40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
KIITOS, sain pari ultrakuvaa, mutta ei niistä vielä paljon erota, 7,2 mm otus ja lapsivettä ja pussukka ja kohdun limakalvoa.
Miten sitä vanhemmiten tulee näin vauhkoksi, nuorempana ei osannut edes pelätä mitään.
Ensin pelkää ettei tule ollenkaan raskaaksi, sitten pelkää että on kohdun ulkopuolella, sitten pelkää ettei kehity ja näy sydänäänet, seuraavaksiko pelkään sitten niskapoimu-ultraa ja kohta synnytystä.....voi että mä tänään rukoilin ja viimeisen kerran hississä menossa sinne lääkärikeskukseen.......
 
Vauvatoive onnea :heart: ihanaa, että sait selvyyden asiaan ja sinähän kyllä sen tiesti, että ovis oli myöhään. Nyt vaan nautit tilanteesta ja alat sitten vasta jännäilemään lähempänä sitä nt ultraa, että mitä silloin näkyy....

Lumeton :hug: , parempi kuitenkin tunnistaa tunteensa kuin keiltää ne.

Mur-Mur no niin se alkaa, pääset testailemaan mukaan.

Inia jospa kuitenkin olis oikea ajoitus tuo tosiaan ip vasta +, peukutus!

Kuka oli huolissa siitä testien pakkasenkestävyydestä? Luin jonkin firman tiedotteen asiasta ja kertoivat, että heidän testit kestävät pakkasta, esim. kuljetetaan konteissa vaikka alaskaan ja voivat olla sielläkin pitkään pakkasessa. Ei ollut mitään digi testejä ne kyllä.
 
Mur-mur, Ottis ja Oivikki, kiitos :heart:

Tämmöstä tää välillä on. Ajattelin just, että jos olisin silloin kuusi vuotta sitten (olin 34v. silloin) tiennyt kuinka kivinen tie on edessä, niin olisikohan sitä jaksanut? Toisaalta, tiedän ettei ilman työtä, vaivaa, rahaa ja sitkeyttä olisi tyttöä saatu, joten kyllähän se on kannattanut.

Mutta kaikilla on omat vaikeutensa. Mulla on ihana mies, terveyttä, haasteellinen ja mielenkiintoinen työ, ei kauheita taloudellisia ongelmia ja ennenkaikkea terve ja onnellinen 2-vuotias. Ja lisäksi mulla on vieläkin mahdollisuus toiseen vauvaan, tuolta lapsettomuuspalstalta kun lukee paljon nuoremmista, joille tulee heti se tosiasia eteen ettei omaa lasta tule koskaan saamaan. Surettaa sekin.

Noh, mun on ollut kova ikävä meidän enkelivauvaa tänään, ihan kuin se olisi istunut mun olkapäällä koko ajan. En oikein osaa kuvata tuota tunnetta. Kovin haikea olo :'(
 
Heippaus kaikille ja tervetuloa uusille myös! :flower:

Oivikille ja nillanillalle : Rauhaisaa palleroisten kasvattelua! :heart:
Inia: Toivottavasti kaikki järjestyy, kun huomenna soitat lääkärille ja kaikki menee hyvin , vaikka "väärään " aikaan ovista näyttää.
Terry: Onnea kontrolliultraan! :flower: ja piikitykseen, sekä jatkoon sen jälkeen!

Vauvatoive 10: Onnittelut ihanasta sykkeen löytymisestä!!! :heart: +++++

Varhaisultrasta: Menisin itse aikasintaan rv 7, silloin sykkeen kuuluu näkyä jo , ettei tulisi mahdollisesti jopa aiheetonta pelkoa!

Ottis: Täti piiloittelee, onnea testin tekoon, jos huomenna teet!

Oviksen testailijoille, paljon PlussaOnnea.

