40+ so what! (vol. 4)

Uudi sanoitko "flunssan tapainen olo, mutta ei kuitenkaan flussa"?..sehän saattaapi olla..tiedäthän :whistle: ..oire jostain :D ..voi kun olisi:heart:.. =)

Toivotaan, että tuo "johtumishäiriö" ei ole mitään vakavaa, pikku juttu vain.. :)

Mukavaa Perjantai iltaa kaikille:wave:

mur-mur
 
Oliskin Mur-mur, mutta kun näitä samoja oireita on kuulemma ollut joskus äidilläkin niin ei ihan taida tärpätä, vaikka kuinka tekis mieli.

Eilen kyllä yskitti ja meinas vähän nuhaakin tulla ja ruumiinlämpökin oli tav. korkeampi ja sitten vielä vähän vilunväristyksiä ja kylmänhikeä, kun jotain touhasin. Ajattelin, että varmana flunssa tulossa, mutta eipä tämä mene siitä siihen.

Kiitos toivotuksesta. Hoitaja sanoi, ettei vakavaa, mutta ainahan sen ajattelee näin raskautumisen kannalta, kun siellä pieni takaisinvirtaus eräässä läpässä jo on.
Sen ei kuulemma pitäis haitata raskaudessa, kun kuulemma löytyy monesti raskaana olevilta naisiltakin, että aika yleinen on.
Nimeltään hiippaläppä prolapsi tai sinnepäin.

Hyvää iltaa sinullekin :hug:
 
Tulipa tuollainenkin mieleeni..

Mistä tunnistaa jos kierto onkin anovulaarinen(ei ovuloi)????..voiko viiva paukahtaa silti o-testiin vaikka et ovuloi?..pirskatti kun ei kaikea tiedä ja tiedonjano kova!!!|O

..kuka tietäisi vastauksen?..Oi, kertokaa se miulle..:wave:

mur-mur
 
Hyvää iltaa kaikille!

Kiirettä on pidellyt että ei ole tänne ehtinyt.. :ashamed: Niin se tyttöni mun (ainokaiseni) lähti opiskelemaan Tampereelle (lukioon)..Haikeeta on ollut.. :'( Muuttokuorma vietiin elokuun alussa Tampereelle..sitten oltiin lomareissulla miesystävän kanssa Kuusamossa mökillä.Nyt ei ole ovistestejä ollut käytössä ollenkaan..Mutta viimeksi menkat tuli 28kp. Pupuiltiin kp9,kp10 ja kp13.Nyt menossa kp26,eikä menkkakipuja ole kummemmin ollut..Flunssainen olo on ollut..Vai olisko menkat tulossa tämän kaiken stressin takia myöhemmin.. |O Uusia oli tullut mukaan..TERVETULOA kaikille UUSILLE!

-Taikakuu-
 
Mie täällä valveilla kukun, silmät oikeen tapillaan=)..normaalisti mammin tähän aikaan, mutta tuossa seiskan jäkeen läksi pikku poikanen&mies reissuun ja ei tullunna enää unukka silmään..

Mies pisti lähteissään NIIIN nätisti miun röllykkään se Fragminin, pikkasen aine menessään kirveli..olin kyllä puoli unessa, mies vain peittoa veti syrjään ja TUIKS!!..sinne meni ;)..

Hah, ihan kuin joku korni juttu "pupustelusta".."mies veti peiton syrjään ja PIIIP, sinne män!!..ja emäntä vaan makasi kun lahna puol nukuksissa".. :D:LOL::p:saint:..

