40+ so what!!! (vol 5.)

Leena65 nautinnollisia hetkiä punkun kera:heart:.miulla vielä yksi keppana. Kaveri tulee kohta käymään ja lupaili tarjota yhden lonkeron;)..testit tulee vasta ensi viikolla, torstaina..kaapit on tyhjänä sekä R&O-testeistä-onneksi, olisin saattanut höyrypäissäni jo testailla!!

..ai niin, tädin oletettu tulopäivä olisi miulla 31.10-1.11..joten torstai onkin hyvä päivä testailla :).."Torstai on toivoa täynnä" =) sanotaan ..tuosta valkovuodosta..voikohan se vaihdella kierroittain?..itse olen mielestäni hyvin kuivakka aina luteaalivaiheessa!..no, nää on näitä "henkimaailaman" juttuja..tiedä noista, menee vain pää pyörälle-niin kuin Hysteriakin sanoi tuolla aiemmin..

Nautinnollisia&rentouttavia iltahetkiä sille suunnalle laittelen :wave:

..juu ja mukavaa lomaa myöskin!! =)

mur-mur
 
mutta tätiä odottelen, koska pestimisti olen.
Plussat kertovat tapahtuneesta, ja voimistuvat plussat jatkuneesta raskaudesta.

Joten ei kannata testa aikaisin, koska se kertoo vaan fertiliteetista eikä munasolujen laadusta.
Päikille kuitenkin peukutukset että solut olisivat kunnossa ja raskaus jatkaisi omaa tarinaa pieneksi vaaviksi.

Tämä työpäivä on ollut täyttä h......ttiä, siis ei normaalisti minun suustani kuulla tätä sanaa. Mutta nyt oikeasti minua hiilostetaan pakenemaan taka vasempaan ja luovuttamaan.

Mutta tällä hetkellä, kyllä tämän hiilostuksen vielä itse kestän, kunhan tuo plussakin kestäisi tuon stressi pyrähdyksen. Verenpainehan minulla nousi tänään aivan uusiin lukemiin.

Stressiherkkä tuollainen alku on joten nähtäväksi jää pysyykö tuo aivan ihana ylläriplussa.

mimmimamma





 
mimmimamma toivon siulle kovasti plussan pysymistä:heart::heart::heart:
..koeta rentoutua jos suinkin mahdollista :) ..

..ja miekin testailen vasta pari päivää ennen mahdollista vuotoa..

Kauniita unia sille suunnalle!!
 
Niin, minä olen kans sitä mieltä ettei liian aikaisin kannata testata, mutta toki ymmärrän että testit polttaa näppejä :whistle: . Olen itekki testannu aikaisin... Järkihän ei ole tässä asiassa mukana ollenkaan :LOL:

Mulla vatsa paisuu kuin pullataikina =) muniksissa tapahtuu jotain merkittävää, toivottavasti. Tänään on neljäs piikkipäivä. Maanantaina menen ultraan saamaan varmuuden montako kaunista palleroa siellä kasvaa. Nyt näin aamuisin on luppoaikaa ja selailin almanakkaa sekä mahdollista testipäivää :LOL: :LOL: missä se järki taaaas on? mutta tajusin että meillä kaikilla on mahdollisuus jouluvauvaan! Tähdätään siihen ja sinne uuteen odottavien palstaan.

Mukavaa viikonloppua kaikille
 
Murmukka, Star, Päikki ja Mimmimamma ja ketkä vielä...?
Ootte Te aika sankareita. =)
Toivotaan ja toivotaan et kaikilla Teillä pysyisi ne pienet taimet omassa yksiössään loppuun saakka.
Tuosta kosteudesta. Olen kans toisinaan kuiva ku sahara ovisaikaan ja toisinaan vois kaapata vaik postinkantajan...nii tekee mieli...
Ite olen kans aina testaillut apteekin omal. Ensinnäki se on halvin apteekintesti ja toiseks se on LUOTETTAVA!
Ny en testaillu millään. Tiedän omat r-oireeni. Sitäpaitsi mulla ei koskaa alkuraskaudes mitään muuta oiret ku tisuherkkyys.
Pahoinvointi ja hajuherkkyys alkanut vasta raskausvk 6.
Pissaamistiheys tarkoittanee kait ku kohtu kasvaa ja painaa virtsarakkoa, mut sekin ei kovi aikasin ala, ei minul ainakaa alkanut.
Kaikille teille rktt:lle plussaonnea!
gerpera :heart:
 
USKOMATONTA!!!! Vain viikon tauko palstalta ja NELJÄ PLUSSAA!!! Se mur-murin joukkoplussaus oli nyt sitten tapahtuakseen. Voi mahtavaa, äärettömän paljon onnea kaikille. Toivon sydämestäni, ettei nyt ketään kohtaa km tai mikään muukaan epäonni :heart:.

