40+ so what! (vol. 4)

Hei kaikille!

Liiza :hug: voi harmi sentään. Tosin kyllä tuo haamukin on hyvä merkki, jospa seuraavalla kerralla sitte n vahvistuisi + asti. Vaikka ei varmaan just nyt tälläinen lohduta yhtään.

Olen seurannut sitä vapaan naisen tunnustuksia sarjaa. Se tulee uusintanakin joku päivä aika myöhään. Oli aika mielenkiintoinen sarja, siinnä näki naisia eri puolilla maailmaa, harmi vaan, että ei yhtään Suomesta, vaikka se oli täälläkin töissä, mainitsi siitä siinnä alkujaksossa. Tässä vikassa jaksossa keskityttiin aika paljon tähän päähenkilöön.

Gerbera hieno alku sinullakin, ei sen liikunnan tarvitse olla liian raskasta, mukavaa pitäisi olla.

Kävin sitten siellä jumpassa, ei ollut liina rankka, siinnä ei ole mitään hyppyjä ja ei kova tahtikaan ole. Tuli hyvä mieli ja olo sen jälkeen. Saa nähdä tuntuuko makiasti lihaksissa huomenna ;) .

Solkka silakka kuulostaa tosi hyvälle tuo sinun vyöhyketerapia, positiivisuus ei varmaan haitaksi ole. Väistämättä sitä jännittää, miten menee, mutta kun osaisi pitää sen semmoisena positiivisena jännäilynä!

liiza iso pahoitteluni:hug:negasta..

garpera mukavaa kuntoremppaa siulle myöskin:D
Miulla veto pikkasen pois-odottaa saattoi kyllä :p ..kyl se tästä taas..suru olo, kun ei voi "kumeilla" hetkeen..mutta tsempaan teitä muita kyllä kovin!!:wave:

SS nyt kovasti toivotaan siulle ++++ toivottavasti vyöhis auttaa asiaa =)

Syksyisiä plussatuulahduksia lähettelen kaikille!!!

mur-mur

Voi liiza, kovin pahoillani olen sun negasta... Olisin niin suonut sinulle oikein kunnon ihanan plussan :( Mutta toivotaan että se sinulle, ja meille kaikille, pian suodaan. Tsemppihalit :heart:

SolakkaSilakan terapeutti kuulostaa tosi ihanalta.. Onnea sinulle kovasti inssiin ja oikein kovasti +++++++tuulia puhallan :heart: Vyöhyketerapiaa voisin itsekin kokeilla, jospa siitä olisi apua, ainakin stressin lievittämiseen jos ei muuten :)

Mur-murille myös tsemppihalit!! Onneksi pääset kuitenkin sinne hoitoon ja kohta taas kuumeilemaan :hug:

ON: Itsellä taas jo parempi mieli ja siinä auttoivat kovasti teidän tsempitykset, kiitos teille :heart: Kummallista tunteiden vuoristorataa tää vaan on, kun välillä on niin pää pilvissä ja toiveikas, ja sitten seuraavana hetkenä on ihan valmis heittämään kaiken toivon, huh! No kuitenkin tänään aamulla testattu puhdas nega, joten ei tarvitse kohdunulkoisestakaan olla huolissaan. Ja clomit aloitettu, saa nähdä sitten onko niistä mitään apua. Tuon kuntorempan suhteen mulla on nyt tosi kova tahtotila päällä, ja olen pystynyt noudattamaan tiukasti terveellistä ruokavaliota. Paitsi että flunssa edelleen vaivaa, joten liikuntaa en ole uskaltanut harrastaa. Mutta heti kun kynnelle kykenen, niin liikkeelle on lähdettävä... Hyvä fiilis on tän asian suhteen, jes :) Tää on kuiteskin sellainen asia jolle sentään itse pystyy tekemään jotain B)

Enpä ole muuten ennen ovulaatioita yrittänyt bongailla. Eilen ostin (mielestäni superkalliin) digitaalisen ovulaatiotestin, jota lekuri suositteli. Mua ihan jännittää päästä testailemaan, oispas jo kp11... Jospa edes johonkin testiin saisi kunnon kaksi viivaa :)

Kaikille kaikille toivottelen oikein positiivista viikkoa syksyn tullessa :flower: Täällä ainaskin on ollut jo aikas koleata...

