40+ So what (vol.7)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Onnea Vauvatoive :heart: :flower: :heart:
Siella se vaan on kollotelly kaikessa rauhassa ja saikytelly aitiraukkaa B)
Nyt sit otat ihan relasti alaka enaa mieti ollenkaan onko kaikki hyvin vai ei.

Tuota minakin olen miettinyt, jos/kun raskautuu etta kannattaako siella ultrassa kayda ennen sita 7 viikkoa, kun on niin epavarmaa mita siella nakyy ja mita ei ja turhaa vaan huolestuttaa itseaan.Vaikka tiedan miten tuskallista se on kun kuitenkin kuuntelee joka ikista oiretta ja oireettomuutta ja kaikkea silta valilta...

En tieda, pelottaa jo nyt oma hermoilu jos niin kavis etta raskaaksi tulis, muutenkin heikkohermoinen kun olen... :eek:

Noh, jospa ensin odottelis ne seuraavat menkat ja oviksen ja siita sit lahtis taas.....

vauvatoive10 Voisiko enää ihanempaa uutista ihmisen lapsi saada, kuin tuon :) ..Onnea kovasti pienen sydänäänistä!!!!!:wave::heart:
..nyt alat vaan nauttimaan masuasukista:heart:

saitko sie pienestä ihmeestä yhtään ultrakuvaa?.. :)

Minnuu täällä suuta veti korviin:D kun lueskelin juttujanne: testeistä, kiroilusta jne..

Mie en raskinut jatkossa enää CB:n digiä tilailla, vaan tyydyin noihin "halpistesteihin"-liuskoihin. Miulle nuo Raskauskeijun herkät(10)O-testit sopii hyvin ja Huom!!..kun raskauduin, en testaillut ovista kuin hetken..kerkesi tulla vain haaleita viivasia ja sitten TESTIT LOPPUI KESKEN!!.. :eek: ..että noinkin voi käydä flikat.. =)

..ja kiroilusta..kröhöm..tunnustan ihan rehellisesti: Silloin kun sieppaa, sieppaa ja kunnolla..joten voimasanoja käytän:whistle: :x :D ..pientä sensuuria voipi tieteskin harrastaa esim. tällaisella merkillä * .. ;)
..PA**A..ettehän arvanneet mitä tuossa lukee.. :p

Noista testeistä vielä..tosiaankin, niin kuin Terry kirjoiteli, pitäisi miehille olla omat "tavutetut testit"--> RAS-KAA-NA 1-2 VIIK-KO-A..jne.. :LOL:

..mitäs O-testissä sitten lukisi?..PA-NES-KE-LU-A!!!.. :x .. :LOL: ..voi mahoton sentäs minnuu..kohta joku "mode" muokkaa näitä juttujani.. B)

..olis miulla hurjempiahin versioita..mutta taidan pitää omana tietonani.. :p ..mutta noin miehet sen tajuaisi TO-SI hyvin!!!!

Ottis
Terry64 Eiköhän laiteta Cb:n tuotekehittelyyn vähän breiviä? Minä en muuten ehkä olisi vielä hätäillyt ovistestiä sieltä tilaamaankaan, mutt kun sinne oli nyt tullut se hymynaama, niin pitäähän se päästä ihan itse näkemään. Tai toisaalta parempi, että ei, sillä luulen, että seuraavan oviksen bongaamiseen mulla riittää noi vanhat ja uuden saan vasta seuraavalla kierrolla käyttöön. Mulla lojuu kaikki käytetyt digimittarit sukkalaatikon pohjalla odottamassa sitä autuasta päivää, kun saan inspiksen purkaa ne kaikki kerralla :p.

Rominas Luulen, ett oikeesti mies alkais vähän rajoittaa mun harrastusta, jos tietäisi sen laajuuden :LOL:.

Vauvatoive10 Vautsi, hienoa, että sulta petti hermot :hug:! Sait heti kerralla hienoja uutisia. Onnittelut :flower: ja puteleittain vauvaliimaa ja -tarraa ja kaikensortin tököttejä, jotka pitäis vaavin sinnillä mamissa kiinni+ :heart:.

Ottis
Rominas Tuttua tuo, että jos miehelle yrittää mitään mistään kertoa, niin lyödään luu kurkkuun. Mun mies alussa naureskeli, kun kerroin jtp-meiningeistä ja aamusimpoista sun muista ja sano vaan, ett olen aikalailla teknikko näissä hommissa, mutt sittemmin ei ole paljoa naurellut, vaan kerran kehtasi peräti epäillä Cb:n digitaalisen ovistestin tulosta :ashamed:. Mun mielestä on parempi mieluummin hyvissä ajoin varoitella mitä on tulossa, ettei sitten H-hetkellä aleta vääntää saako niitä simppoja vai ei.

Minähän olin viime kierron alkuvaiheessa alkaa pihtailla ja ajattelin, ett jos parinkin kuukauden tauko tulee pakkojyystämiseen, niin miehellä alkais sitten halut heräillä, mutt totuus on, ett kun Oili taloon on tulossa, niin ei siinä järki enää tekemisiä sanele, vaan sitä on valmis vaikka ryömimään simppojen toivossa :ashamed:.

mur-mur Minä myös kannatan noita tavutettuja digitaalisia testejä. Tai oikeastaan olis hurjan hyvä, jos siitä myös kuuluisi miehen möreällä äänellä nauhoitettu viesti: "RAS-KAA-NA, 1 VIIVA 2 VIIKKOA, OS-TA VAI-MOL-LE RUU-SU-JA!"
*-merkillä tosiaankin saa ne rumimmat osat rumista sanoista sievästi piiloon :saint:.

Minun pitää vielä miettiä "onko järkee vai eiiiiiiii..." testata varmuuden välttämiseksi. Musta toi kuulostaa muuten siltä niinkuin haluais, ett jokin ei niin varmaa olisikaan. Vähän niinkus meilläpäin jotkut sanovat vaikka, että "ilman tekemättä..." siinähän on tuplakielto :/ .

..miula muuten taitaa tuo vuoto nyt loppua-JEEES!!..

Nyt vain ovista/menkkoja odottelen, milloin suvaihteepi tulla..seurallisempi&viehkeämpi "Oili" neitikö:saint:sieltä ..vaiko ärhäkämpi&napakampi "täti-akkanen" :kieh: ..olen tarkkana kuin porkkana täällä.. :D

Ottis
LB Olen miettinyt tuota samaa ja melko varma olen, ett jos vielä joskus raskaana olen, ett ekan ultran varaan mieluummin kun 7 viikkoa on tulossa täyteen, ettei tule turhaa juoksuttamista ultraan ja säikyttelyä. Vaikka eihän mikään ole varmaa sittenkään..

Juu, Ottis miustahin tuo "varmuuden välttäminen" on kielteinen lause..kertoo että joku mikä olisi jo varmaa ja juurikin siihen sitten EI haluaisi varmuutta!!.."varmuuden vuoksi"..on jo myönteisempi..esim. "testaanpa vielä "varmuuden vuoksi" uudemman kerran että olisiko + kuitenkin".. vai mitä Ottis olet mieltä.. ;)

Lääkäri minullehin tuota rv7 seuraavalle kertaa suositteli ensimmäiseksi ultrakäynniksi..mikäli nyt sinne asti joskus vielä pääsen..tämä samainen lääkäri kyllä alkujaan ehdotti tuota rv 6+0..vaan nyt se on miullehin selvää että rv7 ja NIMENOMAAN rv7+0!!..näkyisivät pienen sydänäänethin sitten varmasti jos kaikki siellä Ok..

Minullahan oli kuukautisista rv7+3 kun sydänäänet näkyi, vaan lääkäri sanoi rv6+?(jotain)..

