40+ so what? (vol. 2)

Lapsellinen: Kiitoksia! :flower:
Plättä:Kiitos, toivotaan niin! :saint: :heart:
Mari66: Tulehaan se keltaisten tossujen käyttäjä sieltä, vähän niin kuin epäiltiinkin! IHANAA! Onnittelut koko teidän perheelle! , Kiitoksia Mari, sinä jaksoit uskoa, että tässä kierrossani oli taikaa ja OnniEmmi sai alkunsa, kiitos paljon Onnitteluistasi!
:flower:
Matsalu:Niin tästä se lähtee, kiitos onnitteluistasi. Ja finnistä, voin sanoa finneistä, niitä kukkii kasvoissa, vaikka yleensä minulla on hyvä iho :D :heart:
Kenzie[/b]:ONNEA ONNEA PIKKUMYY!!!!!!!
Kyllä iloitsemme täällä sinun plussastasi ja tunne on sellainen, että nyt varmasti kolmannella kerralla menee hyvin! Olen ihan liikuttunut, niin kovasti olet yrittänyt ja samalla jaksanut todella paljon kannustaa ja rohkaista muita
, Kiitos paljon onnitteluistasi ja sanoistasi! :flower:
Kaikille ihanaa iltaa ja alkavaa viikonloppua! :heart:

me lähdemme risteilylle, sopii hyvin kuvaan huimaus / pahoinvointi ja tämä myrsky :D :heart:

Heissanterveisin Rva Pikkumyy ja OnniEmmi kohtuasukas :heart:

 
pyrstötähti


jeeee, täältä tullaan elämä!!!!!

Ihanat plussauutiset, vihdoinkin pinoomme paistaa aurinko tänä viikonloppuna.
Kuka keittää onnittelukahvit ja leipoo kakun? Kolmas kerta toden sanoo, tv: pyrstis :heart:
 
Terve Woodoo, pitkästä aikaa! Mun olis pitänyt arvata, että tämä finnijuttu iskee juuri sinun tajuntaasi, lapi pinorajojenkin! Ja kyllä, mullakin pampula on nimenomaan oikealla puolella. Eikä ole tossa ollut ikinä ennen. 100% varma raskausoire, jos kerran sullakin on.

Mullahan ei ole kp:t paljon mitään, kun munis kasvoi hormoneilla puolet tavallista nopeammin. Mutta inssistä on nyt 7 päivää.

Kyllä minäkin välillä käyn lukemassa KM-pinoa, vaikka en sinne enää jaksa kirjoitellakaan. Minua alkoi ahdistaa, kun siellä vähän väliä joku tuli raskaaksi. Tuntuu helpommalta olla täällä, missä tie on kaikille hiukan takkuisempi. Joka ikinen plussa, niinkuin tuo Myynkin, tuntuu hurjan arvokkaalta. Mutta paljon plussia myös teidän pinoon toivottelen!
 
Onnea Rouva Pikkumyy :flower:

Matsalu ja kaikki RKTT.t tiijä noista oireista mitä lie, oman pään kuvitelmia ehkäpä... Mutta eilen keskiviikkona oli päivällä semmoista juilintaa mahan/kohdun luonna että oksat pois. Ihankuin suuremmatkin menkat ois just alkanu, rauhoittui kyllä sitten. Illalla sit nukkumaan mennessä oli saman tyylistä tuntemusta. Ja aamusta oli kummallaista kevyttä huippausta, oisko ollut nälkä? ei tiedä. Tää päivä on ollut sit ok mut aina silloin tällöin nipistelee. Mitä mulla ei ole ollut ennen, laitetaanko jännityksen piikkiin? Mutta se Finni! oikealla tosin silmäluun alapuolella ja leuassa, voisko jo arvioida plussan puolelle? :kieh:

Rentouttavaa viikonloppua kaikille
 
Pyrstötähti: Kiitokset, ihanan kuvan olit laittanut pikkuisestamme, siinä OnniEmmi svengaa! :heart: No laivalla hän pääseekin kokemaan miltä tuntuu kyyti tanssin hurmassa. :heart: Ja Tosiaan JEEE Elämä!! :heart: :D

