40+ so what (vol. 3)

Matsalu Oli kiva kuulla susta! Varmasti vielä harmittaa ja on paha mieli, mutta minkäs teet. Eteenpäin sanoi mummo lumessa. Jos ois vaan sitä lunta... Olin muuten itsekin aika ällikällä, kun kirjoitit munasolujen hajoamisesta. En tiennyt minäkään, että NOINKIN voi käydä. On ilmeisesti ziljoona eri vaihtoehtoa, missä voi mennä pieleen.

lumeton Tervetuloa mukaan ihmettelemään maailman ja munasolujen menoa.

Solakka Silakka Kiitos kysymästä, oireilut jatkuvat. Tänään aamuyöstä oli taas kamalaa menkkajuilintaa. Olin ihan varma, että tädin Ferrarin jarrutusjäljet olisi kalsareissa, mutta eipä ole näkynyt. Perin omituista. Jokaisen vessareissun jälkeen vessapaperi tulee tutkittua mikroskoopilla. Joo, tiedän, kuulostaa jokseenkin ällöttävältä. Rinnat edelleen arat / kipeät. Enkä muutenkaan tunnista omikseni. Jos joltain on hukassa, niin saa multa periä. Aavistuksen ollut myös huonoa oloa, mutta luulen, että olen kaiken lisäksi saamassa flunssan. Kuinkas muuten, kun lauantaina alkaa 2,5 viikon loma. Työn sankarit tunnetusti sairastavat vain lomilla.

Joulukiireitä tuppaa viimeiseen asti,mitenkähän sitä selviytyy taas kaikesta :headwall: Unohdin taas alottaa terolut-kuurin,jee jee..Eli menee nyt sit taas ilman.Viimekierto tuli otettua ja nyt ei..Mitäköhän tuo vaikuttaa kun joka 2.kierto teroilla ja joka 2.ilman!!?Kuinkas teillä muilla joulun valmistelut edenneet?
Omaa napaa tuijotellen ei kyllä mitään uutta,ehkä aavistuksen rinnat arkana.Satunnaista on yrityksetkin olleet ja itellä kyllä hiukan tässä jouluhässäkässä kuumeilukin taka-alalla..mutta eikö sitä taas kevättä kohden ala tulla.Ja pianhan se vuosikin tulee siitä km..uskomatonta miten nopeasti aika menee!Tuntuu kuin sekin olisi juuri tapahtunut..No tällaisia mietteitä iltatuimaan!

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Taikakuu (40)..............kp4/27-32.........?................2./1.yhteinen
AinoEmilia (44)...........kp6/31-34.........?................4./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp8/28-30.........?................7.
touhu tenava (45).......kp9/27-30.........y3v............6.
mimmimamma (46).....kp10/27.............y6v...........4.
pääpilvissä (46)..........kp11/25-43.......?................1.yhteinen
Saara10 (41)..............kp11/28.............yk?............1.
velmuliina74 (34).......kp14/24-30......yk3........... 6./1.yhteinen
haave3 (39)................kp18/28.............?................3.
liiza (42)......................kp19/28............yk5.............4.
kenzie64 (44).............kp20/28-29.......yk4............4.
Solakka Silakka (39)..kp20/26-27.......yk2............1.
Matsalu (44)................kp21/24-25.......IVF?..........1.
Nuusku (43).................kp21/28............?................4.
Päikki (40)..................kp24/27.............y1,5v.........2.
Minni007 (44) .............kp26/28.............yk5...........2./1.yhteinen

tirulii (40) "tuubat pois"......kp11/?......................1./1.yhteinen
nillanilla (41) "yksityisyrittäjä"......kp14/28-30..........1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat katki..kp14/29-31....PAS?/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/24 = 7,92 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.12.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät Karpalo67, äippä67, pyrstötähti , Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5

"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Kirsikka68 (40)...........kp56/28-39.........?................5.
Höpisijä (42)...............kp129/28............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp148/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp202/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet: Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

[/b]

40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Huomenta!
Sorry, etten ole päivittänyt pinoa, mutta työkiireet on melkoiset. Joku muukin saa päivittää, jos minua ei näy mailla halmeilla.