Uuden kierron jo aloittaneille rauhallista mieltä ja plussailuOnnea kun aika on kierrossa :flower:

Olimpa reipas tein raskaustestin, vaikka eihän se dpo 6 voi näyttää mitään :D

Onnekasta viikonloppua kaikille! :heart: :flower:

mahdotontako :heart:

 
:heart: Pikapikaa kävin taas kurkkaamassa :wave:

Ihan kamalaa tuskaa ja epätietoisuutta ollutvauvatoive10 Onneksi nyt varmistui että kaikki on hyvin. Rauhaisaa odotuksen jatkoa toivoen..Iida
Ja eikö tuokin ole jänski juttu että kun hätä on suurin ja pelko aivan kohtuutonta me turvaamme ihan konkreettisesti rukoukseen.. Hyvin tuttua :hug:

 
Heti alkuun Vauvatoiveelle lämpöinen onnittelu! Niinhän ne asiat oli kuin itsekin tiesit, mutta hienoa, että nyt se on ultralla varmistettu. Ovis oli myöhässä, joten eihän sitä sykettä aikaisemmin olisi voinut näkyäkään.

Lumettomalle myös halaukset. Näitä päiviä vaan aina välillä tulee. Olet joutunut rankan tien käymään ja olisi ihan outoa, jos olisit pystynyt sen tuosta vaan ohittamaan ja unohtamaan, niin kuin sitä ei koskaan olisi tapahtunut. Toivotaan, että huominen näyttää valoisammalta.

Ja mur-murilla alkaa vuoto loppumaan. JES, siitä se alkaa.

Mahdotontako oot tosi aikaisessa, niin kuin itsekin totesit. Mutta näin sitä testifirmojen toimintaa tuetaan :)

Ottis taas lumenluonnissa ja tätikin vähän vielä kurkistelee. Kyllä säkin voisit vielä testata... Kokeilen vaan, että ootko yllytyshullu.

Kummallinen täti, kun Ottiksella on lyhyt ja IK:lla taas pitkä. Keskimäärin siis normaali.

Inia, toivottavasti saat huomiseksi sopivan ajan, jotta ovis voitaisiin hyödyntää.
 
lumeton :hug: Jaksamista! Kyllä saa välillä olla alamaissa, ja varsinkin kun tuo päivä muistuttaa siitä mitä voisi olla! Ja kaikki tunteet kyllä on sallittua, se kateuskin! Nehän on "vain" tunteita, ja parempi tuntea ne läpi kuin haudata jonnekin piiloon. Välillä mäkin olen niin masentunut, ettei jaksa oikein mitään. Ja nimenomaan tän lapsettomuuden takia, kun muut asiat on mallillaan. Mutta nyt vielä voi välillä innostuakin, kun hoidot on päällä. Tosin tähänkin passiin olisin aika toivottomana ollut menossa, ellei tuo pieni muutos olisi tullut lääkkeisiin (kortisoni). Ja sitten vielä odotan kolmatta IVF:ää keväällä! (ehkä eri klinikalla). Mutta jos ei plussan plussaa ala näkyä, en tiedä miten siitä selviän. Ja se pelottaa välillä nytkin. Tosiaan, jos tietäisi että vaikka kahden vuoden kuluttua plussaan, niin sitten tän jaksaisi, mutta kun ei tiedä plussaako ikinä!

Niin, en siis odota mitä aikaa huomiseksi, mutta kun PASsia yritetään omaan kiertoon sovittaa, pitäis alkiot tän päivän ovisplussan perusteella ottaa sulamaan sunnuntaina, ja eihän ne sunnuntaina tee hommia. VOISIVAT KYLLÄ!!! Eli viikonlopun takia ei sais ovis tulla ke-to.
 
Ottis
Inia Niin tuttuja ovat nuo sun mietteet mullekin. Kyllähän sitä odottas ja varmasti jaksais jos vain voisi tietää, että joskus onnistaa. Harmi, ett toi ovisplussa nyt noin tuli :(. Tsemppi :hug:.

