40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Terry Ehkä se ongelma onkin tuo että puhun ihan liikaa ja kannan huota kaikesta ja kaikista jota mies ei jaksa kuunnella. Vaan kun en hiljaa ole oikein tottunut olemaan, Mut nyt aion olla saa mies mitä haluaa, kuunneella seiniä, jospa sit taas minuakin :headwall: :D
 
Ottis&I-K Ötyä sinnehin :)

Ottis kyllä mie jotenkin koetan pitää itteni kasassa, pakkohan se on..mutta itku&suru saa silti tulla, vaikka täällä iltasella teille kirjoitellessa..jos sopii..:snotty:..on sillä tapaa terapeuttista miulle..


Ps. Rinja , kyselit millainen tärppi täällä meidän pinossa on käynyt raskautumisien suhteen?..tuolta plussanneiden/yrjöklubilaisten kohdalta voit katella, koskapa suurimmalla osalla on laiteltu yrityskerta=yk myöskin mukaan..aika laaja skaala näkyy olevan =)

Miulla tuli + yk9..vaikka huonosti sitten kävikin..

Maaliskuussa -09 kierukka poijjes ja elokuussa oli 1kk:n tauko kun oli loop-hoito ja ei saanut pupuilla..

Poikastani -04 "työstettiin" 6kk..olin silloin 39v. 5v. nuorempi kuin nyt..

Nyt kun kelailen, ei tuo yk 9 ole ollenkaan pitkä aika :) ..tai tuntuihan se monasti siltä, myönnän :eek: ..meillä ei todellakaan enää ole tuolla makuukamarin puolella ollut viime vuosina "säpinää" ja siksi tuo yk 9 on miusta ihme!!

Jos olisimme olleet mieheni kera nohevampia, uskoisin raskauden kenties voineen alkaa jo 2-3kk:tta aiemminkin..meni ainakin 2-3 yrityskertaa hukkaan turhien riitojen vuoksi..tai mistäpä tuon varmaksi voi tietää kun niitä "sekunda" munasolujakin jo niin paaaaljoooon.. :(

Enää mie en noin pitkää aikaa jaksaisi "yrittää" :( ..jos plussaisin max 6kk:n aikana(maalis-elokuu) olisin erittäin onnellinen nainen =)..elokuussa täytän 45v. ..jos ei plussaa kuuluisi, "haave" talletettaisiin sinne muistojen arkistoon, vaikka kipiää tekisikin :ashamed:

Terry64 huomasin että olit kirjoitellut vol 6 pinossa omasta kierron palautumisestasi km:n jälkeen-kiitos siitä kun kertoilit =)..niin ja Ottikselle myöskin :) ..en muista olleskaan kiittelinkö aiemmin..?..väsy taitaa jo painaa, joten..

kauniita unosia kaikille!!
 
Hyvää huomenta ja kiitos kaikille kauniista ja viisaista sanoistanne!
Vuoto on nyt loppunut, ja miehelle teki hyvää kun mesosin ihan alkukantaiseen Afrikkalaiseen tyyliin, ja itselle teki hyvää itkeä ja huutaa kaikki paineet pois.
Ehkä tästä taas selvittiin.
 
Vauvatoive10, ihanaa että kaikki oli hyvin ja hcg oli noussut noin hyvin :hug:

ON: kp 21/28, lämmöt oli hiukkasen koholla tänä aamuna (36,9, normaalisti 36,4 tms.). Mutta eipä tässä vielä uskalla toiveita nostatella, oviksen perustella olis about kiinnittymisen aika jos tärppi olis sattunut käymään ;)

Mutta hei, minäkin olen luullut että lämmönnousu on merkki raskaudesta :eek: Monilla nettisivuillakin sanotaan, että lämmönnousu on raskausoire eikä mulla kyllä normaalisti nouse lämmöt oviksen jälkeen. Noh, reilun viikon päästähän se sitten nähdään että miten käy...
 