Nyt kyllä kallistuttava vielä sängyn puoleen-hauuuukoootuuus!!!!!|O ..kaffe kupillinen vielä ensin..näkymisiin ja kuulumisiin:wave:

..jokohan gerppis valveilla?..ohan se, hää kun aamu immeinen..:DHuomenia vaan siulle..ja hyvää yötä!!..nyt alko ramasee.. ;)

mur-mur
 
Huomenta vaan kaikille. Aurinkoinen aamu ja ulkona raikas ilma. Puskista tarvii vielä kerätä hieman marjoja pakkaseen talven varalle.
Olo ihan mukava ja hyvä.
Mahdotontako, olen myös sitä mieltä että puhuisit miehesi kanssa ensin.
Inia, taitaa vuosi olla väärin tuossa listassa, pitäisi olla 09 :) vai jotain muutako tarkoittaa? Kiitokset listalle pääsystä.
 
jopas on aikaa kulunut kun viimeeksi olen tänne ehtinyt. Toisaalta on ollut kyllä mukavaa nollausta tuolle päälle, kun ei ole ollut aikaa perehtyä näihin juttuihin. Toki ne mielessä on olleet mutta ei niin aktiivisesti.
Mulla menossa kp11, joten kierto hieman normalisoitunut. Nyt tuli ajankohtaiseksi taas asiat tämän tiimoilta kun miehelleni määrättiin pitkäaikainen lääkekuuri, jonka sanotaan vaikuttavan siittiöiden määrään. Vaikutus alkaa 2-3 kk:n kuluttua, joten mietin, pitäisiköhän meidän käydä pakastamassa jossain hänen "ainettaan". Tietääkö kukaan, onnistuuko moinen, esim. klinikalla, johon ehkä, ehkä menemme keskustelemaan luovutetun munasolun hoidosta.

Taas pyörii päässä vaikka mitä. Kovasti edelleen tahtoisimme yhteisen lapsen ja siis mieheni ensimmäisen.

Toivottelen teille kaikille oikein paljon tsemppiä omiin tilanteisiin, mikä se kullakin on ja muistakaa nauttia vielä näistä kesäisistä päivistä ! :flower:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (43).....................kp4/25............yk16........4.
Sariella09 (43)............kp7/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp7/28............yk6..........3.
Solakka Silakka (40)...kp8/25-27........yk12........1
Pinkki69 (40)..............kp9/26-28.........y.n.2v......1.
nillanilla (42)..............kp10/28-33........yk6.........1.
pääpilvissä (46).........kp11/25-43........?............1.yht.
ikiemo (44).................kp18/20-50........y?..........4.
Päikki (40)..................kp18/?...............y.2v.........2.
Hemppaliina (46).......kp19/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
Uudi (46)....................kp21/24-26........yk7..........3./1.yht.
mimmimamma (47)....kp21/28..............?.............4./1. yht.
Jadette (39)...............kp21/28-30.........yk7...........3.
Inia (42).................kp22/26-30.......yk11....1.
Taikakuu (40).............kp27/27-32.........?.............2./1.yht.
gerpera (48)...............kp43/28-30..........yk3.........3./1. yht.
star-67 (42)................kp44/26-33(-39)...yk7.........3.
Ämy (40).....................kp?/??................yk?.........4.


:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
Inia (42)..........dpo9
Uudi (46)..........dpo7
Päikki (40)..........dpo5
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010





Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636




[/quote]

 
mur-mur, kohtahan on jo syyskuu! Elokuu jo lopuillaan... äkkiä se vaan menee.... Ja hei, nythän sulla on hyvä aika siihen kuntoremppaan, että sitten kun yritys taas alkaa, niin oletkin jo paljon paremmin raskautuvassa kunnossa! Tsemppiä!

Uudi, älä turhaan huolehdi, eiköhän ne lääkärit sitten huolehdi susta hyvin jos raskaudut!

pääpilvissä, käykää ihmeessä pakastamassa simppoja! Mua harmittaa kun en oo 20 vuotta sitten pakastanut muniksia ;) jos se nyt ylipäätään ois ollu mahollista. Jotenkin luulis ettei se voi maksaa enempää kuin jotain 500 euroo, jolla saa jo luovutettuja simppoja.

