40+ So what (vol.7)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mur-mur, mä laittelen lugeja tässä kierrossa ja vika menee vasta 1.3. eli kp 31. Viimekierrossa menkat alkoi kaksi päivää lugejen lopetuksen jälkeen. Eli se ei ole nyt niin kuin maamerkkinä. Testasin jo eilen ihan vaan pirruuttani ja tokihan siellä nega tuli, dpo 8. Viimekierrossa plussa iski dpo 13, joten siihen on vielä matkaa. Toki TOTT-päivää juhlistetaan testillä.

Toivotaan sinulle tätiä nopsaan kylään, jos on tullakseen. Mieluummin tietysti ei tule. Ovista et vissiin ole testissä pongannut?

Sämpylät uunissa, lueskelen, jos plussia olisi tullut! :D

Minä päivinä nitä plussia yleensä olette saaneet oviksen jälkeen, ensimmäinen minulla ollut kp 25, kun ovis oli kp 13..mutta todella haalea oli silloin.......Testailuja jo odotellessa, siis oviksen;=))

Heipsan taas! :wave:

mahdotontako :heart:

Mahdotontako, mä oon saanut ensimmäisen haalean plussan kp 27 Apteekin omalla muutama vuosi sitten. Suurin piirtein dpo13.

Esikon testasin kp 31, dpo 15. Tosi vahva plussa.

Sitten näitä satuja ja haamuja on tullut monta kertaa kp 23-25 eli dpo 8-9 suunnilleen. Kaikki jääneet siihen. Herkällä (10) testeillä olen näitä saanut.

Viimekierrossa plussasin kp 28 eli dpo 13 Apteekin omalla ja kesti neljä päivää, muttei lähtenyt tummumaan.

aaaaah, tuoreita sämpylöitä-Nam!!!:p ..voi kun saisikin..miun pitäisi tuo kinkkukiusaus uunihin laitella..ei kun hommiin vaan!!

..niin, miulla viimeksi se plussa tuli dpo12/kp30(normi kierto 28) ovis tuli vasta kp17!..olisi kyllä näkynyt aiemminkin herkällä testillä-tein Apteekin omalla..

Kiitokset Terry tiedoistasi, niin se on kun kp:t täynä silloin sen plussan varmimmin saa ja se tietenkin, että myös vahvistuu :heart:

PlussOnnea sinullekkin, milloin on seuraava testaus?

Niin ja nuha tullut täällä aamulla vaivaksi ja iltavuoroon käy askeleet =)

Kiitos Mahdotontako sinulle, kun kysyit plussapäiviä. Nyt kun luen omiani, niin tajuan, että enhän minä ole kovin ajoissa koskaan oikeasti plussannutkaan. Tosin esikon aikaan ja sitä ennen ei ollut näitä 10-testejä olemassakaan.

Mutta huomaan, ettei vielä kuitenkaan kannata laittaa kirvestä kaivoon. Varsinkaan, jos samasta kaivosta haetaan juomavettä :LOL:
Onneksi en ole yhtään taikauskoinen eli voin hyvin kertoilla oireita tai oireettomuutta, se ei raskauteen/raskaudettomuuteeni vaikuta.

Näinhän se on mur-mur. Siitä viimekierron plussasta vielä, että se kyllä yllätti täysin, sillä olin testannut jo lähes viikon päivittäin herkillä testeillä. Sitten ajattelin käyttää vikan testin, se olikin RFSU:n liuska, eikä Apteekin oma, ja kas kumma plussa pärähti. Seuraavina päivinä testasin Apteekin omalla.

No huonostihan siinä kävi, mutta ihmetytti se tosi myöhäinen plussa. Luulisi, että olisi aikaisemmin näkynyt herkissä, joita oli myös käytössä.