Sariella pahoittelu :hug: . Hyvä, että paikat kuitenkin kunnossa ja muniksiakin näkyi. Onnea uuteen yritykseen.

Liiza voi, että piti sitten käydä noin. :hug: Sinullekin onnea jatkoon.

Kaikille kuntokuurin aloittaneille isot tsempitykset. :flower:

Iiza, pahoittelut...ei ymmärrä, aina ostanu apteekin oman, ei koskaan virh. tuloksia. Jospa sinulla kuit. oli kiinnitt.yritystä.

mur-mur, koska sinulla olikaan hoito? Menkkojen jälkeen vai?
Itel alakerta nukuksis, yläkerras sentään jotain elämää...
Mut mukavaa et Teillä muilla myös alakerras :).
Minäpä saankin pikatoimituksena vauvan...nimittäin kisuvauvan vkl:na. Jos ei muuta liikuntaa ni saa siivot pennun tuhoja :| , hyötyliikuntaa nääs =) :LOL: .
Olihan mulla vuos sit pentu, eläinlääkäri kuit. lopetti sen...ei pikkunen osannut pidättää pisua, sitä valui jatkuvasti...oli kuulemma k....t lääkäriä silmään :whistle: .
Plussatuulia RKTT-laisille ja muillekin!
gerpera

gerpera juu, loop-hoito maanantaina..hieman jännittää, pelottaakin..

Kissanpennut ihaaaania=)..miulla ollu aina yleensä kisu misu, mutta nyt parisuhteessa ei voi, kun tuo miehekkeeni allerginen.:( Olaankin saman pöydän äärellä syöty kohta 6v..niin se aika rientää..vieläkin kyllä tekee tiukkaa tuo "yhteiselo" välillä:p, niin pitkään kun sinkkuna/yh:na elelin-15v.
Rapsuttelethan miukumaukua miunkin puolestani!:wave:

Plussatuuliaisia kaikille runsain mitoin..täällä aivan mahtava keli muuten!!:flower:

mur-mur

Heipsan kaikille pitkästä aikaa.Kesä meni ohi että suhaus kävi ja koulut alkoivat taas.
Oon käyny aina välillä lukasee pikaisesti juttujanne täällä jotta ei ihan kärryiltä putoais :D .
Päivittäjä,mulle voi vaihtaa ton lasketunajan 14.1.2010.
Vatsa kasvaa ihan hirmusta kyytiäja kohta jo puolivälissä mennään,aika menee liian nopeasti.Liikkeet on tuntuneet ja kohta kuukauden verran ja aivan mahdoton vilpertti onkin masussa.Ens viikolla olis rakenneultra,pääsee taas tiirailemaan masuasukin puuhasteluja.
Neuvolantätikin tokaisi viimekäynnillä että ylivilkas lapsi mahassa :LOL: .Parempi näin että liikkuu reippaammin kuin että saisi kuulostella että onkohan tuolla masussa ketään.

Tsempitykset nyt teille kaikille että plussia satelis oikein urakalla :whistle: .