Hemppaliina, hyvä kun korjasit, mä aina välillä elelen vuodessa 2008... :)

Muutoinkin kaikille! Tarkistakaa aina välillä että teidän tiedot on oikein! Kun tää sama pää kesät talvet...

limiksestä: Joku oli tuolla toisella puolella raskautunut 3 mm limiksellä! Eli kaikki on mahdollista, jos niikseen tulee...
 
Mahdotontako, ensinnäkin pahoittelut keskenmenoista! En voi ees kuvitella miten kamalaa se on...

Mullahan on pitkä sinkkuelämä takana, jolloin kuitenkin haaveilin vauvasta. Mietin josko joskus "huijais" jotakuta, mutta mun omatunto ei pystynyt siihen. Nykyinen mies sitten oli aika pian valmis yrittämään lasta (kun eihän se tässä iässä enää helposti käy). Mutta kyllä mulla on tää lapsiasia niin tärkeä (kun ensimmäisestä haaveilen, olen haaveillut jo yli 20 vuotta, ja lapsirakas olen), että sanoin etten kauan aio odotella, vaan jatkan noita hoitoja luovutetuilla simpoilla, jos hän ei halua isäksi. Eli mitä sulle sanoisin... Mä en ehkä pystyis salaa tuollaista tekemään. Keskustelkaa rehellisesti, ja kerro omista tunteistasi ja haaveestasi. Sen lisäksi että puhut omista tunteistasi, yritä selvittää hänen ajatuksiaan ja tunteitaan: miksi vielä yksi lapsi olisi mahdoton ajatus hänelle. Miltä se hänestä tuntuisi, mitä hän pelkää. Ja mahdollisesti jossain perheneuvolassa voisi käydä ulkopuolisen ihmisen kanssakin juttelemassa (myös sinä yksin, jos mies ei halua). Mutta, jos mies on se joka haluaa ehkäistä, niin mun mielestä olisi reilua että hän myöskin hoitaa sen. Eli mun mielestä sulla ei oo velvoitetta pitää kierukkaa. Mä sanoisin miehelle että jos hän ei lapsia halua niin hoitaisi ehkäisynkin. Miehellekin on kai jo nykyään hormoniehkäisyä, jos ei kondomia halua käyttää.

Mutta vaikea tilanne sulla on! Toivotaan että tilanne vielä ratkeaa!
 
Inia jos muutteleisit miulle tuon Yrityskerran numero 6..silloin maaliskuussahan ei yritystä meillä miehekkeeni kera vielä varsinaisesti ollutkaan, ovista en bongaillu ja kuukautisia odottelin kierukan poiston jälkeen alkavaksi-vuoto alkoikin sitten 2.4 Kiitos kaunis siulle =):flower:

((muoks)) se on kuulkaa tarkkaa peliä miulla, pitää olla yrityskerratkin NIIIIIN maan oikkeen!!:D:p..ja enhän minä hömelö ittiäni saanu sinne pedin pohjalle torkkumaan, nyt sitten ihan uffo olo:kieh: :whistle::kieh:..huh huh, 3.5h yöunta vain takana!!!!

mur-mur
 
mur-mur, korjattu on!

:attn: kaikille :attn: Korjatkaa jos tulee virheitä vaikka noissa yk:ssa, kun en välttämättä muista onko jossain kuussa esim. hoitoja ja lisäilen vain sinne yhden lisää. Tai sitten kun tulee kp1, niin en muistakaan lisätä yk:ta. Tai jotain....

Ja ilmoittautukaa myös RKTT-listalle, please! Kun kaikki ei välttämättä listalle halua, niin mieluummin sanokaa että saa laittaa... en mä aina teidän oviksissakaan pysy perässä :LOL:
 
Inia pitäishän siun nyt miun ovikset tietää..sehän on..on..No, kyllä sie tiedät!!!:LOL:..JUUUHHHH!!!:saint:

Kiitos lämmin siulle, kun jakselet kuumeilun lisäksi vielä päivitellä näitä meidän oviksia, kiertopäiviä, yrityskertoja sun muita-KIITOS!!=)


mur-mur
 
Ämy
Uusi kuumeilija ilmoittautuu joukkoon. Olen 40v ja toiveissa 4 lapsi. Ajateltiin heti kun mahdollista ottaa "täsmäiskut" käyttöön. Eli onko kokemusta ovistesteistä, mistä kannattaa ostaa? En ole pahemmin palstaillu joten tämä on uutta! Ihanaa että meille nelikymppisille on tällainen palsta, kiitos Uudi vinkistä!

