Valitettavasti kävi niin, että lauantai-iltana yötä vasten alkoi kovat alavatsakivut, sunnuntaiaamuna runsas vuoto ja on siitä lähtien vuotanut. Joten se oli sitten siinä
Tänään lekurissa ultrattiin, ja ihan normaaleilta paikat näyttivät. Munasolujakin oli näkyvissä, että siltä osin ok. Lääkäri oli ihan asiallinen... Kuulemma meillä on hedelmöitymispotentiaalia ja viime kesäinen tuulimuna lisää meidän mahiksia, jotka muuten tänikäisellä olisi prosentin luokkaa (jos oikein ymmärsin). Mulla vaan jäi joku ihme tappiomieliala päälle, tuntuu että ei meidän haaveista taida tulla mitään. No joka tapauksessa, ohjeiden mukaan huomenaamulla teen vielä raskaustestin, ettei ole kohdunulkoinen. Sitten aloitan Clomi-kuurin, yritän bongailla ovista kp11 aikoihin (elämäni ensimmäistä kertaa) ja kuun lopussa uudestaan lekuriin seurantaan...
Seuraava vaihe sitten olisi, jos clomeilla ei tule tulosta, hormonipiikityshoitoihin lapsettomuusklinikalle. Mutta täytyy sitten siinä vaiheessa pohtia, ollaanko me valmiita lähtemään sellaisiin hoitoihin asti, jos ei muuten tule. Se on jo rahakysymyskin sitten...
Sellaista siis tänne tällä kertaa. Niin ja minulle saa siis päivittää kp2 tänään...
Onneksi kuitenkin sinulla
liiza tilanne vaikutta tosi lupaavalta, tuhru loppunut ja oireitakin on!!! Täällä kovasti jännäilen sun puolesta, tuuhan heti kertomaan miten käy kun olet testannut, peukkuja pidän sulle
Niin ja siitä immunoglobuliinirokotteesta kysyin myös lekurilta, ja kuulemma siinä on vähän eri mielipiteitä lekureilla, mutta ymmärsin että kuitenkaan näin varhaisissa keskenmoissa sitä ei anneta.
Mimmimamman tilannetta minäkin täällä kovasti ihmettelen, tähän asti olen luullut että raskaustesti näyttää positiivsta vain oikeasti raskaana ollessa. Toivottavasti saat pian selvyyden asiaan
Mur-murille harmittelut tädistä
Niin, ja tsemppiä kuntokuuriin!!! Minä kanssa ilmottaudun mukaan tähän meidän omaan kuntoklubiin.
Gerberan ohjeiden mukaan vähän muunnellen olen vaihtanut valkoiset jauhot, riisit ja pastat ja täysjyvätuotteisiin sekä jättänyt sokerin pois. Salaattia ja hedelmiä, kalaa ja kanaa, lihaa vähemmän. Siitä se lähtee toivottavasti
Solakka Silakalle ja
Pinkille ihanaa tulosta insseihin toivottelen kovasti!!!
Päikki tuo sinun ilmaus "limat lorahti" sai mut naureskeleen täällä itsekseni... Ihania ilmaisuja =) Nyt sitten vaan hommiin...
++++++ tuulia kaikille toivottelen! Itseni suhteen en vaan jaksa enää kovin positiivinen olla, blääh... Mutta ihana on teille tuntoja syviään purkaa, mies kun ei aina näitä juttuja niin ymmärrä vaikka rakas onkin. Kiitos teille ihanat ihmiset tsempityksestä :heart: