40+ so what! (vol. 4)

Inia ihan makselin tilisiirrolla ja toimitus oli nopsaa, meni muistaakseni 2vrk. Tiistaina varmaankin jo postia saat jos nyt tilaat!!
Taisi tulla s.postiini siitä lähetyksestä vielä vahvistuskin-ruottin kielellä.:D

..eikä haittaa kyselyt, mie kertoilen mielelläni kun säästää kuiteskin muutaman eurosen noin toimien.=)

mur-mur
 
Annekristiina kiva kuulla sinusta ja että hyvin menee. Itse täällä ihmettelen, että mihis se raskausviiva katos. Elikä aika sekaiset on tunnelmat. Ihanaa syksynjatkoa sinulle ja perheellesi. :flower: :heart:

Mur-mur kiitos sinulle. meniskin Siperiaan kaikkien meidän kimpusta. Hyvää viikonloppua sinullekin. :heart:
 
Inia nou hätä :) Makselet tuolle handelsbankkenin tilille Tilinumero: 313130-1249812 laita saajaksi tuo Billiga-Tester.se ja muutat summan euroiksi..mie taisin lisätä vielä loppusummaan ne postarit..oli 25 Sk=2.38e (yhdellä testillä )se kyllä siinä tilausvahvistuksessa sitten mainittu minkä saat s.postiisi..ilmoitteleppa onnistuiko:wave:..itsekkään en juuri osannut maksella tuolla IBA:n jutskalla :(

mur-mur
 
Huh, no olipas se hankalaa näin ekakertalaiselle .... no, kaikkea oppii!!!
Nyt on taas digitestejä tilattu, ja on tosiaan halvempi tuolta tilata kuin suomen puolelta... Kiitos paljon vinkistä ja avusta mur-mur!
 
Kiva jotta onnistui!!=)..miekin alussa tupeksin ja laittelin jo s.postia sinne halpatesti.fi:lle, että miteeenkäääää :eek:..muistithan lisätä postarit?..ja saajaksi tuon Billiga-Tester.se?
Mie kun en ruottiakaan enää taida, niin google-kääntäjän kera sitten aina suomentelin!:D

mur-mur
 
Uudi ja Murmukka Toivotaan, että plussa kuiteskin pysyisi / vahvistuisi. Aina on tietty mahdollista, mitä nyt ei kuiteskaan toivota ja haluta, että on ollut kemiallinen raskaus ts. hedelmöityminen on tapahtunut, mutta alkio ei ole kunnolla kiinnittynyt, on siis vain hipaissut kohdun seinämää. Raskaushormoni on tästä syystä näkynyt raskaustestissä plussana, mutta raskaus ei jatku.

Mulla näyttää tilanne jo erityisen huonolta. Tänään oli aamulla törähtänyt tuhrua pikkuhousunsuojaan ja bussissa istuessa alavatsaa juili tätiä enteillen. Rinnatkin ihan löllöt. Ja pirunmoinen, yleismaailmallinen ketutus päällä.
 
Voi Päikki:hug:harmitus jos täti nyt kurvaa :| ..miullakin on ehkä odotukset liian korkialla, tuon Loop hoidon jälkeen..liekkö realistiset olleskaan..mutta kattellaan, kattellaan nyt hetkinen:)

((muoks)) kuis pitkä siun kiertosi aina on?..vai vaihteleeko..
Mie nyt sen tädin komensin ihan KOVALLA ÄÄNELLÄ sinne huitsin Nevadaan!!:wave:

mur-mur
 
annekristiina nyt vasta viestisi hoksasin tuolta välistä :wave: voi että, ne vaavit kasvaa niin nopsaan:heart:

..mie pitkästä aikaa piinailen taasen ja en meinaa pöksyissäni pysyä:p..saatan tulla kyllä ryminällä ales..mutta kattellaan nyt, muuta ei voi=)

Ihanaista viikonloppua siulle ja perheellesi, anna pikku "rinsenssalle" halaus&suukki miulta!!:heart:

mur-mur
 
Päikki voi harmi. :hug: Täällä on kohta yhtäläinen olo tila. Tätiä ei kuulu ja mistään ei tiedä.PLÄÄHH :headwall:

Mur-mur kävin tuolla myöhäiset plussat ja sinäkin olit siellä pyörähtänyt. Minun viiva oli paaaljon ohuempi ,kuin Mairan. Enempi niinkuin se kumma ohut viiva joka meni sen plussaviivan poikki/alta. Käypä vilaseen vielä jos viitsit. Tai ehkä nyt sentään vähän parempi, mutta ei hirveesti. Leveempi kuitenkin.
Vai mitä viivaa siinä nyt piti katsoa sitä poikki vai pystyviivaa, kun mulla ollut ihan erilaiset testit.
 
Kyllä minä ainakin uskon, että Uudilla on raskaus meneillään. Omassa ekassa raskaudessa kävi juuri noin, että ekalla testillä tuli hailakka testi ja toisen merkkisellä ei mitään. Viiva vahvistui sitten muutaman päivän päästä. Toisessa raskaudessa olin niin sinnikäs, että testasin vasta 4 päivää myöhemmin kuin edellisellä kerralla ja plussa oli heti vahva.

Jokus kyseli kierroista. Omani on lyhentynyt 27-32:sta 25-28:aan. Tätä gyneltä kyselin ja hän selitti, että kropalla on kiire valmistaa muniksia, kun hedelmälliset vuodet vähenevät. Näin on tarkoitus varmistaa, että raskaus varmasti saadaan alkuun. Munis voi olla puhkeamisvaiheessa pienempi kuin nuoremmilla, muttei sen pitäisi asiaan vaikuttaa, jos muutoin on hyväkuntoinen. Tavallaan on kivempi, että kierto nopeutuu, kun kerran yritystä on. Muutoihan menkat saisivat tulla kerran vuodessa, niin kurjia ne ovat.

Sitten omaan typerään toimintaani. Kävin tänään Prismassa ja ostin Pregnent STICK-nimisen raskaustestipaketin (2 liuskatestiä). Tein heti kotiin tultuani yhden, jotta saan ns. 0-testin ennen kuin oikeasti voi edes odottaa tulosta. Mutta siinä se viiva haamuttaa. TAAS. Yleensä olen ekat testit testannut kp 25 (nyt siis 21) ja Clear Blue herkkä testi näyttää tosi monessa kierrossa plussaa. Sitten menkkojen aloitukseen mennessä viivat hiipuvat. Liekö huonoa keltarauhasen toimintaa. No tänään olinkin progesteronitestissä, joten ehkä siitä selviää, löytyykö tästä vika. Tai sitten vika on siinä, että minulla on liian hyvä näky ja näen aina sen viivanpaikankin liian selvästi.

Nyt vaan sitten jaksamista ja kestämistä kaikille kierron loppuvaiheille. Viivojen vahvistumista toivon tietysti niitä jo saaneille ja toisille lisää. Ja jos menkat alkaa, niin alkaa taas uusi yrityskin. Kyllä me vielä raskaudutaan vaikka sitten tahdonvoimalla.

 
Vielä piti sanoa omasta navasta, että lämpö on nyt illalla 37,2 astetta, joten on se ovis ilmeisesti sitten tapahtunut. Muita oireita ei ole, eikä tietysti tässä vaiheessa vielä pitäisikään.

Mistä saisin kärsivällisyyttä olla testaamatta ennen ensiviikon perjantaita????
 
Siis voiko tämän tollompi olla. Näkyykö siinä sitten joku viivanpaikka erikseen. En minä ole ikään huomannut, jos se hailakka olikin vain viivanpaikka. Siskolla kävin kyllä eilen ja ei sillä paljon mun haamua kummempi ollut, kun vertailtiin ja tulos on jo 5 kk:den ikäinen.

Terrylle plussaa puhallan kanssa. :whistle:

Kuulemma, kun laitoin kyselyä tuolla, niin Predictorilla joku muukin on saanut haamuja ja verikokeessa ei ole ollut raskaana, että se taitaa olla siinä Apteekin oma tais olla tarkempi.

Kyllä potuttaa nyt raakasti, miksi se täti ei sitten tule, kun on aina tullut liikakin ajoissa. :headwall: En tiedä jaksanko enää uudestaan, jos se nyt pieleen meni. On kyllä sen verran stressaavaa tällä iällä. Nuorena sai plussan niin se oli siinä, eikä tarvinnut enää testata. Viheliäisiä noi testit. :eek:

Anteeksi nyt , jos tulee tässä pettymystä purettua vähän liikaakin, mutta kun ajattelin, että nyt se hirveä yrittäminen on ohi ja mieskin niin iloinen. Teillä muilla, kun on ollut paljon vaikeampaakin, että sori nyt tämä oma napaisuus tässä.
 
Uudi Viivan vahvuudella ei ole niin väliä, se kyllä voimistuu kun muutama päivä menee =)

ClearBluen testi ei siulla näyttänyt vielä mitään..näinkö oli?
Siinähän on testi ikkunan poikkiviiva aina ja pystyviivan täytyisi näkyä, mikäli raskaana.

tuossapa animaationa testaus..

http://www.clearblue.com/fi/clearblue-raskaustesti-varia-vaihtavalla-naytteenottopaalla.php

((muoks)) ei kun, nyt mie menen jo sekaisin:headwall:..siehän testasit toisen sillä Apteekin omalla!!
Predictorin testssä kattotaan, tuleeko testi ikkunaan pystyviiva!
 
Uudi, tämä on just se palsta, missä saa purkaa pahaa oloaan, kun siltä tuntuu. Ja saahan sitä harmittaa, kun plussa on ihan kädenulottuvilla. Ja vielä se voi ollakin sitä. Koska menkkoja ei näy, niin jotain on kyllä tapahtunut.

Vastailin tuohon toiseen ketjuun tuosta viivanpaikka- ja haamuasiasta. Eli jos näet väriä viivassa, se on haamu, joka merkitsee sitä, että hcg:tä on erittynyt ja sitä erittyy vain kiinnittymisestä. Kun munis sitten porautuu lisää kohdunseinämään, niin hcg-arvot nousee. Tässä ei auta kuin se kuuluisa kärsivällisyys, jota minulla ei ole ainakaan yhtään. Mutta sitä toivon nyt sinulle erityisesti. Ja jos kävisi niin ikävästi, ettei kiinnittyminen onnistuisikaan, niin onhan se ainakin merkki siitä, että jotakin yrittää tapahtua. Munasolun on silloin täytynyt hedlemöityä ja se on jo iso askel. Sillon on mahdollisuudet aina todennäköisemmät seuraavissa kierroissa.

Mutta niin kauan kun menkkoja ei näy, on raskaus mahdollisuus aina todennäköisempi. Täysillä peukutan täällä teille.
 
Mulla on ollut vain noita yksi viivaisia testejä. Johon tulee yksi viiva, eikä niinkuin tuolla toisella palstalla, että siihen muodostuu raskausviivan kanssa plussa. Sillä se näytti niin oudolta.

Kiitos Terry ja mur-mur, kun viitsitte vastailla. Olen tosi kiitollinen, kun ei ole tarvinnut noiden testien kanssa ennen pähkäillä.
Tosi on Terry, että se antaa jo toivoa, että vielä tällä iällä edes tulee noita kiinnittymisyrityksiä. Joskushan se voi sitten onnata, mutta juu ei vielä kirvestä kaivoon. =)
 
Uudi peesaan täysin Terry64..ja tosiaan, jos väriä näkyy on se merkki alkavasta raskaudesta/sen yrityksestä<--juuri noin käy jos alkio hetken hipaisee kohduseinämää.

Kärsivällinen kannattaa nyt olla, jos et sitten halua enää tuhlata r-testeihin euroja..menet sitten vaikka alkuviikosta sinne veritestiin!=)

Vahvoja plussa aaltoja vaan kaikille täältä laittelen!!!:wave:

mur-mur
 
Terry64 sinne perjantaihin saakka miekin yritän kärvistellä-kärvistellään yhdessä, JOOKO!!:D ..miulla olisi Lauantaina syyspippalot tiedossa ja sitä ennen täytyy testata..
Miulla ei mitään haamuja ole aiemmin tullut, kun en juuri testaile kun sen kerran, kaksi ja aikas alussa(kärsimätön)-jos testaan olleskaan!

Silloin heinäkuussa tuli Prisman testillä hailakkaakin hailakampi(harmahtava )viivanpaikka, jota ensin arvelin haamuksi-ei sitä ollunna sitten :ashamed: vaan vuoto alkoi presiis ajallansa mökillä lomaillessa..

Oikeasti en voi mitään oireitakaan odottaa, ennen kuin alkio mahdollisesti kiinnittynyt, joskus maanantaina ehkäpä..voi tätä odotuksen kurjuutta:eek:se oikea "raskaana olo" odotus sitten ihanaa!!:heart:

mur-mur
 
Uudi pura vain sydäntäis kirjoittamalla tänne niin paljon kuin haluat, me luetaan ja ymmärretään kyllä:hug:..


..mie lähen iltakaffeelle..kukas lähtee kaveriks:wave:..olisi pullaa kans tarjolla..;)

Painoa muuten tippunut taas jumituksen jälkeen hyvin, nyt tällä vko:lla alespäin -1.1kg!!:D
mur-mur
 
UUDI voimia ja voimistuvaa plussaa!

Millä osastolla Prismassa on myynissä raskaustestejä? ja mitä tavaroita siinä on vieressä? minä olen muutaman kerran koittannu ettiä mutta en ole löytäny enkä todellakaan ala myyjältä kyselemään :LOL:
Tiedän että mulla on lukulasit mutta että olenko jo näin sokea? etten löydä kaupasta sitä mitä sieltä olen ettimässä....

INIA niin, tässä yksi epätoivoinen lohduttaa toista epätoivoista, lohtuhali sinulle. En ole tehnyt asian suhteen mitään, jotenkin on ihan tyhjä olo, pää jäässä jos niin vois sanoa. Onneksi on nyt viikonloppu. Mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa hyväksi muutu kun muutaman päivän vielä märehtii ja lyö päätä seinään :headwall: kyllä kait sitä on ennenkin suosta noustu!

OIVIKKI miten sinulla siellä hurisee?


KAIKILLE HYVÄÄ VIIKONLOPPUA
 
Tuolla kaikkea kivaa juttua "kuumeiluun" liityen..=)

http://www.kotipiha.net/foorumi/viewforum.php?f=21&topicdays=0&start=0

..ja odotus/raskaus puoli..

http://www.kotipiha.net/foorumi/viewforum.php?f=8

ja täällä..

http://www.vauva.info/foorumi/index.php?s=a3866b12558af62e8197ad6e780e3f38&showforum=4

..ja odotus/raskaus puoli..

http://www.vauva.info/foorumi/index.php?s=a3866b12558af62e8197ad6e780e3f38&showforum=6

..näitä on NIIIIN kiva lukea ja haaveilla..:heart:

Leppoisaa perjantai iltaa kaikille!!:wave:

mur-mur
 

Yhteistyössä