40+ so what! (vol. 4)

Hastu39 (39)...............kp25/25-29........y.13v.........3.
Murmukka (43)...........kp26/28.............y.4v...........2.
Päikki (40)..................kp26/?...............y.2v.........2.
Jadette (39)...............kp28/28-30.........yk8...........3.

Solakka Silakka (40)..........pp8
Terry64 (45)..........dpo7
Leena65 (44)..........dpo5
mur-mur (44)..........dpo4

Niin miten teillä kaikilla em sujuu jännäily? Tuntemuksia??

En mitenkään utelias ole! :D
 
Mahdotontako Ovatko siun testit Herkkyydeltään 10 mlU/ml hCG..ja One Step merkkisiä?..positiivisenhan VOI saada jo 6-7vrk oviksesta..mutta enpä suosittele vielä niin aikaiseen testaamaan..voi tulla sitten suru puseroon kun vuoto alkaakin :/ ..ovat muuten tuon Vilja-testin kanssa samaa herkkyyttä.
Jos vaan maltat:whistle:ihan tuonne lähelle kuukautisten oletettua alkupäivää odotella, esim. kp27..jokainen kehittää tuota "raskaushormonia" HCG:tä eri tavoin. Toisilla hyvin vahvana jo näkyy aikas alussa ja toisilla hyyyyviiiiin hitaasti nousee.

Mie itse testaan kyllä kp25/28 kun on ne pippalot tiedossa tuolle päivälle:p ..mutta eihän se välttämäti mitään näytä..tai näyttää, mutta onko sitten "pysyvä" plussa.. pitikin nyt sattua JUURI tuohon saumaan nuo kemut..mutta otan sitten "hillitysti&hallitusti" siideriä, jos olen testin tuloksesta hiukkaakaan epävarma.

mur-mur
 
Ahaaa..Terry64 sie valaisit miulle HYVIN tuota testaus asiaa:wave:
Miulla olisi dpo11 silloin testauspäivänä 3.10..voisi siis HYVINKIN olla mahdollista, että näkyypi jo-tai sitten ei..näin se vaan on, että maltti on valttia tuossakin asiassa!!;)

mur-mur
 
Niinpä, "ongelma" on siinä, ettei tiedä, mikä on hcg:n lähtöarvo ja sitä, milloin munis suvaitsee saapua kohtuun. Ja sitten vielä henkilökohtaiset poikkeamat arvon nousussa. Aika monta liikkuvaa tekijää on tässä yhtälössä.
 
Näin se on Terry64, ei mahda mitään..miulla ollut tuo 1 kun olen käynyt verikokeessa ja en raskautunut. Laskin, että jos kiinnittymispäivästä(oletus dpo5 )arvo olisikin vaikka 1, olisi se dpo11 kenties vasta 5.5..aivan liian aikaista siis testailla!!
..mie tunsin kp13 TODELLA voimakkaasti tuon oviksen iltasella, irtosi folli varmaan silloin..siitä lasken, että su olisi 6vrk kulunut ja hyvässä lykyssä tapahtunut kiinnittyminen..kaikki tämä on tietysti aivan turhaa kun sitä kiinnittymistäkin on niin vaikia arvioida..toisillä tapahtuu 5-6vrk oviksesta, toisilla vasta 8vrk oviksesta..juupa..
 
Uudi ja Murmukka isot kimppa :hug: kummallekin. Ei kuitenkaan anneta periksi, eihän? Minun mielestä myös ihanaa että kuitenkin on tärpännyt, toivoa on.

Oma napa
Huomenna otan viimeisen tabuni, menkkoja odotan alkavaksi ti-ke. Toivon mukaan alkavat ja aloittavat normaalin kierron.
Thyroxin on omilla tuntemuksilla nyt hyvässä mallissa, olo hyvä.
Kiertopäivistä, minulle sanoi gyne että kiertopäiviksi ei lasketa tihruttelua, vaan ensimmäinen päivä on silloin kun hanat auki kunnolla:eek: . Laskenut olen tyhmänä pikkuvuodonkin :ashamed:
Ihana ilma jälleen ulkona, aurinko paistaa ja on syksyistä :heart: .

Viikonloppua kaikille :wave:
 
Hei Mahdotontako!!! Kuulolla ollaan - aina näin loppukierrosta :whistle:

Paljon on viime päivinä palstalla tapahtunut. Niin harmittavaa kun Uudin ja Murmukan plussat eivät olleetkaan vahvistuakseen. Tälle palstalle se olisi ollut niin positiivista potkua... Edellisistä on kulunut jo turhan kauan. Ei ollut aika pienokaisten saada alkuansa, niin harmittavaa kuin se onkin :'( . Toivon teille molemmille jaksamista ja uutta yritystä entistä vahvempina.

On: Loppukierrossa ollaan joo... Oireita, hmm... juuh, EI MITÄÄN!!! Kassellaan, kassellaan ja varustetaan kaappi vaipoilla - eiköhän niitä pian tarvita!
 
Uudi ja murmukka, :hug: Mutta positiivista että sentään jotain on tapahtunut, jos se nyt yhtään lohduttaa....

oivikki, onko sulla nyt taukoa vai joko tässä kierrossa tulee seuraava inssi, ja ehkäpä se plussa!?

nillanilla, mullakin oli nimenomaan tyhjä olo, mutta jo siirron jälkeen, kun kaikki alkiot oli niitä hitaita... Jotenkin sellainen, että nyt on kaikki yritetty. Tosin, nyt alkaa tajuta että pitää ehkä yrittää vielä monta kertaa...
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Uudi (46)....................kp1/24-26........yk9..........3./1.yht.
Murmukka (43)...........kp2/28.............y.4v...........2.
Taikakuu (41).............kp4/27-32.........?.............2./1.yht.
Inia (42).................kp5/26-30.......yk13....1.
ikiemo (45).................kp6/20-50........y?..........4.
nillanilla (42)..............kp8/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)............kp8/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp10/28-30..........yk4.........3./1. yht.
liiza (43).....................kp14/25............yk17........4.
Pinkki69 (40)..............kp14/26-28.........y.n.2v......1.
mur-mur (44)..............kp18/28............yk6..........3.
Ämy (40).....................kp18/26-28...........yk1.........4.
Solakka Silakka (40)..kp18/25-27........yk13........1.
Leena65 (44)..............kp19/25-27........yk4........3./1.yht.
Terry64 (45)..............kp22/25-28..........y.2,5v.........2.
Mahdotontako.............kp23/28-29..........yk1..........1.yht.
Hastu39 (39)...............kp25/25-29........y.13v.........3.
Päikki (40)..................kp26/?...............y.2v.........2.
Jadette (39)...............kp28/28-30.........yk8...........3.
mimmimamma (47)....kp28/28..............?.............4./1. yht.
oivikki (41)..................kp30/23-27.........yk7...........1.
pääpilvissä (46).........kp46/25-43........?............1.yht.
star-67 (42)................kp48/26-33(-39)...yk9.........3.
Hemppaliina (46).......kp54/28-30.........y.01/09....2./1.yht.

:flower: Tauolla :flower:
siira, lumeton


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
Päikki (40)................dpo14
Mahdotontako..........dpo10
Solakka Silakka (40)..........pp8
Terry64 (45)..........dpo7
Leena65 (44)..........dpo5
mur-mur (44)..........dpo4
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10
OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010
tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010





Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


 
Iltaa kaikille!

Voi Murmukka ja Uudi...eihän siinä näin pitänyt käydä :'( Mutta tsemppiä kovasti kummallekin :hug: Kuten myös isot halit kaikille muille tädin hyökkäyksen kohteeksi joutuneille :hug:

Itsellä on kutakuinkin välinpitämätön olo nyt tän kuumeilun suhteen..en tiedä oliko ovis jo vai onko tuloillaan vai viitsiikö tulla ollenkaan. En nyt testejä viitsi tehdä. Pupusteltu on..laiskasti kylläkin eli voi olla ettei osu nyt kohdalleen ollenkaan. Vaan kun pari vuotta on jos sitäkin täsmäytetty ilman mitään tulosta niin pakko on joku supersimo tai mahtimunis olla jokatapauksessa et tärppi tulis. Ehkä saan sitten loppukierrosta lietsottua itseni taas kunnolla kuumeilemaan :p

Täällä riittää onneksi jännättävää muiden puolesta..ensi viikollako niitä plussia alkaa sataa??? Mahdotontako ja mur-mur ovat ainakin ihan villissä :LOL:

Leppoisaa lauantai-iltaa kaikille...minä korkkasin juuri siiderin =)

Pinkkis
 
tuollaista tietoa löysin kun surffailin..

"Hcg:n nousu on yksilöllistä ja käytännössä on tutkimuksissa todettu että verestä otettava määrällinen hcg:n nousu (>5) näkyy suurimmalla osalla viimeistään 12 päivää hedelmöittymisen jälkeen. Hcg arvo kaksinkertaistuu noin 31 tunnin välein."

"Jos nyt oikein yli-innokas on niin kannattanee muistaa että herkin kotitesti näyttänee raskauden kun hcg on 10 tai yli. Keskimäärin 14-21 päivää hedelmöittymisestä. Edelleen tulee muistaa että raskauden jatkumisen todennäköisyys on 50% tai jopa alle kun hcg arvot alittavat 50. Itse suosittelen ensisijaisesti vähemmän herkkien testien käyttöä jotta ei tule turhia pettymyksiä. On aina raskaampaa saada keskenmeno kuin todeta että menkat oli päivän tai kaksi myöhässä"



..Ja Pinkkis laitappa miulle kans yksi siidukka :wave: ..olen yksin kotosalla ja kyllä saunan jälkeen kohta maistuisi namilta.. ;) ..laiska ei jaksanut lähteä kauppaan 200m. sitä ostelemaan..olis pitänyt laitella naamaria kuntoon ja hiuksia-ei jaksanut..:whistle::p

..siidukka piristää
..no, jos ei nyt ihan näääääiiiiiiin kuiteskaan:D


Tuo tuollainen "työstämis" laiskuus minuunkin iskenyt muutaman kerran...ei vain ole jaksanut kunnolla tehdä "täsmäiskuja"..sitten taas mieli piristyypi, toivotaan siunkin mielesi piristyvän!!=)

mur-mur
 
Solkka silakka Kaksi viimeistä yk on ollut inssi lääkkeillä. Tässä vikassa oli vielä kaikki tosi kohdallaan ajoitus ja kaksi follia. On kuitenkin hyvä mieli siitä, että ei alusta asti epäillyt, että nyt ei tärpää. Toivottavsati nyt pian alkava yk olisi se + sitten. Minäkin aavistin, että ei nyt + tule, kun r-oireet hävisivät, kun irroituspiikki lakkasi vaikuttamasta, mutta silti aina jotenkin toivon ihan loppuun asti. Onnenpotku sinne haastetteluun.

Mimminamma pahoittelut ja onnea alkaneeseen kiertoon.

Uudi voi kuinka surullista :'( :hug:

Inia Uusi yk heti perään, jos kaikki on alku ultrassa ok, uuden keirron päästyä alkuun.

RKTT läisille leppoisaa + odottelua !
 
..Niin, mie olin eilissä iltana ihan villillä tuulella
..tulee vaan niin levoton olo odotellessa, tuleeko mitään oirehia, r-sellaisia :) ..tämä vaan minnuu henk koht helpottaapi kun saapi vähän antaa sanan lentäääääää!!!:D

Mukavaa iltaa kaikille, ottakaatte rennosti!!
..mie lähen nyt saunomaan:wave:..

mur-mur
 
Uudi ja Murmukka oon tosi pahoillani, ettei ne plussat pysyneet. Jotenkin niin epäoikeudenmukaista tää touhu välillä on. Niinkuin muutkin täällä todenneet, niin ainakin se hedelmöitys on tapahtunu. Toivotaan, että parempi onni myötä seur. kierroksella. :hug:

Mur-mur ihania viestejä oot kirjoitellu. Tulen aina hyvälle tuulelle sun kirjoituksia lukiessa. Ja ihan mielettömästi oot tsempannu ton painon kanssa. Ihan mahtavaa! Ollaan ovuloitu ihan näemmä samoihin aikoihin. Ymmärrän kyllä hyvin tuon malttamattomuuden

Täällä oli puhetta niistä r-testeistä Prismassa. Meillä ne on siteiden ja tamponien vieressä :)

Mulla vähän kone temppuilee enkä pääse kunnolla lukemaan/kirjoittamaan tänne - koko ohjelma sulkeutuu ja pitää avata netti uudelleen. Nyt ei sitten kunnolla pääse kommentoimaan teidän kirjoituksia. Siksi ihan yleisesti kaikille jaksamista ja voimia ja lykästystä uudelle kierolle ja plussia loppukiertolaisille.

Ei mitään r-tuntemuksia tai oireita mulla. Pientä tunnetta alavatsassa, mutta niin on aina joka kierrossa tässä vaiheessa. Rinnat ei oikein edes arista. En odota muuta kuin menkkoja tuossa lokakuun alussa. Ja niinkuin sanottu ti sinne klinikalle ihan ekalle käynnille. Jos kaikki ok, jatketaan yrityksiä. Ihan tän epävarman miestilanteen vuoksi ajattelin kyllä heti kysyä inseminaatiota. Kuinkas pitkiä nää prosessit muuten ovat eli kuinka nopeasti tuollainen inssi sitten voi tapahtua?

Nyt nukkumaan! Hyviä öitä kaikille

:heart: :heart:
 
Voi että Uudi lohtuhalit sinnekin :hug: Pitipä nyt sitten näyttää plussaa ensin ja sitten viedään kaikki pois, höh! :headwall: Mutta lupaavaa on, että yritystä alkavalle raskaudelle oli. Sinuna ehkä yrittäisin heti uudelleen, samoin Murmukka, jos elimistö on nyt enemmän hedelmällisessä tilassa..?

Hyvää hcg-tietoa oli Terry ja mur-mur :flower:

Leena ekaan inssiin voit päästä heti seuraavasta oviksesta, mutta perustutkimukset pitänee olla ensin: hormoniarvot, seksitaudit testattuna, sperma.. en tosin oo varma tarviiko kaikki nää, mutta siellä klinikalla ne selviää. Aukiolotutkimus on ehkä myös hyvä tehdä, niin ei ole turhaa työtä inssistä. Klinikoilla kuitenkin yleisesti palvellaan hyvin ja nopeasti, hehän saavat hyvät rahat meistä epätoivoisista. Ite oon käynyt nyt kahdessa inssissä ja kolmas tehään vielä marraskuussa. Inssissä tärkeää on oikea ajoitus, koska pesty sperma jaksaa elää vain muutamia tunteja. Mulla ne on mennyt molemmilla kerroilla ajoitus vähän pieleen, mutta ehkä se kolmas kerta toden sanoo. Luotan kyllä ivf:iin enemmän, se tulee sitten tammikuussa viimeistään ja eihän siihen niin pitkä aika ole.. :whistle: Hoitoihin meno on antanut toiveita paljon vauvan saamiseen, mutta hoidon epäonnistuminen tuntuu paljon pahemmalta kuin nega luomukierrossa.

:flower: Ihanaa syyspäivää kaikille :flower: Laittakaa kuitenkin villapöksyt jo jalkaan, mulla meinas tulla eilisestä ulkoilusta virtsis, mutta meni muutaman tunnin kärvistelyllä ja kuuman juomisella onneksi ohi. Ja punainen pipo päähän, siellä on hirvimiehet liikkellä! :xmas:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Päikki (40)..................kp2/?...............y.2v.........2.
Murmukka (43)...........kp3/28.............y.4v...........2.
Taikakuu (41).............kp5/27-32.........?.............2./1.yht.
Inia (42).................kp6/26-30.......yk13....1.
ikiemo (45).................kp7/20-50........y?..........4.
nillanilla (42)..............kp9/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)............kp9/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp11/28-30..........yk4.........3./1. yht.
liiza (43).....................kp15/25............yk17........4.
Pinkki69 (40)..............kp15/26-28.........y.n.2v......1.
mur-mur (44)..............kp19/28............yk6..........3.
Ämy (40).....................kp19/26-28...........yk1.........4.
Solakka Silakka (40)..kp19/25-27........yk13........1.
Leena65 (44)..............kp20/25-27........yk4........3./1.yht.
Terry64 (45)..............kp23/25-28..........y.2,5v.........2.
Mahdotontako.............kp24/28-29..........yk1..........1.yht.
Hastu39 (39)...............kp26/25-29........y.13v.........3.
Jadette (39)...............kp29/28-30.........yk8...........3.
mimmimamma (47)....kp29/28..............?.............4./1. yht.
oivikki (41)..................kp31/23-27.........yk7...........1.
pääpilvissä (46).........kp47/25-43........?............1.yht.
star-67 (42)................kp49/26-33(-39)...yk9.........3.
Hemppaliina (46).......kp55/28-30.........y.01/09....2./1.yht.

:flower: Tauolla :flower:
siira, lumeton


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
Mahdotontako..........dpo11
Solakka Silakka (40)..........pp9
Terry64 (45)..........dpo8
Leena65 (44)..........dpo6
mur-mur (44)..........dpo5
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10
OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010
tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010





Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat / Pinon jättäneet

Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636




 
Uudille ja Murmukalle lohtuhali :hug: On tää niin väärin, mutta uusin voimin uuteen kiertoon!

Minä oottelen jo tätiä. Ottaa päähän, kun nämä oireilut tädin saapumiseen alkaa jo viikkoa aikasemmin. Periaatteessahan sit ei ole normaali aikaa kuin vajaat kaks viikkoa kierrossa....ensin täti-ajat, sit viikko vapaata, puoliaika ja sen jälkeen heti viikon päästä alkaa jo joka paikkaa kolostelemaan, rinnat paisuu ja tulee niin turkasen kipeiks ja mahassa vihloo ja jomottaa. Tosin tässä kierrossa on kummallista se, että oviksen jälkeen oli pari päivää hyvä olla ja sit alko jo heti menkkajomotus ja vihlominen, eli kestänyt tosi paljon kauemmin. Tai sit mä oon vaan seurannut tilannetta tarkemmin :LOL:

Toivotan kaikille +++++ :heart:
 
Päiviä kaikille :wave:

Elossa täällä ollaan =) ja ihan hyvä mieli jo.

Joku ihmetteli miten raskaushormooni putosi mulla niin äkkiä, kun se veritesti pe:na näytti vielä plussaa... no, olihan siinä apteekin omassa eilen vielä sellainen haamujen haamu, mutta ei enää mikään selkeä viiva.

Ja joku toinen aiemmin kyseli, miksi olen ottamassa sitä kierukkaa. Minulla on todella anemisoivat kuukautiset. Kahden päivän aikana vaihdan joka tunti siteen ja joudun käyttämään yösidettä päivisinkin :eek: , on se sellaista ryminää tädin käynti meikäläisen luona. Ja niitä inhottavia isoja hyytymisklönttejä tippuilee pönttöön, niin että pöntön pohja peittyy niillä, siis ihan tosi!!! :|
Ja tällaiset runsaat menkat minulla on ollut aina, jos äkkiä lasken, niin 30 vuotta!!! Alkaa jo riittämään tädin käynnit tässä talossa, meinaan!!

Ja kun yritystä on ollut jo se neljä vuotta ilman minkaanlaista oirettakaan raskautumisesta, lukuunottamatta nyt tätä kertaa (joka tuntuikin hetken niin ihanalle ja uskomattomalle!!!!), niin tuntuu, että voisi katsoa jo eteenpäin ja löytää uusia odotuksia elämälle. Ja onhan meillä onneksi yksi ihana pojanviikari, muuten olisikin aika katkera olo.

Mutta kuten sanoin, aika on varattu 26. lokakuuta, joten yksi kierto vielä mennään. Nyt kai olisi vielä toivoa, sillä olen lukenut jostain, että tällaisen kemiallisen raskauskierron jälkeen paikat olisivat ottavammat, kokeillaan nyt se vielä.


Noista hormoonimääristä ja testauksen ajasta olette täällä keskustelleet.
Minä testasin esikoisellakin selvän plussahaamun dpo8 ja vahvaviiva tuli dpo12. Myös oireet alkoivat silloin heti dpo7 lähtien, samat kuin nytkin tällä kierrolla. Mutta kuten sanoin, olen muutenkin herkkätuntoinen, joten ehkä aistin ne nopeamminB)

Uudi: me noustaan täältä vielä ja toivottavasti nyt heti tällä kierrolla, usko vaan ;)

Plussatuulia rktt:ille, ihanaa kun mur-murkin on siellä. Odotan kovasti oireitasi =)


Hyvää sunnuntaipäivän jatkoa kaikille, toivottelee Murmukka :wave:
 
Murmukka miten ihanaa, että sulla on jo parempi mieli. Hurjat on sulla kuukautiset. Joo, mä sitä kierukkaa ihmettelin ja toivottavasti en ollut liian suora ja töykeä siinä asiassa. Itse olen ajatellut, että jollei tästä tule mitään niin ei tartte ehkäisyäkään sitten käyttää :)

Solakka Silakka kiitos sulle klinikkakäyntien selvennyksistä. Mulla on onneksi osa noista testeistä tehty perusgynellä pari kuukautta sitten ja miehelläkin noi sp-taudit kartoitettu. Mäkin ajattelin, että ovat varmaan kovin ystävällisiä meille maksaville asiakkaille :D . No, uskon että ovat ihan muutenkin mukavaa porukkaa.

Mä ymmärrän kyllä hyvin, että se pettymys noiden hoitojen jälkeen on suurempaa, kun luomukierron jälkeen. Jotenkin mäkin huomaan ajattelevani niitä varmana ratkaisuna tähän pulmaan. Jaksamista sulle kovasti.

Mur-mur saitkos sä niitä labratuloksia huomenissa? Kertoilehan sitten meille, millaisia tuloksia sait.

Teettekö te muuten jotakin, joka voisi edistää raskautumisa - muutakin kuin nää ovistestit ja ajoitukset? Mä oon syöny jotain foolihappoa sisältäviä kapseleita ja vehnänalkioöljyä :LOL: Jotakin kun haluaa kovasti, niin sitä tekee (lähes) mitä tahansa sen eteen.

Nyt kutsuu sulkisvuoro. Ja jollen ole vielä sanonut, oon tosi iloinen tästä ryhmästä, jossa saa tukea ja neuvoja ja jossa on ihana seurailla kaikkien tarinoita. Ihanaa sunnuntaita! :heart:
 

Yhteistyössä