Pitkään harkitsin mutta vauvakuume vie järjen ei sitä osaa selittää! Kauhistutti jotenkin tämä ikä mutta paljonhan täällä on tätä toiveikasta porukkaa nelikymppisissä. Niin ja riskit mietityttää kans mutta ei kai sitä elämää voi jättää elämättä riskien pelossa.

T. Ämy
 
:flower: Tervetuloa kuumeilemaan ja haaveilemaan, kiva kun löysit tien tänne joukkoommeÄmy:):flower: ..sitä paitsi, siehän olet vielä nuor flikka!!;)..miulla tuli mittariin tässä kuussa 44v..

..mainosta hieman;)..kotitesti.fi on hyvä firma ja tilaukset tulee parhaillaan jo seuraavana päivänä!

Tässäpä suora linkki:

http://www.kotitesti.fi/

Ovistesteistä minusta paras on Clear Bluen digitesti, siinä rinnalla voi käyttää alkupäivillä tikuttaessa halpoja liuskatestejä-CB:n paketissa vain 7kpl digitestejä..se on tyyris mutta näin saat sen huokeammin:

Tilaa http://www.billiga-tester.se/ firmalta tältä ruotsalaiselta sivustolta ja maksele sitten ostoksesi heidän Handelsbankkenin suomalaiselle tililleen.(Tilinumero: 313130-1249812/Halpatesti.fi) HUOM!! Muutat vain kruunut euroiksi kun maksat ja muistat laittaa ostoksesi tilaus/viitenumeron!!/..saat silloin digitestin hintaan n. 22e..nythän se on tarjouksessa suomenkielisellä sivustolla 31.00e..muutaman eurosen kuule näin säästelet!!:D

..saapi miulta kysellä jos ongelmaa tilauksessa..

Tuo CB:n digitesti on siitä hyvä, ettei tarvitse vertailla viivojen vahvuuksia, vaan laite näyttää oviksen näin--> http://www.halpa-testi.fi/clearblue_digitaalinen_ovulaatiotesti___7_kpl_-p-51.html ..tosi kätevää!!

Juu, ja kyllä elämässä täytyy uskaltaa ottaa riskejä, jokainen omien resulssiensa mukaan! =)

Toivotaan siulle pikaista +++++ ovistestiin ja sitten siihen tärkeimpään, r-testiin!!:heart:

mur-mur
 
Taikakuu lohtu :hug: tytön lähdöstä. Aina se äitiä riipaisee, vaikka olis jo isokin lapsi. Plussatuulia sinulle. :whistle:

Pääpilvissä kiva kuulla sinustakin ja mukavaa, että kierto on normalisoitumassa. Toivotaan, ettei miehelläsi mitään vakavampaa ja pikaista paranemista.
Kannattaa varmasti pakastaa niitä simppoja niin on sitten, mitä käyttää, jos tarvitsee.
Kovasti toivon, että sen nyytin vielä saisitte. :heart:

Ämy lämmin tervetulotoivotus. Kiva, kun otit vinkistä vaarin. Täällä meitä on paljon vähän "vanhempia" yrittäjiä. :heart:

Inia kiitos lohdutuksesta ja siitä, että jaksat päivitellä. :hug:
 
Kiitos vastauksistanne! :flower:

Luonto tuli avuksi asiassa, minulle tuli kovat alavatsakivut ja jouduin käymään sairaalassa, kierukka ilmeisesti aih tulehduksen, verikokeita otettiin, myös vuodosta otettiin näyte. Kierukka oli pahasti, nauhat olivat aivan liian alhaalla ja kivut ilm siitä, että se oli mennyt huonosti, mikä tulehduksen oli aiheuttanut ei tietoa.

