40+ so what!!! (vol 5.)

Taian kävästä siellä plussanneitten puolella ku kerrankin sinne pääsee niin kauan kun siellä saa olla...
En siis ole kovin toiveikas, 2 synnytystä mutta 4 keskenmenoa kokeneena...Mutta niin kauan kuin on raskaana ON RASKAANA.

Tein äsken 3.n positiivisen testin. ei sekään kovin vahva vielä mutta selvästi plus eikä mikään viivanpaikka.

T Star ja nuppu 4+0

PS. Tulukee kaikki vähänkin plussanneet mukaan!
 
Hieno homma Star67!!!..plussa kun plussa ja se siitä vahvistuu, usko poijjes :) ..voi kun siellä "odotus" puolella sitten vielä nähtäisiin..

Tehkää siitä ittenne näköinen pino, kaiki on sallittu!! :saint:
 
Kiitos Terry64 päivityksestä. Jotenkin ihan epätodellista nähdä itsensä listassa. Mun oikea dpo (se teidän laskuukaavan mukaan laskettu :) eikä sen gyniksen) on tänään vasta 11, mutta haitanneeko yks päivä sinne tai tänne..

Kauhunsekaisissa tunnelmissa oon, en uskalla testata ja pessimistinä ajattelen, että maanantaina viimeistään alkaa. Silloin olis kp29 ja dpo14, ja tosi harvoin on ollu niin pitkää kiertoa. Yleensä on 26, mutta toissakierto oli tavllista lyhyempi, vain 25. On tää ihan sakasortoisen kamalaa piinaa. Tissit edelleen hiukan turbona, en enää tiedä on lakskeneet vai edelleen samat. Ja nyt oon ollu tuntevinani närästystä (liikaa kahvia ja tupakkaa..), palehtanu on jo pitkään(mun kämpässä vetää ikkunoista) ja pissahätäkin on muka useammin (liikaa kahvia). Mutta myös ihan pienen pieniä menkkakipuja mahassa. Ja aina kun sellainen juilinta tuntuu, mieleen tulee vaan ajatus, että: Voi p***a, kyl se täti sielt tulee" :'(

En uskalla testata, vaikka yks testi se tuolla mullakin kylppärissä polttelee.. mur-mur, oot kyllä hyvä houkuttelemaan, mutta en taida uskaltaa. Keron sit jos joskus uskallan, vaik pelkäänkin ettei tartte testailla.. :eek:

mur-mur. Sä oot sitten ihana ja ihanan hauska :D Kirjoitukses saa hyvälle tuulelle ja hymyn korviin :D

Päikille viivojenvahvistumisia :hug:

Tiruliille paljon raskasta unta eli rauhoittavaa lepoa ;) :hug:

mur-mur Mäkin olen aina ihan rutikuiva Saharan autiomaa, ja olen sitä edelleen. Ei pienen pientä tippaa tullu. Hyvä kysymys mur-mur, sitä mäkin oon miettiny, että onko kukaan ollu kuiva ja silti tullu plussaks?

Onpa muuten vaikea kirjoittaa kun tää ruutu on niin minimaatilen, että täyty oikein tihrustaa..
 
..ny se miun valkkari taas hävis jonnehi.. :/ ..saas nyt nähdä..piru, kun miekin aloin nyt näitä oirehia kyttäilemään TAAS..mutta..olo on ollut tällä kierrolla hiukka eri heti oviksen jälkeen..nyttehii, ihan kuin alavattalla kuletteleisin keilpalloa matkassa kun niin painaa :p..tämä on aina tätä, odottelua..taassiisa tuli tällaista omanapaista jutskaa.. :whistle:
 
Hysteria..kävin tänään kuukkeloimassa noita alkuraskaus&valkkari juttuja..kyllä siellä on noita "sahara alakerrassa" raskautuneitakin :D ..mie olen tosi kuiva nykyään ja sitten välistä oikkein toooosi limat(Yag:p)yllättäin iskeepi..mutta harvemmin ja ei vasitenkaan tähän aikaa kierrosta..
 
Tuolla Ekat raskausoireet?-ketjussa Sane kertoi, että on raskaana vaikka ei mitään oireita. Ei ollu meinannu todeks uskoa ja onkin siks tehny 10 testiä :) ! Niin että hittoon vaan nää meidän tuntemuksien tihrustelut! Senkin ajan vois käyttää hyödyllisemmin, hih :). Mun ainakin pitäis siivota ja tehdä töitä ja ulkoilla ja vaikka mitä. ...Mutta tuli mieleeni... että kävin taas pissillä. Ihmettelen että mistä sitä riittää ku en oo paljon juonu edes. Ne, joiden pissamistarve on plussakierrossa lisääntynyt, niin onko sitä pissaakin sitten enemmän vai tuleeko vähän mutta usein? (Voi jessus mitä kaikkea sitä miettii... :p )
 
Paljon Onnitteluja Plussanneille ha haamuilijoille myöskin onnea viivojen vahvistumisiin! :flower: :heart:

Raskautunut olen kuiva kuin sahara kierrosta, se tiedoksi esim hysterialle.
Toisaalta raskautunut olen myös kosteasta kierrosta :heart: , eli mene ja tiedä, milloin raskautuu parhaimmin :D

Tämä kierto ollut kokonaisuudessaan kostea, eli kosteus ei ol loppunut, vaikka piti olla ns kuiva kausi välissä...se herättää vähän toivoa, mutta sen näyttää ensi viikko kuinka on käynyt..?

