40+ So what (vol.7)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Juu- uu kyllä nuoressa miehessä on hyvät puolensa,,,,hmm.....en kehtaa nyt kertoa.....jotakin sellaista että toimii hyvin ja jaksaa........hmm.......
Muistan kun olin itse 26-27 mulla oli muutaman viikon suhde yhden 42 vuotiaan miehen kanssa, jolle viina maistui ja sillä oli jo silloin potenssiongelmia, oli myös kova polttelemaan.....tällaisesta ei tietoakaaan nuorem miehen kanssa. Paras kun ei kehu liikaa, kuulostan kohta joltakin pedofiililta. Mutta nuoren miehen iho on ihana, se on ihan erilainen kuin minunkin ihoni, jotenkin sileampi :LOL:
Huonona puolena varmaan sitten se, että välillä on pakko miettiä mitä tuo ukko minussa näkee, ja kun katson peiliin tunnen itseni välillä kuluneen näköiseksi, kun toinen on niin nuori, ja välillä pelottaa että mitä sitten kun minä olen 54v ja hän 40 v, riitänkö vielä vai saanko tehdä tilaa nuorelle naiselle? Näitä asioita ei voi tietää, rakkaus ei ole iästä kiinni, vaan jostakin ihan muusta, aika näyttää.

Ottis
Onlydream Harmitus tuosta lyhyestä kierrosta ja ennen kaikkea tädin ikävästä hyökkäyksestä :hug:!

Pitänee tästä taas töihin lähteä. Pisulla kävin ja siihen tulokseen tulin, ett kyllä se mitä tänään tuli oli vain palautusta eiliseltä eli miestä ihteään :). Vireätä ip-keskustelua tänne. Palaan illemmalla kurkkimaan.

mur-mur tuntuu että siitä mun plussasta on ikuisuus mut jotain merkintöjä olin joskus tehnyt ja niiden mukaan jos ei plussaa olisi tullut niiin 26.2 alkaisi seuraavat kuukautiset. Se lääkkeellinen tyhjennnys oli 24.1 ja kaavinta 4.2. Jos normaali kierto tulisi kaavinnasta laskien niin että kp1 olis kaavintapäivä niin 2.3-5.3 alkais uusi kierto.

vauvatoive10..mitenkäs se "sisäinen kauneus"..äläpäs olleskaan sitä unhoita :) ..minnuun juuri suututtaa kun AINA sitä ulkoista kuorta ihmiset kattovat ja arvostelevat..älä sie olleskaan ittiäis arvostele sen perusteella, mitä peilistä näkyy!!
..juu ja entäs luonne, persoona?.. =) ..onhan näitä, vaikka kuinka paljon mitkä vaikuttavat ja "liimavat" pareja yhteen-EI siis se ulkonäkö pelkästään!!..vai että pehmyt iho :p ..on miunkin miehellä pehmyt ja hän on 38v ..miullahin on..vaikkapa pepussa.. :LOL: ..on on, oikiasti!!!! ;) ..ja ikää 44v..siullahin on ja varmasti, alappas vaan koettelemaan-kyllä löytyy sametin pehmyttä kohtaa!!! B)

Prkl!

Mistäs se katotaan täti tulleeksi ja kp1:ksi? Epämääräinen värjäytyminen pyyhittäessä alkoi jälleen tänään, mutta ei etene. Tartteekstän nyt tämmöstä kiusaamista olla? Kai sen ykkösen voi mulle laittaa vai mitä olette mieltä? Kauppareissulla en vielä mitään suojaa tarvinnu eikä tätä vuodoksi voi kutsua, mutta mitä tää on?

taavi166 eipä ole vielä tätsy, ei..oletko milloin viimeiksi r-testiä rapistellut?..sinuna testaisin nyt, sen verta outoa tuo vuoto..onko siulla kuinka usein kierron pituus tuon 42?..nyt jo kp44..testaa ihmeessä, plussa onnea kovasti!!!!:wave::heart:

No juu,eipä sitten mentykään verikokeeseen,pöh!!!Terkkari kun minulle soitteli että voin mennä kilpirauhasarvoja ottaan,niin eipä maininnut että ne täytyy ottaa ennen aamu 10:ntä!!Turhaa marssin terveyskeskukseen tänään..No uusi yritys sitten huomisaamuna..Tulokset saa sitten samana päivänä.