Lumeton: tervetuloa vaan mukaan. :flower: Lisätäänkö sinut kiertolistalle? Ilmoittele kp:t, niin laitetaan sinut mukaan.

Haave: Ei kai se Terolutiton kierto haittaa, jos ovis tapahtuu, eikä kierto veny liian pitkäksi ilman niitä.

Päikki: mielenkiintoisia oireita. :p Joko testit pitäisi kaivaa esiin?

Pääpilvissä: Suosittelen lääkärireissua myös...

Pyrstis: Jos siis oli kyseessä kp14, niin eiköhän tuo ihan normaalia ole. Limakalvon paksuus ihan hyvä ja ilmeisesti ovis ollut koskapa keltarauhanen ilmeisesti näkyi.
Tuo on mulle vähän epäselvää, että voiko oviksen jälkeen olla vielä noinkin isoja folleja kuin 17 mm. Ehkä voi, koska muistelen että mimmimammankin ultrassa joskus kesällä oli samalla tavalla. Ei kai ne vissiin ne muut kuolla kupsahda ihan heti.

Olen nyt toista viikkoa popsinut (otan siis suun kautta ) Lugesteronia. Minulla ne eivät onneksi ole aiheuttaneet mitään sivuoireita ajoittaista erittäin pientä rintojen kivistystä lukuunottamatta. Mulla tosin on vaan 200 mg päivässä, eli annos on kai pieni hoidoissa käytettävään verrattuna. Toivottavasti vaan tehoaa sitten edes ja menkat tulisi...

Huomenta! Päikillä on tosiaan ERITTÄIN mielenkiintoiset oireet. Jos en olisi omien ja muiden karvaiden kokemusten kovettama hapannaama, sanoisinpa jopa, että nuo ovat selviä raskausoireita... Montako päivää sulla on nyt oviksesta?

Voisiko joku selittää minulle, mitä nuo terot ovat ja mihin niitä käytetään? Aavistuksia on, vaan tarkkaan en tiedä.

Hellurei...

Mun ei pitänyt piinailla, mutta minkäs teet kun eilen illalla tuli semmoinen tunne, että tarvitsen jotain suolaista, sitten tein vähän keittoa ja kun aloin syömään niin siitä sitten heti pytyn ääreen yökkäileen, mitään ei tullut, mutta sen jälkeen on ollut aivan kamala olo, koko ajan sellainen pahoinvoinnin tunne. Kurkkukin on ns. karhea, joten voihan tämä olla jotain flunssaakin. Meinasin jo aamulla testata, mutta en sitten viitsinyt.

Minni: Meinasin juuri sua huhuillakin, että mikäs tilanne. :heart: Kaivapas huomenaamulla testit viimeistään esiin... :p

Matsalu: Terot eli Terolut on keltarauhashormonia. Useimmiten sitä käytetään kierron tasaamiseen, mutta myös esim. hormonikorvaushoidossa eli samaan tapaan kuin muitakin progesteroneja.

olipa työn takana saada lääkäri. Ensin näytti vahvasti siltä, että aikaisintaan 30.12. olisin saanut ajan ! Johan minä vuodan kuiviin siihen mennessä. :eek: . Sitten tajusin soittaa paikalliseen Fertinovaan ja sieltä sain ajan tälle aamulle ! Lääkäri epäili vahvasti jopa keskenmenoa :ashamed: niinpä niin.. Kipuja on kiitettävästi ja vuoto aivan mieletöntä. No ultrattiin ja tutkittiin ja sain Primolut kuurin. Jospa tämä tästä.

Oikein ihania joulunalusaikoja ihan jokaiinekselle ! :flower: kukkia, koska joulukoristeita ei näemmä noissa hymiöissä löydy :xmas: sentään christmas-hymiö !

Plussia ihan kaikille toivoville :whistle: +++++++++++++++++

Muoks.. eli mitä eroa on Teroluteilla ja Primoluteilla ? Onko mitään ?