Terry64 :LOL:
 
Inia täytyy sanoa että kyllä noissa hoidoissahin on se oma "sumpliminen" kun eivät kerta sunnuntaisin töitä siellä klinikalla tee..se tuo Oili ei paljoa lupaa kysele tulemiseensa, ennustaa voipi vaan..eli, meneekö siulta tämä kierto nyt sitten hukkaan tuon hoidon osalta?..
 
vauvatoive10 noinhan se menee :( ..jotahin pientä pelkoa raskauden kulusta koko ajan olisi, ainahin miulla..enkä tälleen silloin aiemmin osannut peljätäkkään, miullakaan kun ei olut vielä -04 tietokonetta..sieltähän sitä tietoa saa, ehkä liiankin kanssa :/ ..

..vasitenkin tuon km:ni jälkeen osaan peljätä VIELÄ enämpi.. *huokaus*..mutta..siitähin huolimatta itse haluaisin vielä tuonkin "riskin" ottaa ja yrittää raskauden onnistumista, ainahin jonkin aikaa..:heart:..tämmöinen on naisen mieli :) ..
 
Inia, onpa ikävä käytäntö. 2 päivää 7:stä on aika paljon ja oviksen mahdollisuus juuri niinä päivinä aika suuri eli 28,5 %. Kumpa nyt jokin ratkaisu löytyisi tähän sinun tapaukseesi tällä kertaa.

Mur-mur pohdiskelit tuota km:n pelkäämistä. Kait se niin on, että halu saada se vauva on vielä suurempi kuin pelko keskenmenosta tai muista komplikaatioista, koska täällä meitä näinkin suuri joukko rohkeita naisia on. Ja ymmärrän oikein hyvin lapsettomuuden pelonkin, sillä sitä koin ennen esikkoa itsekin. Ja onhan se erilaista yrittää kakkosta, ikään kuin se kaikkein pahin pakko on poissa. Jaksamista esikon yrittäjille ja tietysti plussia heille ja meille kaikille.
 
Ihan oli pakko tulla vauvatoive sinua onnittelemaan! :hug: Todella upea uutinen, jota salaa täällä odottelinkin! :heart:

Inia Katso hoidot rauhassa läpi, moni on niillä onnistunut! :hug: Se on totta, että kaikki tunteet on tosiaan sallittuja tässä pelissä, itkupotkuraivareita myöten - jos niistä vain apua on! |O

lumeton Kirjoitat kauniisti. On asioita, joita ei pidäkään koskaan unohtaa. Niille on oma paikkansa sydämessä, pitääkin olla. :hug:
 
Joko testailit r.testillä mur-mur? Mikä oli tulos? Minä testailin tänään vain o.testillä ja siihen tuli hyvin hailakka viiva...aavistuksen ehkä hailakampi kuin eilen :whistle: että eipä taida oviksesta vielä olla tietoakaan ja luulen että se näyttää hcg:tä se ovistikku. Mulla vielä tulee vähäsen ruskeaa vuotoa.

Onnea vauvatoive 10 :flower: :flower: Nyt voit rentoutua! :flower:

Meidän isännällä on huomenna metsästysporukan saunailta :kieh: :kieh: ja tuo on ihan täpinöissään siitä ja vei meidän karaokelaitteet jo metsästysmajalle kaijuttimineen päivineen. Ja sitten se ryökäle vie tämän läppärin kans koska tämän kautta se karaokesysteemi toimii joten jään nettipimentoon huomenna illansuussa :kieh: Inhottavaa! Saa nähdä missä kunnossa hän kotiutuu... olis 60v-juhlat tiedossa lauantaina joten sinne tarttis kans kyetä hänen tulemaan. Ei oo mulla kyllä yhtään juhlafiilis mut täytyy kait käydä lauantaina ainakin kääntymässä siellä.
 
