40+ so what! (vol. 4)

Mur-Mur :hug: . Tsempiä sinne loop hoitoon. Miten kuntoremotti, koska aloitatkaan?

Liiza ja Sariella peukut pystyssä teille, jotta haamut vahvistuvat.

Gerbera :hug: . Tosiaan pääasia on, että olet itse tallella.

Inia tesmppiä piinailuun.

Löysin hyvän venyttely tunnin työväenopistossa, jolle yritän päästä, se alkaa vasta syyskuussa.

Hyvää alkavaa viikkoa!

Hyvää alkanutta viikkoa

Oivikki kuntoremppaa nyt jo viikonloppuna aloittelin. Pikkasen olen jo aterian kokomääriä vähentänyt ja se tuntuu pienenä "ärtymyksenä":p..mutta kyllä se tästä kun vautiin pääsee..alku illasta tuossa söin hieman puuroa pitkästä aikaa, hyvää se olikin!!:D

Heipä hei mimmimamma "melkein" kaima:wave: tsemppiä oviksen metsästykseen!!

Inia ei siitä haittaa ole varmaankaan ollut, jos pikkasen alkomahoolia olet nauttinut =)

Uudi
minä mietin tulevalle(kenties ) pienelle melkeinpä päivittäin sopivaa nimeä..haaveilen..;):heart:

Illanjatkoja!!

mur-mur

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44).............kp2/28....................yk7.........3.
Solakka Silakka (40)..kp3/25-27.........yk12........1
Pinkki69 (40).............kp4/26-28............y.n. 2v...........1.
nillanilla (42)..............kp5/28-33.........yk6........1.
ikiemo (44).................kp13/20-50.........y?..........4.
Päikki (40).................kp13/?...............y.2v................2.
Uudi (46)...................kp16/24-26............yk7...........3./1.yht.
mimmimamma ...........kp16/28............?..............4./1. yhteinen
Jadette (39)...............kp16/28-30..........yk7...........3.
Inia (42).................kp17/26-30.......yk11....1.
Taikakuu (40).............kp22/27-32.........?............2./1.yhteinen
liiza (43).....................kp26/25..............yk15........4.
pääpilvissä (46)........kp37/25-43.........?............1.yhteinen
gerpera (48)..............kp38/28-30............yk3..........3./1. yht.
star-67 (42)................kp39/26-33(-39)....yk7........3.
Sariella09 (43)..........kp65/40.........yk?........5./1.yhteinen

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
liiza (43)..........dpo15
Inia (42)..........dpo4
Uudi (46)..........dpo2
Päikki (40)..........dpo0
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

mimmimamma Ihailen sun tyyneyttä, mä olisin varmaan jo pimahtanut noiden testien kanssa. Sulla on nyt joku paha karma testailuun liittyen.

ON Persona näytti eilen, kp12, ovista. Limat lörähti, mutta mitään sen kummempia ovistuntemuksia en ole tuntenut. Tänään aamulla pakotti vähän alavatsaa, ehkä se oli sitten se h-hetki. Nyt sitten taas vaan odotellaan ihmettä.

Pahoittelut mur-mur tädistä :headwall: :headwall: Ja vielä hyvää kuntoremppakuuria syksyyn! Se muuten samalla piristää oloa ja mieltä, kun vähän liikkuu ja laihtuu. :heart:

oivikki hyvä, kun muistutit tuosta työväenopistosta. Tänekin tuli kansalaisopiston kurssiesite ja heti selasin sieltä pari kuntoliikuntajumppaa, jotka alkavat meidänkin peräkylällä! Taidan ihan kaksi kertaa viikossa mennä, sillä olen todella laiska itse venyttelemään kotona, vaikka muuten liikuntaa ja ulkoilua harrastankin.

mimmimamma on kyllä erikoisia testituloksia sinulla.. en ole kuullutkaan, että raskaustestillä voi oviksen bongata, toisinpäin kyllä. :eek:

Inia Huoli pois! En usko pienen määrän alkoholia satunnaisesti nautittuna vaikuttavan. Eri asia jos ottaa säännöllisesti.

