40+ so what (vol. 3)

Hei vain,
Joko siellä navat paukkuu ja mieli on rauhallinen ja levännyt?

Täällä on hurjasti lunta maassa, tänään hiihdellään.

ON: kierto lyheni päivällä. Sitten, kun pääsee päivittämään täällä joulupäivänä tilanne kp 3/25-27 Uuden yritykseen!!

Kaikkea hyvää joulunjatkoa :heart:
 
Tänään kp1. Olipa omituinen kierto: ensinnäkin erikoisen pitkä ja toiseksi täti tuli rytinällä, ei siis perinteistä tuhrua. Olisi kiva tietää, mistä tämä johtui, mutta ei kai sitä kukaan tiedä. Viime kiertohan oli poikkeuksellisen lyhyt eli kai tämä on vain jotain tasoitusta. Olisiko vielä kaikkien hoitojen ja lääkkeiden jälkimaininkeja. Uutta vuotta ja uusia toiveita kohti mennään.
 
Ai ai luulin jo että Päikki olis plussannut...no ei muuta kuin tsemppiä tulevaan.

Täällä joulua vietty rauhallisesti, poika lähti isänsä luokse ja mies oli äitinsä luona sairaalassa monta tuntia. Itse en uskaltanut kovan flunssan takia vierailla sairaalasssa, etten tartuta, kun anoppi (sanon nyt anopiksi....vaikka ei oikeesti) melkoisen pahasti jo muutenkin sairaana. Pakko erikseen muuten mainita, että onpahan erittäin ihana ihminen tämä anoppini, olisin mieluusti mennyt tapaamaan, mutta kuten sanottu nyt ei kantsinut.

Hyvää joulun jatkoa kaikille.
 
Hyvää Tapania kaikille! Niin se pukki taas kävi ja paljon toikin lapsille lahjoja ja voi sitä riemun määrää.
Lapsellinen: jos viittisit päivitää mulle kp2. Että semmosen "lahjan" meikäläinen sai. Kyllä minä sen tiesinkin, kun en edes ovista saanut kiinni.
Nyt sitten vuoden vaihdetta odottelemaan.
 
Joulunpyhät jatkuvat meillä sisätiloissa, kovasti olemme muuten vapaapäivinä tottuneet tekemään pitkiä kävelyretkiä luonnossa. Pikku tonttumme on sairastanut koko joulun ja on edelllen kovin kipeä, mutta kovin on hymyilevä ja hellyttävä sairaanakin. Oksenteleminen on ollut rajua ja yöt rikkonaisia ja minä olen huolestuneena valvoskellut sängyn vieressä. Hieman surullisia uutisiakin jouluna tuli ja vaikutti kyllä sen verran, että ihan sitä rauhaisaa joulutunnelmaa en onnistunut tavoittamaan.
Kp 2 on täälläkin. Me katsomme kevään ja jos ei ensi jouluun mennessä sisarusta ole niin emme enää yritä ollenkaan. Olen(ja olemme) niin kiitollinen jo tästä kovasti toivotusta pojastamme. Miehen isovanhemmat olivat hyvin liikuttuneita, kun videokameran välityksellä jouluna saivat hienon yhteyden Mitjaan. Kovasti Mitja hymyili isovanhemmilleen ruudussa ja heilutteli kättään innoissaan. Mitjan upeimmat lahjat ovat upeat käsinkudotut villapaidat ja pipot mummolta Oregonista (jossa lunta on metrikaupalla!!!).
 
Hyvää Tapaninpäivää minultakin...lupasinhan täällä poikkeilla, en osaa olla kokonaan poissakaan :D

Täällä pakkasta, mutta ei lunta :headwall:

Joulupukki kävi ja paljon ihania lahjoja sain/saimme, aika kilttejä siis olemme olleet :heart:

On niin ihanaa , kun on lomaa töistä 5 kokonaista vuorokautta :saint:

Laivamatkan varasin ja maksoin tänään, että on jotain kivaa, mitä odotella. :)

Kierto on ilmeisesti palannut heti normaaliksi, jota kyllä ihmettelen, ihmeellistä kuinka ihminen toipuu km:stä ja aika nopeaan, onneksi mieli on sellainen. :heart: Olen onnellinen elämään näinkin, vaikka täytyy myöntää, että ajatukset karkailee välillä "johonkin" :heart: =) Eihän ajatuksilleen mitään voi.