Käyn aina välillä kertoilee kuulumisia tänne.
Kaikkea hyvää teille ja plussarikasta syksyä toivotteleepi
velmuliina74 ja villiviikari 18+6

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (43).....................kp1/25..............yk16........4.
Sariella09 (43)..........kp4/40.........yk?........5./1.yhteinen
mur-mur (44).............kp4/28....................yk7.........3.
Solakka Silakka (40)..kp5/25-27.........yk12........1
Pinkki69 (40).............kp6/26-28............y.n. 2v...........1.
nillanilla (42)..............kp7/28-33.........yk6........1.
ikiemo (44).................kp15/20-50.........y?..........4.
Päikki (40).................kp15/?...............y.2v................2.
Uudi (46)...................kp18/24-26............yk7...........3./1.yht.
mimmimamma ...........kp18/28............?..............4./1. yhteinen
Jadette (39)...............kp18/28-30..........yk7...........3.
Inia (42).................kp19/26-30.......yk11....1.
Taikakuu (40).............kp24/27-32.........?............2./1.yhteinen
pääpilvissä (46)........kp39/25-43.........?............1.yhteinen
gerpera (48)..............kp40/28-30............yk3..........3./1. yht.
star-67 (42)................kp41/26-33(-39)....yk7........3.

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
Inia (42)..........dpo6
Uudi (46)..........dpo4
Päikki (40)..........dpo2
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

[/quote]

Ihana kuulla Velmu sun hyviä uutisia! Niitä ei ole koskaan liikaa! Ihanaa odotusaikaa jatkossakin sulle!

Sariella, jos jatkossakin joudut ovista bongaamaan, niin kannattaa tilata sen sikakalliin digin rinnalle halpoja tikkutestejä. Niitä kun alux käyttää rinnakkain, oppii lukemaan niitä tikkujen vahvuuksia (jotka kai vaihtelee yksilöllisesti). Mä nykyään aloitan tikuilla, ja kun se näyttää ovista, varmistelen digillä. Silleen menee yleenä vaan pari digitikkua kuussa (parhaimmillaan se yksi, mutta kun ei aina malta odottaa ;) ).

Uudi kiitos kannustuksesta, eilinen jumppa oli piristävä ja lihakset eivät tulleet liian kipeikis, joten huomenna taas.

Gerbera
ihanaa, kissan pennut ovat tosi suloisia ja aikuiset kissat vinhoja persoonallisuukisa, minulla on tuollainen vahahko kissa herra täällä.

Mur-Mur kyllä varmasti jännittää se tuleva hoito, jaksamista odotteluun, pian se on ohi.

Velmuliina niin se aika reintää, mukava kuulla sinusta ja villiviikarista, tosiaan varmasti mukavampi, kun pikkuinen liikkuu paljon, ei tarvitse kuulostella missä mennään.

Rktt porukalle hirmuinen + puhuri lähti täältä :wave:

Velmuliinalle ja villiviikarille mukavaa odotusaikaa. :flower: Minulla myös poika oli tosi vilkas liikkuja yhdessä välissä. Ihmettelin jo, että miten se niin kovasti heiluu, mutta hyvin kaikki meni.
Äidit ne on siitä kummallisia, että huolestuu vähän joka asiasta. Milloin tekee sitä tai tätä liika vähän tai liika paljon.

Mur-mur sinulla hoito lähestyy. Tsemppiä ja voimia sekä hoitoon, että tähän odotteluun. Kaikki menee varmaan ihan hyvin. :hug:

Gerbera onnea "kisuvauvasta". :flower: Lemmikit on ihania. Niitä vähän silittää ja halailee, niin pahin stressikin helpottaa. Ovat niin ihanan pyyteettömiä.

Oivikki kiitos puhureista, niitä tarvitaan. :heart:

liiza:hug:..jaksuja siulle kovasti..jatketaan vain kuitenkin sitkeästi, kyllä me vielä onnistutaan!!! =)

ON. kuntoremppa suht kivasti alkanut..pientä väsyä ja vilua, ei varsinaista nälkää-ainakaan kovasti:D..se vaatii hetken opettelua, kun tuo turha herkkujen puputus jää poijjes..tunnustaudun minäkin "tunne syöpöksi"..täytyy nyt vain yrittää ennakoida, ettei ryöstäydy syöminen käsistä, JUUH:p..painoa tippunut, 600g/4vrk(nestettä )

Illanjatkoja, sekä leppeitä plussasätehiä!!

