40+ "So what"!! (vol.9) =)

Mä testasin tänään herkällä testillä taas sen iänikuisen puhtaan negan... :'( Virallinen testipäivä on toki vasta maanantaina, mutta vuoto saattaa alkaa sitä ennen, niin testasin. Eilen(kin) oli jo kunnon menkkajomotuksia. En nyt tiedä mitä seuraavaksi, pakkasessa on vielä rupuja, mutta tauko vois olla myös paikallaan... Ensi kuussa mulla tulee 2 vuotta yritystä täyteen. :(

Onnea matkaan oivikki uuteen yritykseen!
 
Ottis
Helou taas! Rominasko oireilee? Oivikki, kyl se testi negaa näytti ku kävin myöhemmin kurkkimas. N. puol h sit lorahti sellaset fluidit, ett säikähdin jo tädin tulleen. Toivossa siis elän ja ku testi negaa näytti, uskaltanen pari sidua illal nauttia. Plussapuhureita!!
 
Rominas siepäs olettii ihailtavan kärsivällinen---tai mitenkäs sitä nyt voisikaan testailla kun ne kaikki ovat sillä R-kiskan emännällä-liiveissä!!:D


..eli, nyt vain odottelet, jota masu alkaa kasvamaan :saint: ..mitään testejä tartte.. ;)
 
Inia:lle: Pahoittelut negasta! :hug: Mutta jospa kuitenkin +-tuulet alkas puhaltaa...

Ottis: Pahoittelut negasta!! :hug: Ja samat sanat...Jospa se vielä plussaksi kääntyisi!!!

Ei mulla tänään oireita kumpaankaan suuntaan. Eilen vain tuota selkää puudutti ja se on HUONO oire... :( mutta mutta...ootellaan...ja toivotaan parasta!! Tänään käyn shoppaamassa testejä ja huomenna sitten testiä rapistellaan... Ellen sitte jo kaupan vessassa! ;)

mur-mur: Heh, en taida niiiiiiin kärsivällinen kuitenkaan olla... ja mistä sitä tietää jos vaikka koko loppu elämänsä joutus odotteleen... Tai juuh, kyllä se masu alkaa kasvaan, kun tarpeeksi syö... :LOL: Mutta jos simpoilla sitä mieluiten kuitenkin kasvattelis... :saint:
 
Pyykkisouvia tässä olen pitänyt aamusta asti ja vihdoin alkaa olla valmista, pesin tavallisen pyykin lisäksi pari tyynäkin. Huomenna on pienet virpojat liikkeellä, kyllä se kevät keikkuen tulevi. Mietin tässä niitä Solakan Silakkan kanoja, olisi se kiva, kun voisi käydä hakemassa omasta kanalasta tuoreita muina pääsiäiskoristeeksi. Millä olette muina värjännyt, minä yleensä sipulinkuorilla, mutta näin lehdessä, että oli jollain muutakin ruoka-ainetta käytetty, en vain muista mitä.

Mur-Mur kiitos. Harmi, kun sinulla pää tuli kipeäksi. Olisiko tuo palelu kohtaus hyvä merkki?!

Jääris kiitos. Onneksi sinulla kuitenkin vähän on merkkejä pienen olemassa olosta, itse varmaan ihan kokoajan kuulostelisin merkkejä, kun jo rktt vaiheessakin niitä odottelee ja etsii.

Rominas testi ostoksille ja isot peukutukset huomiselle.

Inia negasta :headwall: :headwall: :headwall: , sinulle sitä + niin kovasti toivoin :hug: . Oliko sinulla tässä yk:ssa käytössä myös ne kortisoonit niin kuin viimekin kerralla? On tuo (tämä ) todella koittelevaa kerta toisensa jälkeen nähdä se nega testi. Sinullehan on tehty nuo pas siirrot luonnonkiertoon, niin voi senkin takia taukoa tulla. Klinikoiden kesätauot on tässä kohta joka tapauksessa käsillä. Niin kuin hyvin tiedät ja olet itsekin sanotukin, niin pitää tehdä kuin itsestä parhaalta tuntuu. Vielä virtuaalin :hug:
 
Oivikki siekin siellä reippahana siivoilet =) mistähän mie saisin sen "kipinän"??..