Mukavaa Tapaninpäivää kaikille! :heart: :wave:
 
Hei vain,
Joulun jälkitunnelmissa. Pieni haikeus on mielessä, joulu on jotenkin masentavaa ilman lapsia.

Täällä täti pakkailee kimpsujaan (kp5), vajaa viikko enää ovikseen ja täsmähyökkäykseen. Apuna greippimehukuuri ja vehnänalkioöljy. Tässä kierrossa on myös se eka lääkärikäynti lapsettomuusasiassa, voi tulla myös vaihto yksityiselle. Siitä olen hyvin toiveikas, että joku tulos tulee.

Lumi jäi maahan, taidankin lähteä hiihtämään ja aivan oikein tuolla näkyy - aurinko- heijastaa metsän reunaan puun latvoihin. Saiskohan sieltä jo annoksen d-vitamiinia..?
Tässä jo aivan uutta vuotta ja kevättä odottaa. Olen aivan kevätihminen, herään itsekin eloon luonnon kanssa ja nautin niistä upeista hajuista ulkona.
Ja kevät antaa toivoa kaiken uuden alkuun ja kasvamiseen. :heart:

Kaikkea hyvää teille kanssakuumeilijoille. Onnea matkaan uudelle vuodelle!

SS
 
Solakka Silakka, tsemppiä sinne ekaan lääkäri käyntiin, toivotaan että jotain tietoa/apua saatte ehkäpä alkaviin hoitoihin. Kentzielle paranemis-tuulia. Miten Matzalulla menee? Rouva Pikkumyylle mukavaa laivamatkaa. Kaikille mukavia välipäiviä.

Itse aijon mennä hoitoihin, kolmas kerta ois tammikuussa jos ovis osuu kohdalle, mulla laatikossa Clomeja 5pv kuuriin täytyy miettiä otanko ne käyttöön. Tokalla kerrallahan mulla oli luomukierto ja silloin saattoi kiinitystä tapahtua kun täti oli myöhässä ja kaikenlaista klönttiä satuin valumaan. Luulen että jätän ne Clomit edelleenkin laatikkoon ja luotan luomukiertoon.

Lenkille pitää lähteä kun toi hiihto ei onnistu, harmi, oisin kyl hiidelly mieluummin :p Mulle tapahtu kummia alku kuusta, ex mies otti yhteyttä olisi halunnut alkaa mulle ystäväksi!? sitä sitten puitiin puolin ja toisin. Sanoin etten halua olla vain ystävä haluan ihan jotain muuta. Ja siihen se sitten loppui. Kyllä minusta rakkaus kuuluu ihmissuhteeseen ja jos tunteita on niin ei siinä kykene olemaan ystävä. Mietityttää vain että miksi miehet voivat ajatella olevansa ystäviä naisen kanssa jolla tunteet pelissä. En sitä saanut selville..

No, nyt pitää alkaa ajattelemaan positiivisesti uusivuosi tuo aina jotain uutta tullessaan ja siihen meidän kaikkien on hyvä uskoa ja että plussia sataa ensivuonna roppakaupalla.
 
tämä joulu oli stressitön joulu. Olin päättänyt että turhaan en ota stressiä joulusta. Joulu meni levon merkeissä, ihana palautuminen viime kesän ja syksyn työputkesta.

Itselläni työt loppumassa vuoden vaihteessa ja erittäin epäselvää tulevaisuus. Onko töitä vai ei? Jouluna lähetin uuden työhakemuksen ja saa nähdä olisko se avain tulevaisuuteen. Mielenkiintoinen työ mutta voi olla että minulla pääaine väärä.

Valittiinhan minut jo yhteen paikkaan syksyllä vuodenvaihteesta, mutta tilanne hieman muuttunut ja en siis tiedä vielä varmuudella, että jos aloitan työt, niin voinko siellä ylipäänsä jatkaa.

Aika raskasta prossesia uuden vaki työpaikan suhteen. Niin siinä käy kun tässä iässä luopuu vakipaikasta ja hyppää sijaisuuteen. Jälkiviisautta.

Toivon hiljaa mielessäni että ensi vuosi olisi hieman helpompi, onhan tähän vuoteen mahtunut kaiken näköistä toimintaa.

Unissani olen vahvasti raskaana ja unitilassa tunnen vaavin ääriviivat vatsanpäältä ja tänä yönä tein raskaustestin unessa ( gravida merkkisen) ja siihen tuli plussa :) olisiko enteellistä. Noh noh minulla aika monta päivää tätä kiertoa jäljellä ennen kuin pääsen testailemaan.

Plussapuhuria kaikille...pitäkää niistä kiinni.

mimmimamma- hieman mietteelijäänä :$
 
Helou!

Joululuantai-iltaa kaikille. Tänään oltiin anoppia yhdessä (ei paha flunssa enää ) tervehtimässä n. 4 tuntia. Oli nyt melko hyvässä kunnossa, saatiin anoppi pyörätuoliin ja hieman ylös sieltä sängyn pohjalta.

Eilen käytiin mun kotopuolessa tervehtimässä sisaruksia. Yksi meistä sisaruksista kutsui muut kotiinsa....ollaan melko iso joukko kun sisaruksia seitsemän ja lapsien ja siippojen takia "kolonna" kasvaa melko isoksi. Mutta kiva oli taas tavata kaikkia. :heart:

 
=) Tervehdys kaikille,
kävin pitkästä aikaa teidän juttujanne lueskelemassa. Samalla lähettelin paljon lämpöisiä ajatuksia monelle teistä :heart:
Ei ne niin vain ole nuo vauva-aatokset minunkaan päästäni kadonneet...joka päivä niitä eestaas päässäni pyörittelen yhä. Vaan ei mitään kyllä ole tekeiillä. Aloitan kohta uuden työn, mutta katsotaan jos kevät vielä saisi koettamaan onneaan. On tämä vaan niin Elämää Suurempi teema...
Onnellisia päiviä kaikille! t. Ikiemo :wave:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Nuusku (43).................kp5/28..............?................4.
Päikki (40)..................kp5/27...............y1,5v.........2.
Solakka Silakka (39)..kp7/26-27.........yk3............1.
haave3 (39)................kp8/28...............?................3.
lumeton (39)...............kp9/?..................?................2.
Minni007 (44) ............kp10/28.............yk6...........2./1.yhteinen
Matsalu (44)................kp10/24-25.......IVF?..........1.
Taikakuu (40)..............kp16/27-32.......?................2./1.yhteinen
AinoEmilia (44)...........kp18/31-34.......?................4./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp20/28-30.......?................7.
touhu tenava (45).......kp21/27-30.......y3v............6.
mimmimamma (46).....kp20/27.............y6v...........4.
pääpilvissä (46)..........kp23/25-43.......?................1.yhteinen
Saara10 (41)..............kp23/28.............yk?............1.
velmuliina74 (34).......kp26/24-30......yk3........... 6./1.yhteinen
liiza (42)......................kp31/28............yk5.............4.
kenzie64 (44).............kp32/28-29.......yk4............4.

tirulii (40) "tuubat pois"......kp23/?......................1./1.yhteinen
nillanilla (41) "yksityisyrittäjä"......kp26/28-30..........1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat katki..kp26/29-31....PAS?/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/25 = 8,25 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 7 - 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät Karpalo67, äippä67, pyrstötähti , Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Kirsikka68 (40)...........kp68/28-39.........?................5.
Höpisijä (42)...............kp141/28............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp159/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp214/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet: Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]




40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Huomenta!

Joulusta on selvitty, vaikka vatsa pömpöttääkin toki kivasti... :LOL: Vaikeita laskutoimituksia heti näin aamuun pinoa päivittäessä kun piti lisätä 6 pv kp:iin. :p
Se on sitten loppurypistys tätä vuotta edessä. Vielähän tuolta listalta joku viimehetken plussaaja saattaisi löytyä... :heart:
 
pyrstötähti
plussaamaan tällekin vuodelle, se olisi varsinainen jymypaukku joten peukut pystyyn!

Vähän hiljaisen oloista mutta kun auringonsäteeet jo kurklkii kummasti talonnurkan takaa ja uusi vuosi tuo uuden toivon tullessaan niin eiköhän aktivoiduta tosissaan taas haaveilemaan ja toimimaan sen suuren unelman eteen? Vastoinkäymiset pinossa vetivät vähän mattoa pois jalkojen alta mutta täältä tullaan elämä, eikö vaan... Myy voi ihan vapaasti tulla takaisin tänne kurkkimaan, elimistön toipuminen on hyvä merkki ja kyllähän ne tilastot eivät siinä valehtele että epäonnistumisen mahdollisuus plussan jälkeenkin on korkea mutta silti jos se toivo ja aatokset alkavat kulkea siihen suuntaan niin so what kuten pinomme nimikin sanoo. Olet kuitenkin raskautunut 3 kertaa vuoden sisällä joten en sinuna vielä(kään) heittäisi kirvetä kaivoon ja vannomatta paras...Mutta se on oma päätöksesi ja toisaalta ehkäisemättä elo on merkki että jättää kohtalolle korttipakan...

On kuuluu hyvää ja lahjojakin sain ja vaikka se yksi iso toive jäi toteutumatta niin ihan ensimmäinen toiveeni että esikoiseni elämä jotenkin järjestyisi se on toteutunut ja sitä kiitollisena tänä jouluna kyllä ajatelin kun koko perheenä saimme istua joulupöytään taas.
Ja en unohda sitä että olen hiljaisena toiveena lausunut että jos kahta ei saa niin tämä ensimmäinen on se tärkeämpi toive toteutua ja se näyttää nyt paljon valoisammalta. Siitä ei voi kyllin edes kiittääkään sillä sen toiveen toteutuminen oli ylivoimaisesti toivottoman oloista ja olin jo luovuttanut pelin kokonaan. Ihmeitä kuitenkin tapahtuu ja se pistää uskomaan että niitä voi tapahtua meille kaikille ja varmasti pian kuulemme plussauutisia.

Ensimmäisen pinovauvan la on jo takana onko kukaan kuullut minkälainen vauva meidän pinoomme on syntynyt, ihanaa jos saisimme hänestä kuvankin se vasta olisi oikea uuden vuoden onnen maskotti meille ja muistuttaisi että ei heitetä toivoa vielä kukaan!

Pari välipäivää tässä väkerretään sitten on viikon loma tiedossa, tunturit kutsuvat ja tinat polttelevat kapsäkissä vaikka lunta meillä on kotonakin ja ihan oikea joulutunnelma.

Käykääpä kertomassa kuulumisianne näin vuoden viime metreillä ja plussapuhuria kovasti, halauksin ja lämpimin aatoksin toivottaa pyrstis :heart:
 
Juu varmaan on joululomalla vielä porukat...itse täällä taas rapistelut menossa, vaikka turhaan kyllä vielä tässä vaiheessa kun on kp 10, mutta ajattelin aloittaa ajoissa.

Äsken sanoin ukolle, että nyt taas hedelmälliset päivät edessä...ei kyllä kauheesti innostunut :/ Sanoin myös että yksi kerta ei riitä. Vieläkin nyrpeenä, no sitten käytiinkin jonkinmoinen keskustelu aiheesta, eli miksi tuollainen asenne ja miksi minä vain joudun huolehtimaan ja ilmoittelemaan, voisihan hänkin joskus kysyä, että koskas on ne ajat jne. jne. voi perskuta tätä elämää, mies haluaa lapsia, mutta tuollainen asenne.

No eteenpäin sano mummo lumessa. B)
 
vaikkei meillä tarvitse miestä noihin hommiin houkutellakaan. Mutta näin se vaan menee. Naisten on pidettävä huoli ihan kirjaimellisesti tuosta suvun jatkuvuudesta ;) kyllähän tuollaisesta voisi jopa loukkaantua, jollei se vähentäisi mahdollisuuksia entisestään saada sitä jälkikasvua, koska tuskinpa nuo miehet voisivat ymmärtää miksi sitä ollaan taas loukkaannuttu :/ No, täytynee tyytyä olemaan se fiksumpi osapuoli tuossa(kin) asiassa ja ollaan niinkuin ei oltaisikaan :D
Olisipa mahtavan ihanaa raskautua heti alkuvuodesta, niin olisi seuraavana jouluna yksi pikkutonttu lisää :xmas: tuskinpa...
No, toivominen ei maksa mitään, ainoastaan kuluttaa henkisiä voimavaroja kun joutuu pettymään kuukausi kuukauden jälkeen, mutta siihenkin on lääke: tämä palsta, täältä saa voimaa kestää pettymykset, kun tietää, ettei ole ainut puolinainen(puhun siis VAIN itsestäni tuolla nimellä, muut ajattelee kuten itsestään tahtoo) tässä maassa :x