Testannut olen ja joku viivanpaikka siinä on, mutta dpo 7 aikoihin, että siihen ei nyt voi mitenkään luottaa, rinnat on turvoksissa, mutta niinhän n taitavat aina olla tässä vaiheessa?
Kahvi maistuu pahalle, eli huonolaatuista kahvia olen ostanut ja hajut käyvät nokkaan, mutta niin ne ovat ennenkin negakierroissakin käyneet..vatsallaan kun nukkuu, rinnat tuntuvat erilaisilta, mutta kaikki vain mielikuvitusta ja kyyneleitäkin vuotanut herkemmin..mutta paljon tapahtunut tällä viikolla..töissä eri puraa. Naisvaltainen työ ei aina ole niin ihanaa :kieh:

Aion malttaa olla testaamatta, kun ei ole edes lugekierroskyseessä.

mitäs muuta....enpä taida muisaa kaikkea, paljon olette ommentoineet asioita ja 40+plussanneet on ihana pino, jos sinne joskus pääsen :heart:

Kiitos päivittäjille ja kaikille mukavaa viikonloppua! :heart: :flower:

Tosin saatankin ehtiä olla välillä itsekkin koneella

 
[quote="Terry64]
ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

[/quote]

[/quote]

[/quote]



Hei mikä on hoitopäivä?
 
"hoitopäivä" tarkoittanee tuota kun tehdään jokin noista lapsettomuushoidoista: esim. inseminaatio, koeputkihedelmöitys jne...eli vastannee kait meidän "luomua" yhdyntää ovisaikaan ja sitten odotellaan tärppiä..luulisin näin.. =)
 
..vielä tuosta miun "valkkarista" :p ..se tuleekin silla lailla syklimäisesti ;) ..kosteaa, valkoista ja aika juoksevaa..hmmmm..miulla alkaa toiveet nousta hiljaksiin, koska näin EI todellakaan yleensä ole-alakerta kuivaakin kuivempi luteaalivaiheessa ja aivan tuonne tätsyn tulopäivään saakka..Härre guuuuuud!!!!! jospa nyt olisikin se tärppi kierros?!..miulla ihan masua vääntää pelkkä ajatus kun niin jännään :x ..AUTTAKEE ja puhukee järkee punapiälle !!! :eek: ..tai jottain, ihan mitä vaan ..sitä putuaa niin pirun korkeelta sitten..vaan minkäs mahdat, toive se on pienkii toive.. :heart: (huokaus ja syvä sellainen..)

..aikuinen nainen tällävissin höperehtii..mukamas "kypsä" nainen ;) ..no, kypsä kroppa, paitti ei piä..tai..SEHÄN ONNII LIIAN KYPSÄ=DEMENTIA!!.. :LOL:..voihan räkääääää.... :p
 
Hei!!..ja mie ottanna VAAN yhren ölysen..toinen vielä jemmassa..arvanneeko edes ottaa enää kun nyt jo tällaista..pirskatti kun voisi nukkua tuon tulevan viikon ja herätä sitten..plussaamaan!!!!.. :D..juu, nyt mie käyn kyllä tupakilla..vaikka eihän sekään ole raskautetulle terveellistä olleskaan!!!!! :saint:
 
Voi mur-mur :hug: :hug: :hug: Toivon ihan hurrrrrrjasti että se valkkari tarkkoittaa sitä itteensä eli plussssaa. Mutta on niin per*leen väärin, että kaikki voi tarkoitttaa mitä vain. Mutta nyt kumminkin ihan kamala määrä plus-puhureita sinne ja joka paikkaan!!!!!! Tännekin.

Mä pakotan itseni ihmisten ilmoille, vaikka oikeasti ei edes huvittaisi
:| yhtään. Päätin, etten voi antaa elämän mennä ohi tissejä tunnustellessa. Ja samalla ajattelen, että nyt ku lähden, ni se aiheuttaa tädin tulon. Hullu mikä hullu.

Sit ajattelin myös ehkä mennä apteekin kautta ja ostaa jotain tosi herkkiä testejä. Kotona mulla on sellainen, joka lupaa tuloksen samana päivänä ku pitäis alkaa. En ymmärrä mitään niistä luvuista mitä niissä testeissä lukee, ehkä törsään tän kuun palkan, että saan tarpeeks monta erilaista. Tai sitten en. Päättämättömyys näyttää kans olevan yks mun oire, se tosin on ollu kroonista jo koht 42 vuotta.... :LOL:

Hirmusti voimia sulle mur-mur.

