40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
juu, tällaiset oli aikomukseni.."katellaan, sano silmälääkäri" :p ..tai..me leikitään kyllä että mies on IHAN joku muu lääkäris mies.. :LOL:

..pitääkin käydä viimonen testi dippailemassa, posti tuo huomenna lisää =) .. ja sit se kaffe&perunakkakuset..soon moro!!
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44)....................................................3./2. yht
Mahdotontako (45)......kp1/29.............yk5...........1.yht.
onlydream (37)...........kp3/23-29.........yk?...........3.
ikiemo (45)..................kp5/20-50..........y?.............4.
haave3 (41).................kp5/28.............y.2v..........3.
Taikakuu (41)..............kp6/27-32........y.n.3v.......2./1.yht.
ninni-70 (39)...............kp6/29-35........yk10.........2.
Solakka Silakka (40)...kp11/24-28.......yk19........1.
haave2010 (43)..........kp13/29-30........yk13......4./1.yht.
liiza (43)......................kp13/24-25.......yk22........4.
Ottis (42).....................kp14/23-28........yk8........1.
Rominas 40...................kp16/25-27........yk8...........2.
Leena65 (44)..............kp16/25-27..........yk9........3./1.yht.
Rinja (39)....................kp17/23-24......yk3..........1.
Minnihiiri68 (41).........kp18/28...............yk3..........2.
Iida-Karoliina (45)......kp19/23-26.........yk10.......5./1. yht.
Little Bear (37)...........kp19/23-24..........y.n.3v.............1.
happihyppy (39).........kp20/28...........yk5(26).....3./1.yht.
Inia (43)..................kp22/26-30........yk18.....1.
Lumisydän (45)...........kp23/28-32.........yk?..........?
MamaStella (39)..........kp23/28............yk1...........6/2.yht
Terri (45).....................kp24/27-32.........y.2,5v.........2.
mimmimamma (47).....kp28/28..........yk100..........4./1. yht.
nillanilla (42)...............kp30/28-33.......yk8...........1.
oivikki (41)..................kp33/23-27.......yk9...........1.
AinoEmilia (45)............kp43/31...........yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39)........kp43/28................yk22........1.
taavi166 (38)................kp44/28-42..........yk10............3.
Sariella09 (43).............kp47/40............yk?..........5./1.yht.

Kadonneet lampaat:
Äiti7 (41)......................kp52/28................y?.............8.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

nillanilla (42)..................pp14
oivikki (41).....................pp12
Mamastella (39).............dpo10
Terri (45)........................dpo9
Minnihiiri68 (41)............dpo6
happihyppy (39).............dpo6
Inia (43)..........................pp6
Iida-Karoliina (45).........dpo5
Rominas (40)..................dpo4
Rinja (39).......................dpo4
liiza (43).........................dpo2
Ottis (42)........................dpo1

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)2.5.2009/kp24(24-30),yk7,6./1..poika 1.1.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii (40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht.....tyttö 22.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 kp29/28..........yk8.............3.
vauvatoive10 (42)......21.1.2010 kp30/28-31........yk2.....3./1. yht.
Emily67 (42)..........5.2.2010 kp28/24-28/dpo15.......3/1.yht.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Ämy,nallekalle, pääpilvissä, Räystäspääsky, erka, Wiara, Tirlittan1968, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL.6)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1608427
40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
..jaahas, mie täällä laborantin hommia hieman tehnyt olen ja tullut tällaiseen tulokseen..

Perjantaina oli HCG siis vielä 7..pe-su tuli O-testiin vahvat haamuviivat. Tänään tein kaksi testiä-aamupäivällä ja nyt alkuillasta..haalenevat vain entisestään..joten..nämä herkät 10 O-testit ovat reagoineet vielä tuohon hcg:hen ja nyt kun se laskenut tarpeeksi ales, viiva vain hailun haalea testissä.