No kun ei ole sitä testiä!!!!!!!!!!! :$

Huomenna vasta postiluukkuun kolahtaa. :(

Ja tuo minun kiertoni on noin salaperäinen. Joskus saattaa ollakolmekin perättäistä kiertoa säntillisesti 28 päivää ja sitten mennään puoli vuotta miten sattuu. Nyt oli alla kiltti 28 päivää ja sen pohjalta laskeskelin, mutta mettään mentiin että raikas.

onlydream kyllähän se kierto välillä voi heittä'ä. Muistan opiskeluaikoina kun oli kovin stressiä niin mulla oli yks kierto 16 päivää ja sitten oli kerran jotain 37 kun yleensä mulla on tasaisesti ollut 27-31 kautta aikojen. Varmaan seuraava kierto taas sulla on ihan tavallisen pituinen. Mutta jos niitä rupee tulöemaan peräjälkeen jatkuvasti niitä outoja kiertoja niin sitten vois aikaa jonnekin varailla eikä silloinkaan välttämättä mitään vikaa missään ole. Fyysinen rasituskin (tavallisesta poikkeava) voi aiheuttaa kiertojen heittelyjä.

Ottis
Haave3 Oijoi.. Tuota minä vähän ajattelin ku katoin mihin aikaan olit viestin laittanut. Ja ravinnottakin kai kannattais olla ennen koetta. Aamusta armo uus ;).

mur-mur ja vauvatoive10 Ihokeskusteluun sanoisin, ett kyllä mun mieheni ihastelee vieläkin mun ihoani ku se on niin silonen. Ja sanoipa toi viime viikon kasvohoitajakin mua vallan rypyttömäksi, mutt hän ei nähnytkään ku naaman :LOL:.

Taavi166 Ei tuota vuodoksi voi kutsua. Se alkaa vasta ku housut kastuu kunnolla. Eiku oikeesti ei gynetkään neuvo tuhruista laskemaan, vaan selvästä verestä vasta. Toivottavasti syy pian selviää ja plusssaat + :heart:.

Rinja Niin sitä pitää. Pysyy ajatukset vähän hollilla ku soppelisti touhuaa :). Mä tulin hetki sitten töistä. Tai söin mä pannaria ensin, mutt tulin vähäks aikaa huilaamaan, ett viittisin taas lähteä kompostin kanssa ulos touhuamaan. Mies yllätti ja oli lumia luomassa ku tulin kotiin.

Kivaa alkuehtoota kaikille :wave:!

Ottis jutteli pupuilusta :D . Niin en muista mistä sen luin mut jostain palstalta kuitenkin että joku erikoislääkäri oli sanonut että sperma on sellaista ainetta että sillä on kiinnittymistä edesauttava vaikutus joten ovulaation jälkeen pupuilusta voi olla hyötyä ;) . Viimeksi kun raskauduin niin siinä kierrosssa pupuiltiin vielä reilun viikon :D ja silloin tosiaan tärppäsi. Sitä edeltävässä kierrossa lopetettiin ovikseen pupuilu (eikä tärpännyt) koska olin huolissani et sekstailusta olis jotain haittaa kiinnittymiselle mut asia olikin päinvastoin kun asiaa vähän selvittelin. En sitten tiedä oliko sillä mitään tekemistä raskautumisen kanssa mut seuraavaksi aion taas toimia samoin eli pupuuilua niin paljon kuinm madollista vielä oviksen jälkeenkin ;) jos miehellä kunto kestäää se kun aina meinaa loppua kesken kierron :D Eli suuret on mulla suunnitelmat saa vain nähdä toteutuuko :D

mur-mur ja Ottis, ei munkaan naama paha ole, mutta jalat ja reidet ja......
Kyllä mä tiedän että sisäinen kauneus on tärkeää, ajatelkaa tänään tuo mun uppiniskainen mieheni tuli koulusta ja ensi sanoikseen kun pääsi ovesta " hei mulla oli sua ikävä ja mä rakastan sua" tuntui aika kivalta näin maanantaina ilman erityistä syytä

Mahdotontako :hug: . Taisi olla sellainen kemiaallinen hipaisu viritys.

Samanlainen fiilis itselläkin on että varmaan hipuu tuo viiva testistä. Tänään kp 28 ja olin ajatellut testailla aamulla. Mutta vatsatauti muutti suunnitelmiani.

Eilinen ilta ja yö meni oksennus maratoonissa ja olo aivan kauhea. Neste hukka hurja ja jos join jotain janooni, niin samaa rataa tuli ylös. Kahden aikaan yöllä sitten rauhoittui ja sekamehu oli ainoa mikä pysyi sisällä. Vatsa /sappitiehye oli oksentamisesta krampissa ja litalgiinit oli heitettävä kehiin. Onneksi sain pureskeltua pahanmakuista lääkettä ja pikku hiljaa kramppi helpotti.

Silloin oksujen keskellä tuli mieleen nuo raskauspahoinvoinnit, jouduinhan muutamia kertoja tiputukseen ja ainoa, mikä silloin rauhoitti oksennustaipumusta oli sekamehu.

Olenkohan ihan täysjärkinen, kun metsästän plussaa ja tiedän että jos sellainen tulisi olisin yhtä kipeä ainaisesta oksentamisesta kun viime yönä.