Hyvää joulun odotusta teidän pinoon!

Matsalulle laitoin yksityisviestinkin...mutta vielä Teroluteista. Minä söin niitä nuorena, että kuukautiset olisivat palautuneet, kun jäivät pois liian urheilemisen ja alipainoisuuden takia.

Plussakasta ensi vuotta myös teille kaikille sitä toivoville!
Hillevi (kylässä toisesta pinosta)

pyrstötähti
työreissuilta palanneena ja vähän kokoukselta haisevana :eek: luonnollisesti. Primolut on ihan kemiallinen mömmö jota ei suositella jos on raskautumisyritys niillä minä ainakin olen siirtänyt kk:a. Ja tervetuloa lumeton, meilläpä on tätä lunta vielä jäljellä ja sillä vähä leuhkin.

Hienoa matsalu, kunnon sotaratsu et anna periksi. Ei ihme että munikset oli hauraita kun niin hirveän hevoskuurin lääkäri määräsi ja vielä karmea huljuttele päälle. Mutta uuteen yritykseen, sinä tuot nyt meille samanlaisia jännityksen hetkiä kuin myy aikanaa. Ja taisi olla plättä joka sanoi hienosti että jos kerta kuumeillaan niin sitten sata lasissa pitää olla.

Ihana vilkasta keskustelua pinossa vaikka joulusäpinät käynnissä. Mä oon hukannu kait tädin jonnekin looshiin mutta en ihan tarkkana tiedä kyllä kp:a, ukkeli illalla kyseli että eikö pitäs olla, onkohan se alkanu laittaa johokin ylös että löytäis piilopaikan ajoissa ennenkuin pms iskee, :LOL: Mutta ei mtn oloja tietenkään. Väsyttää ja kuvottaa joka aamu joka tapauksessa kun pitää sylttytehtaalle kömpiä. Ja näin vanhat tissinrämyskät enää taida tulla kipeeksikään =) vaikka niihin pumpattaisiin ilmaa reunoilta. Läski lisääntyy automaattisesti kun syö ja juo enemmän ja keskivartalo paksuuntuu vielä nopeemmin. Ja viime yönä taas oli hikinen olo joten kyllä tää alkaa kallistumaan ehtoopuolelle. Mutta no hätä mä katton täältä vähän etäämpää tätä valmiiksi sitten aikanaan muille notta huomaatta miten hauskaa tällä puolen ovia kuitenkin voi olla kunhan muutaman vuoden jaksatte kuumeilla ja tehdä vauvoja =)

Kiireen keskellä yrittäkää vähän relailla ja kuunnelkaa vaikka Maaritin Jäätelökesää ja vaipukaa hetkeksi nostalgiaan, vitsi miten kivalta tuo biisi taas kuullosti pitkästä aikaa.
Halauksia ja hirveesti plussaonnea ja hyviä jouluonnistumisia koko joukkuellemme :heart:

Matsalu Mähän en bongannut ovista lainkaan tässä kierrossa. Siis tikulla. Persona-tikut loppuivat jo kp13 ja en sitten hankkinut enää varsinaisia ovistikkuja. Asiaankuuluvat limat kuitenkin lirvahtivat ja kp14 oli vahvat oviskivut. Olettaisin siis, että ovis on ollut tosiaan kp14.

lapsellinen Testin teen aikaisintaan kp28, jos sittenkään. Elän mieluummin mikä-mikä-maassa kuin haluan pettyä. Ja en kyllä jaksa näillä syömisillä uskoa, että sinne kp28 asti edes pääsen.

En tiedä onko nää nyt mitään oireita mistään. Korkeintaan luulotaudista. Nyt nimittäin oireet välillä häviävät ja tulevat sitten taas uudestaan. Esim. eilen illalla ei mitään, mutta yöllä taas ikävät menkkajuilinnat, aamulla ei sitten mitään ja nyt pitkin päivää pieniä menkkajuilintoja ja rintojen kolotusta. Ei hitto, nyt yritän unohtaa kaikki oireet ja keskittyä johonkin muuhun. Tulkaa hakemaan mut pois, jos olen kohta tuolla "ekat raskausoireet" -pinossa kertomassa finneistä, säärien kutinasta ja elohiirestä vasemmassa silmäkulmassa.