Joululahjoja voisi tietenkin ropista vielä muillekin, eikös se olisi vasta kunnon joukkoplussaus. Kyllä uskon, että niitä ropiseekin, on täällä nyt niin monella hyvät oireet. Itselläkin pieni toivonkipinä - niin kuin aina! Ajovalot jatkuvasti päällä ja esim. suihkussa suorastaan sattuu. Koko rinnat arat, aremmat kuin pitkään aikaan ja eilen illalla oli toodella huono olo. Tänäänkin herätessä hetken pientä kuvotusta, mutta sitten helpotti. Sopivat sopivasti lähestyvään tädin tuloonkin, joten eipä tässä nyt kannattaisi edes innostua. Eihän tuolle mielelleen mitään voi... joka kuukausi sitä toivoo ja toivoo :ashamed:
 
..Kävin hölkkäämässä 6,5 km aamulla ja minulla ainakin lorahti valkkaria oikein silleen pöksyihin, että sen huomasiHuomenia kaikille! :flower:

Täälläpä paljon valkovuotokeskustelua: :D
Kävin aamulla 6,5 km hölkkälenkillä ja valkkaria oikein purskahti pöksyihin, sen oikein tunsi...eli toiveita..toiveita, rintoihin sattuu välillä ja nivusista vetää, eli tätikö siellä jo kolkuttelee....?

En aio testailla 2 testiä on kaapissa, mutta olkoon ja odottakoon, kuinkakohan kauan?..ainakin 4 aamua;=) Nopsaanhan tämä aika menee, eikö niin kaikki piinalaiset??

Sykkeet nousevat helpommin kun on raskaana, ainakin minulla..auts nytkin kivistää alavatsaa mukavasti/kipeästi vasemmalta alavatsasta :p

Kaikille haamuilijoille plussanneille edelleen paljon Onnea että plussat haamut pysyvät! :heart: :flower:

Mahdotontako toivottaa ihanaa kuulakasta syyspäivää kaikille! B)
 
Kovin on reipasta porukkaa täällä.. =) Mahdotontako käynyt jo piiiitkääällä lenkillä nauttimassa kauniista kelistä, hienoa!! Mie vasta puoli kaksitoista kroppani raahasin sängyn reunalle ja siitä ylemmä..hyvin nukutti, taisipa tulla unta kaaliin n. 11h!! :D

Eilissä päivänä oli toiveet vielä hyyyyviiiin korkialla ja tänään taas että, PLÄÄÄÄH :( ..alakerta kuivakka-niin kuin yleensäkkin..niin ne vaan tilanteet elää ja muuttuupi..

Nyt ei auttane kuin toivo&aika..sittenhän se nähdään ensi viikon lopulla..

:flower: Mukavaa Lauantaita kaikille tasapuolisesti!!!!! :flower:

mur-mur
 
Mahdotonta, mennäänkin samoilla päivillä. Aika lenkin juoksaisit, meikällä alavatsalla sellaiset tuntemukset, ettei juokseminen tulisi kuuloonkaan. Valkkaria lorahtelee täälläkin ja toivo - se pirulainen on taas heräämässä niin henkiin, niin henkiin. En haluaisi taas tipahtaa niin korkealta!!! Miten tän pään sais nollattua ja keskityttyä viimeisen viikon normielämään?? Milloin ajattelit Mahdotonta testata? Itse yritän sinnitellä koko tulevan viikon. Mulla tuo kierto on niin pitkä välillä, että on aivan turha tuhlata testiä näin aikaisin. Kunhan lupasin...

Ihanaa syyspäivää toivottelen minäkin ja lähden katsastamaan miten ihmiset ovat sotkeneet kirpparipaikkani. Se on välillä tosi törkeää - heitetään vaan rytyssä vaatteet takaisin tai palautetaan väärään paikkaan. :kieh:

Just joo... lukihärö... Mahdotonta, sinähän kerroit testin odottavan vielä neljä päivää |O
 
mur-mur kiitos linkkivinkistä, tosin aika kapea otos oli tutkimuksessa. Ihan mielenkiintoset oli keskustelut siellä perässä. Muuten olikos se dokkarin uusinta nyt sunnuntaina, vai miten? En päässyt torstaina katsomaan, kun oli iltavuoro töissä.

nillanilla nyt onnistumista toivotaan tähän hoitoon! :heart: Ja onhan se jouluvauva sitten ensi vuonna, vaavihan se vielä silloin on meillä kaikilla! =) Sitten perustetaan +40 äippäkerho, vaan taitaa se sellainen jo ollakin. No ehkä sinne alajaosto 40+ esikoista hoitavien kerho? :kieh:

Jadette suihkukipeät tissit kuulostaa todella hyvälle! Ettet vain sie seuraavaksi plussaa??