mur-mur

Katselin tuota kp-listaa, mähän melkee johdan :) ...vai oonks mä hännillä :/ ?
star67 , miten Sinulla? Ootko unohtanut meidät :( ?
Entä pääpilvissä? Huhuu! Ootko tipahtanu sieltä pilvistä ;) ?
Velmuliina, kiva et masus vilskettä. Minulla sama ku poikaa odotin, mut rauhallinen heppu kuit. tuli :) . Onnea Sinulle villiviikarin odotukseen :heart: !
Kiitos kisu-onskuista! Laitan kisusta kuvan kunhan opin lataamaan kuvat koneelle...käyttöohjeet ikävää luettevaa |O .
Mukavaa, aurinkoista ja kesäistä elokuun päivää jokaiselle B) !
gerpera

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (43).....................kp2/25..............yk16........4.
Sariella09 (43)..........kp5/40.........yk?........5./1.yhteinen
mur-mur (44).............kp5/28....................yk7.........3.
Solakka Silakka (40)..kp6/25-27.........yk12........1
Pinkki69 (40).............kp7/26-28............y.n. 2v...........1.
nillanilla (42)..............kp8/28-33.........yk6........1.
ikiemo (44).................kp16/20-50.........y?..........4.
Päikki (40).................kp16/?...............y.2v................2.
Uudi (46)...................kp19/24-26............yk7...........3./1.yht.
mimmimamma ...........kp19/28............?..............4./1. yhteinen
Jadette (39)...............kp19/28-30..........yk7...........3.
Inia (42).................kp20/26-30.......yk11....1.
Taikakuu (40).............kp25/27-32.........?............2./1.yhteinen
pääpilvissä (46)........kp40/25-43.........?............1.yhteinen
gerpera (48)..............kp41/28-30............yk3..........3./1. yht.
star-67 (42)................kp42/26-33(-39)....yk7........3.

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
Inia (42)..........dpo7
Uudi (46)..........dpo5
Päikki (40)..........dpo3
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

liiza jaksamista! Pitkä on taival, mutta toivottavasti se vielä palkitaan! Onneksi sulla on nyt ne luget apuna jo valmiix.

Niin, RKTT lista on nyt kovin lyhyt! Miten muut loppukiertolaiset? Olenko missannut teidän ovikset, haluutteko mukaan listalle?

ON: Täällä ei kuntoremppa ihan niin hyvin onnistunut, aluksi painoo tuli lisää +300g :) mutta nyt aleneekin. Mutta hitaasti... Liikuntaa pitäis vielä lisätä, tuntuu etten vähempää vois syödä (lukuunottamatta tietty niitä suklaahairahduksia :) ) Muutoin piinistely sujuu kummemmin piinistelemättä, kun tää piinistely on nyt sitä että lasken/pelkään päiviä hoidon aloittamiseen. Eli toisaalta toivon etten jänistä, toisaalta siis hyvinkin suuntautuu jo sitä kohti. Eniten ehkä pelottaa (toki niitten piikitysten ja etenkin punktion lisäksi) se että saan tuomion ettei mun muniksista tule enää yhtään mitään... :(

Uusi olen täällä. Löysin tämän palstan eilen vahingossa kun googletin vanhempana raskaaksi. Ihanaa että meitä vanhempia uskaltajia on muitakin. Tammikuusta olemme aloittaneet kokeilun, minun kilpirauhasen vajaatoiminta vaan tekee tenää. Kuukautiset alkavat olemaan jo normaalit, ekat kunnolliset viime kuussa. :)

gerpera niin tosiaan, missäs se sinun täti on?
Onnea teille kisuvauvan johdosta! Onhan se perheenjäsen sekin :heart: Toivotaan, että oppii pian sisäsiistiksi ja kotiutuu hyvin.
Minullakin on kolme kissaa, pennusta vanhukseen.. Onhan nämä kissat meidän perheen vauvoja, niinkuin allaolevasta kuvasta näkee.. työntelen kottikärryssä yhtä, ja se on sen karvapallon mielipuuhaa.. istua kyydissä ja kieriskellä karheata pintaa vasten.