Uudi toivotaan hyvää tulosta teidän sänkyjumpasta ;) Minä myös olen lapsen nimiä pyöritellyt päässäni ja välillä kysynyt mieheltäkin, olisko se ja se hyvä. Mutta tulis nyt jo vihdoin edes se vaavi..

Päikille toivon myös tulosta oviksesta!

ON noin 7-8 päivää vielä ovisplussaan ja sitten ekaan inssiin, eli ensi viikon keskiviikkona, noin alustavasti. Mitään hormoonilääkettä ei ole pohjalla, eikä ultrata välillä, kun välimatkaa on yli 100 km. Kylläpä toiveet on korkealla, vaikka olen lukenut, ettei ne inssit välttämäti edes auta.. Toisaalta toivon edes sen Mulimenin tehoavan ja huomenna käyn vielä vyöhyketerapiassa.. on tästä rentous taas kaukana!

Toivotan koko palstan porukalle plussaa ++!!

Heipsansaa!

Viikonloppu meni niin touhutessa, oli vieraita ja kaikkea ettei edes koneelle ennättänyt. Eilen illalla tosin yritin viestiä naputtaa, mutta kun sain sen valmiiksi ja yritin lähettää niin netissä tuli joku katko tms ja kone heitti mut pihalle. Sinne meni viesti bittiavaruuteen. Prkl :kieh:

Kauheasti olette ehtineet viikonloppuna touhuilla ja keskustella. Tädin yllättämille :hug: ja oviksen bonganneille kauhiasti peukutusta. Toivottavasti vällyjen pöllytyksellä on toivotut seuraukset :heart: :heart:

liiza ja Sariella...mikäs siellä on tilanne??? Ja voi noita mimmimamman kummittelevia viivoja...en ymmärrä :eek:

Solakka Silakka...juu mulla kans osuu varmaan inssi ensi viikolle...ellei nyt sitten mene jostain syystä mönkään. Mulla on omaa hormonitoimintaa tukeva hoito inssin ohessa, vaikka omassa ei mitään vajausta olekaan todettu. Huomenna alan piikitellä Puregonia, jolla kypsytellään muniksia ja sit kun bongaan oviksen niin pitäs ottaa irrotuspiikki Pregnyl ja sitten seuraavana päivänä pitäis se inssi tehdä. Loppukiertoon sit vielä luget. Mulla meni seurantakäynti ensi maanantaille (oikee päivä osuis sunnuntaille) ja jotenkin pelkään et ovis menee ohi tai jokin muu menee mönkään kun ei ole mitään kokemusta noista hormoneista aiemmin. Eli aivan stressittömästi täälläkin ollaan...juupa juuu!!! :ashamed: Mutta kiva jos saan susta piinistelykaverin =)

Pinkkis

Omaa napaa sen verran että jännää on... ei tuhrun tuhrua ei eilen eikä tänään. Mukavasti massua velloo huono olo, tissistä tuli puristaessa mömmöä, heh heh! Imetys on kuitenkin päättynyt yli 15v sitten... Tissit ei ole siis arat koska pystyin puristamaan, erikoiset tummat kyllä :) Siis kovastikin elellään toivossa... Huomenna tuhlaan kyllä sen toisen clearbluen. Luget nimittäin kyllä mun tietääkseni saattaa sitä tätiä säikytellä. Toivon kyllä että sitä säikyttelisi masussa kellivä asukki. Jännää............. =)

Sariella Mites siellä?? :heart: Toivottavasti kaikki hyvin!!!!

Pinkkis[/b Hyvältä kuulostaa inssisuunnitelma!!! :flower: :)

SS Tsemppiä inssin odotteluun, inssit voi hyvinkin tuoda ihmeitä mukanaan!! :heart:

Päikki Peitto heilumaan B) :heart:

Päikki toivon siulle sitä ihmettä!=):heart:

SS ja Pinkki69 kovat tsempitykset teille hoitoihin:wave:..toivotaan ihaanaa tulosta:heart:

liiza voi kun hyvältä kuulostaapi, toivottavasti siellä pieni kyytiläinen nyt köllii:heart:

Sariella09
miekin sua huhuan..=) mitähän se lääkäri on kertoillu..