Eipä tässä sitten muuta kuin plussa puhallusten :whistle: ++++++++ myötä toivotan jokaiselle onnea yritykseen sekä tietenkin niitä tuloksia ihan jokaiselle joka niitä toivoo, sekä oikein mukavaa loppuvuotta ja kaikkea hyvää alkavalle vuodelle 2009 :flower: :flower:
 
Olen löytänyt palstalta ihan uuden suosikkipinon. Se on Jouluaaton testaajat. Jos jossain on ihan oikeaa vauvakuumeen tunnelmaa, niin juuri siinä pinossa. Siellä jylläävät sekä kuvitellut alkuraskauden oireet että haamut ja viivanpaikat. Tulostakin on tullut: puolet pinosta on raskautunut, ja sillä toisellakin puolella on menkat myöhässä...

Meidän pinosta on tullut ylen filosofinen, kun varsinaisia tapahtumia on harvakseltaan. Jos ei nyt Tätiä lasketa, ja sitähän ei lasketa.

Kp:t ovat taas kuin varkain kasvaneet kahteenkymmeneen. Olen tainnut jo alistua tilanteeseen, kun en ole vielä alkanut vouhottaa testejä ja oireita. Pikemminkin ajattelen, että ensi viikolla taas alkaa kuukautiset. Jospa ei alkaisikaan, niin siinä olisi jymypaukku.

Kun itselläkin on jo aika isoja lapsia, niin ymmärrän hyvin Pyrstötähden tunnelmat kadonneen lampaan palattua joulupöytään. Minulla vielä kaikki asuvat kotona, mutta yhä selvemmin sen tunnen: elämän lähteminen syrjäpoluille voi olla pienestä kiinni. Joskus olen sattumalta nähnyt esikoisen kavereilleen lähettämiä viestejä, ja niiden valossa oma lapsi näyttää niin erilaiselta kuin kasvotusten. Yhtä aikaa karskilta ja hauraalta. Kunpa osaisi sanoa oikeat sanat ja tehdä oikeat teot - ja riittääkö sekään?

Onhan tuossa aika monta sellaista kilpasiskoa, joiden olisi periaatteessa mahdollista siirtyä odottajiin ihan lähipäivinä. Moni lähestyy ovulaatiohetkeäkin. Siitä tulikin mieleeni, että yksi lapsistani on aivan varmasti saanut alkunsa uudenvuodenyönä, nimittäin vuoden 2001 alkuminuuteilla. Tyttö syntyi sitten 8.10. viihdyttyään äitinsä kohdussa pari viikkoa pidempään kuin oli suunniteltu.
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Nuusku (43).................kp6/28..............?................4.
Päikki (40)..................kp6/27...............y1,5v.........2.
Solakka Silakka (39)..kp8/26-27.........yk3............1.
haave3 (39)................kp9/28...............?................3.
lumeton (39)...............kp10/?................?................2.
Minni007 (44) ............kp11/28.............yk6...........2./1.yhteinen
Matsalu (44)................kp11/24-25.......IVF?..........1.
Taikakuu (40)..............kp17/27-32.......?................2./1.yhteinen
AinoEmilia (44)...........kp19/31-34.......?................4./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp21/28-30.......?................7.
touhu tenava (45).......kp22/27-30.......y3v............6.
mimmimamma (46).....kp23/27.............y6v...........4.
pääpilvissä (46)..........kp24/25-43.......?................1.yhteinen
Saara10 (41)..............kp24/28.............yk?............1.
velmuliina74 (34).......kp27/24-30......yk3........... 6./1.yhteinen
liiza (42)......................kp32/28............yk5.............4.
kenzie64 (44).............kp33/28-29.......yk4............4.

tirulii (40) "tuubat pois"......kp24/?......................1./1.yhteinen
nillanilla (41) "yksityisyrittäjä"......kp27/28-30..........1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat katki..kp27/29-31....PAS?/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/25 = 8,25 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 7 - 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät Karpalo67, äippä67, pyrstötähti , Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Kirsikka68 (40)...........kp69/28-39.........?................5.
Höpisijä (42)...............kp142/28............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp160/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp215/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet: Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]




40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
pyrstötähti
vuosi pitäs saada pulkkaan ja täältä minä löysin itseni ja mikä sen mukavempaa.

Vähiin on nyt mennyt meidän tapahtumat viime viikkoina kun hoitolaisetkin on joulutauolla ja meillä muilla ei edes niitä hipasuja voi laskee kun niitäki on niin hintsusti viime aikoina ollut. Edes rapisevien kuvia ei ole nähty että voisko joku laittaa vaikka kuvan alkometrista jos ei muuta satu olemaan lähettyvillä =) tai joulun jälkeen jos kuvattaisiin meidän uuden vuoden tinat ja koitettais killistellä onko niissä kehtoja tai isoja massukoita kellään.

Joo kyllä se veronsa on vaatinut vuosia jatkunut taistelu isoa vihollista vastaan ja kun vastapuolella on lapsen henkiriepu ja terveys niin kyllä taisteluväsymys ja periksiantaminen on mitalin toinen puoli. Ja sitten on vaan pakko antaa mennä kun ei enää jaksa. JOku viisas sanoi että kun äidillä on enää ämpärillinen voimia niin siitä ei tilkkaakaan saa enää antaa kenellekään muuten käy koko perheen huonosti joten minä käytänkin nyt loppuämpäriä itseeni säästellen :saint: en anna siitä edes lapsilleni, heidänkin pitää omat ämpärinsä löytää ja oppia käyttämään. Olen jotenkin oppinut nauttimaan luovuttamisen tunteesta siitä että ei ole pakko jos ei jaksa ja voi vaan antaa mennä kuten on tarkoitus. Ennen sitä jaksoi taistella joka asiassa oman mielipiteensäkin puolesta jos sen varmasti tiesi oikeaksi, nykyään voi todeta että mulla on vara antaa periksi, olkoon menneeksi. Mutta ei voi kieltää etteikö ärsyttävä kaikkitietävä hymy silloin helposti karehdi suupielessä, juuri tuo hymy jonka näkeminen vanhempien ihmisten huulilla sai itseni ennenvanhaan raivon partaalle.

Peli ei ole vielä läheskään pelattu ja meidän pino vielä pörhistää ja oikoo höyhenensä ja täältä me vielä tullaan sulat kiiltäen, eihän me anneta periksi, mulla on sellainen tunne että ihan kohta on suuri ylläriplussa tulossa, kohta tulette näkemään...

Iloista ja virkeetä talvipäivää koko porukalle :heart: :heart:
 
ovikseen. Se, jos mikään minulla on ollut säännöllistä. Noin kp 11 tai kp 12 on ollut ovis, mittarit tummentuneet päivää ennen ja kipuilut olleet sitä luokkaa, että kyllä on suuri yllätys jos lääkäri väittää tulevissa tutkimuksissa etten ovuloisi.

Mutta mikä sitten menee vikaan?

Pitäisikö se siemenlasti saada puristettua vaan joka toinen päivä? Mutta en millään malta jarruttaa siinä kp:lla 10 tai 11, tuntuu että munikset menee vauhdilla huonoksi, jos pidän päivänkin taukoa.. Miehen mukaan saanti joka päivä ei tuota ongelmaa, mutta voisko se siemenaines olla sitten kehnoa/raakaa?

Vai estääkö jokin liikkumisen/etenemisen tuolla sisälläni? Kun vaan tietäisi..

Tosiaan, jos saataisiin joku plussaamaan, se piristäisi ajatuksia ja mahdollisuuksia reippaasti!

Ja kuka väittikään, että tällä palstalla ei ole kuumeilua? Täällä on vauvailut ainakin mielessä joka päivä, vaikkei tänne ehi kaikkia kertomaankaan. Oireista kertomisen olen vähentänyt, kyllähän niitä joka kierrossa on, mutta ihan senkin takia, että en tuottaisi niin suurta pettymystä. Mieskin aina innostuu joka vaivasta. Voihan niitä taas alkaa seuraamaan, tämä palsta on hyvä paikka, josta voi tarkistaa kierron aiheuttamat tuntemukset..

Heh, tulkaa toki muutkin kirjottamaan, ei saa pitää ajatuksia sisällään.

Missäs velmu, kenzie ja liiza? Taitavat olla lomilla..

Hyvää viikkoa kaikille lomalaisille, työssäkäyville, kotona oleville! :heart:
 
Pikaiseltaan vaan Solakalle (lapsi herää päikkäreiltä just), että olen jostain lukenut sen joka toinen tai kolmas päivä olevan parempi kuin päivittäin. Jotenkin ne simpat ei välttämättä ehdi kehittyä tai jotain kun niitä joka päivä tyhjentelee....

Palaan paremmalla ajalla, nyt pitää kipittää.
 

Yhteistyössä