40+ So what (vol.7)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

haave2010 (43)..........kp2/29-30........yk13......4./1.yht.
liiza (43)......................kp2/24-25.......yk22........4.
Ottis (42).....................kp3/23-28........yk8........1.
Rominas 40..................kp5/25-27........yk8...........2.
Leena65 (44)..............kp5/25-27..........yk9........3./1.yht.
Rinja (39)....................kp6/23-24......yk3..........1.
Minnihiiri68 (41).........kp7/28...............yk3..........2.
Iida-Karoliina (45)......kp8/23-26.........yk10.........5./1. yht.
Little Bear (37)...........kp8/23-24..........y.n.3v...............1.
happihyppy (39).........kp9/28.............yk5(26).....3./1.yht.
onlydream (37)...........kp10/23-29.........yk?...........3.
Inia (43)..................kp11/26-30........yk18.....1.
Lumisydän (45)...........kp12/28-32.........yk?..........?
MamaStella (39)..........kp12/28............yk1............6/2.yht
Terry64 (45)................kp13/27-32.........y.2,5v.........2.
mimmimamma (47).....kp17/28............?............4./1. yht.
nillanilla (42)...............kp19/28-33.......yk8...........1.
Mahdotontako (45)......kp20/29.............yk4...........1.yht.
haave3 (41).................kp21/28.............y.2v..........3.
oivikki (41)..................kp22/23-27.......yk9...........1.
Taikakuu (41)..............kp23/27-32........y.n.3v.......2./1.yht.
Ämy (41)......................kp25/25-28.......yk5..........4.
Solakka Silakka (40)...kp26/24-28.......yk18........1.
ninni-70 (39)...............kp28/29-35........yk9.........2.
AinoEmilia (45)............kp32/31...........yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39)........kp32/28................yk22........1.
taavi166 (38)...............kp33/28-42..........yk10..............?
Sariella09 (43)............kp36/40.............yk?..........5./1.yht.
ikiemo (45)..................kp41/20-50..........y?.............4.

Kadonneet lampaat:
Äiti7 (41)......................kp44/28................y?.............8.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT

Solakka Silakka (40)....dpo14
ninni-70 (39).................dpo10
Haave3 (43).................dpo7
Mahdotontako (45).......dpo6
nillanilla (42)................pp3
oivikki (41)...............pp1

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)2.5.2009/kp24(24-30),yk7,6./1..poika 1.1.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii (40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht.....tyttö 22.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 kp29/28..........yk8.............3.
vauvatoive10 (42)......21.1.2010 kp30/28-31........yk2.....3./1. yht.
Emily67 (42)..........5.2.2010 kp28/24-28/dpo15.......3/1.yht.

Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

nallekalle, pääpilvissä, Räystäspääsky, mur-mur, erka, Wiara, Tirlittan1968, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL.6)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1608427
40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
[/quote]

Ottis
Voi Terry64 :hug: tohon pro-oloon. Nyt vaan vikaa menopuria pistämään ja kannat kattoon.

Mulla täällä oikein vi**tus-väsytys-päivä, vaikka aamusta olin onnesta soikeena ku huomasin tädin miltei lähteneen. Ihmeellinen kierto oli, valtavat oireet, täti myöhässä ja sit huippulyhyt visiitti. Alkas huolestuttaa todenteolla, jos en samalla olisi niin helpottunut, kun täti poissa. Kyll maar mä luulen mies ymmärsi toissaillan kipukohtauksesta missä mennään, mutt ei ole raasu uskaltanut varmistaa. Jossain vaiheessa mun on kuitenkin pakko ottaa puheeksi se ensi viikon gynen keikka ja silloinhan tilanne varmistuu. Ihan epistä olis toista turhan päiten piinailla.

Ottis
Inia Toivotaan, ettei Oili vielä tulisi, kun ei kerta aika ja paikka sovi :headwall:.

SS Täri lähetetty täältä matkaan, ollos hyvä! Pidä siitä tällä kertaa hyvä huoli, koska seuraavaan visiittiin onkin sitten aikaa.

Ottis, nyt on tosiaan tulossa se kannat kattoon -aika, kun munista aletaan irrottelemaan. Eikös ainakin jonkin uskomuksen mukaan, jalat kannata nostaa ylös auttamaan simppojen matkaa kohtua kohti.

Mielenkiintoinen tätikäynti sulla, jos kerran oli normaalia lyhyempi. Jos minä olisin sinä, niin testaisin vielä kerran, vaikka kuinka turhalta tuntuisi. Mutta mä olenkin raskaustestivalmistajien ihanneasiakas: aina vaan testaamassa, vaikka tilanne olisi mikä.

Inia, yritä nyt pidätellä sitä ovista, jos ei nyt ole ihan kaikkein sopivin hetki. Se onkin sitten jo eri juttu, että miten ovista pidätellään...

No nyt on piikitetty ja kot, kot, munista kasvatellaan.

Ottis no eiköhän se mies tiedä, hyvä kun on kuitenkin parempi mieli.

Inia mikä tilanne, toivottavasti kuitenkin vain varoittelee tulostaan ja huomenissa vasta saapuu paikalle.