Kiitos kovasti tervetulotoivotuksista :flower:

Meilläpäin lunta on tosiaan nykyään vaan nimeksi, joten siitä varmaan tuo nikki on muotoutunut. Matsalu - meikäläinen kyllä munii kuin ylienerginen kanaemo, mutta kun ovat kaikki ihan sutta ja sekundaa niin eipä niillä pitkälle pötkitä.

Päikki ja Minni, +++++ -tuulia!

Pääpilvissä - hurjalta vuodolta kuulostaa. Toivottavasti alkaa vointi vähitellen kohentua.

Solakka Silakka -Kyselit meidän hoitotaipaleen pituudesta. Piti oikein itsekin alkaa noita vuosia miettimään, että miten se kaikki lopulta meni. Ekan kerran mentiin lääkärin juttusille asiasta keväällä -05 ja vauva syntyi sitten marraskuussa -07. Me mentiin suoraan yksityiselle, joten sikäli saatiin itse vaikuttaa hoitojen tiheyteen. Miehen simppatestit oli ekalla kerralla hurjan huonot ja toisella ihan normaalit. Siksi silloin syksyllä 05 tehtiin kolme inseminaatiota tyhjin tuloksin. -06 tammikuussa eka IVF/ICSI, jossa selvisi että meillä joku hedelmöityshäiriö, IVF:llä ei saatu yhtään alkiota, ICSI taas toimi hyvin. Mutta alkiot lopetti aina alkuunsa jakautumisen niin että joka kerta on siirretty tuoresiirrossa kaksi alkiota eikä ole saatu yhtään pakkaseen. Munia siis tulee hyvin, mutta ovat sitten mitä ovat. Ilmeisesti mulla on PCO taipumusta vaikkei se muuten mitenkään oireilekaan. Maaliskuussa siis toinen ICSI ja syksyllä kolmas. Se kolmas meni ihan mönkään kun munasolut kerättiin liian kypsinä tai raakoina. Neljänteen mentiin keväällä 07 varsin matalin toivein. Jopa niin, että olin jo 8.viikolla raskaana kun tein testin :eek: Verta vuoti siinä alussa niin paljon, että luulin niitä kuukautisiksi. Mies sitten lopulta usutti tekemään testin kun hänestä olin niin kummallinen :LOL:

Silleen siis lyhykäisyydessään meidän taival. Ihan hölmöähän tuommoisella taustalla on enää mitään yrittää, mutta kun ei sitä pöljä vaan millään usko ennenkuin hakkaa taas päätään täysillä seinään.

Lapsellinen -67 -kyllähän ne mun kiertopäivät voi sinne laittaa, mutta ei me luomuillen millään vauvoja saada :( Nyt on vissiin kp 24.

Plussatuulia ihan kaikille!

Voi hurjaa,
Puhallan ja puhkun :whistle: ..lämpöisiä, piparintuoksuisia plussatuulia ++++++!! varsinkin Minnille ja Päikille :heart: :heart: ja muillekin. :whistle:

Haaveelle en tiedä teroista, mutta ei kukaan ole sanonut koska se voi tärpätä, voihan olla, että tekee hyvää olla ajattelematta koko kuumeilua ja hukata ajatukset joulutouhuihin.

Itsekin pakkasin äsken lahjoja, joululaulujen soidessa taustalla. :saint: Kissa meinasi mennä käärityksi pariin kertaan samalla pakettiin. Niitäkin kiinnostaa kaikki rapisevat. Toinen kissa, aivan valkoinen, näyttää jo harmaalta, kun on maannut uunin pankolla pakkasten ajan. Jospa se tänään tulisi saunaan ja saisi turkkinsa pestyä :p

Ja sitten sille tädille tiedoksi, että tähän osoitteeseen ei kannata jouluna tulla, lahjaa ei ole varattu, eikä ees torttukaffeeta tarjolla :headwall: Muuten saa kaikki.

