Pyykkisouvia tässä olen pitänyt aamusta asti ja vihdoin alkaa olla valmista, pesin tavallisen pyykin lisäksi pari tyynäkin. Huomenna on pienet virpojat liikkeellä, kyllä se kevät keikkuen tulevi. Mietin tässä niitä Solakan Silakkan kanoja, olisi se kiva, kun voisi käydä hakemassa omasta kanalasta tuoreita muina pääsiäiskoristeeksi. Millä olette muina värjännyt, minä yleensä sipulinkuorilla, mutta näin lehdessä, että oli jollain muutakin ruoka-ainetta käytetty, en vain muista mitä.
Mur-Mur kiitos. Harmi, kun sinulla pää tuli kipeäksi. Olisiko tuo palelu kohtaus hyvä merkki?!
Jääris kiitos. Onneksi sinulla kuitenkin vähän on merkkejä pienen olemassa olosta, itse varmaan ihan kokoajan kuulostelisin merkkejä, kun jo rktt vaiheessakin niitä odottelee ja etsii.
Rominas testi ostoksille ja isot peukutukset huomiselle.
Inia negasta :headwall: :headwall: :headwall: , sinulle sitä + niin kovasti toivoin :hug: . Oliko sinulla tässä yk:ssa käytössä myös ne kortisoonit niin kuin viimekin kerralla? On tuo (tämä ) todella koittelevaa kerta toisensa jälkeen nähdä se nega testi. Sinullehan on tehty nuo pas siirrot luonnonkiertoon, niin voi senkin takia taukoa tulla. Klinikoiden kesätauot on tässä kohta joka tapauksessa käsillä. Niin kuin hyvin tiedät ja olet itsekin sanotukin, niin pitää tehdä kuin itsestä parhaalta tuntuu. Vielä virtuaalin :hug: