40+ So what (vol.7)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
vauvatoive10 enhän mie sitä siun miestäsi halua moittia:) hän varmaan peloissaan ja miettii vaikka mitä nyt, pettymyskin sattaa jo turhaan edeltä kalvaa..

..se vaan kyllä kuiteskin todettu ja toteen näytettyhin että miehet eivät oikein kestä noita "ikäviä" uutisia jos niitä tulee..tukea pitäisi naiselle antaa, mutta mitä tekevät?..omaa surkeuttaan "kitisevät"..

..miulla vaan niin tuo oma mies nyt sattui pistämän vihaksi..ihan puhisen täällä..ei aina sanatkaan riitä kertomaan..

Ottis
Lumisydän, Oivikki sun muut macajauheen käyttäjät. Minähän olen nyt käyttänyt macaa kuukauden tauotta eli edellisen kierron alusta asti. Sitä ennen oli ehkä viikon parin tauko, mutt viime perjantaina, kun kävin kampaajalla värjäyttämässä hiuksia, kampaaja kuivatessaan alkoi ihastella kuinka mulla hiukset kihartuvat taas niin hyvin. Ja nyt huomasin saman kun kurkkasin peiliin. Mulla siis on luonnonkiharat hiukset, mutt ne eivät ole sitten kesän jaksaneet kihartua ja nyt kuitenkin vihdoin viimeinkin ja tän ihmeen uskon olevan yksinomaan Macajauheen ansiota :saint:.

Psst. Kannattaa niitä käyttöohjeita tsekkailla tarkkaan. Jossain sanottiin, ett käyttöä pitää tauottaa välillä, ett vaikutus olisi parempi. Minä tauotin 'vaistomaisesti', kun olin pettymykseltäni kuumeilun lopettaa ja niin jäi macankin sekoittelu.

Ottis
mur-mur Olen ihan samaa mieltä kanssasi ja sanonpa vaan, ett puhinasi on ihan oikeutettua. Ei miehillä riitä älli näihin hommiin. Nehän odottaa sitä valmista pakettia, mieluiten 5-6 vuotiasta ja valmista poikalasta, jonka kanssa voisi alkaa junarataa rakentaa.

Huomiseen :wave: :wave: :wave: !!!

mur-mur Lapasia ne mullakin normaalisti muistuttaa, siksipa ihmeissani olenkin. :eek:
Ja menkatkin kesti vaan n. 3,5 paivaa siis nama ekat km jalkeen eli ei ne ihan normaalit ollut nekaan.
Noh kattellaan...

Miehet on kylla ihan toopeja ja oikeesti ajattelevat jollain ihan muulla ku silla paanupilla valilla. Ei niille oo paljon sita empatia tai sympatia taitoja luotu. Ovat ja elelevat viela siella kivikaudella!

Mutta miekin tasta hiivin pikkuhiljaa nukkumaan!
kauniita unia ja oman kyytilaisen kuvia :) :heart:

Niin kai se on Ottis..meillähän se pieni poikanen on..iskän poika hän kovasti on, mutta sukset kun menee heillä ristiin niin voi että:eek: ..poika osaa "juoksuttaa" isäänsä ja hän siihen aikansa suostuu, sitten vetää hernettä nenuun kun ei jaksa enää..Äitipä ei tuollaiseen suostu ja lapsi sen tietääkin.

Poika tuumaskin tänään että isiä uskoo vasta toka kerralla(ehkä))mutta äitiä uskoo aina!!.. ;) ..että näin..mutta sanoin tietenkin että pitää uskoa molemmaisia!!..piti vähän varkain hymyillä että poikanen ei huomaa..voi noita lapsosia kun osaavatkin.. :)

Vanhempina ollaan kyllä niin erillaiset..mutta kovasti pitäisi sitä yhtä köyttä yrittää vetää ja lapsenhin se pitää saada tuntea niin!!..toki lapset koettaa aina yrittää että esim. "kysynpä ensin äidiltä ja jos ei onnaa, isältä" jne. ..meillähin poikanen mulle käy juorua jos iskän kanssa ei mene niin kuin haluaa =)

LB kauniita unosia sinnehin :wave:

..jos siulla on lapaset, miulla oikkein kunnon "työmiehen rukkaset"..suuren suuret nahkaläpyskät, mutta silleen painavat kuiteskin ;)..näitä voi käyttää vaikka "itsepuolustukseen"..heilautan olan yli ja teen selvää jälkeä!!:D

..ja kyllä se kierto saattaa hyvinkin ettiä "paikkaansa" sen km:n jälkeen hetken ja kuukutisetkin ihan toisenlaiset alkuunsa, kipuiluakin..

Pakko vielä kertoa tämä, muistin juuri..

Kerhoon piti poikasen viedä vanhempien piirtämät, omat kuvat. Lapsi piirsi myös omansa siihen viekkuun, kuva siis koko perheestä.

Mies oli katsellu meitin pojan kuvakollaasia ja bongannut sieltä tekstin: "Isi tiskaa ja Äiti nukkuu!!..voi että repesin nauruun:LOL: ..näin nimittäin on monasti viikonlopuisin, mie makoilen puoleen päiväänkin ja mies parka puurtaa"kotihommia";) ..lapset ne ovat niin tarkkasilmäisiä, ihania!!!:heart:..tietysti pikkasen mietin että mitähän ne muut vanhemmat miettivät kun kattelevat poikasen työtä..vaan sitten ajattelin.. PÖH ja PAH, miehän en tuota häpeä :D ..jos nimittäin olisi toiste päin, ei kukaan ajatteleisi sitä mitenkään outona..eihän?..olisikos se "normaalinpaa"..

Ottis Nauran ihan tukehtumiskuoleman partaalla tuolle sun 5-6 v valmispaketille!!!
Meillä mies pikku hiljaa alkanut älyyn ettei pikku kaveri ihan vielä taida sitä formularataa alkaa rakenteleen... Ja mun mielestä ihan parin vkon sisään poika alkanut osoittaan selvästi kiinnostusta isään, kun mies poitsun kans JOUTUNUT oleen enemmän ja myöskin TAHTONUT olla! Eilen illalla ihan sydäntä raastoi kun vekara isän kimpussa heilui eikä minun... Heh heh, koskaan sitä ei voi olla tyytyväinen elämäänsä...

Ihan pakko kertoa: Tuo meidän poju muuten sai alkunsa 9.2.2008. Siis 2 vuotta sitten 9.2 oli vallattoman hauskaa rentoa pupustelua! :whistle:

Heh, mihinköhän se rento vallaton pupustelu on menny näiden kahden vuoden aikana mennyt piiloon... :/

Tuo valmis 5-6v paketti kuulostaa niin tutulta. :LOL: 33v pikkuserkkuni, ikuisuuden ollut sinkkuna ja siis nainen haluaa myös lapsia mutta pitää olla juuri tuo valmis 5-6v paketti. Hän on kaiken lisäksi vielä neitsyt. Vaikka ei kai se mikään hirvitys nyt olekaan.

Huomenia kaikille!

Täällä on niin ihanan vilkkaa ilta- ja yökeskustelut, mutta minäpä siihen aikaan jo nukun, kun yöt on katkonaisia ja aamullakin pitää nousta ylös ennen heräämistä.

Vauvatoiveen ultrakuulumiset nyt jäivät ensimmäisenä mieleen. Kävin esikostani ekan kerran ultrassa rv 6+5 ja lääkäri varoitteli, ettei ehkä sykettä näy, mutta näkyipä se sittenkin. Pituus oli 9,1 mm. Eli kun sinulla oikeasti vasta oli 6+0, niin hyvin todennäköistähän on, että syke tulee vasta näinä päivinä nähtäväksi ja kokokin kuulostaa ihan oikealta. Jaksuja!

Oivikilla tänään(kin) jännä päivä, ehkä se jännittävin ennen r-testipäivää. Voi kumpa olisi jakaantumista tapahtunut ja kyytiläinen pääsisi matkaan.

Miehillä on jotenkin kieroutunut tapa suojella naistaan. Ajattelevat, että jos ei enää yritetä raskautta, nainen ei joudu pettymään ja kestämään mahdollista keskenmenoa. Sitä sanoessaan eivät tajua, että sanat satuttavat siinä tilanteessa vielä enemmän. Tavallaan mur-murin mies on "viisas", kun ei tällaisia päästele suustaan. Mutta puhumattomuus on myös raivostuttavaa. Miehet vaan ei osaa ymmärtää, mitä nainen haluaisi kuulla. Mutta jos sanoja ei synny, niin siinä tapauksessa voisi edes ottaa syliin, kuten Ottiksen mies sitten viimein ymmärsi.

Etkö vieläkään ole testannut Solakka Silakka? Mulla olisi jo mennyt noin kymmenen testiä.

Nyt töihin. Palaillaan asiaan myöhemmin.

Niin ja vielä eilisistä gynekuulumisista, niin kuin ne ketään kiinnostaisivat :) Mutta kiinnostavat minua itseäni ehkä sitten joskus myöhemmin. Tää on nimittäin hyvä päiväkirja.
TSH oli laskenut arvoon 1,6 (oli aikaisemmin 3,0) ja T4V oli 13 (12) eli lääkitys toimii. Toivottavasti auttaa vauvahaaveilussakin.

Vauvatoive10 hurjasti tsemppiä :hug: Yritä nyt vaan jaksaa sinne perjantaihin saakka, tiedän että se on varmasti vaikeaa. Mutta komppaan muita siinä, että näin varhaisessa vaiheessa ei vielä välttämättä sykettä näy.

Oivikille hurjasti onnea, toivotaan parasta :)

Täällä ei mitään uutta auringon alla, kovasti jo odottelen ovista saapuvaksi vaikka siihen on vielä varmaan melkein viikko aikaa :D

vauvatoive 10 juu kyllä raskausoireet mulla vaimenivat yhtäkkiä oudosti yhtenä päivänä kun huomasin ettei enää tarttekaan syödä tunnin välein välttääkseen pahan olon. Mahakin jotenkin pieneni (turvotus).
Jos sulla kuitenkinr.oireet vahvana on niin ei huolta ja vaikka r.oireet vähenisivät niin silloinkaan ei yleensä ole huolta kun ne kuulemma voi vaihdella päivästä toiseen.

Nytkö se dementia iski?? :eek: Tää päivä meni täysin uusiksi. Piti vetää aamupäivällä 3 tanssituntia ja sitten mennä Stellan kanssa kyläilemään, mutta huomasin, kun vanhempaa kalenteriani luin että mulla on gynelle sovittu aika 12.30. Eli kauhea paniikki sijaista soittamaan vikalle tunnille.
Oivikille onnea myös täältä. Vauvatoive ota vaan rennosti, vaikka olisikin vaikeaa. :hug: kaikille muillekin.

Vielä tästä omasta navastani, kun tuntuu mua nyt niin kauheesti kiinnostavan. Sorryt.
Oivikki, kyselit kortisonista tukihoitonani. Mä en siis vielä ole sitä aloittanut, mutta ymmärsin, että irrotuspiikin jälkeen lääkäri tekee suunnitelman miten sitä otetaan. Jos tulkitsin hänen selostustaan oikein, niin ensimmäinen isompi annos yritetään ajoittaa niin, että sitä on veressä, kun kiinnittyminen alkaa. Ehkä sitten jatketaan pienemmällä ylläpitoannoksella rv:lle 8. Tai jotenkin silleen. Ehkä olen perjantaina viisaampi.

MamaStella, onko sulla joku vakituinen vauvanhoitaja vai miten tanssituntien yms. vetäminen sujuu.

I-K:lle tuloksellista kiertoa toivotellaan. En oo aikaisemmin kuullut tuonnimisestä lääkkeestä, mutta kuulostaa hyvältä juuri se, ettei clomien lailla ohenna limakalvoa.

Yhteistyössä