40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
mur-mur Olen hengessä mukana. Hermoja raastavaa on odotella tätipäivää, ett pysyykö plussa sinne asti. Peukutuksia plussan vahvistumiselle :heart:.

Kun livessä noita tikkuja katon, eilinen testiviiva ei yhtä tumma kuin kontrolliviiva ja tän päiväinen testiviiva yhtä tumma kuin kontrolliviivakin, mutta hiukan leveämpi eli kyllä se tänään dpo-1 on minullakin. Miehellä niin kauhea kankkunen, ettei auta kuin odotella, ett olonsa tuosta pikkasen petraantuisi ja saataisiin tehtyä simppatalletuksia.

taavi166 Onnittelut oviksen bongaamisesta. Hienoa, ett viiva vahvistui voimakkaasti. Plussatuulta :heart:.

Mahdotontako :heart: Plussaa huomsiseen testiin!!
ON Ovislimoja on niin ett oikein holisee välillä.
 
Tervehdys, olinkin koko päivän muualla ja nyt taas täällä.

Sydämelliset onnittelut sinulle mur-mur!!! :flower::heart: Toivottavasti haamu vahvistuu ja plussa pysyy.

Ja sinulle mahdotontako onnea huomiseen testiin! :wave:

Sarppav, sanoit jossain viestissä että sinulla jotain tuntemuksia, milloinkas meinaat testailla?

Ottikselle onnittelut ovisplussasta!

Itsellä edelleen hieman erikoinen olo - mutta nyt myös hieman niitä tavallisia menkkatuntemuksia on tässä mukana - ja vähän vähemmän niitä raskautuneita. Muutamia outoja vihlaisuja on ollut, painontunnetta ym. sekä lämmöt yli 37 astetta. Huomenna aattelin kokeilla, josko jo jotain näkyisi testissä dpo12, mutta voihan olla, ettei vieläkään. Aiemmissa raskauksissani olen testaillut vasta selvästi menkkojen poisjäännin jälkeen, joten ei ole tarvinut haamuja tai haamuttomuuksia ihmetellä. Nyt en ole vaan malttanut.

Toivon tosi kovasti että tämä nyt olisi tätä mitä se parhaassa tapauksessa voisi olla =) Eikä menkat ainakaan ole vielä tulleet, joten kaikki on mahdollista. Ja pettymykseenkin olen varautunut.

Niin, ja kiitokset kaikille plussapeukutuksista! :wave:

putunen
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur muruseni, mut sais laittaa RKTT-listalle dpo -1. Saunan jäljestä mies ihan itse vinkkas, ett tekis mieli 'jos vain seisoo' :LOL:. Ja kyllähän se eteen otti. Nyt olen ehkä liiankin toiveikas, sillä tietty musta tuntuu, ett elämän pitäisi välillä tasoittaakin ja saataisiin jotain uutta ja ihanaa menetettyjen ihanuuksien sijaan. Joten täysillä olen mukana tässä kierrossa. Saa mut laittaa kp-listallekin takas eli kp11 tänään ja kierto 23-28 päivää.

Putunen kiitos! Minä toivon sun piakkoin saavan r-plussan :heart:.

mahdotontako Voi kuinka odotankaan sun huomista testausta :heart:.
 
Murmur onnea sylintäydeltä :heart:,aivan upeat uutiset! Toivon pikkuiselle suojelusenkeliä pitkälle masumatkalle kaveriksi. Ymmärrän kyllä että sua jännittää ja pelottaa mutta yritä nauttia tästä hetkestä niin paljon kuin mahdollista. Tikussa oli kyllä ihan selvä plussa.

Rominakselle halaukset, keskenmeno on aina ihan hirveää ja noilla viikoilla jo epäinhimillistä. Sikiö kun on jo ihan vauvan näköinen ja km:n riski on jo minimaalinen. Onneksi teillä on se 2v. , on pakko jatkaa elämää ja nousta sängynpohjalta ylös.

Taaville ja Ottikselle peukutukset oviksen hyödyntämiseen ja toivotaan että Putusen nega vielä muuttuisi plussaksi.

Oivikille ja Suomalle vilkutukset :wave:, olet välillä ajatuksissani kun meillä tää perhemuoto on sama.Mitähän nillanillalle kuuluu?

Muillekkin palstalaisille vilkutukset täältä taustalta. Omaa napaa sen verran että työssä käyntiin on kai jotenkin jo tottunut ja ekat nuhakuumeet on podettu,onneksi mun äiti hoito tyttöjä osan aikaa niin ei tarvinnut puolikuntoisena viedä päiväkotiin.Saivat olla "sailaslomalla" niin kuin esikoinen asian ilmaisi.Vauvakuume nostaa ajoittain päätään tosi paljon mutta sellaista kipeää vauvakuumetta se ei enää ole.Enemmänkin haikeaa. Tosin kyllä muistutan itselleni että jos jotain haluaa sen eteen kannattaa tehdä hommia,siitähän mulla on nuo kaksi ihanaista muistuttamassa. Vauvakamoja olen tosin pois laittanut mutta saahan niitä uudestaan hankittua jos niin onnellisesti vielä kävisi.
 
