Jääräpää Kiitos vihjeestä
. Tältä illalta taisin ihan ite mokata pupuilumahdollisuudet, sillä koluuttelin tiskikoneen kanssa ja puteleita jääkaappiin siihen malliin, ett mies vetäs herneen nenäänsä ja ku en itsekään parhaimmillani ollut menin sanomaan, ett "Hyvä, että sentäs äänet ärsyttää, jos ei ite viiti tehdä mitään.". Mies meni ruoan päälle makoilemaan ja vanhaan malliin minä jäin järjestelemään keittiötä. Oli varmaan raasu väsynyt ja kuitenkin lähti nyt takas toimistolle 'tekemään jotain'. Huono on omatunto mulla nyt, vaikka kieltämättä toi pihapuuhastelu mieltä jo taas kummasti virkisti. Siltikään ei ole kiva, ett toinen lähtee kotoa kiukkusena ja varmasti väsyneenä. Tämä fiilis on muuten jotain 'uutta' meillä taas, sillä välillä olin koko ukkoon niin pottuuntunut, etten välittänyt mitä olis tehnyt tai miltä hänestä olis tuntunut.
Sen egg meets planin mukaanhan tän päivän 'saakin' pitää taukoa ja sit pitäis vielä huomenna pupuilla, joten toi sun teorias vois sopia tähänkin malliin. Pitääpä kattoa saisko huomenna itteään sen verran kostumaan, ett olis aihetta miestä vikitellä
.
Vauvatoive10 Ei mullakaan noi reidet kovin edustavat ole. Hyi! Viime talven aikana sain painon pidettyä siinä 56 kilossa, johon olin sen edelliseltä talvelta kinnannut 59:stä kilosta ja vaikka jussiin mennessä laihduin, ett painoa oli enää 53 kiloa oli jalat niin muhkuraiset ja selluliitin valtaamat, ettei rantakuviakaan kovin mielellään kattele ku näkee vain selluliitin varjostamat jalat
. Mies niistä joskus kiusoitteleekin minua ja se on kieltämättä vähän arka paikka :ashamed:.
Kauniisti sun miehes sinulle sanoi
. Kai munkin mieheni kaunista tarkoitti kun lumia loi. Ne on noi suomalaismiehen lempeydet teoissa lähinnä.
Mimmimamma Ihan satasella peukutuksia nyt täältä +:n puolesta. Olo sulla varmaan kurja nyt, mutt toivossa on hyvä elää. Olis se kyllä maailman mahtavin juttu jos sinä nyt plussaisit ja kyllä sinä plussaatkin. Vauvapölyä + :heart:!