Terri En osaa kortisonin vaikutuksesta virallista tietoa antaa, mutta minä olen 16-vuotiaasti kortisonia syönyt enemmän ja vähemmän ja mulla on aina lämmöt olleet alhaiset. Voi olla yhteydessä kortisoniin. Minä otin eilen ja tänä aamuna 20mg kortisonia, mutt nyt sit aloinkin miettiä, ett kannattaakokaan mun sitä ottaa. No, mutta se on vain 10mg:n nousu tavallisesta annoksesta nyt, joten siitä tuskin pahasti haittaakaan on.
Mahdotontako Harmi, että se täti tuli sittenkin, mutt kuten kirjoitit, parempi päästä siitä nopeasti eroon ja kohti uuttaa kiertoa. Olisi todellakin mielenkiintoista tietää mihin aikaan vrk:sta Clomi otetaan, sillä saatan itsekin joutua sitä käyttämään. Tsemppiä uuteen kiertoon. Tulkoon siitä plussarikas + :heart:!
Haave3 Olepa hyvä vain. Hienoa, ett pääsit heti arvoja mittauttamaan. Jospa minunkin mieheni pitkälle tulevaisuuteen katseli töllön ostoa suunnitellessaan. 52-tuumaisen olisi halunnut, mutt se ei onneksi sovi meille, kun torpan yläkerrassa matala aumakatto. Tai sopishan se, jos tason vaihtais, mutt en vihjannut
. Saa nyt sit mies tyytyä 46-tuumaseen.
Mur-mur Sinä se reipas täti olet, kun muistat asioista ottaa selvää. Hienoa, ett siellä munikset jo pullistelee.
ON Metka juttu, ett tänään ovislimaa tuntui edelleen tulevan, tai oikeastaan vasta nyt, sillä tähän mennessähän ne ovat olleet sellaisia pikaisia lähetyksiä. Mietin, ett pitäisköhän miestä vielä tänään pukille vongata. Toi
mur-murin esiinkaivama oikeaoppinen pupuiluaika sen puoleen osuu meillä melko hyvin, ett n. 3 vrk ennen ovistahan me pupuiltiin ja sit dpo-1 ja dpo 0. Ei kai sitä enempää tarvi :ashamed:?