putunen kiitos kaunis..ja kovasti plussatuulia:heart:..kenties jo huomenissa testailet?;)

Tyynetuulia kauniisti kiitän sinuahin:)

Plussahan siellä, haalea sellainen..huomisen yritän jaksaa ja sitten tiistaina dippailen uudemman kerran.
Vaikka yritän iloita tästä, en oikein kykene:|..ehkä sitten pikkasen jos testissä viivanen näyttäisi vahvenevan - koetan silloin kovasti sen suoda itselleni!
..viimeksihän vuoto tuli 4vrk: viiveellä..ei tämä odottelu kivaa ole kyllä..toivotaan parasta:heart:

Tyynetuulia, voi kun siun vauvatavaroille&vaattehille tulisi vielä kuitenhin käyttöä!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Mahdotontako(n) testaustahin huomenna illemasta odotan innolla!!!
Plussasätehiä!!!:heart:


Mukavaa illan jatkoa kaikille, nukukaatte makiaisesti - huomisiin!!!

Ps. miulla aina illasta nämä oireet tulee enempi esiin..nytkin tisuja kihelmöi ja masulla jomotusta..tietäispä vaan hyvää..
Menköön täti hupakko vaikka Honoluluun!!!!..tänne en sitä huoli
 
Viimeksi muokattu:
Hei, 45-vee ekakertalainen tässä, tuntemuksineni. Vatsa ja pissalla ravaamiset viikonlopun ajan, menkat myöhässä kolmatta päivää. Kihloissa olen ja samanikäinen sulhoni sanoi viimeksi tänään: tulee jos tulee, kaikki käy...Itse suhtaudun mielenkiinnolla tähän uhkapeliin "hei, ei ehkäistä ollenkaan"(yrittämättä varsinaisesti, ollaan oltu tapaamisesta asti kimpassa ilman kumiakaan välissä;)) Huomaan, ettei kotoa löydy testin testiä(ehdin jo pari kertaa hätkähtää)mutta oireet ovat selvemmät kuin aiemmin. Ollaankohan tässä "aikuisten oikeasti pieniin päin"(nimenanto valvotti la-yönä kun ehdotimme kilpaa molemmille sukupuolille monenkielisiä ja -mielisiä miehen sukunimeen sopivia kirjanyhdistelmiä jugurttia samasta kupista sängyssä lusikoiden:whistle:)
 
Ottis
mur-mur Kiitos listauksesta ja päivityksistä! Ymmärrän piinasi oikein hyvin. Toivotaan viivan vahvistuvan ja, että saisit todellakin alkaa nauttia ajatuksesta, että olet raskaana, vaikka moni asia siinä pelottaakin.

Mahdotontako ja Tyynetuulia Kiitokset :flower:.

ON Illallahan me sitten talleteltiin vielä toisenkin kerran. Taisi olla miehelle paha krapula ku niin paljon 'lääkettä' tarvitsi. Pitänee tietty kuulostella jos tänäänkin vielä, niin sitten olisi varmisteltu kunnolla.

ONON Aamu alkoi taas kuristavalla surullisella tunteella, kun tuli itse toimittua vanhojen kaavojen mukaan ja niin olin mm. näkevinäni kisulin makaamassa eteisen matolla, kun tupskulta aamulla tulin. Nasun pesulla kaipasin kissaa makoilemaan oven toiselle puolelle. Aamusta se venyi ja vanui makaamaan sinne missä minä olin, kunnes kävi pisulla ennen mun lähtöä töihin. Suru varmasti ottaa aikansa, ja siksi onkin hyvä, ett työt alkoivat taas ja joutuu ajatella muutakin.

Kiitos naiset, että olette tukenee minua tällä yhdellä elämäni surullisimmista matkoista :flower:!
 
Huomenta ihanaiset!

Sangah; tervetuloa joukkomme! Toivotaan sinulle plussaa ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia, jos sieltä plussa tulee. Oireet ainakin ovat suotuisat :)

En viitsi päivittää meidän listaa, kun en oikeen enää ole kartalla, mitä viikonvaihteessa tuli uutta tietoa. Jos sen siis joku muu tänään laittaa, mä voin sitten taas viikolla hoidella sitä (lupaus!)

Itsellä ei mitään uutta. Joku kyseli mun r-testailuista. En ajatallut vielä vähään aikaan edes harkita asiaa. Mulla kierto kun on ollut normisti vähintään 30 päivää, joten jos tätsy ei kyläile, niin vasta ensi viikon alussa, ehkä...
Olossa ei ole mitään uutta, eikä poikkeavaa. Joten normielämää tässä mennään.
Tänään aloittelen halloweenin juhlien valmistelun. tai nehän on meillä pojun 2-vuotispäivät, joten hilpeää haamuilua vaan meillä. Jos tekisi tänään sellaisia tuikkukynttilätelineitä. Tai kartongista kurpitsankuvia ja sinne sisään sitten joku lasipurkki (piltti tms).
Ja sit jo vähän pikkuleipiä, haamunmuotoisia väsäisi. Ostin meinaan haamumuotin...
Ulkonakin on meillä niin harmaata, että sinne ei viitsisi mennä sitten millään. Vaikka tekisi hyvää kävellä metsässä jokunen hetki. Tosin ei tää flunssa vielä taida olla tarpeeksi poissa, että voisi itseään rasittaa kovast...

