40+ "So what"!! (vol.9) =)

ei ja ei !!!! Tänään mietin juuri tuota ja silmäni näki heikon mur-murin....joka sortuu. Voin vakuuttaa ettei maistu ensimmäinen t ...hyvälle. Ei edes 20 h tauon jälkeen, ja kuitenkin himo on herkempi. SUosittelen sinulle salmiakkia, kahvia tai suolavettä :). Todennäköisesti suolatasapaino aiheuttaa harhoja.... juustoa , kinkkua ...syö niitä pls... jotta sinä plussan saisit...
ja jos oikeasti vaavin haluat et tosiaan polta mitään ei edes takassa tulia
 
Äääääh, älä ole masentava mm :p ..no, tiedänhän mie, ettei pitäis..taidan kuitenkin..koskapa olen SE vastarannan kiiski-Aamen!! :D

..tiedän nimittäin, jotta kun käyn Ei todellakaan mieli tee taas ihan vähään aikaan!! :p ..sipsejä olen vetänyt tässä koneella ollessani-Röyh :x nyt riittää nehin..
 
mur-mur: Pikku-porkkanat(baby-porkkanat), kaksi katkaistua jalkaa ja korkeat kynnykset vie tupakan himon hetkeksi.. Kokemusta on...
Ai niin ja ..vittuileva savuton mies... :D

Mutta Kentin Herttua viheriöineen kovasti välilä kutsuu... :ashamed: Salarakas Kent ies???
 
Miun mies ei onneksi vittuile..ei uskalla toinen..:whistle: ;)

..juu ja sytkää en löytänyt..kävin naapurista "tulitikkuja lainaamassa"..juupa juu.. :D



..mutta nyt mie taidan luovuttaa, olen istuksinut koneella niin pitkään, jotta kohta tosiaan peräpukamatset vaivaapi..:p



..siis..KAUNIITA UNIA JA..PLUSSATESTIEN KUVIA!!!:wave::heart:

..huomisiin näkymisiin, kuulumisiin, kirjoittelemisiin.. =)
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa
oivikki (41)..................kp2/23-27........yk10...............1.
Iida-Karoliina (45)......kp4/23-26.......yk12...............5./1. yht.
Little Bear (37)............kp4/23-24........y.n.2v.............1.
Mahdotontako (45)......kp6/29.............yk6...............1.yht.
taavi166 (38)..............kp9/8-42.........yk12...............3.
Minnihiiri68 (41).........kp9/25-28........yk5.................2.
onlydream (37)..........kp10/23-29.........yk?.................3.
Taikakuu (41).............kp10/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.
ninni-70 (39)..............kp11/29-35........yk11...............2.
haave3 (41)................kp14/28..............y.2v................3.
mur-mur (44)..............kp16/28....yk10 (km2/10)......3./2. yht.
haave2010 (43)..........kp17/29-30........yk14...............4./1.yht.
ikiemo (45)..................kp18/20-50........y?....................4.
liiza (43)......................kp21/24-25.......yk23..............4.
Ottis (42).....................kp21/23-28.......yk9.................1.
Rominas 40..................kp21/25-27........yk9.................2.
happihyppy (39)..........kp26/28............yk6(27).........3./1.yht.
Inia (43)..................kp26/26-30......yk19...........1.
Terri (45).....................kp28/27-32........y.2,5v.............2.
Lumisydän (45)...........kp29/28-32.........yk?..................?
nillanilla (42)...............kp33/28-33.........yk8.................1.
Sariella09 (43).............kp44/40..............yk?.............5./1.yht.




RKTT

Jääräpää (36).................dpo15 (+ testattu 24.3.2010)
Happihyppy (39)............dpo12
Rominas (40)..................dpo10
Ottis (42)........................dpo7
ikiemo (45).....................dpo7
liiza (43).........................dpo7
mur-mur (44).................dpo5
haave2010 (43)............dpo2
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Ohoh, onko mulla jo kp21 ?? Huonolla tuurilla täti tulis jo 4 pvän päästä....
Miten nuo kiertopvät nyt noin lujaa menny kun dpo tuntuu taas matelevan? :eek:

Oireita...hmmm... ei suuntaan eikä toiseen....
Tosin selkä lapaluista lantioon väliltä oli eilen "kipeä" siis sellanen polttelevan puutunut ja mun mielestä se on todella huono oire.... :( Nimittäin ekan kerran havaitsin moista km:n aikaan. :( )
 
Jääris hienoa, että viiva on vahvistunut

Happis negasta :hug: , toivoa hiukan voi sitä + edelleen, kun tätiä ei onneksi ole siellä näkynyt.

Mur-Mur harmi, että macan maku on sinusta paha, onko mitään hyviä vaikutuksia näkyvissä?

Testeistä, minä siirryin noihin r-testi liuskoihin niin ei tarvitse väkerää niitä puikkoja auki haamun metsätys mielessä :LOL:

Mimmimamma
kiitos eilisestä päivityksestä. Sinä sitten pääti listalta siirtyä taukoilijoihin, siltähän moni onkin suoraan siirtynyt tuonne plussanneisiin =) .

ON täti tuli eilen, aika niukkaa on vuoto, mutta ei voinut enää ihan tiputtelunakaan pitää. Joten uusi yk alkoi JEE!

Ottis kuvasitko testin??

Rominas hervoton testaus tilanne sinulla ollut :LOL: ei varmaan siivoitessa vielä naurattanut.

Nillanilla onko uusi keirto alkanut?

Sariella mikä tilanne? Onko tesille ollut käyttöä?

++++++ sumua koko porukalle!!!!
 
:LOL: Ihan rupes naurattaan se lautaselle pissiminen ja ne koirat lipittämässä sitä pissaa :LOL:
Minä pissin aamulla varalta sellaseen pieneen testikippoon, jos vaikka haluisinki käydä tänään ostaan uusintatestin ja tehdä sen vielä. Mun sisko on tulossa tänään käymään ja olis ihana saada kertoa sille hyviä uutisia. Tiedän, että tää on ihan älytöntä, sillä tiedä, etten ole raskaana. Oireet puuttuu :ashamed: . Ei oo ollu muita oireita kuin väsy ja sekin johtuu siitä juuri sairastamastani mahataudista. Menkat alkaa viimeistään maanantaina.
 
happihyppy: Ei vielä luovutetta, eihän?? Kun tätiä ei näy vielä, niin toivoa on!!!

Ai niin, poikaa odottaessani, niin mulla ei ollut yhtään mitään oireita alussa ja olin ihan kuin "normaali"!!! Väsymys alkoi sitte vasta myöhemmin ja jääkaappi alkoi haista nenään! :LOL:
 
..Heti omaa napaa..

Älkää ikuna juoko vain yhtä siidukkaa..miulla kauhea päänsärky&huono oloinen!!!..:eek:

Tuossa yhden aikaa yöllä iski koko kroppaa tärisyttävä kylmän horka ja makasin kahden peiton alla, villasukat jalassa-siis mitä ihmettä!!??

..tietenkin toivoisin, että SITÄ.. ;) ..kattellaan..lämmöt 39.9C..odottelen sitä notkahdusta ja sitten nousua, joka pysyypi ylhäällä piiiiitkäääään.. :)


Ottis testaillu negan..pyh ja pah:hug: sekunda testi on ollunna..mutta "jotain" siellä ehket ollunna?!..jään innolla maanantain testausta odottelemaan :wave:
 

Yhteistyössä