Heippa ja ensiksi ONNEA vauvatoive10 :heart: Omnapaisuus on aivan normaalireaktio ahdistuksessa. Ja sinulla oli iso syy siihen! Mutta nyt kaikki hyvin =)
Minäkin heti tässä ON: mullekin on tullut ovistestejä! Aloitan ehkä huomenna tai viikonloppuna kokeileen. Siinä sanottiin, että mun kierroilla pitäis kp 7 aloittaa. Ja mä luin jostaa , että voi olla kuukautisten aikanakin ovis joillakin. VAikka mä luulen,e ttä mä olen luulut ovikseni olevan varhemmin, kun on ollut...joten pe voi olla turhan aikainen. Siis riittääkö yksi kokeilu päivässä?
Mä en ole näistä ovistesteistä vielä miehelle hiiskunut... =)
Kyllä se muutenkin tietää tän projektini...muistutan aina, milloin pitää olla valmiina puuhiin =)
Hehheh, voi niitä miesraukkoja...vaikka luulisi nauttivan myös! Mutta uskon,että niitä paineita kasaa monet, mistä Rominas puhui.

ihania uutisia vauvatoive! :hug:

Mulla tuli nyt se sarvi :( (mä muuten tykkään tuosta sarvesta, tai siitä pikkuruisesta muniksesta siellä follissa :) )Kerrankaan en oo iloinen oviksen tulosta! Tein vasta nyt iltapäivällä toisen testin, kun aamullinen oli jo aika vahva. Soittelen huomenna klinikalle, että mitäs nyt tehdään (jos en ois testannut ennen kuin huomisaamuna, oisin vasta huomenna saanut sen plussan...)

Vauvatoive, ihanaa :heart:

Mun omanapaisuuten tänään on negatiivinen, en millään usko että voisin enää vauvaa saada :( Tää on niin toivotonta taapertamista keskenmenojen kanssa ja kun tuo luomuvauvayllärikin on mahdotonta. Sorry, että tilitin, mutta sukulaisvauva syntyi just vähän aikaa sitten ja muistuttaa mua niin omasta enkelivauvasta jonka la oli melkein sama :'( Tiedän, ettei toisen onni ole omasta pois, mutta silti se joskus kirpaisee. Muutenkin luulen, etten ole kovin hyvä ihminen kun näin ajattelen.

lumeton voi sinua, ISO halitus täältä:hug:

Tietenkin sinä saat tuntea noin, kirpaiseehan se kun oman enkelivaavin la on melkein vielä sama :ashamed:..me ollaan kuule tuntevia/tunteellisia olioita, me ihmiset ja sie olet kuule hyvä ihminen-muista se!!!:heart:..me siusta tykätään kovasti!!!:wave:

Ottis, tuo olisikin hyvä juttu jos lisäilisivät CB:llä testeihin noin..

"RAS-KAA-NA, 1 VIIVA 2 VIIKKOA, OS-TA VAI-MOL-LE RUU-SU-JA!" ..hienoa olisi!!:wave:

..tuli heti mieleeni se kun näytin miehelleni r-testiä, joka siis + ja hää kysyi "tyhmänä" mitä tuo nyt tarkoittaa???..voi pyhä sylvi sentään.. :headwall: ..juuri tuon takia pitäisi olla se tekstillä, tavutettu tai puhuttu malli!! :D