Pääkipuinen jo miulta hellitti ja huono oloinen..taisi toisaan johtua tuosta siidukasta..ja huonolla syömingillä olin muutoinkin vain ollut :/ ..mutta se, palelukohtaus oli aika hurjaa :eek: ..toivon totisesti, että olisi ollut SITÄ.. :heart:
 
Inia, :hug: Jos itsestä tuntuu, niin tauko on varmasti hyvä vaihtoehto. Pakkasessa olevat alkiothan eivät siellä vanhene. Sun tilannettasi tulin tänään tänne kurkistamaan, niin toivoin teille vihdoin sitä plussaa. Negan tuijottaminen kerrasta toiseen on uskomattoman rankkaa. Voimahalaus vielä :hug:
 
Siis mul on kokoajan niin epätoivoinen olo kun pelkään että jokin mun raskaudessa on jo mennyt vikaan kun ei oo huono olokaan eikä oikein mitään ihmeempiä oireita. Muistuu n iin tuoreena se km mieleen kun ei siinäkään juuri mitään oireita ollut. hetken olin tänään tuntevinani suussa metallisen maun mut eilen tuntui enemmän sellaiselta et tavallista useemmin piti syödä. Tänään ei niinkään.Plaah ja plööh! Anteeksi että kieriskelen täällä omissa ajatuksissani! No sellaista kyl nyt on mulla ilmassa et oon kauheen ärtynyt!!!!!! :kieh: Soitan maanantaina neuvolaan ja yritän kysellä josko pääsis aikaisemmin neuvolaan tai varhaisultraan julkisella puolella tai hcg mittaukseen tms. extraa kun km takana mutta tuskin onnistuu mutta täytyy yrittää. Yksityiseltä olen jo varannut ultran mut rupesin miettimääbn et mahtaisko jo rv 6+4 voida mennä kun oon nyt varannut 7+0 mutta enhän minä jaksa odottaa sinne asti |O |O . Paikka jonne olis tarkoitus mennä on sellainen jossa tuttu lääkäri mut paikka vieras ja kuulemma tosi hyvät ultralaitteeet niin mitäs luulisitte joko rv6+4 näkyy jotain?????
 
Jääris tuo ärtymyshän on selkeä R-oire!!:wave:

Mulle lääkäri sanoi viimeiksi kun kävin ultrassa, jotta jos raskaudun vielä, tule vasta rv 7+0..

..silloin kuulemma näkyisi juuri ne sydänäänethin :heart:..mie suoitteleisin tuota 7+0 myöskin siulle :) ..

 
Aamup. lämmöt sen 36.9C..nyt laski 36.6C..miten se lämpödippi mukamas NYT jo?.. :eek:

..en ala jos tämä enteilee tädin tuloa... :ashamed:

..vai voisiko olla..

implantaatio = Hedelmöittyneen munasolun kiinnittyminen; alkion uppoaminen kohdun paksunneeseen limakalvoon ja kohdunseinämään. Tapahtuu yleensä noin 6-10 päivää ovulaatiosta (dpo), mutta voi tapahtua jo 5 päivää sen jälkeen tai jopa niin myöhään kuin 12 dpo. Sen myöhempi kiinnittyminen johtaa yleensä raskauteen, joka ei jatku kovin pitkään.

..voisiko siis hetkellinen lämpöjen lasku olla SITÄ?..voi kun mie niin toivon :saint:
 
Heips!
Jääris, mulle gyne sanoi viimeksi 6+ viikolla että sykkeen kuuluu näkyä jos viikot täsmää, mutta kannatta odottaa mun mielestä 8+ silloin pieni on jo kivan kokoinen ja muotoinen. Itse ainakin nyt jos olisin raskaana niin odottelisin sinne 8+ koska ei sille sitte mitään voi oli siellä vauva tai ei, ei se ultra helpota koska viimeksikin kaikki oli muka hyvin ja sitte se ei kuitenkaan kehittyny 6+ viikkoja pidemmälle. Anteeksi mun realistisuus mutta jos 8+ viikolla kaikki hyvin niin sitten voisi hieman huokaista.
Toivon niin että siellä on kaikki hyvin, mutta muistatko viimeksi ku ultrailtiin niin eihän se helpotusta tuonut ku sitte alkoi miettiin niitä mittoja yms..
Mulla kädet ristissä sun vuoksi ja koita olla murehtimatta, nauti siitä plussasta, se on totta!!!
Äläkä miitä oireita murehdi, ei niitä aina tuu, eikä varsinkaan silloin ku odottaa tulevan ja sulla on niin pienet viikot vielä ettei se hormoonitaso oo kauheen korkeella.
 
Aika piinallista odotella esim. ekaa ultraa tuonne rv9 saakka:( ..varsinkin jos kyse olisi itsestäni, kohta 45v mammasta. Itse en jaksaisi ja haluaisikaan odotella noin pitkään..kyllä tuo 7+0 on ihan Ok ja silloin ne sydänäänet jo näkyy.:heart:


Sydänäänien näkyminenkään EI kuitenkaan takaa vielä raskauden kulkua loppuun saakka. 6+0 harvemmin sydänäänet näkyy mutta jo 6+4 hyvinkin..tai voipi mennä ihan tuonne 7+0 astikkin.

..jos käy alkuraskauden ultrassa ja kaikki hyvin siihen asti, jaksaa paremmin ehkä piinailla siihen seuraavaan rv10 tai jopa rv12 ultraan sitten..



 

Yhteistyössä