ON täällä ei mitään oiretta, paitsi tissikipu kuten normikierrossa.
 
Milloinkas Jadette meinasit testailla??..mie ajattelin sitä torstaita(29.10 )jos purkkiin pissaisi aamupisusta osan, kävis postilootalle hakemassa testit ja vähän dippailis!!=)

Testaillaankos samana päivänä??:wave:..olisihan se aika kiva, silleen "yhteen hiileen" puhalleltaisiin..Hei!!, se olisi muuten sellainen "joukkotestaus"!!!! :D ..ehdotelkaas naiset, mikä olisi usiammalle sellainen sopiva päivä testailla..voipi ola joku muukin, kuin torstai mulle..kunhan sinne loppuviikkoon vain sattuisi?..
 
SS dokumentin uusinta tosiaan sunnuntaina, mutta näet sen Yle Areenalta myöskin milloin haluat&kerkeät vain katsella =) ..en tarkalleen muista, montako päivää ovat katsottavissa..mutta vielä tuo viimeisin jakso on!!

juups, kapea oli otos tuossa jutussa, käväisenkin lukemassa noita ihmisten kommentteja!
 
Jadette kerkesitkin jo kommentoida-testaillaankos sitten torstaina 29.10 aamupisusta!!??..kuka tuleepi rohkiasti mukaan vielä..? :)..siellä olisi monta kuumeilijaa esim. aika samoissa tai hieman lyhyemmissäkin KP päivissä miun kanssa..

Eikä oteta minkäänlaisia paineita!!..kyllä elämässä ja tässä vauvan "teko" asiassakin saa ottaa välistä rennosti, huumoriakaan unohtamati :)
..kadeja ei myöskään olla toisillemme jos toinen plussaa ja itsellä ei sillä kertaa tärppi kävisikään, me myötäeletään&tuetaan toisiamme, eikös!?:hug: ..

Tehdään niin kuin siinä dokkarissa, siinähän 100:sta naisesta 12plussasi heti :heart:..montakohan meitä olisi??..jää vielä nähtäväksi, pikkasen vielä salaisuus on:heart:..
 
On tää naisena olo aika kamalaa. Testatako vaiko eikö ja jos, niin milloin :headwall:

Mä tein testin eilen illalla (siis n.3päivää etuajassa tai en oikeestaan edes tiedä tarkkaan kun en tän kierron pituudesta voi etukäteen tietäa) ja negahan se tietenkin oli, niin kuin arvelinkin. Silti; iso itku ja suuri suru ja sisuksiin pakkautunut jännitys purkautui pettymyksen ja epätoivon muodossa ulos. Kaapissa on lisää testejä vaikka muille jakaa, mutta en uskaltanut tänä aamuna tehdä uudestaan. Yksin ja yksinäisenä kun pettymys ja epätoivo tuntuu kahta suuremmalta ja kaikki ihan toivottomalta ja tosi lohduttomalta! Putosin taas pohjalle. Yritän asennoitua tädin tuloon, mutta salaa on mullakin on kädet kyynärpäitä myöten ristissä... On tää naisen mieli niin mieletön. Mul alkaa kipinä elämään olla aika sammunut :'( Mä olen niin yksinäinen :'(!

Anteeks tää oma napa-valitus ja se, etten nyt kommentoinut kenenkään tekstejä erikseen. Kaikki kuitenkin aina luen ja telepaattisesti niihin kommentoin.

Halaus kaikille :hug:
 
Hysteria suuri&lämmin:hug:..tiedän pettymyksen tunteen ja se kirpaisee aina niin syvältä :(..
..mutta vielä ei siulla vuotoa näy, joten pistetään sormet&varpahatkin ristiin ja toivotaan ihan tosi, tosi kovasti, että se plussa siulle tulee ensi viikolla:heart:..niin ja sie olitkin tehnyt sen r-testin iltapisusta, aamu on pare.