Piti vaan nopeasti teille väliaikatietoa antaa, joten nyt lepäämään. Ehkä huomenna sitten jaksaisi testailla, jos täti ei ole vielä tullut kylään.

mimmimamma

:'( täällä olen viimeisen tunnin vääntänyt itkua, vastoinkäymisten vuoksi. Piti lähteä Irlantiin huomenna nyt se sitten peruttiin ja lähdetäänkin sitten New Yorkiin aikaisin keskiviikkoaamuna. Jos vain Stella saa luvan matkustaa. :'( Ja taas itken.

Itkupilli Mamastella

MamaStella voi itku,sanon miekin :'(..halitus:hug: ..paranemisia pienelle Stellalle, toivottavasti keskiviikkona pääsette sitten lähtemään!! =)

mimmimamma&taavi166 testailevat huomenissa-Onnen pipanoita kovasti!!! :heart:

Ottis
Jääräpää Kiitos vihjeestä :). Tältä illalta taisin ihan ite mokata pupuilumahdollisuudet, sillä koluuttelin tiskikoneen kanssa ja puteleita jääkaappiin siihen malliin, ett mies vetäs herneen nenäänsä ja ku en itsekään parhaimmillani ollut menin sanomaan, ett "Hyvä, että sentäs äänet ärsyttää, jos ei ite viiti tehdä mitään.". Mies meni ruoan päälle makoilemaan ja vanhaan malliin minä jäin järjestelemään keittiötä. Oli varmaan raasu väsynyt ja kuitenkin lähti nyt takas toimistolle 'tekemään jotain'. Huono on omatunto mulla nyt, vaikka kieltämättä toi pihapuuhastelu mieltä jo taas kummasti virkisti. Siltikään ei ole kiva, ett toinen lähtee kotoa kiukkusena ja varmasti väsyneenä. Tämä fiilis on muuten jotain 'uutta' meillä taas, sillä välillä olin koko ukkoon niin pottuuntunut, etten välittänyt mitä olis tehnyt tai miltä hänestä olis tuntunut.

Sen egg meets planin mukaanhan tän päivän 'saakin' pitää taukoa ja sit pitäis vielä huomenna pupuilla, joten toi sun teorias vois sopia tähänkin malliin. Pitääpä kattoa saisko huomenna itteään sen verran kostumaan, ett olis aihetta miestä vikitellä :).

Vauvatoive10 Ei mullakaan noi reidet kovin edustavat ole. Hyi! Viime talven aikana sain painon pidettyä siinä 56 kilossa, johon olin sen edelliseltä talvelta kinnannut 59:stä kilosta ja vaikka jussiin mennessä laihduin, ett painoa oli enää 53 kiloa oli jalat niin muhkuraiset ja selluliitin valtaamat, ettei rantakuviakaan kovin mielellään kattele ku näkee vain selluliitin varjostamat jalat :(. Mies niistä joskus kiusoitteleekin minua ja se on kieltämättä vähän arka paikka :ashamed:.

Kauniisti sun miehes sinulle sanoi :). Kai munkin mieheni kaunista tarkoitti kun lumia loi. Ne on noi suomalaismiehen lempeydet teoissa lähinnä.

Mimmimamma Ihan satasella peukutuksia nyt täältä +:n puolesta. Olo sulla varmaan kurja nyt, mutt toivossa on hyvä elää. Olis se kyllä maailman mahtavin juttu jos sinä nyt plussaisit ja kyllä sinä plussaatkin. Vauvapölyä + :heart:!

Minnuun on iskenyt sellainen leipomis himo ihan totaalisesti :p ..mies jo tuumasi että "tartteisko ruveta olemaan huolissaan"?! ;)

Tein perunasarvien ohjeella sellaisia perunakkakusia..tai mitä lie "lättysiä"..tuli taikinasta sen verta löysää että onnistui nuo kakkuset paremmin. Poikanen söi kaksi pukiessaan vaatteihia ennen kuin läksi voikkaamaan ja kehui kovasti-"ON äiti nämä hyyyviä"!! =)

..kohta keittelen kaffeet ja maistan itsekkin kunnolla..sitten sauna lämpiämään..jos illasta vaikka lemmenleikkilöitä pitkästä aikaa..:heart: ;)..pitää kattokaas "harjoitella" säännöllisesti, ei tiedä milloin Oili nyt yllättää vierailullaan ja on sitten simoja valmiina !!:D

..arvatkaas muuten, kuka lipitteli viikonlopulla sen punkku pullon melkein ittekseen?.. :whistle:..mies sai vain lasillisen ja mie loput..mutta miehän sitä tarttenhii enämpi kun se parantaa kohdun verenkiertoa!!! :D

Yhteistyössä