..tämä hyvä sinällään, nyt tiedän missä mennään ja jään odottelemaan tosissani sitä viivan vahvenemista-jatkan edelleen noilla herkillä testeillä =) ..uskonpa että viikon päästä viiva vahventunut, tai mie saan tädin kylään! ;)
 
Voi mahdotontako pahoittelut tädin ryökäleestä :headwall: :headwall:

Myös onlydreamille :hug: outoa miten lyhyt kierto?

Ottis ihanaa kun olet päässyt kuitenkin hyödyntämään ovista :heart: Peukutuksia sinne parin viikon päähän!!

Inia Mikäs siellä olo, alkaako jo jotain tuntumaan?? Ei kai mulla mitään ihmelääkkeitä.. kasvatuksessa on Gonal-F 900:sia á 500 euroa ja neljännestä kynästä käytin vain yhden viivan. Sitten orgalutranit, luget, pregnylit.. Täällä jo vähän punktio jännittää, ei niinkään kivun takia, vaan sen mitä sieltä löytyy.. Olo on aika tukala, tuntuu kuin en olisi viime yönä nukkunut lainkaan, en löytänyt sopivaa asentoa missä muniksia ei olisi joku ruuvimeisselillä kiristänyt ja repinyt. Aamulla soitin jo klinikalle ja kysyin että kuuluuko tuollaiset kivut asiaan, niin ilmeisesti kaikki on ok, mulla vaan tekee tiukkaa tuolla vasemmalla missä ne 8 follia oli.

nillanilla oletko testannut tänään?

ON täällä punktio ylihuomenna, tänä iltana pistän irrotuspiikin. Olo on aika täysi ja tukala. Seisoen ja kävellessä on ok, mutta kun istun tai makaan alkaa melkoiset vihlonnat tuolla masussa.
 
Ottis
SS: Minä haudoin vain 3:a munista ja olo oli tukala. Saatan kuvitella sun olos nyt. Mutt nytpäs me tiedetään miltä kanoista tuntuu :LOL:. Onnea punktioon. Mahtava saalis tulossa + :heart:!
 
Ottis
SS Hienoa, ett mies hengessä mukana :saint:. Helpompi piinailla kaksin kuin yksin.

Mulla posket hohkaa, liekö seurausta reippaasta ulkoilusta, mutt kuumemittarin laitoin kainalooni, ett näen onko lämmöt nousemassa. Lämpö 36,8 :).

Mur-mur Sä et olekaan siis pelkkä täti, vaan laboranttitätikin kaiken kukkuraksi. Nyt siis o-testi näyttää ihan hailua, kun ei ole enää hCG:tä mihin reagoida? Tällä se on siis lähes tieteellisesti todeksi havaittu, ett o-testi hCG:en reagoi. Pitänee tässä alkaa muutakin puuhailla kuin istua koneella haaveilemassa.

Rinja ja Rominas Symppaukset täältä toimettomaan piinailuun, sillä mua alko jo tänään ahdistaa, kun on niiiiiiiiiin pitkä aika ennenkuin pääsee testailemaan. Ja sitä ennen tasan kerran ehdin ajatella töistä tullessa, ett onpas kiva ku ei tarvikaan purkkiin pissiä :LOL:. Alavatsassa nippailee eli kai siel jotain oikeasti on tapahtunut/ tapahtuu. Tosin tuntuis nyt oikea puoli olevan melkeinpä aktiivisempi, vaan taidanpa olla täältä sen joskus oppinutkin, ett tuntemukset saattaa olla aina vain toiselta puolelta, vaikka tapahtumat olisivatkin vuorottain eri puolilla tai lähes :)..
 
Huh, SS, kuulostaa tukalalta toi sun olo! Veikkaan että tuleepi enempi folleja kuin ultra näytti... Se on siis toi Gonal-F joka on niin kallis. Mulla oli puregon, ja se tais olla halvempaa tai sitten annos oli pienempi. Muutoin oli samat rohdot. Ihanaa, sulla tänään viimenen piikki! Voitko olla huomisen kotona, jos olo on noin tukala? Vaikka sitten flunssassa...