Niin pyrstis milläs kp:llä oletkaan menossa?

Lumeton kiitos vastauksesta. Millä miehen simpat parani eka testistä, vai ihanko ittekseen? Voi, kunpa muniksia saisi jollain konstilla paranneltua/vahvistettua?? Olisko jotain lisäravinteita, luontaistuotteita?

Hyviä joulufiiliksiä kaikille!

SS

pyrstötähti
meilläpä sataa lunta meillä sataa lunta taas. Pakko hehkuttaa ees jollakin. SS mun päiväni on luettu loppuun kyllä syksyn mittaan mutta olen koukussa palstan kuulumisiin ja ajattelen että toivoa ei ole koskaan liikaa varsinki jos peukuttaa muille niin se kuulemma auttaa aina!

Hirveää on tuo joulurähinä kaupoissa, olen itse tilannut viisaasti lähes kaiken virtuaalisesti kotiovelle ja sitten niitä alan etsiä kaappien kätköistä ennen jouluaattoa. Huomenna on kinkun ostopäivä. Tänään on pikkupojan kanssa iltapäivä ja ilta kaksin, käydään vaan hänen kanssaan katsomassa mitä hän haluaa mulle esitellä on kuulemma jotain juttuja. Ihana on se ikä ennen kuin lapsi hupsahtaa täyteen murrosikäänsä, menee sitten taas monta vuotta ennenkun hänet saa oikein lähelleen takaisin. Jos koskaan.

Tyttöjen kanssa on helppoa, mekkoja ja toppia, boleroa ja legginssejä ja paljon paljon kuuntelua koulunpäivän jälkeen. Vielä ei ole sydän särkynyt kenenkään pojan tähden ja odotan kauhun sekaisin tuntein ensilumen kaltaista maailmankirjat sekoittavaa rakastumista. Ja sitä ikävämpää osaa sitten kun kaikki ei menekään käsikirjotuksen mukaan.

Hyvää ja reipasta joulunjollotusta koko joukolle. Tsemppiä yritykseen ja plussapuhuria!

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Taikakuu (40)..............kp5/27-32.........?................2./1.yhteinen
AinoEmilia (44)...........kp7/31-34.........?................4./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp9/28-30.........?................7.
touhu tenava (45).......kp10/27-30.......y3v............6.
mimmimamma (46).....kp11/27.............y6v...........4.
pääpilvissä (46)..........kp12/25-43.......?................1.yhteinen
Saara10 (41)..............kp11/28.............yk?............1.
velmuliina74 (34).......kp15/24-30......yk3........... 6./1.yhteinen
haave3 (39)................kp19/28.............?................3.
liiza (42)......................kp20/28............yk5.............4.
kenzie64 (44).............kp21/28-29.......yk4............4.
Solakka Silakka (39)..kp21/26-27.......yk2............1.
Matsalu (44)................kp22/24-25.......IVF?..........1.
Nuusku (43).................kp22/28............?................4.
lumeton (39)...............kp25/?................?................2.
Päikki (40)..................kp25/27.............y1,5v.........2.
Minni007 (44) ............kp27/28.............yk5...........2./1.yhteinen

tirulii (40) "tuubat pois"......kp12/?......................1./1.yhteinen
nillanilla (41) "yksityisyrittäjä"......kp15/28-30..........1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat katki..kp15/29-31....PAS?/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/25 = 8,25 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.12.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät Karpalo67, äippä67, pyrstötähti , Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5

"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Kirsikka68 (40)...........kp57/28-39.........?................5.
Höpisijä (42)...............kp130/28............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp149/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp203/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet: Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

[/b]

40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Vielä en tänään testannut, olotila kyllä jo parani, vuorokauden kesti, ehkä se oli jotain muuta.