Hei Minnihiiri68,
monet puhuu lämmönnoususta ja oppikirjojen mukaan se pitäisi mennä juuri kuin kirjoitit.
En tiedä minkälainen mutantti minä olen, mua palelee ja lämmöt on 36.4 -36,7 eli ihan samaa kuin nomaalistikin, ja olen todistetusti raskaana.
Kilpirauhasen vajaatoiminta mikä mulla on tekee tälläista palelua ja alilämpöä, mutta ei ole varaa nostaa nyt annostusta kun verikokeen mukaan on nytkin melki liikaa lääkitystä, melkein jo tsh ylitoiminnan puolella.
Mutta toivottavasti sinulla lämmönnousu on hyvä merkki :heart:
 
Voihan jysäys tekstiä tullut romaanin verran :snotty:
Eilinen pv meni netti pimennossa kun kone oli jumissa..

Vauvatoive hyvä että kaikki ok vaikka varmasti säikäytti.

mur-mur voimia tähän päivään :hug:

ottisharmi jos sielläkin tuhruttaa,sait kuitenkin sen haamun?

Erka sulla vuoto loppumassa,hienoa,matka käy kohti uutta yritystä.



ON: NEGAA, NEGAA ja tuhrut bongattu tänään pyyhkiessä eli eiköhän se jännitys tästä kierrosta ollut tässä,ketuttaa,harmittaa,toiveet oli niin korkealla nyt olo tyhjä :(
mut voi ottaa rkkt listalta pois,eiköhän se täti torstain mukana paikalle saapune.
 
Kiitos kaikille lohtuhaleista ja tsempeistä! :hug:

vauvatoive, ihanaa että kaikki näyttäis olevan hyvin, ja miehenkin kanssa sopu alkaa löytyä.

oivikki, pääsitkö jo tänään klinikalle? Muistathan jo nyt juoda sen 2-3 litraa päivässä! Tsemppiä kasvatteluun, kohta se loppuu!

Mulla tänään kp1, eilen jo tuhrutti, mutta niin vähän että laitetaan vasta tänään tuo kp1.
 
:attn: Voitaisiinko laittaa nuo päivittäjälle tulevat viestit boldilla? Kun tänne tulee niin paljon tekstiä, niin ne ois helpompi bongata!

Ja ne tärkeät ovis- ja etenkin r-tikkukuvat, oiskohan viisasta laittaa tänne vain linkki eikä ladata niitä tänne? Tuntuu ettei täällä kauheesti oo muistia käytössä yhteen pinoon, niin sitten tulee noita jumeja aikaisemmin, jos on paljon kuvia.
 
Voi harmi onlydream että täti muistuttelee itsestään :hug: .

Eilen tuli taas parinsentin pituinen riekale ulos :x just kun ajattelin et vuoto kokonaan loppuis :kieh: . Pidättelen melkein hengitystä jännityksestä kun klo 17.20 mulla on se ultra kaupungissa. Menen sellaiselle lääkärille jolla en ole ennen köynyt ja sekin jännittää, oon lukenut netistä että olis aika tyly täti mut kai perehtynyt lapsettomuuspuoleen että taidan kysellä enemmänkin jos siellä enää kysymykset pysyy mielessä.
 
Ottis
Minnihiiri68 ja Vauvatoive10 Tässä faktaa aamulämmön noususta ovulaation aikaan. Lämmönnousu todellakin on merkki ovulaatiosta, mutt ei välttämättä raskaudesta.
http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnistaminen.php

Vauvatoive10 Älä huoli tuosta, vaikka tunnut normaalilämpöinen olevankin. Kilpparin lievä ylitoiminta estää viluilun. Mulla oli sama juttu kesällä. Yleensä olen aina varsinainen vilukissa ja raskaanakaan ollessa en palellut. Kun kilpparikontrollissa kävin km:n jälkeen, oli arvot pahasti koholla. Raskaus itse aikaansaa myös kilppariarvojen nousua eli ehkä hyvä mittauttaa arvot ennenkuin lisää lääkitystä.