Eli kierukaton olen, jatkosta en osaa sanoa.

Toinen osapuoli pelkää keskenmenoja siinä syy hänen puoleltaan.

Vuoden aikana siis koin 3 keskenmenoa, 1 aika pitkälle ehtinyt jo.

Ja olen 40++ :heart:

Ihanaa viikonloppua kaikille! :heart:
 
Uudi toivottavasti on "harmiton" johtumishäiriö.

Lumeton hienoa, kun pääset noinkin nopeasti sinne tähystykseen ja samalla kerralla hoidetaan.

Taikakuu
+ puhaltelen sulle. :hug: suuri muutos, kun tyttösi muutti toiselle paikkakunnalle.

Mur-Mur hyvä, kun tabletit ovat piristäneet, kunhan eivät liika, hyvä uni on auttaa jaksamaan.

Pääpilvissä kyllä varmasti onnistuu, olen mielstäni nähnyt siitä klinikoiden netti sivuillakin kerrottavan.

Ämy tervetuloa mukaan!

Inia kiitos taas kun jaksat meidän listaa päivitellä

Mahdotontako toivottavasti voit jo paremmin.

Itselläkin tuntuu tuo maca jauhe piristävän, pidin siinnä pientä taukoa ja tällävkolla aloitin kuntoilun kanssa, joten en tiedä olisiko jauhe vai liikuta, joka piristää =)

rktt:lläisille +++ toivottelen
 
Oivikki kiitos. Hyvä, että olet saanu virkeyttä, oli se sitten liikunnan tai jauheen ansiota.
Liikuntaa täällä itsekin tarvitsis, mutta se laiskuus se laiskuus. :heart:

Taikakuu se on mukavaa, että teillä hyvät välit. :heart:
 
Voisitteko neuvoa miulle kuinka miun kannatteis toimia seuraavassa tilanteessa??

Elikkäs mun työkaveri raskautui samaan aikaan kuin minä ja kertoi siitä aika pian kaikille (myös töissä ) ja osteli jo vaavelille kaikkee mahdollista.En muista sanoinko siitä täällä silloin alussa teille..Mä en ole kertonut vielä kellekkään töissä..
Nooh!! Nyt sitten kuulin,kun ei koko kesänä olla nähty (lomat meni perätysten) että hää oli saanut keskenmenon juuri ennen np-ultraa :'(
Kuinka minä voin olla töissä yht.aikaa hänen kaa ja kuinka minä yleensäkin voin sanoo hänelle,että odotan.Hällä olis ollut la 2viikkoo ennen mua.Hää tietää miun lapsettomuus taustasta,et hoitoja tehty ja km paljon,mutta luulee ettei hoitoja enää ole tehty kun oon niin vanha
:eek:
Vaatteilla pystyn vielä peitteleen jonkun aikaa omaa raskautta,mutta miten jatkosa?
Hän on kuitenkin "silleen läheisin" miulle töissä,mut ei mikään sydänystävä,et varmaan olis halunnu kuulla heti alussa mun raskaudesta ja ennen kaikkea kun la:t nii lähekkäin.Mutta miun taustallahan kun ei kerrota tälläsii ennen kuin r-ultran jälkeen (joka on ensiviikolla).
Antakee miulle hyviä neuvoja ja sanoja joilla selviän fiksusti tästä tilanteesta.

Ehkä miä jos ensiviikolla r-ultrassa on kaikki hyvin,uskaltaisin kertoo kuulumisia sitten enemän...huolettaa kun masu ei kasva :eek:

tiru ja Nöössi 18+0

MUOKS* anteeksi omanapa :ashamed:
 

Yhteistyössä