Liizalle pahoittelut tädin tulosta, ei kuin uutta kiertoa kohden!

Inia ymmärrän, että hermostuttaa tuleva ivf, mutta sitten se on kokeiltu ja muuten miettisit ehkä vaan koko ajan, että pitäisikö mennä..? Ei ne sinun munasoluja tyrmää.. auttavat vaan hedelmöittymään! Positiivisin mielin nyt kohti hoitoa ++!

Hemppaliina juu täällä riittää asiaa vauvakuumeen ympärillä. Toivotaan esikoista tai lasta uusiosuhteeseen tai iltatähteä ja vaikka mitä.. En tiedä, onko kyse niinkään uskalluksesta, vaan enemmän siitä saadaanko vielä lapsia? Kun se ei välttämättä niin helposti enää tule, jos on koskaan tullutkaan.. Silti pientä nyyttiä me kaikki toivotaan hartaasti :heart: :heart:

Hemppaliina tervetuloa joukkoomme kuumeilemaan!!:wave:

Täällä taasen mahtava sunny keli ja lämmintä, nautitaan loppukesän viime lämmöstä ja rentoudutaan..tärppikin käy paremmin..=)

SS siun kisukin osaa ottaa reeeennoooostiiii!!!!:D

Inia ei haittaa jos "hairahdat" miunkin lemppari herkkuun suklaaseen se sallittuakin, hyvin menee sulla hoito-usko vain!!=)

Ps. Ostin tummaa suklaata ja otan palasen päivittäin,(260kcal/viikko) annan sen sitten sulaa suussa hitaaaastiiiiii..jos maltan :p:LOL:

++++++säteitä
tsiljoona määrin!!

mur-mur

Moi, olen taustaillut hetken ja uskaltauduin mukaan, vaikka en tänne kuulukaan kuin välillisesti :) Olen itse 20, mutta vaimo on 46. Iän takia ei ollut mitään kysymyksiä siitä, kummalle inseminaatio tehdään... Nyt me sitten piinaillaan yhdessä ekaa kertaa :)

Tuntuuko teistä, että teitä pidetään jotenkin "vanhoina" saamaan lapsi - etenkin esikoinen? Kun minusta tuntuu, että vaimoni on juuri täydellisessä iässä saamaan ensimmäisensä :heart: Itse olen ehkä hiukan nuori :D Mutta niin oikealta tämä tuntuu =)

Paljon plussia!! Ja kaikkea hyvää teille, jotka jo olette raskaana.

Vuorovesi kovasti tärppionnea siulle toivottelen:heart:

Meitä lasta haluavia on kaiken ikäisiä, jokainen tekee päätöksen aivan itse,( tai puolison kera) ei siihen saa muiden mielipiteet vaikuttaa-vaikka kovasti näitä mielipide eroja tuntuu olevan näillä palstoillakin..

Itse sain esikkoni 21v ja seuraavan vasta 39v..molemmat raskaudet sai alkunsa luomusti 6kk:n yrittämän jälkeen, nyt siis vielä sitä "iltatähteä" toivotaan ja ikää 44v. tuli elokuussa plakkariin:D..saattaapi mennä nyt useampi kierto, ennen kuin tärppi käy(jos käy )Inia tuossa juuri kirjoittelikin, että muniksilla jo ikää..mutta haaveillaan ja toivotaan..

~*~Ihanaista syksyä ja plussarikasta piinailua teille molemmille toivotellen~*~

mur-mur

Hemppaliina, tervetuloa mukaan! Jos haluat tuolle kp-listalle (ja sitten aina välillä rktt-listalle :) ) niin kerrotko noita tietoja...