..ja tietenkään teidän miehet ei varmaan niin "toopeja" kuin miun mies..:p

lumeton, älä masennu :hug: Minulla olisi sata syytä masentua myös km:n lukumäärän vuoksi. Ja nyt juuri koittaa ne ajat, jolloin viimeksi tapahtui km tai ennenaikainen synnytys, miten sen nyt kukin kokee tai ilmaisee...kyllä on ollu alamainen olo, mutta en kuitenkaan luovuta, kun olen vielä siinä iässä, että toivoa on! Älä sinäkään :heart:
Tietysti järki pitää olla, mutta ei turhan päiten masentua. Minäkin olen kokenut monien vauvailoja tässä oman taipaleeni varrella. Eihän se mukavaa ole, vaikkakin en kyllä niin enää ota toisten vauvoista niin itseeni...ne ovat toisten ei minun. Ja sillä sipuli. Eikä se onni ole minulta pois tosiaankaan. Eikä sinulta.
Ota vaikka rennosti. Elämä antaa mitä antaa. Eihän nämä helppoja asioita ole, mutta sanoin nyt jotakin.

Ottis
Inia Harmitus siitä ovisplussasta nyt. Minäkin muuten tykkään siitä follin kuvasta ja vähän harmitti se hymynaama ennenkuin siitä ekan kuvan näin. Ei haittais yhtään, vaikkeivat olisi sitä vaihtaneetkaan. On vissiin myyntikikka toi myös ja minähän siihen heti lankesin :ashamed:. Toivottavasti eivät klinikalla nouse puihin kun huomenna soittelet. Eikö ne vois ottaa sua heti aamusta sisään? :hug: harmitukseen!!

Lumeton Pakko noita mietteitä on välillä käydä läpi. Ei ihmisen elo ole useinkaan pelkkää ruusujen päällä tanssimista :|. :hug: sulle ja parempia fiiliksiä :flower:!

mur-mur Musta on alkanut ihan tuntua, etten sittenkään huomenaamuna tikkua haaskaa. Kun tuolla lumitöissä olin niin oli sitten jo taas pikkasen punaisempaa tuhrua tullut. Pitäisi nyt vain löytää sopiva hetki kertoa miehelle ensi viikon gynen keikasta ja vähän kysellä mitä hän tuumaa jatkosta. Vähän jo pehmittelin ja ostin hänelle laskiaispullan iltapäiväkahvin kanssa ja kahvitkin keitin valmiiksi, kun tuli kotiin ;).

Psst. Mulla kävi toissapäivänä testien kanssa ihan samaten, ett ne laatikkoon unohdin, vaikka kotiin tulin melkein samaan aikaan kuin testit laatikkoon :(. Mutt ku laserilla (ukon hömpötyksiä!) lämpöä pakkausten päältä mittasin, näytti +8 astetta, onneksi. Huh! Onpa teillä siellä kylmää. Täällä tosin sama varmaan, mutt ku lunta tulee ku Esterin ahterista, niin jotenkin tuntuu lämpöisemmältä :).

Rinja Pelaa nyt vaan varman päälle ja tikuta ovista kiltisti kp7:sta asti, jos ohje niin kiertosi mukaan opastaa tekemään.

Ottis
mur-mur On ne (miehet) toopeja. Mun mies ei varmaan ollut ikuna nähnytkään r-testiä ennenkuin sellaisen kesällä plussalla nokkansa eteen tökkäsin ja ihan oikeasti piti rautalangasta vääntää mitä ne 2 viivaa siinä tarkoitti. Ja vieläkin ihmettelen, kun ei ymmärtänyt säikähtää, ett: "Siinähän on k**ta tuossa tikussa, miks sinä sen mun nokkani eteen tuot????!!". Muttei varmaan oivaltanut mistä se näyte on otettu :LOL:. Olis tuollaisille puhuville malleille todellakin tilausta :saint:.

Ottis enhän mie tosissani sinnuu halua härnätä testaamaan..kyllähän sie tuntisit sitten varmasti jos olisikin sellainen "ylläri pylläri" yllättäin.. :)

Miekin söin 2 laskiaspullaa tänään-Nam :p ..omassa kaapissa vain kuivia kaffekeksejä kun sitä painoa vähän tarkkailen..mutta kun naapuri tarjosi, en voinut kieltäytyä, en niin millään!!.. ;)

Yhteistyössä