Ja kaikille muillekin :hug: :hug: :hug:
 
Heips Hysteria osta Apteekin oma r-testi sillä plussaa hyvin-mie ainaskin:heart:..tosin se ei herkin, on 25mIU/mL..

..herkkyys 10mIU/mL on se herkin..

Siulle kans paaaaljoooon jaksuja, voimia ja mahtava+++++++++ aaaaltooooo!!!!!! =) ..ja onneksi miulla ei ole testin testiä kotosalla :D ..
 
Mul on tämmöinen testi:
First Signal (tarkkuus yli 99%): Virtsanäytteestä 10mlU/ml. Siinä sanotaan, että testiliuskan avulla hormoni on osoitettavissa virtsasta jo (jo?! Hah!) ensimmäisenä kuukautisvuodon myöhästymispäivänä. Eli tässä vaiheessa mulle ihan huuhaa-testi :kieh: Siis ei kun apteekkiin.. Siellä on jos jonkinlaista, joku testi lupaa kolmekin päivää ennen menkkojen alkua, mutta jossain testissä taas mainostetaan olevan herkkä havaitsemaan vähäinenkin hormoni . Niin että mikä hitto niistä sitten on herkin?

(Turhaan mä tässä hötkyilen, oon ihan varma että hukkaan menee rahat ja täti tulee kumminkin :'( :'( ! Ihan skitso olo.)

Toivon teille muille hiukan rauhallisempia oloja, tää mun pelon ja toivon ristiriita alkaa olla jo hysteerist..
 
No enhän mie oo saanu montaa ja usein..kaksi kertaa plussaa ja ne jo syntyneet miun haaruksista :D ..mutta viimeksi tuli siihen Vilja-sensitive testiin viivan paikka, haaleaakin haaleampi punerva viivanen..
..mutta miulla alkoi sitten menkat ja vuoteli paljon&pitkään, melkein 6vrk/normi vuoto 3vrk

http://www.aijaa.com/v.php?i=5129957.jpg ..kuvassa on vaalempi, kuin luonnossa..ja ei ollunna edes aamupisusta, korkeintaan pari tunteroista rakossa..
 
Hysterian innoittamana-tilailin kotitestiltä pari r-testiä..juuuuh :saint: ..tulevat sillä hitaammalla "economy" toimitustavalla ja perillä vasta torstaina..ennen sitä ei sitten testailla:D ..

Oikein mukavaa illanjatkoa kaikille!!! =).. mie lähen purasemaan jotain, kauhia nälkä yllätti.. ;)

mur-mur
 
Mur-mur, kiitos tosta linkistä. Ihan mielenkiintoinen asia. Sitä mä olen miettinyt, että paljon on lääketiede varmasti osannut tehdä lapsettomuuden eteen. Varmasti monia "ihmeitä" jne. Silti tuntuu hassulta, että ihmiset lentävät kuuhun ja tekevät vaikka mitä, mutta edelleen lapsettomuus on monelle iso ongelma. Monimuktainen on tuo ihmisen lisääntymisen biologia.
Terryllä on nyt melkoiset piinaviikot. Milloin sun menkkojen pitäis alkaa? Jännään sun puolesta täällä. Jos teet aamulla testin, tuuthan heti kertomaan meille tuloksista, pliis. Mä oon aika kärsivällinen ton testauksen suhteen ollut. Yleensä menkat alkaa ennen kuin ehdin mitään testata :LOL:
Jaahas, lapset lähtivät isälle. Hiljaista on kotona. Mulla olis vähän punkkua jäljellä, mutta tuntuu kyllä ihan hirveältä ottaa siitä yhtään, kun olen ihan itsekseni kotona. Mutta toisaalta ehkä tänään alkavan loman kunniaksi otan kuitenkin, mutta varmuuden vuoksi vain vähän, hihii. Cheers kaikille :heart:
 
Hei taas!

Mä en äsken nähnyt noita kaikkia kirjoituksia. Tai sitten olen vaan niin likinäköinen

Hysteria - sullakin siis jänskät ajat edessä. Ne testithän muuten lupaille - esim CB - että tulokset jopa 4 päivää, enne menkkojen oletettua alkupäivää, mutta se prosenttiluku, jolle näin on käyny ei ole kovin korkea. Mut kerrohan Hysteria heti niitä testituloksi meillekin.

Itselläni on myös lievää valkovuotoa nyt. Viime kierto oli tosi kuiva. En kyllä itse uskalla innostua, koska muuten olo on kuin milloin tahansa ennen menkkoja. Pessimisti on pessimisti vaikka voissa paistaisi. Mut nyt korkkaan sen punkun.
 

Yhteistyössä