40+ so what! (vol. 4)

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Solakka Silakka (40)..kp1/25-27.........yk12........1
Pinkki69 (40).............kp2/26-28............y.n. 2v...........1.
nillanilla (42)..............kp3/28-33.........yk6........1.
ikiemo (44).................kp11/20-50.........y?..........4.
Päikki (40).................kp11/?...............y.2v................2.
Uudi (46)...................kp14/24-26............yk7...........3./1.yht.
mimmimamma ...........kp14/28............?..............4./1. yhteinen
Jadette (39)...............kp14/28-30..........yk7...........3.
Inia (42).................kp15/26-30.......yk11....1.
Taikakuu (40).............kp20/27-32.........?............2./1.yhteinen
liiza (43).....................kp24/25..............yk15........4.
mur-mur (44).............kp27/28....................yk6.........3.
pääpilvissä (46)........kp35/25-43.........?............1.yhteinen
gerpera (48)..............kp36/28-30............yk3..........3./1. yht.
star-67 (42)................kp37/26-33(-39)....yk7........3.
Sariella09 (43)..........kp63/40.........yk?........5./1.yhteinen

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
gerpera (48).............dpo23
Solakka Silakka (40)..dpo16
mur-mur (43)............dpo13
liiza (43)..........dpo13
Inia (42)..........dpo2
Uudi (46)..........dpo0
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Huisi hippu
täytyy sanoa että oli ikä sit mikä hyvänsä voi olla huono taikka hyvä äiti. ikä ei laatua katso. meillä kävi taannoin kylässä 42vuotias nainen, jolla lapset 8 ja 9 luokilla, nuorimmat 5 ja 2v. heillä siis "toinen kierros"- ekat kaks poikia, jälkimmäiset tyttöjä. ihania lapsia. minusta siinä että tekee lapsia vielä keski-iälläkin ei oo mitään pahaa. taidan itsekin tehdä iltatähden sit kun muut lapset isoja.

No niin, täällä sitten kp1 tänään. Mutta ei enää ketuta, kun oli jo negat testattu ja tiedossa. Aloitan illalla Mulimen-kuurin. Löysin lomareissulla luontaistuotekaupan, jossa yksi pullo nökötti hyllyllä. Kääntelin pakettia ja huomasin, että päiväys menee vanhaksi 09/09. Kysyin myyjältä saisinko pullon alennuksella, niin kympillä möi! Oikea hinta jotain 36 euroo. Ostin tietysti heti. Ei kai siitä haittaa vaikka kohta vanhaksi menee? Ties vaikka jytymmät tehoaineet olis sitten? Juu ja inssi on tässä kierrossa ja osuu viikolle, niin ei mene ovis ohi kuten viimeksi kesäkuun viikonloppuna.

Nyt kalaan lammelle, eväsleivät ja kaakaot mukaan =)

Voi itku, kirjoitin pitkän pätkän ja sitten puhelin soi ja painoin väärää nappia - kaikki hävis!!! Eli uudestaan... Tämä on nyt tosi omanapainen viesti, pyydän heti anteeksi :ashamed:
Olen ollut flunssan kourissa (ei kuitenkaan possutauti) ja siksi ollut vähän aikaa poissa täältä. Kuitenkin kaikennäköistä on tapahtunut...

Jokusen päivän minulla on ollut ihan selkeitä raskausoireita: tissit koko ajan kipeytyneet lisää ja alavatsaa nippaillut ja ollut selkeä painontunne, ei kuitenkaan mitään tavallisia menkkaoireita. Niinpä tietysti heti eilen töistä tullessani hain mieheni kanssa apteekista 2 apteekin omaa testiä ja eiku testaamaan. Testi antoi selkeän negan! Ihan käsittämätöntä, arvaatte varmaan mikä tunne! Itkuhan siinä tuli ja kaamea masennus, mutta ei auttanut kuin koota itseni ja lähteä synttäreille (joissa tuli juotua lonkero ja siideri, enhän ollut raskaana...).

No tänä aamuna päätin tehdä testin vielä kertaalleen, kun mietin että eilen en tainnut tehdä ihan ohjeiden mukaan (aika epätoivoista, huh). Ja nyt sainkin haamun!!! Kuitenkin ihan selkeästi erotettavissa olevan haamun, jonka miehenikin näki kun iskin molemmat testit hänelle käteen ja pyysin kertomaan mitä niissä näkee... Nyt on sitten ajatukset ihan sekasin, en tajua mistään mitään???!!! Muutenhan tuo herättäisikin toiveita, MUTTA KUN!!! Tänään alkoi myös tulla veristä vuotoa aina pyyhkiessä, ja alavatsaakin hieman polttelee. Joten oli mitä oli, kesken taitaa mennä heti alkuunsa.... En paljon toiveita elättele, ainakaan tietoisesti...

No maanantaina mulla on se gyne, onneksi! Saa selvyyksiä kaikkiin asioihin toivottavasti. Tilasin muuten potilaskertomuksestani kopion sieltä missä viimeksi kymmenisen vuotta sitten, vuotohäiriötäni tutkittiin. Ja yllätys yllätys, minulla on diagnostisoitu pco-syndrooma! Mie olen sen varmaan samantien unohtanut kun se on minulle kerrottu, koska minullahan oli jo lapsiluku täynnä, niin kuvittelin. Niin se elämäntilanne muuttuu!

Ai niin, ja minunhan täytyy saada se joku immunoglobuliinirokotuskin jos tämä on varhainen keskemeno, koska olen itse rheesus negatiivinen ja lapset ovat rheesus positiivisia, niin mahdollinen uusi raskauskin saattaa mennä kesken ilman sitä...

Joka tapauksessa liiza toivon että sinulla on tilanne parempi ja vauva pysyy matkassa loppuun asti :) Tsemppihalit sinne :hug:

Kaikille muillekin +++++++++ edelleen lämpimästi toivon!!!

Mur-mur kovasti tsemppiä sinulle kuntokuurille ja punahelma pysyköön muualla. :heart:

Liiza kiitos toivotuksesta. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, jos se tuhru johtuis just niistä lugeista. Toivotaan parasta. :hug:

Solakka Silakka :hug: negasta. Tervetuloa takaisin oli varmaan kiva reissu ja tänäänkin teillä kiva päivä tiedossa.

Pinkki69 voi harmi sinnekin sen punahelman piti tulla :hug: . Joo aletaan tosiaan kapinaan :attn: plussia kaikille.

Oivikki kiitos toivotuksesta. Tsemppiä sinullekin liikuntaharrastukseen. Toivotaan, että löydät sellaisen sopivan ja mukavan. Toivon myös, että pääset sinne klinikalle pian, odotteleminen on aina kaikesta pahinta. :flower:

Gerbera nyt jännätään. Tuokoon huominen sinulle plussan :heart:

Sariella09 voi harmi, jos se nyt olis km. Toivotaan vielä kuitenkin. Hyvä, että sulla on lääkäri maanantaina, niin saatte selvyyttä asioihin. Voimahalit :hug:

Inia kiitos. Kehtaanko myöntää, tarkoitin varmaan samaa, kuin sinä, mutta minä en ole tähän asti huomannut tuota pikku miinusta tuossa ykkösen edessä. :LOL:
Olenpa melko sokea, sillä olen aina ajatellutkin, että mitä loogisuutta on laittaa dpo1, dpo0, dpo1. Saa nauraa :headwall:

Kaikille ihanaa päivänjakoa tv Uudi

SS :hug: ikävä että se täti pääsi sinnekin! Mutta kiva kun pääset inssiin! Musta se oli siitä kiva, että tiesi että simpat menee ainakin melkein perille. Nytkään ei ole takeita, viimeksikin tuntui että tuli vähän huti... :( No, mulla enää pari viikkoa, kun pitäis alkaa uusi kierto ja ne piikitykset IVFää varten! En kyllä yhtään odota sitä...

Uudi, joo, kyllä vähän nauratti, mutta hyvällä mielellä :) Kerrankos näitä...

Sariella, onneksi pääset lekurille, toivotaan että tuo selvyyttä asiaan!

gerppis kylläpä sie olet reipas kun yksin tanssuloihin läksit, minua ei saisi ainakaan tanssipaikkaan yksin lähtemään.
Siulla hyvä vauhti ollut tuossa painon alenemisessa. Minä ajattelin ensiksi tuon "Alli"-kuurin hakea apteekista mutta katsotaan, on sitä parempiakin rahanreikiä nyt olemassa;)
..ja testaa vain, vaikka ei oirehia ja tuu sitten kertoilemaan..OK?!:wave:

SS harmitus tädistä:hug:..mutta IVF-hoitoon hurjasti onnen toivotuksia sitten laitettelen!!:)
Voi, kun siulla kiva retki tiedossa lammelle, varmaan siellä jo olette kun mie kirjoittelen.
Toivon hyvää saalista!!..juu, olipa tsägä kun löysit Mulimenin noin edullisesti, ei se pilalle ole mennyt ja kestää kyllä päiväyksenkin jälkeen muutaman viikon käyttökelpoisena.

Sariella09 Lämmin onnittelu haamulaisesta.:)..ota nyt aivan rauhallisesti ja katso muutama päivä miten tilanne etenee-kannattaa tehdä uusi testi vaikka ensiviikolla..ai niin, sulla se gyne, hyvä juttu!! Toivon siulla pikku sala-matkustajan olevan kyydissä:heart:

Inia kaikki menee varmasti hyvin, piikityksetkin.=)

LIIZA(tummennokset ei taaskaan toimi.. )..miten sulla on mennyt..vieläkö tuhruttelee?

ON miulla taas aamulla mahdoton vilutus hrrrrrr..täti tupsahtaa tänne ihan vielä ensi yön aikana, rinnatkin jo normi tuntuiset ei kipiät.

Nauttikaatte kauniista loppukesän päivästä, meillä täällä ihku ihana keli!!!
..

Plussasätehiä PAAAAALJOOOOON..

mur-mur

Onko muilla kirjoitellessa tätä ongelmaa:
Kun muokkaat tekstiä ja haluat tummentaa jonkun sanan, et saa yhtä sanaa tummenettua, vaan tummuu pitkä litania tekstiä mukana?!!..sitten kun kirjoittelen(tämä vain kun muokkaan tekstiä )en näe mitä kirjoitan, vaan teksti pompii minne sattuu..ARSYTTÄVÄÄÄ |O

..miten teillä muilla..onko mitään ongelmia kirjoittelun kanssa..?

((muoks)) nyt muokkasin tekstiä..ja avot! ei mitään ongelmaa..se tekee tätä aina milloin sattuu..(ärrin murrin.. )

mur-mur

Mie vielä..

Tämän huomasin..
Jos kirjoitan lyhyen pätkän, kaikki oK..mutta jos tekstiä enempi, alkaa ongelmat..

Lyhyttä tekstiä kirjoitellessa ei laatikon-mihin teksti kirjoitellaan, sivuilla ole noita liikuteltavia ylös/alas palkkeja(muokatessa)..pidemmän kirjoituksen jos kirjoittelee, silloin ne ovat siellä "liikuteltavissa"(muokatessa)..miulla siloin tekstinkirjoittelu ongelma juuri ilmenee(vain muokatessa )..että minua osaakin tuollainen v.....a:kieh:..mie paljon muokkaan tekstiäni, tulee hurjasti kirjoitusvirheitä..:p

mur-mur

Kiitos mur-mur :hug: Minulla tökkii kans joskus. Ei tahdo nimet tummentua, kun useamman kerran yrittämällä. Sitten pari kertaa on sattunut semmoinen, että tekstit juoksee hurjaa vauhtia ylös alas, niinkuin palkit liikkuis itsekseen. Jotenkin liikuttelemalla se on sitten loppunut.

Hyvää illanjatkoa sinulle tv Uudi

Gerpera pyörähdelly tansseissa :) ja testiä kohta

Sariellan haamu oveen siis kolkuttaa, toivotaan että vuoto olisi vain harmitonta tiputtelua.

Itselläni, kun tuo kierto on hieman outo, ei ovista tulossa tai ei tunnu siltä ja rinnat jo viikon aijan turpeiset, ajattelin testasta raskaustestillä. Tällä kertaa pregentcheckillä cittarista. Taas tuli plussaviiva testiin. Leveä punainen viiva , mutta heikomman värinen kuin kontrolliviiva.

Eli hypoteettinen olettamus. Joko testi virheellinen tai ovis näkyy testissä. Mutta ei todellakaan ovistuntemusta vaikka kp 14. Joten skippaan tuon oviksen näkymisen testeissä.

Jos vielä katsotaan etäältä tätä minun aikaisemmin selostamaa tapahtuma ketjua plussien kanssa, niin voisiko olla että tämä plussa ja edelliset oletetun kp 14-15 jälkeen oliskin olleet plussia, jolloin ovis olisikin ollut kp 5-6. Dpo 9-10 tietämillähän voi saada plussan. Jolloin kyseessä olisi ns. kemiaallinen raskaus. Spekulaatiota!

mimmimamma

Vo että mimmimamma, luin tuolla joltain palstalta,(Ellit.. ) että r-testi VOI näyttää oviksenkin-joku oli ihan veritestissäkin käynyt ja se oli sulkenut poijjes raskauden mahdollisuuden.

Minäkin mietin, että voipi olla tuo kemiallinen raskaus..tai sulla testi näyttänyt, että ovis tulollaan vasta?..aikaiseen vain tuo ovis olisi ollut, jos kp5-6..mutta tiedä näistä, pitäisi olla ihan "alan ammattilainen" että ymmärtäisi..sulla kuitenkin kierto ilmeisen tasainen 28vrk, jos oikein tuolta luin..?

Oliko siulla paljon ollut noita kemiallisia raskauksia..en nyt muista äkkiseltään..

mur-mur

niin siis tuota ovista ihmettelen, kun ei oireita siihen suuntaan. Mutta voipi olla että tänään kp 14 näytti raskaustestin oviksen tuloa. Pitää tsekata tuota googlea, jos kerran ellit sivuilla joku sellaista väittänyt. (muoks. tässä linkki)

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/perhe/keskustelu/t1663036

Raskauksia 1o virallista, joista keskenmenoja ( 6-12 rv) siis 7 kpl. Kolme lasta. 1, 2 raskaus =vanhemmat lapset ja 9= nuorempi lapsi.Niitä kemiaallisia pyhkäisyjä jo jonnin verran ikäänymisen aikana. Aikanaan tuo gyne sanoi noista km että olen vaan niin hedelmöittymiskykyinen naaras että kaikki jää kiinni jopa huonot alkiot, ja sitten loppujen lopuksi luonto hoitaa homman.

Niin minun kierto edelleen huitelee 27-28 päivässä. Tosi säännöllinen.

mimmimamma

Juuri tuolta mimmimamma minä sen taisin huomatakkin.

Toivottavasti olisi siulla nyt ovis tuloillaan, otathan sitten siimahäntäset varmahan taltehen muhiskelemaan;)..voi kun me kaikki plussaittaisiin vielä tänä vuonna!!=):heart:

Illanjatkoja, sekä plussa-keijulta paaaaljoooon sätehiä!!

mur-mur

Miulle saapi laitella kp1/28..näin taas:(..vähän se mieltä vetää matalalle, vaikka sitä niin 100% varmasti odottikin tulevaksi.
Nyt vain odottelen sinne loop-hoitoon menoa ja sitten syyskuun lopulla uudet yritykset!=)

Teille kaikille paljon plussatuulia!!..mites liiza ja Sariella09?..toivon teille molemmille sitä pikku nyyttiä kainaloiseen:heart:..entäpä gerpera testasitko?:)

mur-mur

Pikainen päivitys. Maalta palailtu. Pari tuntii sit tehty r-testi nega. Ei ollut yllätys. Ovis myös hukassa. Menkat hukassa. Onneksi ite tallella.
Inia, otatko minut pois RKTT-listalta? Kiitos! Nyt Kiire. Myöhemmin lisää :wave: .
gerpera

Sariella Voi kun olisi oikea haamu joka vahvistuisi pikaiseen oikeaksi plussaksi! Meitä on nyt sitten kaksi haamuilijaa jotka tuhruttaa!! Tuo rhesusnegatiivinen juttu jäi nyt kaivamaan mieltäni, jos oikein muistan itsekin olen ja sain aikanaan rokotuksen synnytysten jälkeen juuri tuosta veriryhmästä johtuen. Tätä en ole ollenkaan itse tajunnut että voiko varhainen keskenmenokin vaikuttaa????????? Lekurit ei ole kyselleet, maininneet ollenkaan, olen kuitenkin keskenmenojen jälkeen ollut ihan kunnolla lääkärissä.

Gerpera sulla kaikki hukassa ??? Voi kökkö... Onneksi olet kuitenkin itse hyvässä tallessa! On kumma mihin on kaikki kadonneet, tädit, ovikset...?

Mimmimamma En käsitä, minun mielestä r-testi ei voi antaa virheellistä tulosta jos se plussa. Menisin melkein veritestiin, ne ei anna vääriä tuloksia ainakaan. Kävitkö muuten silloin oliko se noin kuukausi sitten kun viimeksi sait niitä plussia jotka ei olleetkaan plussia vai miten se meni?

mur-mur tätipahoittelut, kyllä se akka vaan aina vie mielen matalaksi, ei voi mitään :'( Syyskuu tulee kuitenkin nopeasti, ja hyvä että saat loopin pois alta!

Kiitos kaikille ihanille teille tuesta, sitä tarvitaan vieläkin!! Tuhru on pois, välillä nippaa todenteolla, ihan erilailla kun tätijomotukset. Eilen testasin cleabluella aamulla ja puhdas nega. Haamu tuli siis torstaina apteekin omaan. Päätin etten testaa heti uudestaan vaikka kaksi tikkua ostinkin. Lugeja olen työntänyt nyt yhteensä kolme. Mulla on hyvä keltarauhasen eritys itsellä kuitenkin, se on tutkittu, arvo oli loistava viime joulukuussa. Lääkäri tosiaan sanoi ettei niistä haittaa ole ja ei oikein uskonut hyötyynkään... Minä uskon kyllä ja vakaasti että niistä on hyötyä. Nyt tosin ne saattaa karkottaa tädin, mutta kyllä minä sitä akkaa jaksan odottaa :LOL:

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44).............kp1/28....................yk7.........3.
Solakka Silakka (40)..kp2/25-27.........yk12........1
Pinkki69 (40).............kp3/26-28............y.n. 2v...........1.
nillanilla (42)..............kp4/28-33.........yk6........1.
ikiemo (44).................kp12/20-50.........y?..........4.
Päikki (40).................kp12/?...............y.2v................2.
Uudi (46)...................kp15/24-26............yk7...........3./1.yht.
mimmimamma ...........kp15/28............?..............4./1. yhteinen
Jadette (39)...............kp15/28-30..........yk7...........3.
Inia (42).................kp16/26-30.......yk11....1.
Taikakuu (40).............kp21/27-32.........?............2./1.yhteinen
liiza (43).....................kp25/25..............yk15........4.
pääpilvissä (46)........kp36/25-43.........?............1.yhteinen
gerpera (48)..............kp37/28-30............yk3..........3./1. yht.
star-67 (42)................kp38/26-33(-39)....yk7........3.
Sariella09 (43)..........kp64/40.........yk?........5./1.yhteinen

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
liiza (43)..........dpo14
Inia (42)..........dpo3
Uudi (46)..........dpo1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Mur-mur :hug: negasta. Toivotaan, että hoito menee hyvin ja syksyllä sitten plussaa.

Geberalle myös :hug:. Ikävä, että nuo toiminnot tuolla lailla heittelee. Toivottavasti normalisoituvat pian.

Liizalle puhallan isooon plussan ja tuhrut Siperiaan. :hug:

Sariella onnea huomiselle, varmaan sitten paljon selviää. :heart:

ON Peittoja on yritetty pöllytellä vähän enempi, kuin viimeksi. Osuiko sittenkään oikeille päiville ja auttoiko, sen näkee sitten kuun lopussa.

Lasten nimiä jo parina iltana ennen nukahtamista pyöritellyt päässäni. Oisko enne ????
Yleensä en niin pyörittele, no johtui varmaan kovasta yrittämisestä, että josko nyt tärppäis.

En kyllä usko. Onhan tätä yrittämistä sen verran takana, että jos helpolla tulis niin jotain olis jo tapahtunut, kun ollaan aina yritetty oviksen ympärille tähdätä.

Tällaista täällä. Kylmä on ja sataa, yksin kotona, isäntä ampumassa hirvimerkkiä ja sukulaisissa. Enpä jaksanut lähteä.

Hyvää illanjatkoa kaikille.
:flower: :flower:

Hei kaikille, ja mukavaa viikon alkua huomenissa!

mur-mur, lohtu :hug: tädistä! Mut nyt saat loopilla paikat kuntoon seuraavaa yritystä varten!

Mä vähän väsy... Vähän harmittaa kun eilen anoppilassa oli "pakko" juoda pari kulausta kuohuvaa ja lasi punkkua... Kun en halunnut mitään selitellä. Joskus aiemmin mulla on "ollut päänsärkyä", joten sitäkään en viitsinyt käyttää. No, tiedän kyllä että ei sen pitäis kauheesti haitata (jos ois raskaana), mutta mä nyt aattelen että parhaani yritän... Ettei tarviis koko mahdollista raskausaikaa miettiä, että haittaskohan se... Ehkä sitt toisaalta oli sellainen olo, ett ei siellä kuitenkaan ketään ole :(

Liiza kysyit :Mimmimamma En käsitä, minun mielestä r-testi ei voi antaa virheellistä tulosta jos se plussa. Menisin melkein veritestiin, ne ei anna vääriä tuloksia ainakaan. Kävitkö muuten silloin oliko se noin kuukausi sitten kun viimeksi sait niitä plussia jotka ei olleetkaan plussia vai miten se meni?

En käynnyt veritesteissä vaan sielllä gynellä, joka vaan virnisti... joten en oikeasti ymmärrä muuta syytä tuohon plussaan , kuin ovis. Tänään testasin uudemman kerran samanlaisella testillä ja siihen tuli muuten samanlainen viiva kun edelliseen testiin, mutta 1/3 OSA testiviivasta oli yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Loppuosa oli sitten haaleampi mutta selkeästi punainen. Eli jotain häikkä tässä on. Pitänee uusia 3 päivän kuluttua ja katsoa miten viiva muuttuu, kun ovis on poistunut. Sen jälkeen saadaan vastaus siihen että voiko ovis näkyä raskaustestissä. Ovistesti oli tänään vahva mutta hieman vaaleampi kun kontrolliviiva. No huomenna testaan vielä tuolla ovistestillä ja katsotaan tulisiko sillä ovisplussa.

mur-murille ja solakka silakka pahoittelut tädin tulosta. Kyllä se plussa vielä syksyn pimetessään tikkuunne tulee :)

mimmimamma

Yhteistyössä