Nillanilla: Kiitoksia onnitteluistasi! :flower: Minä uskon tunteneeni kiinnittymisen viikko sitten kovana menkkamasena kipuna, jonkun aikaa kesti ja sitten oli poissa. :heart:

Minä lähden valmistautumaan pikkuhiljaa illan ihanuuteen;=) :heart:

Rva Pikkumyy ja OnniEmmi kohtuasukas :heart:
 
Onnea hurjasti pikkumyylle.
Luoja et voi ihminen olla rättiväsy........pyykit on saatu vihdoinkin pestyä,tosintässä huushollissa sitä ilmestyy samaa rataa uutta tilalle :kieh: .
Kukakohan seuraavan plussan paukauttaa pinostamme?
En oo ees kerenny teijän juttusia lueskelemaan joten oon pihalla tän hetkisistä asiosta ku lumiukko.joten jätän kommentoimatta muiden kuin myyn osalta.suonette anteeksi. :ashamed:
Täällä tais juu ovis olla eilen koska pikkupöksyihin ilmestyny muutama veripisara jota koskaan ei ole mulla tapahtunu ovisaikaan,ja sen jälkeen kyl pöllys kamarissa peitot.on kyl muutekin oltu lempeillä tuulilla näin syysmyrkyissä. :LOL: .
Ja piinapäivät/viikot siis alkaa täällä et koska oireita alkaa pukkaamaan.ja niit löytyy kyl kuhan päivät lähenee tädin tuloa :kieh: .
Ja sen oon pannu merkille et oviksen jälkeen mun tissit tulee kipeix,tänään alko kipeytyä.
Ja tervetuloa uusille tulokkaille minunkin puolesta :hug: .

Ja kävin tuol babyplussan sivuilla lueskelemassa juttui niin mullahan oli tohon selkään särkylääkkeenä panacod,niin läx ne napit pois käytöstä,jos vaik toi km johtu niistä.vaikka sanovat et ovat turvallisia käyttää mutta sekin pieni riski pois nyt.jos vaikka nyt ois tärppi käyny(haaveilu alkaa jo).hitto kärsin mieluummin tän selkäsäryn.suomalaisella sisulla mennä porskutan eteenpäin .
jahas sihteerin hommat kutsuu.palaan illalla.
 
...............se on sitten peljantai ehtoo käsillä ja tääl kaakonkulmilla on niiiiiiin seeeeeeesteistä että ihan häikösöööööööö. B) B) B) Siis juu vaan tuo seesteisyys ei kyl tuonne ulkoilmaan päde, sillä siel myrskyää nii et meinoo katolt lähtööö piisin hattu omile matkoilleen. :whistle: :whistle: :whistle: Ko kuuluu se tuol katol kolkaavan taukoo pitelemät, sil siit o` muutama kiinnikepultti jonneki hukkoon joutunna > tiä ei mikä o pultit vienynnä. :headwall: :headwall: :headwall:

Vaan juu niin se on lempi leiskunna sisätilois sitten kp 7 ja 8, vaun ei taija nuo siimahannälliset niin surperia olla jotta viel uimataitoo jälel olis tuol kp 13-15 tietämil. :/ :headwall:
No, vuan välliiks tuol ko kuitennii lempi leiskunna ja miel tyyn. :heart: Jot täytynee vuan miel malttaa ja toivoo jot tuon ukko-kullan kans yhteeset harrastukset jatkuu viel otollisel ajallakin. ;)

No jah tänää sitä sitten käytiin yks talo katsastamassa, josko olis siit meille ollut asumukseksi. No, ei ollunna meitin mieleen > tilaa ei tarpeeks ollut ja hurjas kunnos koko huusholli, jotta remontin olis katos lattiaan vaatinut. Eikä kyl innostanut sellast taloo kontolleen vuokrata, joka ei miellyttänyt. :eek:
Höh vaan eiköhän me jostain mieluisa asumus jollain ajalla löydettäne, ku omaki ilmoitus lehteen lätkästiin. :wave:

Mut juu täällähän oli noit plusiikin näkösällä, joten niiden löytäjille tuot vaavien tarraliisteriä lähettelen ja rutkasti :hug: :hug: :hug: :flower:

:ashamed: Hoo nyt touhis vallan vallattomaksi on ruvenna joten parst siirtyy tuonne ukon kupeeseen likistelemään ja töllöö vahtaamaan.
:headwall: Hih oiskonahan se lepo-illan vuoro? Jotta ei ukolla vallan siimahäntäset kakoslaadun puolelle luiskaha. ;) :p :p :p :headwall: Niin ja jospa se tuo ukko jaksais sitten uuden kierroksen lempilyyn ottaa parin päivän kuluttua uudelleen. :D

-touhis- :wave: :wave: :wave:

Plop plop plussia pinoon laittakee jotta porukal juhlaa saahaan pidellä sit kesän kynnyksel, niin ko lumi-marja tuol toisen pinon puolla kauniist kirjuutteli.
 