:heart: :heart: vauvatoive :heart: :heart: :heart: Onnea tuhannesti :heart: sykkeestä ja kasvusta!!!
Liam väläytti ensimmäiseksi aamulla että tiedätkö kulta mitä, kun sulla on kolme isoa foolia =) niin meille sitten varmaan tulee kolmoset!!! Pistetään heti alulle :LOL:
 
Inia :hug: .
Mä en hirveesti ymmärrä noista hoidoista, joita käyt läpi,mutta ajoitus on niissäkin näköjään tosi tärkeä....olipas kömpelösti sanottu... no, ajoitushan on tässä koko puuhassa se olennaisin melkein...
Omaa napaa sen verran, että huomenna mä ajattelin sit ekan pissini lorauttaa siihen ihmeelliseen uuteen ostokseeni. Tämän huiman uutisen halusin jakaa teidän kanssanne! Saa nähdä mitä, näyttää. Tuskinpa tulee viivoja, on aikas aikasta.
 
erka alkuillasta testailin ja tulos tämä..

R-testillä haalea plussa ja O-testillä vahva plussa..testailut siis jatkuu =)
..kovasti vaan sellainen olo että ovista pukkaisi..limat tuolla alakerrassa ylättäin alkaneet lisimään.. :p

MamaStella voi että miten ihana tuo siun Liam on..mie ihan vähän kade kyllä olen..omani kun vähän tuollainen "sisäänpäinkääntynyt tapaus"..no juu, onhan hänellä hyvätkin puolensa..ja alkaa kohta näytää VIELÄKIN paremmalta, kunhan ovis tässä lähenee ja lähenee..:whistle::D
..kyllähän mie hänestä tykkevän..vaan se rakkaus onkin jo toinen juttu..se on tunteista yksi niistä vahvimmista ja sen mie haluaisin tuntea usiammin..pikkasen aina lehahtaa hetkeksi ja sitten..hiipuu pois..tiedättekös, kun miulla on sellainen "rakkauven nälkä"..

..jotenkin tuon km:n jälkeen olisi kova tarve että joku rutistaisi ja halaisi, silittäisi..ollaan mieheni kanssa tällä hetkellä kyllä aika kaukana toisistamme, vaikka mitään suurta "draama" ei tässä nyt elelläkkään..jospa tuo kevätaurinko toisi hieman lämpöä ja vähän "himoakin" ;) tähän nuupahtaneesen suhteeseemme..koetankin olla oma aloitteinen ja yllättää mieheni, jospa hänkin "heräisi" ja saisin sen vastavuoroisesti kokea sitten myöskin =)

..vaan nyt mie kipitän lämpimään suihkuun..

Ai niin..mie kun tilailin niitä Lydy Vita mama tabuja..enpä ole vieläkään saanut ja tilauksen tein vielä silloin kun olin raskahana 23.1..s.postia firmaan laittellut pariin otteeseen ja moittinut tilauksen viivästymistä..pahoitelleet vaan ettei saa maahantuojalta ja läpäti lää..aika kurjaa kun makselinkin ne jo valmihiksi :(..ajattelin niitä kuitenkin jo nyt popsia kun niissä paljon hyviä vitamiineja, foolihappoa jne.
 
Rinja Mulle ei postin kusti tänään jaksanu pakettia kantaa... jospa se tulis huomenna...Ja ajattelin ihan samaan lorautus hommaan oitis ryhtyä! :) Heh heh, yhdessä lorautellen... :LOL:

Ette kuulkaas usko: Sanoisin että olen raskaana, ellei tuo täti olis just loppunut, tänään.. Ja kuusi turhaa r-testiä, jokainen negaa, ei haamun haamua, ennen tätiä. Tisut arkoina, masua juilii, palelee ja huonovointinen olo ...Ehkä tässä on pää menny niiiiin sekaisin toivomisesta että oireet tulee jo milloin tahansa...

Jees, mutta nyt päätä tyynyyn että huomenna jaksaa postia odotella! :wave:
 

Yhteistyössä