ON Rokulipäivää tässä viettelen. Jo perjantaina alkoi tuntua tikkuja kurkussa ja eilen olikin sitten aamusta jo ihan mahdoton kakominen ja räkiminen, ett sain torvet kunnolla auki. Oikeasti tuntui, ett räkääni tukehdun jos hetkenkään vielä makaan. Yön kun sai nukuttua silleen, ett joka liikahdukseen heräsi, ei tarvinnut aamulla pajoa miettiä soitanko reksille, ett jää töistä pois vai ei. Itse asiassa mun ei tarvinnut kuin huomenta sanoa, ku arvas jo mistä on kysymys. Hän sairastaa usein selkäänsä ja ymmärsi varsin hyvin kun kerroin, ett yritän tän päivän kuluessa päättää kumpi on kurjempi vaiva, flunssa vai vihotteleva ristiselkä |O.
 
Ottis
Onlydream Pahoittelut negasta :hug:. Minä myös niin vahvasti jo uskoin, että sinä sen plussan nyt nappaisit :(. Tiedän tunteesi, sillä tänä aamuna tein itsekin ihan puhtaan negatestin. Tisukipua ei enää aamusta ollut niinkuin eilen ja jo ajattelin, ett turhaa testailen ja niin testailinkin, mutt tulipahan tehtyä :ashamed:. Toiveet on mullakin tästä kierrosta jo mennyt ja nyt alkaa tosifuntsiminen pidetäänkö puuhastelussa taukoa vai lähdetäänkö hakemaan apuja vai mitä??
 
Ottis
Inia Sitä toista vol7:aa ei todellakaan saa poistettua :headwall:, ilmeisesti koska on aloitus. Eilen monesti yritin ja taaskin kävin klikkaamassa, mutt ei auta :headwall: :headwall:. Sitä ei saa edes muokattua. Ylläpidolle laitoin eilen 'ilmoita asiaton viesti'-linkin kautta, ett toisen niistä saa poistaa. Mutt ei kai se niitä haittaa, kun laskee pinossa kuitenkin koko ajan alemmas, kun tämä pysyy aktiivisena kun tänne naputellaan. Ja kirijuutellaan tää nyt äkkiä täyteen, ett joku fiksumpi saa sitä tehdä uuden vol8:n :saint:.
 
Ottis, katselin linkkiä, ja en tiedä miksen sovi kuvioon, sekin vielä että juuri tuossa kierrossa kun tärppi kävi en huomannut limojakaan ollenkaan, olin kuiva, ja yleensä olen tosi limainen oviksen aikaan. Ja silti posahti ......
 
Ottis
Uudi Kiitos sulle :flower:, vaikka jo toivosta tän aamuisen negan perusteella luovuinkin, melkein. Viikon päästä hedelmöitytmisestä hCG:N pitäisi tuon testin mukaan olla 5-50 eli sen puoleen on toivoa pikkiriikkisen vielä :saint:.
 
Ottis
Vauvatoive10 Samma här edelleen. Mulla raskautumiskierto oli vastoin kaikkia oppeja. Ei nämä asiat todellakaan mene yksi yhteen. Sillä minäkin nyt vähän suurempia toiveita elättelin, kun ovis oli niin 'kuiva'.

JEE! Laitoin aamusta (klo 12.??) luottohierojalleni viestin, ett sais tulla käymään jos aikaa ja saumaa löytyy ja just tekstaili, ett tulee 3 jäljestä :). Voi olla, ett huomenna olen entistäkinn kipeempi, mutt pääasia, ett alkaa päästä liikkeelle paremmin. Sit tän flunssan kanssa pärjääkin jo. Ja nyt hän tekstaili jo perään, ett "Ei kannata kipeällä selällä siivoilla".
 

Yhteistyössä