Mä olen huono raskaustestirapistelija, tosin kait se on ihan sama tietääkö sen tuloksen (nega / plussa) päivää/kahta ennen, yhtälainen se pettymys on negassa kun testaa tai kun menkat alkaa, tässä testauksessa vaan paripäivää aikaisemmin.

Josko huomenna...??

Hei Minni, onko sulla paljon testejä varastossa? Jos on, niin testaa vaan huomenna!
Täällä on vaan yksi r-testi hyllyssä ja sitä en tuhlaa, ennenkuin on menkat myöhässä, edes päivän. Viime kierrossa erehdyin tuhlaamaan ovistestejä kierron lopussa ja niissä viivat tummeni lähes kontrollin vahvuisiksi.. ja oireitakin bongasin vaikka kuinka. Luulin jo vaikka mitä :heart: :ashamed: Enää en sorru niihin. Ainakaan vähään aikaan.

Mukavaa päivää kaikille joulupuuhissanne! :xmas:
Voimia ja jaksuja jokaiselle!

SS

Heippaus kaikille :hug: kera

nyt taas välillä ehdin lukemaankin pinoa. Jouluaskareita täällä etelässä touhuillaan vaikkakin ilman lunta. No, on sitä vielä vähän jäljellä. Lahjat on valmiina. Parastaikaa taatelikakku uunissa ja lusikkaleipä ainekset pöydällä odottamassa. Parasta kaikessa on se taikinan maistelu !!

Huomisiin siskot !! :hug: Kierto lähestyy taas puoliväliä. Jouluaattona on ovis melko kohdillaan. Arvatkaapa mitä puuhaamme ??? Olisihan se melkoinen joululahja. AIon maata jalat pystyssä sitten joulupäivän :LOL: No juu, että tälläistänäin pikaisesti.

Taikinanmakuisia joulunaluspäiviä kaikille :D

t. AinoEmppu

ovis plussaa ole ilmaantunut testeihin.

Matsalulle ensimäiseksi :hug: :hug: voimahalit. Tuntuu tosi tyhmälle tuo hajoamisjuttu.
Tulipa mieleeni entä jos vielä luomuovis olisikin naputtamassa ovea noitten jarrupiikkien takia. Ei kun hommiin :wave: :wave: Plussapuhuria kaikille ja eritoten Minnille ja Päikille

mimmimamma

Huomenet!
:xmas: :xmas: :xmas:
Eiköhän kaikki luuraa jouluhommeleissa. Elkää vaan stressatko liikaa, ei tee hyvää.

Mimmimamma Hyvin näyttää ovistesti vahvistuvan! AinoEmpulle ja Mimmille tärppionnea! Ja tietysti muillekin, joilla ottiaika.

Lempikää toki muutenkin, sehän rentouttaa :heart: :heart:

Missä meidän +++jännäilijät?

Kamalaa, kun työt häiritsevät piinailua. Viimeistä päivää viedään ennen lomaa ja tuntuu, että koko maailma pitäisi saada valmiiksi. Piinailun suhteen ei valitettavasti ole kerrottavana mitään uutisia puoleen tai toiseen. Sanalla sanoen on epämääräinen olotila. Tissikipuilu ehkä hieman helpottanut, epämääräistä menkkajuilintaa silloin tällöin. Alakerrassa kuivaa kuin Saharassa, mikä voisi enteillä tätiä. Positiivista on se, että tuhruakaan ei ole näkynyt, mikä on yleensä ollut jo tässä vaiheessa kiertoa hyvässä vauhdissa.

Piinailut ohitse, tuhru alkoi, joten se siitä taas. Ei kauhee pettymys, koska noi ovispäivät oli mitä oli, mutta se alkuviikon kamala pahaolo rupesi "kuumoiluttamaan" vanhaa :LOL:

Tästä taas eteenpäin, seuraava ovis ajoittuu uuteenvuoteen...ja silloin sit juhlitaan . ;)

Tsempit Päikille, plussaa sä ny eres. =) (en ole turkulainen)

Yhteistyössä