Lauantaita! Nillanilla, oirevertailua: mulla on ollut vain pieniä kipuja eikä oikeastaan edes menkkatyyppisiä. Vihlaisuja pikemminkin, joskus polttaviakin. Viittaa lugeoireisiin. Mutta sun kivut kuulostaa kyllä ihan kiinnittymiseltä! Huimauksesta en osaa sanoa mitään, kun itsellä on niin matala verenpaine, että vähän väliä keikuttaa. Mutta eikös sitä ollut Pikkumyylläkin oireena?

Hauskaa, kun Touhis on taas paremmalla tuulella!

Itsellä on edelleen negaolo. Mutta aamulla mies tuli ylösnoustua, kesken pukemisen halaamaan ja sanoi, että ai kun mä tykkään sinusta. Tuli sellainen tunne, että mitäpä minä mistään muusta välitänkään!
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Minni-07 (44) ............kp1/28................yk4...........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp4/28................yk7...........4./1.yhteinen
Taikakuu (40).............kp9/27-32..........?................2./1.yhteinen
touhu tenava (45)......kp10/27-30........y3v............6.
mimmimamma (46)....kp11/27..............y6v...........4.
Plättä (44)..................kp12/28-30........?................7.
velmuliina74 (34)......kp12/24-26........yk2........... 6./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp13/25-43........?................1.yhteinen
AinoEmilia (43)..........kp14/31-34........?................4./1.yhteinen
Matsalu (44)..............kp15/24-25(Ins 17.10.).?..1.
haave3 (39)...............kp16/28..............?................3.
liiza (42).....................kp19/28.............?.................?
Nuusku (43)...............kp19/28..............?................4.
kenzie64 (43)............kp20/30..............yk2............4.
Riikkaliisa (40)..........kp21/28-29........?................4.
Päikki (40).................kp21/27(Ivf/pp8)..y1,5v...2.
äippä67 (41)..............kp23/26-39........y1,5v........2.
Pennanen (41)............kp32/29-32........y0,5v........2.
Kirsikka68 (40)..........kp32/28-39........?................5.

tirulii (40)...................kp?..PAS 20.10. (pp5)..yk?..1./1.yhteinen
nillanilla (41)..............kp?..INS 15.10.....yk?............1.
einiinvaan (42)...........kp?........................yk1..........3.
babo67 (41).............kp26/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.11.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, taukolaiset, "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Höpisijä (42)...............kp76/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp97/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp150/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color] Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

Rva Pikkumyy (43)....24.10.2008...kp28...........yk2........


[/b]




YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
pyrstötähti
ohhoh kun on ollut hiljaista meidän pinossa, kaikki valmistautumassa kekriin ja virittelemässä taikojaan ja luutiaan, mehän ollaanki ikämme puolesta varsinainen noita-lauma :kieh:

Matsalu osuit kyllä naulan kantaan, mitäpä sitä enemmän voisi toivoakaan kuin että ne ihmiset joiden kanssa asuu ja elää sinusta tykkää, kaikki muu olisi ylimääräistä plussaa joka tuo tullessaan aina myös paljon ylimääräistä negaa ja huoltakin, siitähän ei pääse mihinkään. Ja siitä voit olla varma että tuntuupa sinusta miltä hyvänsä se ei vaikuta siihen onko vauva matkassa vielä, varmasti jos kaikki on ollut kohdillaan ja olosuhteet suotuisat ja niin on tarkoitus tapahtua, siellä hän on edelleen. Tokihan positiivinen mieli ja toive on paikallaan mutta se ettei koko ajan tarkkaile ja löydä niitä tuntemuksia ei sitä plussaa tai haamua saa aikaan. Jotenkin vain täytyy luottaa aina siihen että elämä kantaa ja tapahtuu kuten pitääkin. Peukuttaminen on silti aina sallittua.

