Rominas Tuttua tuo, että jos miehelle yrittää mitään mistään kertoa, niin lyödään luu kurkkuun. Mun mies alussa naureskeli, kun kerroin jtp-meiningeistä ja aamusimpoista sun muista ja sano vaan, ett olen aikalailla teknikko näissä hommissa, mutt sittemmin ei ole paljoa naurellut, vaan kerran kehtasi peräti epäillä Cb:n digitaalisen ovistestin tulosta :ashamed:. Mun mielestä on parempi mieluummin hyvissä ajoin varoitella mitä on tulossa, ettei sitten H-hetkellä aleta vääntää saako niitä simppoja vai ei.
Minähän olin viime kierron alkuvaiheessa alkaa pihtailla ja ajattelin, ett jos parinkin kuukauden tauko tulee pakkojyystämiseen, niin miehellä alkais sitten halut heräillä, mutt totuus on, ett kun Oili taloon on tulossa, niin ei siinä järki enää tekemisiä sanele, vaan sitä on valmis vaikka ryömimään simppojen toivossa :ashamed:.
mur-mur Minä myös kannatan noita tavutettuja digitaalisia testejä. Tai oikeastaan olis hurjan hyvä, jos siitä myös kuuluisi miehen möreällä äänellä nauhoitettu viesti: "RAS-KAA-NA, 1 VIIVA 2 VIIKKOA, OS-TA VAI-MOL-LE RUU-SU-JA!"
*-merkillä tosiaankin saa ne rumimmat osat rumista sanoista sievästi piiloon :saint:.
Minun pitää vielä miettiä "onko järkee vai eiiiiiiii..." testata varmuuden välttämiseksi. Musta toi kuulostaa muuten siltä niinkuin haluais, ett jokin ei niin varmaa olisikaan. Vähän niinkus meilläpäin jotkut sanovat vaikka, että "ilman tekemättä..." siinähän on tuplakielto :/ .