Ottis, toivotaan, että vuotesi menee samaan malliin sen raskautumisen suhteen. Tai mieluummin tietysti jo aikaisemmin saisi plussa pärähtää ja vauva kerkeäsi vielä syntymään tänä vuonna. Jaksuja alkukierron kitupäiviin.
Kortisonikeskusteluun vielä, että mullehan ei tumavasta-aineissa ollut mitään häikkää. Sitä kyllä gyne heti epäili, sillä esikon raskaudessa istukka oli vain 350 g ja se ilmeisesti hidasti vauvan kasvua loppuaikoina. Jos raskaus sitten tärppäisi, niin pelkäisin kyllä koko ajan, että jaksaako istukka hoidella hommaansa loppuun asti.
Kiitos Little Bearille irrotuspiikki-infosta. Mä en tiedä mistä oon saanut semmoisen käsityksen, että siinä olisi jokin kauhean pitkä neula. Olen tainnut nähdä painajaisunta.
Ei kannata kadehtia nuorempia miehiä. Kyllä ne yhtälailla vanhenevat ja joskus jopa se näkyy nopeammin kuin vaimoillaan.
Vauvatoive, toivotaan ja uskotaan, että kaikki on hyvin vauvanalullasi. Hcg-arvothan heittelevät "suurissa" arvoissa ihan valtavasti. Perjantaihin on kamalan pitkä aika, mutta oikeasti siihen on vain kaksi päivää. Jaksamista!
Taikakuu, mä oon nyt vajaan kuukauden syönyt Thyroxinia. Nopeastihan tuo kontrolli tuli, mutta kun tässä nyt muutenkin klinikalla juostaan, niin tulipa tuokin otettua. Aloitin heti syömään yhtä tablettia aamuisin (25 mikrog). Tabuja jatketaan, jos raskaus alkaa.
Sitten aikanaan mietitään, että lopetetaanko kokonaan, sillä arvonihan oli niin minimaalisesti noussut, ettei sisätautilääkäri vielä lääkitystä aloittaisi.
Toisaalta on kiva, että teillä erka ja mur-mur on nyt tukea toisistanne. Mitään kivaahan km:ssä ei ole, mutta kun näin on nyt käynyt, niin saahan sitä sitten vertaistukea täältä.