Minä luin kerran myös noita raskausoireketjuja ja täytyy sanoa että kyllä ihmisen mieli teettää kummallisia asioita. On ihanaa että on ihmisiä jotka eivät ole niin itsekriittisiä ja avoimin mielin kertovat tuntemuksiaan ainakin niitä on meidän skeptisempien mukava joskus lukea. Mutta finni on kuitenkin aina finni jos se on oikeassa paikassa, se on varma raskausoire, se me tiedetään kuitenkin :LOL: Minusta on huippua että meillä on lukematon joukko vaklijoita jotka päivittäin saavat riemukkaita hetkiä meidän pinossa :hug:

Jännittävä viikko tulossa, minä lähetän toiveita kaikkien teidän puolesta ja peukutan että saadaan plussia pinoon, olisi mahtavaa saada tänne ihka ensimmäiset hoito-plussatkin, meillä ei ole vielä niitä olllutkaan ja ne ovat sellainen työvoitto jo että ollaan kyllä koko porukka ansaittu ne! Iloista ja valoisaa mieltä kaikki rakastetettavat naiset pinossa (vaklijat myös) hyvää lauantaita, tv:pyrstis
 
Juu...eipä tarttenut testata kun menkat alkoivat :ashamed: , kierto vain 27 päivää. Tää eka päivä on pahin, eli huomenna alkaa taas uskoa tulevaan ja että kyllä se vielä napsahtaa =)

Hyvää lauantaipäivää kaikille.

- Minni
 
Lauantaita kaikille :flower:

Oma napa taas paukkuu.. Ennen kolmea alkoi taas menkkamaiset joulimiset kesti noin tunnin. Oli pakko katsoa kellosta, heh. Kaupassa kävin ja ostin Marjanne karkkeja, niitä paperipäälysteisiä :whistle: Joko tää suklaan mieliteko enteilee menkkoja tai sit sitä suurta tapahtumaa.. Mutta kumpaankin olen varautunut ja tietenkin siihen jälkimmäiseen enemmän. Ja aamulla kun heräsin mua alkoi laulattamaan kahvin
keitto puuhissa ja yritin hyräillä sitä idolsien yhteislaulua hyvää yötää ja huomeeentaaa, heh heh sain oikein nauru kohtausen, onko tääkin Finnin kans samassa raskausoire listassa? Se huimaus asia menee mun matalaan verenpaineen piikkiin, en muistanu sitä ollenkaan mulla olemassakkaan, muistin menetys taidetaan laittaan ikä oireisiin, vai mitä?
 
....ajattelin vielä kirjoittaa. Olen yleensä herkkä, mutta todellakaan minulla ei ole lugeista tullut minkäänlaisia oireita, ei lämmönnousua eikä rinnoissa mitään eroa....Silloin onnistuneella kerralla oli kyllä uskomattoman vahvat raskausoireet ihan muutama päivä jo oviksen jälkeen. En ole koskaan aikaisemmin lämpöjä mittaillut ja ensimmäiset ovistestitkin tein tässä kierrossa. Oudosti sitä heti addiktoituu ja nyt olen ihan mielenkiinnosta mittaillut lämpöjä ja oviksen aikaan oli nousu, mutta sitten heti takaisin samoihin lukemiin, noin 35...Jotenkin toiveikkaana haluan omasta oireettomasta olostani kertoa, josko muilla lugeilijoilla sitten olisikin oireet niitä oikeita.
Itselläni on jotenkin nyt vauvakuume ihan taka-alalla muiden huolien takia....muutama vuosi sitten myymässäni asunnossa on iso kosteusvaurio, jonka minua edelliset asukkaat ovat aiheuttaneet kylpyhuoneremontilla. En ehtinyt asunnossa kauaa edes asua, mutta vastuu on nyt minulla ja 7000 euron laskuun(+lakimiehen kulut) pitäisi hakea lainaa, ensi viikolla ilmeisesti lankeaa maksettavaksi. Olen yrittänyt ajatella, että se on "vain" rahaa, mutta yhtäkkiä se laukaisi taas ahdistuksen, että olen taloudellisesti lähes kaikesta yksin vastuussa. Siinä valossa vauvakuumeiluunkin tuli taas järjen ääni mukaan ja olo on taas sangen ambivalentti....Ehkä tämä palstailu on ollut samalla minulle ja ehkä muillekin vauvakuumeen pohdintaa ja minä luulen, että olen täällä nyt kannustamassa muita, en niinkään itse juuri tällä hetkellä kuumeilemassa...Työviikko on ollut todella hektinen ja tänäänkin oli opetusta ja sen jälkeen vietin Mitjan kanssa monta tuntia kirjamessuilla. Vielä kesällä sitä oli ihan hehkeä ja levännyt olo, mutta nyt silmät ovat kuin Siwan pussit....sen verran rankka viikko takana. Messuilla oli kova tungos, mutta Mitja viihtyi hyvin. huomenna täytyy mennä kuitenkin vastapainoksi luontoon rauhoittumaan.
Voi, miten jännäilen nyt monen puolesta, toivottavasti pian tulee taas ihania uutisia!!!!
 