Äläkä olleskaan pyytele anteeksi omanapaisuutasi,:) niin täällä jokainen melkeinpä vuorollaan sydäntään purkaapi, minä vasitenkin..siksihän tällainen pino on laiteltukin pystyyn, että saamme jakaa tämän vaavihaaveen iloineen&suruineen..eikostä vaikka? =)

Yksin et ole näiden asioiden kanssa, meille voit aina sydäntäsi purkaa.:flower:..ja kipinä elämään ei saa samua tuohon negaan, ei olleskaan!!!..vaikka niin kipiää tekeekin:ashamed: ..se kuitenkin helpottaa taas kun aikaa kuluu hetki.. :)

Piristys kukkasen laittelen siulle tulemaan..HOOOPS, otappa kiinni!!..


..nyt mie vasta huomasin, että tuolta "haisulin" peräpuolelta nousee kivat löyhät.. :D

mur-mur
 
Heipparallaa!
Kävin etelän-reissussa ja sen jälkeen työkiireiden pauloissa ja nyt luin koko komean uuden Vol5-tekstin ja sielläpä uutisia piisasi! Suurensuuret onnentoivotukset plussanneille!
Itselläni tänään kp1...
Keskimmäiseni (15v) kanssa on kyllä ollut semmoista vääntöä, että enpä tiedä jaksaisinko moista enää 6-kymppisenä...
Sujuvia päiviä kaikille! :wave:
 
Murmukka, Star, Mimmimamma toivon, että pienet pysyvät kiinni :heart: :heart: :heart:

Päikki toivottavasti pysyy + sinun testi tulos!

Jadette, Mur-Mur, Mahdotontako torstai on toivoa täynnä!!!

Hysteria :hug: voi surullista, mutta tosiaan vielä on toivoa tässäkin kierrossa, jos nyt pysyy negana niin, sitte kun uusi kierto alkaa, niin jospa viimeistään silloin se mielikin kohentuisi.

ON kp on 2. Lisäksi nyt iski sitten flunssa, voi viipale sentään :snotty: yritän ottaa levon kannalta ja ottaa lisäksi vielä extra vitskuja berocan muodossa, jotta saan sen selätettyä!
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

oivikki (41)................kp2/23-27.........yk7...........1.
Tirlittan1968 (40)......kp4/28..............yk4...........2.
nillanilla (42)..............kp6/28-33........yk6.........1.
Inia (42).................kp8/26-30.......yk14....1.
Wiara (39)..................kp12/24-28............yk4..........1.
liiza (43).....................kp16/25............yk18........4.
mur-mur (44)..............kp20/28............yk7..........3.
Pinkki69 (40)..............kp20/26-28.........y.n.2v......1.
Solakka Silakka (40)..kp20/25-27........yk14........1.
Leena65 (44)..............kp20/25-27........yk5........3./1.yht.
Ämy (40).....................kp22/26-28...........yk2.........4.
Terry64 (45)..............kp24/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39)..............kp24/25-29........y.13v.........3.
Hemppaliina (46).......kp24/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
Mahdotontako.............kp25/28-29..........yk1..........1.yht.
Jadette (40)...............kp25/28-32.........yk9...........3.
Hysteria (42).............kp27/?................yk4...........1.
Päikki (41).................kp29/?...............y.2v.........2.
mimmimamma (47)....kp29/28..............?.............4./1. yht.
star-67 (42)................kp29/26-46...yk10.........3.
Taikakuu (41).............kp32/27-32.........?.............2./1.yht.
ikiemo (45).................kp34/20-50........y?..........4.
Sariella09 (43)...........kp36/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp38/28-30..........yk4.........3./1. yht.
pääpilvissä (46)..........kp74/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

mimmimamma (47)..........dpo14
Hysteria (42)...................dpo13
Solakka Silakka (40).......dpo10
Jadette (40).............dpo10
Mahdotontako.........dpo10
Terry64 (45)...........dpo8
Leena65 (44)..........dpo8
Ämy (40).................dpo7
liiza (43)..................dpo7
mur-mur (44)..........dpo5
Wiara (39)..............dpo1
[/i]


ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10
OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010
tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010
Murmukka (43)..........21.10.2009 (Plussa dpo11 18.10.2009)



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
[/quote]

 
Pitäisköhän mun kokeilla viinasukkia tänän flunssan hoitoon, kun on jalat koko ajan kylmät ja märät vaikka on puuvillasukat ja villasukat päällä peiton allakin??? vinkkejä kylmien jakojen hoitoon otetaan vastaan!!!
 

Yhteistyössä