Heippa ja mukavaa maanantaita!
Pikanen katsaus viikonlopun tapahtumiin: harmitus :hug: negan saaneille ja tädin kohdanneille! uusin tuulin uuteen yritykseen :)
Ja sitten jännätään muita RKTT listalla olevia! Paljooon kuumia plussapuhureita lähettelen! :heart: :heart:

Ma näin jo viime yönä unta että menkat alko, jotta jospa ne pian, laskujen mukaan pitas tän viikon loppupuolella alkaa ja sit jos vihdoin pääsis uuteen yritykseen! Vihdoin. Pelottaa vaan jos se kysta ei ookkaa siella kutistunut..ja joutus pidattelemään itteään vielä yhden kuukauden..sit kyllä varmaan toimisin omin päin ja vastoin tohtorin määräyksiä. Ei pysty enää hukkaamaan näitä kiertoja :(

Anyways, toivottelen kaikille hyvää viikkoa ja paljon onnea tikutteluun :D

Terri eri palstoilta olen lueskellut että nuo herkät r-testit EI välttämättä näytä plussaa AIEMMIN kun esim. Apteekin oma, joka on muistaakseni herkkyydeltään 20..

..tiedä sitten näistä..ja vaikuttaa siihen tosi paljon oma hcg arvokin, toisilla kun nousee nopsaan ja toisilla taas hitaammin..eli jos hcg nousee nopiaan, näkyy se testeissähin aiemmin ja siinä ei vaikuta mikä kiertopäivä ja dpo päivä sitten onkaan menossa =) ..miulla ei nouse kovin nopiaan, mutta ei sitten toooodella hitaastikkaan..

Mur-mur, jotain tuon kertomasi kaltaista sen täytyy olla, vaikka jotenkin kuvittelee, että 10:llä näkyy ennen kuin esim 25:llä. Mutta tärkeintä olisi saada plussa jossakin vaiheessa siihen r-testiin. Ja mä haluan sen plussan nyt tässä kierrossa! Ja kaikille muille kans!!!!

Apteekin oma muuten on erilainen kuin neljä vuotta sitten. Silloin ainakin viivan väri oli sininen ja olihan se vähän erilainen muutenkin. Kuoret on vissiin samanlaiset.

Terri joo, pillerit on ollu sen kystan takia käytössä. Niitä ois vielä ens viikon tiistaihin asti, mitenkä se on noiden pillerien kans, alkaakohan mun menkat normikierron mukaan nyt pe tai la vaiko sit vasta ku e pilleri liuska loppuu eli ens viikon ti?

Muoks. vai kandeiskohan mun lopettaa ne pilsut tossa loppuviikosta joka tapauksessa...Niin taidan teha.Ei kai siitä mitään vaaraakaan voi olla, kun en aio enää jatkaa niitä...? Vai?

Hitsi, kun sitä muistaa väärin asioita. Piti ihan kaivaa plussatesti esiin :) Oli tosiaan kuoret kokonaan valkoiset ja viivat punaiset. Voi miten kaunis plussaviiva siinä onkaan, mutta vielä kauniimpi on poika, joka viivojen jälkeen syntyi. Nyt taitaa mulla hormonit hyrrätä, kun tällaisia kirjoittelen.

LB, mä en oo koskaan käyttänyt pilsuja, mutta eikös se vuoto tuu, kun alkaa tauko. Pillereitä jatkamalla voitaisiin siirtää menkkoja. Mutta siis nyt kirjoitan ihan omasta päästäni, josta ei ole mitään takeita.

Terri kauniista viivoista syntyy kauniita vauvoja :D :heart:

Joo mullakin vähän pätkii ton muistin kans, pillereistä on niin kauan. No ma lopetan ne viikon loppupuolella joka tapauksessa, katotaan mika hirviö musta kuoriutuu ;)

Nyt pitää taas mennä! Hupakkaa maanantaita!

Ottis
Terri En osaa kortisonin vaikutuksesta virallista tietoa antaa, mutta minä olen 16-vuotiaasti kortisonia syönyt enemmän ja vähemmän ja mulla on aina lämmöt olleet alhaiset. Voi olla yhteydessä kortisoniin. Minä otin eilen ja tänä aamuna 20mg kortisonia, mutt nyt sit aloinkin miettiä, ett kannattaakokaan mun sitä ottaa. No, mutta se on vain 10mg:n nousu tavallisesta annoksesta nyt, joten siitä tuskin pahasti haittaakaan on.

Mahdotontako Harmi, että se täti tuli sittenkin, mutt kuten kirjoitit, parempi päästä siitä nopeasti eroon ja kohti uuttaa kiertoa. Olisi todellakin mielenkiintoista tietää mihin aikaan vrk:sta Clomi otetaan, sillä saatan itsekin joutua sitä käyttämään. Tsemppiä uuteen kiertoon. Tulkoon siitä plussarikas + :heart:!