Terry kyllä se varmaan on jo sopivan kokoinen, onko ultra tänään vai huomenna.

Rominas minä myös ilmottaudun testien suurkuluttajaksi, tuolla odottaa r-tikkuja ajattelin yhden apteekin rtestin tilata tai hakea lisäksi, ns. viralliselle testipäivälle.

ON aamulla mietin sitä mini pallukkaa kohdussa kuinka se jatkaa siellä kasvuaan, ihanaa.

Niin Oivikki, sinä tosiaan olet rktt nyt. Tunne on varmasti ihana, kun tietää, että alkio siellä kohdussa möllöttölee. Kohta sitten ottaa kiinni lujasti eikä päästä irti 8,5 kuukauteen.

Mulla on ultra huomenna aamulla. Silloin vasta kp 14, joten olen henkisesti valmistautunut käymään vielä maanantaina ultrassa. Mulla ovisplussan aika on vaihdellut kp 14 - 18 (19), joten voipi olla että vielä joutuu kasvattamaan. Tietääkös joku paljonko munis kasvaa keskimäärin päivässä? Tiistaina koko oli 14 mm.

Rominas, mä oon miettinyt, että pistäis ostaa jonkun testitalon osakkeita. Ainakin tällä otannalla niillä näyttää menevän hyvin :)

Terry olen tullut siihen käsitykseen, että 2mm vuorokaudessa, mutta on minulla kasvanut todistetusti joskus vain sen 1- 1,5 mm, että olisiko tuo 2 mm max? Ehkäpä pystyy kuitenkin jo huomisen ultran perusteella määritäämään sen irrotuspiikin antopäivän, mutta aina parempi varautua sen pisimmän kaava mukaan niin ei tule suotta pettymyksiä.

Ottis
Terry64 Täytyy tunnustaa käväisseen mielessä, että pitäisiköhän sittenkin huomenaamuna testata, mutt taitaa turhaa olla. Mutt eihän sitä tiedä millaisen lähetyksen aamulla saa :p.

Sulla on hyvä asenne; kannat kattoon ja irrottelemaan :).

Oivikki Takuulla on ihana tunne, kun tietää siellä masussa pikkuisen pötköttelevän. Toivotaan sen nyt suomalasella sisulla tiukasti kiinnittyvän ja hyvin matkassa pysyvän.

Rominas Mikä ihmeen familypack? Onks siinä paljonkin tikkuja ja mistä tilasit. Ei niin, ett edes ajattelisin itse tilaavani :saint:.

vauvatoive10 toivotaan parasta huomiselle :hug:

nillanilla ja oivikki tarraa kyytiläisille!

teinpä tänään raskaustestin ja hyvin selkeä negatiivinen tuli. mammaksi testit jota mulla on ovat herkkiä, ohjeissa lukee että 6-15 pv hedelmöittymisen jälkeen näyttäisi jo tulosta. tosin samoja testejä käytin edellisessä ja ainoassa raskaudessani ja silloin ei näyttänyt positiivista muistaakseni kovin aikaisin.

en ole mittaillut aamulämpöjä, mutta korvamittarilla olen seurannut lämpöä muuten. sellainen kuva on kuitenkin tullut että se saattaa olla vähän korkeampi aina ovulaation jälkeen kunnes vähän ennen kuukautisia laskee. ja tänään kun taas mittasin lämmön niin oli kyllä ihan matala. äh kun on kiukuinen ja masentunut olo. kiukuttaa esim. kaikkien hyvää tarkoittavat neuvotkin että pitäis vaan olla stressaamatta silloin se onnistuisi paremmin. mutta kun en osaa kun tärppäämistä toivoo niin kovasti. oon aina ollu kova stressaamaan kaikesta mahollisesta. p:kules. vai saako täällä kiroilla? taida syödä eiliseltä jääneen suklaalevyn loppuun että jaksan siivota...

Ottis
Mun pitää varmaan kohta pyytää omalle tilille käyttökielto kun hassaan kaikki karkkirahani testeihin. Kävin nyt pöljä kotitestin sivuilla (taas) ja tilasin Cb:n digitestipaketin, siis yhden hymynaama-ovistestipaketin ja kaksi digitaalista raskaustestiä, kun yhden hinnalla sai. Hitto! Ku tilaisin edes halvempia, niin niitä olisi jotain järkeä käyttää, mutt tulevaisuudessa mun testiloorassa luuraa siis 4 digitaalista r-testiä ja vain 2 halpista herkkää puikkotestiä :headwall:.

Ottis
Ninni-70 Eiköhän ne viskaa meidät täältä pihalle jos liikaa kiroillaan :LOL:. Mulla vähän sama homma ton hoppuilun kanssa. Yritin ihan itse tänään itselleni jutella, että pitääkö sitä just nyt heti yrittää tulla raskaaksi, kun voisi antaa itselleen aikaa silleen rauhassa ja ajan myötä raskautua. Vaan ei, ei auta nätti puhe eikä pahat sanatkaan :headwall:.

heehhee, taalla taas kuumeilijat sekoilee :LOL:
Ootte te sit ihanaa porukkaa! :heart:

Rominas se on vaan ekonomista ostaa se familypack, makin ostan aina siteita sellasen "mom&daughter" packin, 40 kpl, ei tarvii heti olla ostamassa eika lopu kesken vaikka tulis kuinka piiiitka&iso tati kylaan :kieh:

Ottis ooh ja sulla kalusto kovenee ja ihan tollasia eliitti digitesteja, wow! Nyt kylla on pakko tarppi kayda ;)

ninni kylla ma aina kiroilla paraytan kun silta tuntuu. Ehka ne laittaa mut jaahylle jonnekin aitioon sit..? :saint:

Ottis
Rominas Mäkin olisin ollut fiksu jos olisin tilannut samanlaisen satsin. Mutt aina ajattelen, ett ne digitaaliset on niin nättejä testejä ja sit vielä sekin, ett jos plussa pärähtää, niin miehen on niiiiin helppo se lukea ja ymmärtää, kun siinä lukee "RASKAANA 1-2 VIIKKOA" tai jotain :whistle:. Mutt ongelmana onkin nyt se, että kun niitä ei hanno noin vain käyttää, niin saattaa jäädä kokonaan käyttämättä, kun ei niihin halvempiinkaan testeihin tule haamusiakaan :headwall:.

LB Mun mies on "laatutietoinen" :LOL: ja vaikka hän ei tästä harrastuksestani tiedäkään, niin kuvittelen, ett hän vähän enempi tykkäis jos tietäis, ett kalleimmilla ja tyylikkäimmilla testeillä testaan :LOL: :LOL:.

Sepä oliski hauskaa ku täällä olis sellanen kiroilubanneri, ett jos rumia naputtelee, niin ei pääsisi kuin kirjautumaan ja lukemaan, mutt jos yrittäskään kirjoittaa, niin pamahtas aina ruutuun ruma kuva tädistä sormi sojossa =).

Lähdenpä tästä nyt kuitenkin taas lumenluontiin, ettei pääse kroppa unohtamaan mitä on ruumiillinen työ. Hauskaa iltapäivää naiset, palaan ruudulle taas illemmalla :wave:!

Digitestit on kyllä luxusta, mutta niin toivottaman lahjomattomia. Ei siis mitään spekulaation paikkaa, vaikka kuinka yrittäisi. Mulla on niitäkin mennyt eräät kappaleet. Vähän kyllä kauhistuttaa poistella pattereita ja heittää sitten testi roskiin. Aikamoista kuluttamista. Pitäis kyllä pyytää CB:tä tekemään vähän ekologisemman vaihtehdon, johon vain vaihdettais sitä testiosaa. Muovit ja patterit kyllä toimisivat pitempäänkin.

Kyllä munkin nyt täytyy tilata noita r-testejä netistä, sillä mullahan menisi taas tuntikausia koluta lähialueen apteekkeja. Yhdestä liikkeestä en kehtaa kolmea testiä enempää kerrallaan ostaa :)

Ja just niin kuin Ottis sanoi, olisi se aika päreetä pamauttaa miehen nokan eteen sanat "RASKAANA 1-2 VIIKKOA". Vielä kun sellaisen tavuviivallisen saisi, niin varmasti ymmärtäisi lukemaansa.

Mulla petti hermo ja itketti töissäkin, että soitin uudelleen sinne lääkärikeskukseen missä olin tiistaina ja pääsin jo tänään, kun se hieno 4d ultra oli vapaana ja lääkärillä vapaa aika.
Itku tuli kun siellä sydän sykki ja tiistainen 5 mm oli kasvanut mittaan 7,2 mm.
Rv 7+1 ei pidä paikkaansa, vastaa 6+4 ja on jäljessä myöhäisen oviksen takia. Lasketuksi ajaksi määritteli 3.10.2010.
Ette usko miten helpotti, nyt en halua kuullakaan ultrista ja hcg-arvoista,,,,,hetkeen.

Mä eilen kerroin miehelle, että tilasin ovistestejä ja aloin sit kertoon, että milloin noiden nettilaskureiden mukaan "bestikset", niin mies sanoo kiukkusesti: "älä nyt etukäteen jo ala paineita asettaan. V..tu vkoa ennen."
Noh, paineiden luominen ei tod ollu tarkoitukseni ja aikaisemminki ollaan asiasta voitu puhua, ettei sitte tuu yllärinä ukollekkaan. Noh, mulla leukaperiä alkoi aikaslailla kiristään ja pienessä kiukkusessa mielessäni ajattelin, että ihan piruuttani annan koko Oilin mennä ohi ja olkoot ukko seksiä sitte vailla vaikka kuinka paljo, niin ei heru... Heh, jos ei paineita saa luoda, niin ei niitä sitte puretakkaan... :kieh: :kieh:

Mutta löisinpä vetoa, että kun viivat testiin pamahtaa, niin kyllä taidan olla niin mielinkielin ja (vaikka väkisin) hyvällä tuulella että... Oikein houkutuksen Jumalatar :saint:

Yhteistyössä