Vuorovesi, kovasti plussaonnea teillekin!!! En mä tiedä pidetäänkö mua vanhana, kun en oo juuri pahemmin kellekään yrityksestä kertonut... muutamalle hyvälle ystävälle vain, eikä ne mitään sellaista sano. Lähinnä kai se olen minä itse, joka harmittelen kun en ole aiemmin yrittänyt. Vaikka siis mieli on edelleen niin kovin nuori, niin ne munikset ei taida olla...

Morjens kaikille!

Tervetuloa Hemppaliina kuumeilemaan! Täällähän meitä "aikuisia" on :wave:

Ja samaan hengenvetoon Vuorovedelle vastaus, että ei ole tuntunut hetkeäkään, että tämä 40 v. olis liian paljon esikoisen toivomiseen. Pari vuotta on toki jo yritetty, mutta aina vaan olisin ihan täydellisen ikäinen sen nyytin saamaan ja sitä NIIN hartaasti toivon :heart:

Täältä kovat tsempitykset meidän kuntoremppalaisille :attn: Itsekin mieluusti ryhmän liepeillä pyöriskelen ilman sen kummempia painonpudotus- tms tavoitteita. Mutta kovasti minäkin yritän saada omaa ruokavaliotani normaaliin eli kesän herkut pois ja normaalia perusruokaa vain. Pari kiloa ylimääräistä tuo kesä toi, mutta olen toiveikas, että pienellä pinnistellyllä ja normaalilla liikunnalla ne lähtis. Onneksi vakkariliikuntaharrastukseni käynnistyi jo lomatauon jälkeen. On sit vähän niinku "pakko" lähtee liikkumaan kun niistä maksaakin :LOL:

Ja voi kun minäkin haluisin kisun!! Oon itse hiukan allergiaan taipuvainen eli en uskalla ottaa kotiin omaa kisua ettei allergia pahene. Nyt se on vielä sillä tasolla, että voin paijailla kisuja ja koiria ja heppoja ja kaneja ja kaikkia ihania karvaotuksia kun sellainen sattuu kohdalle. Ja hevosten kanssa tulee oltua enemmänkin. Semmoista ei onneksi voi partsille ottaa asumaan :D

Oma napa on saanut tässä jo parina iltana puregon-pistoksia. Yllättävän helppoa on ollut piikittäminen. Masumakkarasta vaan kiinni ja neulalla töks (kätevä kynä)! Sitten jos IVF:ään joskus mennään niin se punktio kyllä minuakin hiukan hirvittää. Mutta kaipa ne lääkärit hommansa osaavat...?

Ulkona aurinko paistelee vaikka jotenkin syksyisen oloista siellä jo on. Lähdenkin tuosta kohta tallille niitä karvakorvia heippaamaan.

Mur-murille vielä tsempitykset loop-hoidon odotukseen. Hyvin se menee ja saadaan sut pian "paikat viriteltyinä" takaisin kuumeilemaan :hug:

Pinkkis

Pinkki69 kiitos tsempityksestäsi=)..hyvinhän se varmaankin menee, jännitän vain..
la-su sitten mies miunkin vatsa röllykkään Fragminet pistelee..vieläköhän osaa silleen "hellästi":D:p itse kun en voi pistää, karvat oikkeen nousi pystyyn kun ajattelinkin:eek:
Kiva, jotta siulla pistokset menee kivuttomasti!!=)

Jos niin ihanasti käy että raskaudun, miulla on sitten pistelemistä edessä-insuliini&Fragmine ja molemmat pistää mies..tosin, insuliinia kyllä ehkä hirviäisin itsekkin kun se on kynän mallinen ja neula ei näy(muistaakseni..?)..Fragminessa on pidempi neula..mutta sen näkee sitten, jos sinne asti päästään tämän "kuumeilun" kera:)

Kuntorempasta tämän verran..koko ajan on VILU!!!..ei tunnu kivalta :( ..se kyllä taas lopuu aikanaan, tämä alku vain tällaista totuttelua..

mur-mur

Yhteistyössä