Haave3 Olepa hyvä vain. Hienoa, ett pääsit heti arvoja mittauttamaan. Jospa minunkin mieheni pitkälle tulevaisuuteen katseli töllön ostoa suunnitellessaan. 52-tuumaisen olisi halunnut, mutt se ei onneksi sovi meille, kun torpan yläkerrassa matala aumakatto. Tai sopishan se, jos tason vaihtais, mutt en vihjannut :). Saa nyt sit mies tyytyä 46-tuumaseen.

Mur-mur Sinä se reipas täti olet, kun muistat asioista ottaa selvää. Hienoa, ett siellä munikset jo pullistelee.

ON Metka juttu, ett tänään ovislimaa tuntui edelleen tulevan, tai oikeastaan vasta nyt, sillä tähän mennessähän ne ovat olleet sellaisia pikaisia lähetyksiä. Mietin, ett pitäisköhän miestä vielä tänään pukille vongata. Toi mur-murin esiinkaivama oikeaoppinen pupuiluaika sen puoleen osuu meillä melko hyvin, ett n. 3 vrk ennen ovistahan me pupuiltiin ja sit dpo-1 ja dpo 0. Ei kai sitä enempää tarvi :ashamed:?

Nyt on kyllä Ottiksella ahkeroitu, että posket punottaa vieläkin. Toivottavasti sitten parin viikon päästä punottaa testiviiva. Enää ei paineita yrittämisellä, mutta aina tietysti kannattaa käyttää perusteluna ovista, jos vain menee vielä miehellä läpi.

LB, toivotaan, että kystä on nyt hävinnyt ja pääset sitten heti yritykseen. Käytkö ultrassa ennen "yrityslupaa"?

Ottis
Terri Kyllähän miestä periaatteessa voisi vielä pukille vongatakin, mutt eilenhän vielä varuulta ovistestin tein ja negaa näytti. Viiva ei kylläkään ollut ohentunut edellisen päivän testistä, mutt digitaalisessahan siihen ei sais kattelekaan :) ja luulen oviksen yöllä olleen, sillä aamulla oli masussa jo ihan erilainen olo eli se turvotus ja pinkeys oli kadonnut. Tänäänkin on vielä nippaillut, mutt erilailla. Isommat nippailut ovat olleet vasemmalla, mutt myös oikea puoli tuntuu olleen ihan kivasti mukana. Tiedä tuota sitten mitä se tarkoittaa.

LB Nakkaa vaan loput pillerit roskikseen, kyllä ne menkat sieltä sitten tulee ja pääsette tositoimiin. Toivon kystan kadonneen :whistle:.

Heissuli :wave:

Mahoton määrä tekstiä viikonlopun aikana tullut,ei mitenkään kaikkea voi muistaa...

ottis ovis plussaa,jes

mahdotontako ja mimmimamma [/b]testailleet mutta ei toivottua loppu tulosta,harmi.

mur-mur "paikat" pelitys kunnossa,hyvä hyvä!

jääräpää että miehet osaakin ilmaista asiansa aina niin sopivallan tavalla,voi vain kuvitella millainen mielesi on ollut,olinhan itsekin viimeviikolla samassa tilanteessa.No toivotaan että kuitenkin kaikki menee parhainten eteenpäin.

terri kohta totuuden aika koitaa ja +++ sulle toivon!

Täällä kierto aivan sekaisin nyt mennään jo kp 3 ja kokonaisuudessaan kierron pituus oli vaan 18 pv :/ tuli kyllä niin puun takaa koko tädin hyökkäys.
Pitänee soitella th:lle että miten tästä eteenpäin no tämä yritys tauko on kyllä mitä parhaimmassa saumassa.

ELi päivittäjälle tiedoksi kp 3 tänään täällä.

Onlydream, voi harmitus sentään menkkojen tulosta.
Ikään kuin sulla olisi ollut kauhean lyhyt alkukierto? Jos pongasit oviksen oikein, niin loppukiertohan oli ihan "normaali"? Toivottavasti saat apuja th:lta.

Yhteistyössä