Minni: :hug: Kyllä se siitä taas kuten itsekin totesit. :heart: Kohti seuraavaa yk:ta vain. Onnistuminen teillä on vain kulman takana. :)

Hehee: Kukapa kieltäisi mummoakaan haaveilemasta. :) Me täällä kyllä kokeillaan kaikki konstit, ne kummallisetkin, mitä lienee niillä tarkoitat. :LOL: Sinulla on profiilin mukaan 2 vuotias, joten sinun mahdollisuudet ovat ihan hyvät iästä huolimatta.
Ei kun mukaan pinoon vain. :heart:

kenzie: :hug: Kuumeilla voi niin monella tavalla ja joskus elämä yllättää kuumeilemattomuudesta huolimattakin. Pysyhän kuitenkin tiiviisti pinossa mukana. :heart:
 
että tunsin liikettä vatsassa. Pyysin jonkun kokeilemaan vatsan päältä liikettä, hän ei tuntenut mitään liikettä/muljausta vatsan päältä. Samassa olin synnyttänyt lapsen, joka oli kiinni napanuorassa ja vauva nostettiin rinnalleni syömään. Vauvan silmistä tuli kyyneleitä hänen hamuilessaan rintaani. Olin älikällä päähän lyöty, kun en ollut tietoinen mistään raskaudesta ja yks´kaks tupsahtaa vauva maailmaan. Hetken kuluttua kysyin että onko tyttö vai poika, vaikka sillä ei ole merkitystä kun vauva on niin kaunis. Tyttö kuulema oli.

Hassu uni. Joten hain apteekin oman raskaustestin- uusimalli ja sain siihen haamun joka on vaikeata saada kuvattua. Toivottavasti lisäämälläni kontrastin avulla näette sen haamun.


http://www.aijaa.com/v.php?i=2972682.jpg

onnittelut rva pikkumyy.


Tervetuloa mukaan hehee.

mimmimamma
 
mimmimamma kyl mun silmiin erottu haamujen haamu.
Tääl eioo pal kerenny koneelle kun kaikki lapset kotosalla,5 kun äitiä hyppyyttää niin ei juu pal istuta :LOL: . :LOL:
nillanilla mulla viime kierrossa oli siis ihan loputon suklaan himo ja piti olla fazerin sisistä,meni levy et hups heijaa ja muut jäi nuolee näppejään ja mulla tuli kax ihan järjettömän kokosta finniä oikeeseen silmäkulmaan ja naama kukki muutenkin.normisti ei finnejä pukkaile,mutta luulempa et tuo suklaa oli suurin syy :LOL: .tosin keskenmeno oli kuiteskin että raskausoireisiin nuo yhdistin.
Hehee mukaan vaan kumeilemaan
:flower: .
Jahas taas äitiä hihkutaan,joten mentävä on. :wave:
 
anteeksi kun tulen tänne kommentoimaan, mulla on hieman tylsähkö ilta.. :whistle: Mutta siis, mimmimamma: Näen kyllä tuon viivan! Onko nuo sun kiertopäivät ihan oikein tuossa listassa? Joka tapauksessa, varovaisesti onnittelen!! :heart: :flower:
 

Yhteistyössä