsidanin syöntiä koska noin alhainen hemppa. Eli olen ahminut 2 kk rautaa ja rautaarvot laskeneet 125:sta 120:een... Jos en olisi rautaa syönyt niin mulla olis jo anemia ja rauta-arvot varmaan jotain 100. Jos hemppa olis tosi korkea niin sitten se ylimääräinen rauta olis haitallista.
 

Yhteistyössä