ON Kuntoremppa käynnistyi ja olo niin ja näin..ei kun oikeastaan ihan hyvä, pientä vilutusta(v.......a) ja aamulla kauhia nälkä;)..täst se lähtee kuiteskin!!:wave:

Plussatuulia tasapuolisesti!!

mur-mur

Solakka Silakalle ja Pinkille kovasti onnea inssiin ja pitkämielisyyttä odotteluun. :heart:

Liiza on jännät paikat. Peukut ja varpaat pystyssä, että oireet olis masuasukista. :hug:

Päikki :hug: oviksesta. Toimeksi vaan. :heart:

Mimmimamma toivottavasti tilanne selkenee, on kyllä aika erikoinen. :heart:

Mur-mur voimakas tsemmppihalaus. :hug:

Sariella mitä kuuluupi, toivottavasti hyvää. :wave:

Valitettavasti kävi niin, että lauantai-iltana yötä vasten alkoi kovat alavatsakivut, sunnuntaiaamuna runsas vuoto ja on siitä lähtien vuotanut. Joten se oli sitten siinä :(

Tänään lekurissa ultrattiin, ja ihan normaaleilta paikat näyttivät. Munasolujakin oli näkyvissä, että siltä osin ok. Lääkäri oli ihan asiallinen... Kuulemma meillä on hedelmöitymispotentiaalia ja viime kesäinen tuulimuna lisää meidän mahiksia, jotka muuten tänikäisellä olisi prosentin luokkaa (jos oikein ymmärsin). Mulla vaan jäi joku ihme tappiomieliala päälle, tuntuu että ei meidän haaveista taida tulla mitään. No joka tapauksessa, ohjeiden mukaan huomenaamulla teen vielä raskaustestin, ettei ole kohdunulkoinen. Sitten aloitan Clomi-kuurin, yritän bongailla ovista kp11 aikoihin (elämäni ensimmäistä kertaa) ja kuun lopussa uudestaan lekuriin seurantaan...

Seuraava vaihe sitten olisi, jos clomeilla ei tule tulosta, hormonipiikityshoitoihin lapsettomuusklinikalle. Mutta täytyy sitten siinä vaiheessa pohtia, ollaanko me valmiita lähtemään sellaisiin hoitoihin asti, jos ei muuten tule. Se on jo rahakysymyskin sitten...
Sellaista siis tänne tällä kertaa. Niin ja minulle saa siis päivittää kp2 tänään...

Onneksi kuitenkin sinulla liiza tilanne vaikutta tosi lupaavalta, tuhru loppunut ja oireitakin on!!! Täällä kovasti jännäilen sun puolesta, tuuhan heti kertomaan miten käy kun olet testannut, peukkuja pidän sulle :) Niin ja siitä immunoglobuliinirokotteesta kysyin myös lekurilta, ja kuulemma siinä on vähän eri mielipiteitä lekureilla, mutta ymmärsin että kuitenkaan näin varhaisissa keskenmoissa sitä ei anneta.

Mimmimamman tilannetta minäkin täällä kovasti ihmettelen, tähän asti olen luullut että raskaustesti näyttää positiivsta vain oikeasti raskaana ollessa. Toivottavasti saat pian selvyyden asiaan :)

Mur-murille harmittelut tädistä :( Niin, ja tsemppiä kuntokuuriin!!! Minä kanssa ilmottaudun mukaan tähän meidän omaan kuntoklubiin. Gerberan ohjeiden mukaan vähän muunnellen olen vaihtanut valkoiset jauhot, riisit ja pastat ja täysjyvätuotteisiin sekä jättänyt sokerin pois. Salaattia ja hedelmiä, kalaa ja kanaa, lihaa vähemmän. Siitä se lähtee toivottavasti :)

Solakka Silakalle ja Pinkille ihanaa tulosta insseihin toivottelen kovasti!!!

Päikki tuo sinun ilmaus "limat lorahti" sai mut naureskeleen täällä itsekseni... Ihania ilmaisuja =) Nyt sitten vaan hommiin...

++++++ tuulia kaikille toivottelen! Itseni suhteen en vaan jaksa enää kovin positiivinen olla, blääh... Mutta ihana on teille tuntoja syviään purkaa, mies kun ei aina näitä juttuja niin ymmärrä vaikka rakas onkin. Kiitos teille ihanat ihmiset tsempityksestä :heart:

Hei näin se viikko käynnisty. Alkaa tosiaan tuntumaan syksyn läheisyys erityisesti aamulla ja illalla. Torilla ihansti pöydät notkuivat, kun sinne töistä riensin, täydennystä hakemaan.

Päikki hyvää rktt aikaa sinulle ++ puhkun.

Liiza hyvä, kun tuhru loppui! Toivotaan sitä + huomenna.

Solakka silakka kuulostaa hyvältä tuo sinun sunnitelmasi 2 x vkossa. Minä menen huomenna työpaikan jumppaan ensimmäistä kertaa pitkästä aikaa. Jostain on aloitettava :) . Tuo venyttely ryhmä on mulle myös ihan ehoton, kun en kotona saa ittestäni irti. Mukavaa inssin odottelua.

Toivottavasti osuu ajoitus kohdalleen Pinkki kyllä sitä aina jännitää.

Mur-Mur hienoa, tsemppiä alkaneeseen kuntoremppaan. Voi kun voisit kuitenkin syödä niin, että ei ole nälkä.

++++ rkttläisille.

Sariella :( :hug: . Olisiko kuitenkaan ihan noin pieni prosentti??? Kuulostaa kyllä aika pienlle?!! Toivottavasti clomit toimivat hyvin. Mietitte sitten, jatkoja, jos ajankohtaisia, mutta kannattaa selvittää mitä tulisi maksamaan, kaikki hoidot ei kuitenkaan ole yhtä kalliita kuin ivf.

Sariella lämmin :hug: ja voimia tulevii koitoksiin.

Oon vähän turhankin järkiperäinen ihminen mut yritän olla ajattelematta niitä todennäköisyyksiä, mitkä meilläkin on hoidoissa (tai ylipäätään onnistua). Mies on niihin enemmän takertunut...ja siksi ei olekaan hoidoista niin innostunut. Mutta jos se meidän vauva kuitenkin vielä jossain odottaa et pääsis meille syntymään =)

Täällähän alkaa olla ihan loistava klubi koolla: "Aikuisten naisten lisääntymis- ja kuntoiluklubi"! Minäkin haluan jäseneksi. Jee!

Mukavaa iltaa kaikille...tämä klubilainen taitaa nyt kuitenkin tänään keskittyä tuohon penkkurheiluun :whistle:

Pinkkis

Sariella09 myötä:hug:..usko meinaa aina täälläkin loppua, mutta koetetaan vaan jaksaa niin pitkään kun pää ei leviä!!:p:D..nyt vain alat
ovista metsästämään seipään..eiiii, kun se tikun kera;)

Mie joudun "hjyymörin" kyllä mukaan näiden asioiden käsittelyyn monasti ottamaan mukaan..itseäni se tapa helpottaa, toivon ettei kukaan loukkaannu..meinaan, jos teksti on joskus PIIIIP luettavaa..=)

Oivikki äläs pelkää, en minä niin vain äkkiseltään kuihdu;)..ja nälkää en varsinaisesti näe, mutta kun puolitan noita MAHTI ruoka-annoksiani, se väistämättä alkuunsa tuo tunteen, että nälkä mukamas olisi. Nytkin tein "hiukopalaa" myöhempään iltaan: Rasvatonta vanilja jogurttia, omppu pomppua ja banskua-NAM!!:D..lounaaksi söin ihan nakkikeittoa ja ruisleipää ja rasvatonta maitoa..iltakaffen kanssa puraisin lämppäriä jne..aivan tavan evästä, mutta toki katson vähän evään tuoteselostetta ja annoskokoa mitä kitusiini tungen:)..Kaloreita en todellakaan ala laskeskella, ihan maalaisjärjellä mennään ja "mutu" menetelmällä..sitten jos näyttää että paino EI ala laskemaan, tarkistan ruokalistaani..näillä eväillä siis nyt!

Mukavaa loppuiltaa ja syksyinen plussapuhuri PHUUUUIII!!!:whistle:

mur-mur

Päikki : mimmimamma Ihailen sun tyyneyttä, mä olisin varmaan jo pimahtanut noiden testien kanssa. Sulla on nyt joku paha karma testailuun liittyen.

Suora kopio alaiseni suusta. Pahaa karmaa. Tällä kertaa kyllä alaiseni suusta , jostain muusta asiasta , kun raskaustestistä. Pitää pistää asia mietintämyssyyn. Miksi minulla paha karma työpaikalla ja raskaustesteissä :).... no ovistehtailussa ainaskin, kun mies vieraalla paikkakunnalla ja sairastui sikainfluenssaan 39.6 asteen kuumeessa :headwall: :headwall: onneksi torstailta on tuo lähetys mennyt perille.

Alaiseni kysyi , kukaa tahtoo pahaa karmaa?? Minäkö ?

Jos olisi kuva, niin laittaisin tuon hessu hepon kaverin, en muista nimeä...joku jokeri??? keksijäkaveri kumminkin.... kävelemään mietintämyssy päässään. Ehkä sillä tuo elämän syvin salaisuus paljastuu.

Tunnetusti olen aika rauhallinen hemmo, vaikka latvat ympärillä taipuu maan pinnalle, niin enpä moisesta hermostu. Todellisuus elämän saloissa paljastuu ennen pitkään.

Sariella, älä noihin prosenttilukuihin tujota. Minulla sitten olisi 0.000001 % mahdollisuus raskautua, jos niihin tujottaisin. Näe se vaavi siinä vaunussa ja osana elämäänne...sillä tuo pandoran lipas aukenee. Uuteen elämän alkuun.
+++++plussia teille.

Liiza peukutukset huomiseen testailuun...++++plussapuhuria puhallan :)

"Aikuisten naisten lisääntymis- ja kuntoiluklubi"! Voisin nykyisen ammatin puolesta sellaista lähteä vetämään. En ole kätilö :), mutta positiivisen ajattelun ja valmennuksen ammattilainen :) :)

mimmimamma

Kultani soitteli etelä-suomesta, siel sataa :| ... no onpa sisätyö.
mur-mur, yritin aik. huudel teil tuosta ohjelmasta, mut kone vaa tökki, ei avannut sivua :/ , enkä muistanu ohjelman nimeä ku viimein sain avattuu tän :headwall: .
Sulla sit iha mukavasti alko kuntoremppa, samat tunteet mul ku aloitin, maha huus lisää ruokaa ja vilutus ym. -tukset.
Liikunta tökkii taas pahasti tääl. No, töiden jälkeen pieni reipas lenkki :| , iha pieni... Tsemppiä kaikille kuntoremppalaisille!
Sariella, harmi et noin kävi :( ,hyvä et kaikki sinulla kuit. ok. Clomit voi aih. pientä pahoinvointia, mut sekin yksilöllistä.
Mulle tehty aik. inssi, jossa myös muutamana pv:nä menopur-piikitys(150iu) clomien jatkona. En saanut kela-korv. ikäni vuoksi, mutta mikä mahtaa olla tän pv:n tilanne? Kaikille Teille inssiläisille onnea hoitoon!
mimmimamma, minäkään koskaan kuullu et raskaustesti näyttäis ovista :eek: , outoa...olen niitä muutamia tehny tähä ikään mennes... ei koskaan haamun haamua, jos en raskaana.
Iiza, onnea haamusta ja r-oireista :) , kyllä sulla nyt testiin tulee vahvempi plussa.
Muillekin mukavaa tiistaita ja lisää raskautumisia =) !
gerpera

Nega :'( Eikä tuhrun tuhrua. Kp 27/25 :'( Tulis se täti sitten niin pääsisi uuteen kiertoon. Voi kuinka toivoin.........niinkuin me kaikki kaikille sitä plussaa toivotaan....
Sariella :hug: Sulla on vähän järeämmät aseet käytössä, mulla vaan luomua ja nyt oli noita lugeja. Taidan niitä työntää ens kierrossakin oviksen jälkeen sulatukseen. Nyt ne meni vasta kp 23-26, en taida tänään enää laittaa.

Mimmimamma saisinko ehdottaa sinua tämän palstan postiiviisuus-kuntoilu-lisääntymis-valmentajaksi? Olet IHANA!!!!!!! :flower:

liiza, :hug: voi kun se plussa vielä joku päivä tulisi!!! Mutta eikö ollut ihanaa nähä ees haamu? Jos se nyt mitään lohduttaa... Mä en oo ikänä nähny ees haamua...

Sariella, myös :hug: tädistä! Ja jaksamista!

Luin uusimmasta Kodin Kuvalehdestä jutun naisesta, joka oli 52-vuotiaana saanut ensimmäiset lapsensa (kolmostytöt)!!! Ja vaikutti siltä että hän oli vielä hankkinut lapset yksin (ei ihan suoraan sanottu). Hoidoista ei myöskään mainittu mitään, mutta veikkaisin että IVF pitää olla että kolmoset tuleepi. Mutta siis, halusin kertoa tän teille, että likat, meilläkin on vielä toivoa!!! Ei kun yritystä peliin!

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Sariella09 (43)..........kp3/40.........yk?........5./1.yhteinen
mur-mur (44).............kp3/28....................yk7.........3.
Solakka Silakka (40)..kp4/25-27.........yk12........1
Pinkki69 (40).............kp5/26-28............y.n. 2v...........1.
nillanilla (42)..............kp6/28-33.........yk6........1.
ikiemo (44).................kp14/20-50.........y?..........4.
Päikki (40).................kp14/?...............y.2v................2.
Uudi (46)...................kp17/24-26............yk7...........3./1.yht.
mimmimamma ...........kp17/28............?..............4./1. yhteinen
Jadette (39)...............kp17/28-30..........yk7...........3.
Inia (42).................kp18/26-30.......yk11....1.
Taikakuu (40).............kp23/27-32.........?............2./1.yhteinen
liiza (43).....................kp27/25..............yk15........4.
pääpilvissä (46)........kp38/25-43.........?............1.yhteinen
gerpera (48)..............kp39/28-30............yk3..........3./1. yht.
star-67 (42)................kp40/26-33(-39)....yk7........3.

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
liiza (43)..........dpo16
Inia (42)..........dpo5
Uudi (46)..........dpo3
Päikki (40)..........dpo1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Liiza pahoittelut negasta :headwall: :headwall: Toivotaan, että uusi kierto alkaa sitten pian, niin pääset uusia haamuja/plussia tikuttamaan!

Pahoittelut myös Sariellalle. Tsemppiä uuteen yritykseen!

ON Kävin tänään vyöhyketerapiassa ja voi kuinka terapeutti valoi minuun uskoa ensi viikon inssiin ja käski mennä positiivisin mielin, eikä sillä mielellä, että ei mitään tulosta tule kuitenkaan. Niinpä ajattelinkin sitten muuttaa ajatusmaailmaani siihen positiivisen tuloksen suuntaan --> vauvaan eli pikkunyyttiin :heart: ja olo on taas todella rktt, vaikkei ole vielä siemeniäkään sisällä!?! Menen vielä inssin jälkeisellä viikolla vyöhikseen, mutta sovittiin, että sitten hoito on vain pitkä rentoutushoito, ei liian raju, ettei häiritse kiinnittymistä. Ihanaa, kun se terapeuttikin on niin mukana tässä mun raskautumisyrityksessä :p

Pitääkin keskittyä nyt johonkin mukavaan puuhaan, etten jännitä liikaa. Tai ovis livahda ohi?Sitä puuhaa vain pitäisi olla pari viikkoa.. Onneksi on lomaa. Nyt lähden polkemaan naapurin mummon maille, metsävadelmia hakemaan, onkohan vielä jäljellä? Olen tehnyt niistä hilloja, tulee paljon halvemmaksi ja maistuvampia kuin kaupan eväät.

Ihanaa viikkoa kaikille :flower:

Yhteistyössä