Kurkistelen tänne taas... B) Jääriksellä plussa :heart: Onnea :hug: Ei ole mikään ihme, jos nyt huolettaakin! Kunpa osaisin jotain viisasta sanoa, mutta tuntuu, etten osaa...Muuta kuin kovasti tarroja ja liimaa lähettää, jotta kaikki menisi hienosti! On se vaan niin iso asia ja ihme! :flower:
Inian kirjoitus pysäytti. Pahoillani olen! :hug: Luulen, että tauko on ihan hyvä ajatus, saat nollattua tilanteen. Hoitoja läpikäyneenä tiedän, ettei luomukierron negaa voi verratakaan siihen negaan, joka tulee hoitokierron päätteeksi! :'( Hoitoon on latautunut niin paljon odotuksia. Mieli tavallaan jo elää raskautta, eikä kuitenkaan. Pudotus on sanoinkuvaamattoman tyly! Sitä ei helpota yhtään se, että yrittää mielessään itselleen psyykata, ettei välitä, vaikka negaisikin. Kun vaan välittää! Äh. En osaa oikein tämän paremmin sanoa mitä tarkoitan, mutta itselle jäi vain hoidoista niin paha maku. Ja maksoivatkin ihan törkeitä... :ashamed:
ON. Kierto lopuillaan ja menkkajuilintaa on jo ollut, kuten arvata saattoi. Mutta kipuilu ei ole niin kovaa kuin yleensä. Luulen, että maca se vielä vaikuttaa. Jostain luin, että se helpottaa myös pms-oireita. Mainiota tavaraa! Itsellä tosin tuli pientä pahoinvointiakin macasta, mutta ehkä otin jauhoa innoissani liikaa. Herkkävatsaiselle riittää ihan teelusikan kärjellinen B)
:wave: