40+ so what! (vol. 4)

nillanilla niinpä, ne testit EI ole siellä kemppari osaston puolella :/ ..outo juttu..Odotappas hetki kun mun miehekkeeni tulee kotio kohta puoliin, niin mie kysäsen-hän kun mulle on niitä pariin otteeseen ostellut ;)..ventta po liittet..:wave:

mur-mur
 
Ämy
Uudi Minä olen aikoinaan testannut (edellisessä raskaudessa) ensin plussan Predictorilla, sitten negan apteekin omalla testillä ja lopulta tuli plussa kuitenkin muutaman päivän päästä (en muista mikä testi sitten oli). Toivotaan että se selvä plussa sieltä tulee pian !!!!

Voiko oireita raskaudesta huomata jo ENNEN kuin kuukautiset on myöhässä? Täällä taitaa olla oireita seuraavista kuukautisista syötättää, laajentuneet nännipihat ja ÄKÄISYYS. Nyt kp17 joten odottelen kuukautisia reilun viikon päästä....

T. Ämy
 
Ämy toki,toki, niitä oireita tulee monestikkin JUURI ennen kuin kuukautisten edes kuuluisi alkaa =) ..siulla hyvänkuuloiset oirehet-toivotaan + :heart: ..me mennäänkin samoilla kiertopäivillä, ajattelin itse testailla aikaisintaan 2.10!! ;)

Ps. lukaiseppas noita "kuumeilu" linkkejä, joita laittelin-siellä oireita on ja PALJON!!!!:wave:

nillanilla ei miun miehekkeeni muistanut, missä ne r-testit on?? :| ..voit ihan hyvin kysyä myyjältä apuja, eivät taatusti katso "vinoon"!!:D

mur-mur
 
Hei kaikille hyvää alkavaa viikonloppua!

Paljon tekstiä täällä =)

Mahdotontako hyvät oireet sulla, peukut pystyssä.

Murmukka toivottaan parasta, sulla on vielä tosiaan hyvin aikaa, ennen kuin tätiä pitää pelätä tulevan paikalle.

Leena hyvää klinikka käyntiä sinulle tiistaille, jos vaikka nyt tärpäisi tässä kierrossa.

Mur-Mur sinulle toivotan sopivia arvoja niistä testeistä.

Terry minä myös tässä kierrossa ja joissain aikaisemmissa olen noita viivan paikkoja saannut. Ainankin on silmät vielä tarkat vaikka munikset on iäkkäitä :LOL:

Nillanilla tsemppiä sinulle päätöksentekoon.

Uudi toivon tosi kovasti, että + kuitenkin pysyy. Kannatta tosiaan testata aamun ekasta pissasta, silloin voimakkaimmillaan. Ja tänne hyvä, että kerrot miten menee ja miltä tuntuu.

ON testasin vielä eilen ja tänään, molemmilla kerroilla viivanpaikka, eli harmaa haalea viiva testi viian kohdalla. Tädin ensi merkit tänään tulleet esille. No pää pystyyn ja uuteen kiertoon uusin toivein :flower:
 
Oivikki ainahan sitä aikansa suree, kun negaa testi näyttää :( ..minä myöskin..mutta kiva, kun jaksat jo ajatella uutta yritystä, uusin toivein:hug:


Muuten, miulla tuo näkö IHAN oikiasti alkaa heiketä..kohta haju&kuulo tarkentuu kun en näje mittään..käs kopelolla mennään..:LOL::LOL:..voiskohan olla r-oire?..:D

mur-mur
..miulla varmaan näppis kohta hajoaa kun tänään "takonut" niin kovasti juttua tänne..:D
 
mmmmm......tuo...netti...tai sivusto temppuilee. Eli pitkän pitkää tarinaa teille kirjoittelin ja kaikki hävisi. Nostaligiaa ja aitoja tuntemuksia.

Lyhyesti Uudille predictor tosi herkkä testi. Joten odota hetki vielä testaamisen kanssa, jos tätiä ei näy.

Nillanilla meillä pks tuo testi löytyyy luontaistuote hyllystä nykyään. Alin hylly, tai sitten kondomien vierestä :)

Itse tosiaan uskon enemmmän tuohon r-kioskin raskaustestiiin. Hyvin suuntaa antava, versus alle 10 yskikköä hcg:tä testaavia testejä.

mimmimamma
 
mimmimamma tervehdys, mitäpä kuuluu?:wave:..juu, välistä pistää vihaksi kovin kun kirjoitat tekstiä niin, että sormet vilisee..ja sit..yks kaks..kaikki häviää jonnekin hornan tuuttiin!!:kieh:..vähänkö keljuttaa..
 
ja plussia tuli ja meni

ja viimeksi 3 päivää sitten ovisplussa :)

tuli ja meni.

Olen vielä hetken teitin seurassa. Taitaa tuo kierto edelleen pysyä tuossa 28. Viime viikonloppuna oli sellaista erilaista tuntemusta tuolla alavatsalla, hassua venymistä. Repivää kipua. 3-4 päivää kesti. Mikä sitten lie ollut? Ja rinnat viiko sitten kipeät, mutta loppui lyhyeen.

PMS oireet tosi kovat- lue siivous ja työvimma sitten lauantain....progesteroonin taso ?

EN OLE RASKAUSTESTEILLÄ SITTEN, viime maanantai/ keskiviikon plussia testaillu. Turhaa rahan haskausta. Olla tai eikö olla...that`s the question.

Töissä ollut 10 päivän nonstop, joten lukennut on juttujannne, mutta ei enempään pysty.

Hyvin mur-mur paino sinulla pysynyt kurissa ja jopa laskennut :)


mimmimamma
 
JUUUUH..olen kyllä hieman ylpeä ittestäni:saint:..vielä olisi toinen mokoma -6kg pudotettavana!!
..jospa se "venyminen" olisi sitä raskautumista enteilevää oiretta;)..tiedä häntä..peukutan siulle taasen lujaa:wave::heart:

mur-mur
 
Plussatuulia tulin edelleen puhaltelemaan kaikille! :heart: :flower: :whistle:

..Sitä uskoo ja toivoo ja välillä pettyy ja joskus saa alkaa iloitakkin!..Naisen elämää siis kaikkine väreineen..

Täällä oireet jatkuu samanmoisina, joten seurataan vaan tilannetta :D välillä kyllä ajattelen, että negahan se sieltä ilmenee, sitten välillä taas, että plussahan sieltä ropsahtaa, sama taitanee olla muillakin tilanne!? :saint:

Mahdotontako :heart:

mimmimamma ja mur-murkin samaan aikaan linjoilla :D , mikäs tilanne mimmimammalla?
 
Mie testasin kerran sillä Viljan tavan testillä..tämän pitäisi olla herkempi..ja siitäkin oli kyllä varoiteltu näin..

http://www.chpartners.fi/vilja/?gclid=CLzOsYTEjZ0CFQkD3godxUha1Q

..ei parane liian aikaiseen testailla :/ ..mie ajattelin aikaisintaan dpo10/kp24..kattelen /kuulostelen oireiden mukaan..jos tuntuu "yllättäin" jotain ilmaantuvan, niin testailen kyllä sillon!! =) ..miulla kun ne pippalotkin silloin 3.10..
 
Uutuus! Vilja FSH-testi: Vaihdevuosilla eli menopaussilla tarkoitetaan kuukautiskierron lopullista päättymistä. Kuukautiskierron päättyminen on osa suurempaa, useimmiten vuosia kestävää prosessia, jossa naisen elimistö siirtyy hedelmällisyyden tilasta hedelmättömyyden tilaan FSH:n (follikkelia stimuloiva hormoni) pitoisuuden lisääntyessä ja estrogeenituotannon heiketessä. Tämä hormonaalinen muutos aiheuttaa monesti erilaisia oireita, mutta oireiden tunnistaminen ja liittäminen menopaussiin voi olla vaikeaa.

Eli jos löydän raskaustesteistä tuon oviksen niin kertoo ylisuuresta fsh tuotannosta? Ja menopaussin alkamisesta?
 
Olen kerran testannut viljatestillä ja sain haamun ja menkat alkoivat, sen jälkeen minulla meni luotto siihen....Nyt en edes tiedä, mitä minulla on? Onko sellaisia kuin Onesteps testejä?? :D

Plussia kuitenkin jokaisen testeihin kovasti toivon ja puhkun! :heart:
 
Mahdotontako minua alkoi ihan naamaa virneeseen vetää..kun mie kirjoittelen kahdelle palstalle/puolelle vuoron perään:D ..olen jotenkin hirmu levoton nyt tämän kuumeiluni kanssa tällä kertaa-odotukset niin korkialla..

Mutta saahan sitä kuumeilla&haaveilla, eikös?..jokainen taplaa tyylillään..toiset ittekseen "rauhallisesti"..ja toiset(minä )sitten niin maan..miten sen nyt sanoisi?..en mie sitä osaa kuvailla :p ..kuitenkin niin "eläydyn" omaan tilaani ja teidän myöskin, hyvät palstailu sisaret!!!:heart:
 
Juu, niin minäkin tällä kerralla näemmä levottomaksi tulen.. :saint: :D Pitäs kaikkea lukea ja tietää ja katsoa , ettei ole sopimattomia silmiä samaan aikaan tarkkailemassa :D

Sehän näiden palstojen tarkoitus on..saa purkaa mieltään , iloja ja suruja :saint:
 
mimmimamma kertoilinkin aiemmin, jotain pari, kolme kuukautta sitten kun testasin tuollaisella testilla. Testejä on 2kpl. ja aamupisusta katsottiin. Mikäli testi ikkunaan EI ilmesty viivaa tai vain hailu sellainen, on vielä hyvät mahkut raskautua:heart: ..jos taas SELKEÄ/VAHVA viiva on jo huonommin asiat..mutta en nyt tuohon aivan luottaisi ja siksi ruinasinkin TL-lekurilta lähetteet Prolaktiini&FSH-testiin..kävin tänään ja vastaukset saan ma-ti..jännittää niin pirusti sekin :|
 
Mahdotontako muistatkos Viljalla testatessa, mikä oli kiertopäiväsi?..siinähän juuri varoiteltiin liian aikaiseen testailemasta-mikäli ei halua sitten pettyä myöhemmin kun täti pyyhältääkin ferrarilla :( ..moni haluaa vain aina aikasemmin ja aikaisemmin testailla..miulla ei varmaan ole sitten edes alkio "hipaissut" kohdunseinämää kun ei näy haamusia, vain kerran Prisman testilla viivanpaikka(harmaa )
Olen vain sitten raskautunut ja testannut kun kuukautiset päivän myöhässä. Nyt täällä palstaillessa, olen testaillut kolmeen otteeseen jo aiemminkin, mutta eipä ole haamuja näkynnä..

mur-mur
 

Yhteistyössä