Ei tunnu mikään missään... Mutta en ehkä odotakaan kauheesti mitään (mitä nyt vähän salaa :whistle: ) - yritän nyt suhtautua tähän kestävyyslajina. Eli jos prosentit ois jotain 10 luokkaa, niin kymmenestä siirrosta vois tärppiä toivoa... ja mullahan vasta 4. siirto menossa, eli alkutaipaleella vielä! No, tää on tätä mun suojautumista pettymistä ja masennusta vastaan.

nillanillaa edelleen jänskään...
 
Jep Ottis, miehän testailin vielä tyhjennyksenkin jälkeenkin noilla O-testeillä TODELLA vahvoja plussia usiammankin..kyllähän se on jo monella täälläkin kaksplussan pinoissa toteen näytetty että O-testillä voi myös raskauden nähdä!! :heart:
 
INIA mullahan vaihdettiin tähän viimeiseen punktioon Puregonin tilalle Menopur-lääke. Omasta mielestä tämä Menopur oli parempi, kaikenkaikkiaan. Luin jostain että Puregon on enemmän synteettisempi lääke kuin Menopur ja se olisi enemmän tehty luonnollisista aineista. Mitä aineosia? en tiedä
Plussaa sulle toivottelen!

Sunnuntai iltana alkoi tuhruttelu, aamulla testi näytti puhdasta negaa :'( tänään päivällä tuhrua enemmän ja nyt ihan jo punaista...

SOLAKKASILAKKA huomenna sulla piikitön päivä, keskiviikkona punktioon! Hyvä niin, toivon että saatte paljon palleroita ja niitä hyviä! kypsiä soluja jotka jaksavat hedelmöittyä ja jakaantua. Onko sulla perjantaina siirto? Onnea matkaan.

OIVIKKI kuinka siellä testit etenee? ja oletko miettiny tulevaa pas-siirtoa...

Minä olin jo niin nopsa että soitin klinikalle ja varattiin maaliskuun puol väliin käyntiaika, suunitellaan se viimeinen pass-siirto. Tosin se siirtyy kyllä tuonne huhti/toukokuulle kun olen pääsiäisen aikaan lomalla ja en pääse klinikalle. Eli kaksi välikiertoa tässä pakosta nyt tulee mutta se saattaa tehdä mulle oikein hyvää! Ajatuksia vähän relata...

OTTIS Sulla on nyt Pullat Uunissa! =) pidä ne nyt siellä n.9kk!

TERRI ja vasenta jalkaa repii,juilii ja jomottaa, minusta kummallista että menkkojen tuntemus voi tuntua vain vasemmassa jalassa ei oikeassa ollenkaan... kropat on niin ihmeellisiä ja laittavat ajatusmailman päälaelleen.
 
Ottis
Nillanilla Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Tuo parin kierron verran relaaminen ennen seuraavaa hoitoprässiä ei varmaankaan tee pahaa ja kun oikein ajattelee, niin miksipä meidän kenenkään elämä parissa kuukaudessa muuttuu. Vauvat syntyy kuitenkin ajallaan. Ja onhan noita luomuvauvoja ennenkin hoitojen välissä alulle laitettu :).

Yritän pitää pullani uunissa ja toivotaan pitkää pitkää kypsymisaikaa todellakin ihan sinne 9kk:teen asti. Sen puoleen positiivista, ett ovistuntemuksia on, siis, ett ovis on ollut ja nytkin posket lupaavasti hohkaa ja lämpö jo vähän normaalia ylempänä. Nyt pitäis kuitenkin osata pitää pää viileänä, etten jo ala liikoja haaveilla, ettei sitten pettymys ole niin karvas, jos huonosti käy. Lähdenpä siis vielä luomaan auki polun puuliiteriin ennenkuin mies tulee kotiin.
 
Kauheaa, miten vatta on nyt noista perunakakkusten syömisistä pulleana, täynnänsä kaasua!!!.. jota tasaisin väliajoin päästelen pihalle.. :whistle:.. :x ..:D ..tässä pitäisi sitten vielä lemmenleikkejä harrastaa muka..enhän mie saa pidäteltyä sitä "paukkua"..pakko antaa vain tulla jos siltä tuntuu :p..Hah haa, miten romanttinen ilta tiedossa..minnuuhan jo naurattaa valmihiksi..


.."Hei armaani, missä olet?.."täällä siun oma haisulisi"!!!!*pruuuth* ..
 
Tänne on tullut taas mahdottomasti tekstiä. En ehdi lukea kaikkea kun en pysty keskittymään samalla lukemiseen kun tv on päällä. Muutenkin on taas ollu keskittymiskyky heikkoa, ehkä johtuen tytön huonoista unista.

Minnimamma, täällä plussapeukut ylhäällä!

Täällä alkaa ovistestaukset huomenna. :kieh:
 
Terri joo mulla on ultraus + hoitosuunitteluaika lekurille kunhan menkat alkaa.

Mimmimamma, Inia, solakka silakka paljon peukutusia teille!!!!! :heart:
Ja sit seuraavat plussaajat onkin jo keranneet ne munat talteen ja niita nyt huolella hautovat, vai kuinka Ottis? :)

Mulla taitaa alkaa jo ne menkat ihan lähipäivinä,kamala menkkajuilinta ja pientä vaaleanpunaista tuli jo paperiin. Haa, jospa se mun uneni tietaa paremmin kuin mitkään epilleri lätkät! Viime yönä näin siis unta että menkat alkoi, ja monesti oon nähnyt unta kun menkat alkaa. kaippa se tuo sisäinen intuitio koneisto on paljon tätä aivoistuskonetta viisaampi :D
 
Nillanilla :hug: Olisit sen plussan ansainnut, mutta onneksi sulla jatkosuunnitelma valmiina.

Lääkäri sanoi Menopurissa olevan jotain virtsan ainesosia (en muista mitä ). Siinäkin on ymmärtääkseni se sama juttu, että jollekin sopii toinen aine paremmin kuin toinen. Yhdessä tutkimuksessa oli todettu auttavan paremmin vanhempiin munasoluihin, mutta toiset tutkimukset eivät tuota sitten enää tukeneetkaan. Mutta siis, niin yksilöllistä tää homma.
Mulla ollut ekassa hoidossa Gonal, muissa Puregon ja tulokset on menneet laidasta laitaan. Elimistön oma tila, senkertaisten munasolujen laatu jne. vaikuttavat paljon.

Peukkuja piinailijoille ja kaikille muillekin :heart:

Jatkan ahkeraa taustailuani...
 
Pahoittelut negasta nillanilla :'( .Toivottavasti seuraava PAS on se hoito! Joskus tosiaan tekee hyvää huilata. Mulla taisi olla kolmannessa IVF:ssä menopurin edeltäjä ja puregon yhdistelmä.Jos oikein muistan niin Menopur tuli markkinoille samaan aikaan kun mulla oli se viimeinen IVF. Ja tulokset oli tosi hyvät. 5 hyvää alkiota joista 4 siirretty ja kaksi lasta syntynyt.

Oivikki minäkin olen itse esittänyt toiveita hoitojen suhteen ja sitten lääkäri on tehnyt päätöksen tai ollaan se yhdessä tehty.Itse mm.olen toivonut tukilääkkeitä ja sen että PAS tehdään lääkkeelliseen kiertoon.Tutkimusten mukaanhan luomu tai lääkkeellisellä PAS:llä ei ole eroja raskautumisen suhteen mutta joillakin lääkkeellinen on se juttu joka saa hoidon onnistumaan.Mulla kokeiltiin ensin luomukiertoon ja kun ei onnistunut pyysin lääkkeellisen.Labratutkimuksia teetätin aikonaan terveyskeskuksen kautta.Kysyin vaan omalta lääkäriltä mitä tutkitaan ja sitten tilasin ajan tk-lääkärille.Tulee paljon halvemmaksi. Ihan kiltistit tk-lääkäri ne määräsi. Lapsettomuuden kerroin syyksi.

Mimmimammalle toivon viivan vahvistumista. Terri minä myös olen plussannut melko myöhään eli hcg nousee virtsassa hitaasti. Peukutan nyt että plussaat vahvasti viikonlopulla.Mulla ei muuten luget ole pitäneet vuotoa poissa, jos ei ole ollut edes kiinnittymisyritystä.

Kaikille vauvapölyä ja plussapuhereita
 
Nillanilla, mahdotontako ja onlydreamLohtu :hug: :hug: :hug: täältä teille reissun päältä!!

Mulla oireet eivät ole vieläkään palanneet mutta ei ole mitään vuotoakaan....vaikea tietää, mikä tilanne on. Siksipä varasin huomiseksi illlaksi yksityiselle ultrakäynnin niin saa jotain selkoa asiaan. Kahtena yönä peräkkäin jomotteli alaselkää ja lantiota mutta tänään ei ole enää kipua tuntunut. Outo juttu :/

Niitä plussatuulahduksia hyvin öiden kera kaikille toivon ++++++++++ :wave:
 
Nillanilla niin ikävää :'( :hug: . Hyvä, kun jo ajan tilasti ja katse on eteenpäin.

Tyynetuulia minulla on tutuksi käynnyt tk lääkäri jäännyt eläkkeelle ja nyt on joitain sijaisia ja aikaa on ihan tosi vaikea saada, joten taidan maksaa ne kokeet. Ei ole kuitenkaan rahaa sitä uutta ivf tehdä, niin ei noi verikokeet kai ihan kauheesti voi maksaa. Mitä lääkkettä sinulla oli tukena?

Inia miten kauan niistä tumavasta-aineista kestää saada vastaukset ja mitä maksoi?, ( tietysti voi vaihdella eri paikoissa, mutta suuntaa antavasti voit laitta yv:täkin) Muuten puregon 900 maksoi noin 500, joten aika samoissa hinnoissa on. Sinulle jaksamista piinapäivissä, kohta pääset testaamaan, minulla nyt hyvä tunne sinun ja Terrin suhteen.

Solakka silakka jaksamista niiden kipujen ja odottamisen kanssa! Nyt voi vain odotta ja siten taas odotta. Minulla ei ollut noita kasvukipuja kovinkaan paljoa ihan muutamana päivän vain, kun oli niin vähän niitä folleja kasvamassa.

Terri kortisooni laskee omaa vastustus kykyä. Lämpövaikutuksesta en osaa sanoa. Oireet on niin sitä itseään +. Etkö testaa ennen to :eek: ?

Mahdotontako onnea uuteen kiertoon.

LB toivottavsti se kysta on sulanut pois ja kohta alkaa teillä uusi yk!

Onlydream pahoittelut tädistä ja onnea uuteen kiertoon. Oliko sinulla, jokin lääke edellisessä kierrossa. Minulla nimittäin pitää lugestron vuodon poissa, mutta munasolut ovat alkaneet jo kasvaa " normi" kierron mukaan ja niin ollen on tullut ovis aikaisin ja siitä johtuen kierto jäännyt lyhyeksi.

Ottis ei kai se maca nyt kuitenkaan hormooni ole :D . Minulla on ihan täysin luomu kierrossa ollut kaksi follia, joskus niin vain käy. Sinne nyt + puhuri.

MamaS :hug:

Mur-Mur taas ihanasti olet leiponut :p

ON nega edelleen. Passia jo suunnittelen ke sitten soitan tuloksen klinikalle ja varaan ajan. Saatan kyllä käydä verikokeessa ke ihan huvikseni, ei tarvitse, mutta saa mennä.
 

Yhteistyössä