Että sellaista meillä tänään!

Mukavaa maanantaita teille kaikille :wave:
 
Voih, miten harmaana alkaakin tämä viikko..: /

Oloinenhin vähän sellainen - ei tunnu mitään, missään..niinhän sitä sanotaan, että: "pessimisti ei pety" ja sellainen on JUURI olo.

TV tuossa auki ja siellä nainen kiemurtelee synnytys poltoissaan..itse en osaa edes kuvitella sinne asti pääseväni!!!

MrsBree kiitos onniteluista:)
Siulla kohta rv20 jo rupeaa täyttymää, puoliväli - ihanaa!!:heart:

Sangah Hei kaima!(iän puolesta):wave:

Ensimmäinenkö siulla sielä kenties masussa?..käyppä kipaisemassa niitä R-testejä ja dippaile meidänhin iloksi!!=)

Kyllä se on ihana lahja jos siellä pikkinen on kasvamassa!!:heart:
Plussatuulia kovasti puhkun testiin PUUUUUH:whistle::heart:!!

Ottis
siellä toistamiseen jo talletellut-hyyyyyywä!!=)
..laittelen siun yk:n kun päivittelen!

sarppav
siellä Halloween tunnelmissa - HUHUUUUUU!!!!:vampire:
Lapsella varmaan oikein kivat synttärijuhlaset tulossa.
Olet sie reipas kun jaksat itse tehdä, mie valmiina nykyään kaiken ostelen!!..no, kakun välillä teen itse kyllä..

Mukavaista päivää, tästä harmaudesta(ni)huolimati kakille!!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Mie tilailin testejä Verkkoapteekista ja päätin, että en testaile, ennen kuin ne saapuvat!
(ehkä vasta keskiviikkona)

On tässä sen verta maltettava;) ja minnekkäs tässä kiirus - enää!!
Välillä tuntui aamulla selässä kolotusta ja olinhin varma, että sieltä se vuoto alkaa..no, ei kummiskaan vielä näy.
 
Viimeksi muokattu:
Noni. O-testit tehty eikä mitään valaistusta tullut asiaan. Testiviiva lähes yhtävahva kuin kontrolli. Pööh. Eli en tiedä onko ovis ollut, tulossa vai mennyt. Romahtiko se lh sinne nolliin yhtäkkiä ja missä vaiheessa ovista? Täytyy yrittää löytää jostain netin syövereistä se käppyrä. Eihän tässä mitään jos mies olis oven takana, mutta kun on 200km:ä välissä...TAAAS. Lauantaina ja sunnuntaina talleteltu. Että voi piina tätä elämää, kun pystyis unohtaan koko asian, mutta pah.

Tälläistä omanapaista, itsekeskeistä kiukuttelua nyt.
 
Tsemppiä ja peukutuksia kaikille testauksiin!

Putusen tilanne : lämpö vaan kohoaa, nyt 37,5 astetta ja posket hehkuu- muuten tilanne entisellään - vähän juilintaa alavatsalla, mutta toivottavasti ei enteile menkkoja, - ja vatsallaan en pysty nukkumaan. Nyt siis kp 25/24-26 ja tavallisimmin menkat on alkaneet kp 25 iltapäivällä. Jännät paikat. Surffailin nettiä ja löysin tällaisen taulukon, siis jossa on hcg arvoja eri dpo päivillä, aluksi keskiarvo, sitten korkeimmat ja sen jälkeen matalimmat, joita voi olla. Mullahan on nyt dpo 12.

* 14 DPO: 48 119-17
* 15 DPO: 59 147-17
* 16 DPO: 95 223-33
* 17 DPO: 132 429-17
* 18 DPO: 292 758-70
* 19 DPO: 303 514-111
* 20 DPO: 522 1690-135
* 21 DPO: 1061 4130-324
* 22 DPO: 1287 3279-185
* 23 DPO: 2034 4660-506
* 24 DPO: 2637 10000-540

Tilasin herkkiä testejä mammaksilta, ja jos ne huomenna saapuu, niin testailen niillä keskiviikkoaamuna, jos ei menkat ole alkaneet :eek:. Yksi apteekin oma on kaapissa, ja sillä ehkä kokeilen huomenna dpo 13.

Eikös ole niin, että lämpöjen pitäisi laskea juuri ennen kuin menkat alkaa, ja mulla vaan kohoaa - toivottavasti tietäisi hyvää...? :confused:
 
Juuri olinkin aikeissa kurkata, mikä putusen tilanne - oi, kun hyvänkuuloiset oireet!!!=)

Ihan hirrrrrmuisen paljon plussätehiä laitan!!

Illemmalla se Mahdotontako myöskin sitten dippailee, olispa täti osannut pysyä nyt loitolla - Plussatsätehiä sinnehin!!!

Jännittää kyllä kovasti, teidän molempien puolesta!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä