40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Huih, mikä uni Ottiksella ollut:O..onneksi oli kainaloinen siinä lähellä:)

Terri niin..mie painiskelen täällä itteni kera: Jos testit tulevat, dippaanko..vai odotttelenko vielä tuonne loppuviikolle?..siis, miusta tullut ihan arka tämän kuumeilun aikana - pelottaa kovasti dipata:ashamed:

Muistan kun lueskelin jostain pinosta(useammastahin)että joku ei uskalla testata negan pelossa ja sitä ihmettelein?.."Höh, mikäs tuossa nyt on" - ajattelin silloin....EN ajattele enää!!!!!:|


Mukavaa tiistai päivää jokaiselle teille ja :heart:+++++++++++++:heart: O&R testeihin kovasti!!!!


T.pelokas mur-mur..
 
Huomenta. Toivottavasti mur-murin plussa vahvistuu ja mahdotontakin saa vielä plussan.

Minun tämän aamuinen haamulaiseni testissä ei sitten kuitenkaan pysynyt, koska nyt alkoi normaalia hurjemmat menkat. Mutta jotain siellä oli siis kehittymässä, muttei sitten edennyt. Lämmöt laski eilisiltana ja kaikki oireet häipyi jo silloin.... Joten aavistin tämän vaikka testissä klo 4 aikaan yöllä jotain näkyikin. Nyt vaan uutta kohti ja jospa nuo hormonit ois heräillyt hiljaiselon jälkeen ja jaksais jo seuraavassa kierrossa tai muussa kierrossa vähän paremmin. Aamun olen sureksinut :'( , nyt jo elämä alkaa voittaa taas vähitellen : /.

Nyt keskityn muihin juttuihin ja palailen tänne joskus myöhemmin. Mut voi siirtää tonne peruslistalle kp 1/24-26 ja yk 9.

putu:|
 
Terri Et voi kyllä edes kuvitella kuinka jännät paikat nyt on tosiaankin..Huh. Melkein jo pelottaa sekin että jospa se onnistuukin ja kaikki josta on haaveillut jo kauan onkin totista totta..siintähän se taival vasta alkaa. Joteskin jonkun aikaa jo niin tuudittautunut siihen ettei sita vauvaa koskaan tule. Vaan nyt taas alkoi toivoa että jospa kuitenkin vielä onni kääntyy.

Kiitos murmur ja ottis teille toivotuksista. Murmurilla hienot oireet, pelko pois ja testaamaan vaan.
Ottis onnea oilista, nyt juuri tämä voikin olla juuri se kierto jolloin tärppi käy.
Oispa mukava kun kaikki yht aikaa siirryttäis tuonne odottajiin..
 
I-K kiitos:)

pelko on ja pysyy..en oikein mieheltäkään tukea saa..tämä kun vielä "miun" salaisuus aivan..

Viimeiksi hän alkoi jo hiljaksiin uskomaan ja haaveilemaan että NYT!!
..ja sitten haamut ei vahvistuneetkaan..

En tässä miestäni lähinnä miltään yritä varjella - vain itseäni!

En nyt kestäisi hänen huomautustaan.."nuo ovat nyt noita siun "viivoja" vaan..
..paineet ja jännitys jo nyt niin kovat, että en kestäisi tuollaista kommenttia..:(

Ennemmin kertoilen hälle asiasta sitten jos testi tuosta edellisestä vahvistunut.
..että tähän on nyt jo menty, enemmän miun juttu nykyään koko vaavihaave..mies näyttäisi jo luovuttaneen.
 
Viimeksi muokattu:
murmur Ymmärränhän mie tuon pelon, oikein hyvin. Pettymys on tosi kova jos viivaa ei testissä enään näykkään. Olen tuo kokenut. Meilläkin mies jo on ehtinyt toivoa ja pettynyt kovin kun ei näin käykkään. Vaan itseään suojelee myös kun ei tosiaan kestä toisen kommentteja, sydäntä murjoo kun ja vaikka kuinka on pessimisti, väkisinkin toivoo että nyt nyt nyt..se vauvan alku pääsi kasvuun ja ihana ruusuntuoksuinen odotus aika alkaa..ja sen vauvan syliinkin asti saisi..
 


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa


Rominas
(40).............kp0/25-27....yk14(09/09 06/10 10/10) 2.
putunen (41)................kp1/24-32.......yk9....................3./1.yht.
Raputar (40)................kp5/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp5/24-27.......yk31...................4.
tetu68 (42).................kp11/27...........yk7....................3/1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp11/28.............yk4....................2.
Morticia (42)................kp13/29-34........yk 1v..................2.
Ottis (43)....................kp13/23-28...........yk16.....................1.
Iida-Karoliina (45).........kp17/23-29......yk16...................5./1.yht.
ulla4 (40)....................kp19/35-45......yk3.....................4.
Nuuttimus (41)............kp22/28-36.........y2v...................3.
sarppav (39)................kp27/28-32......yk3......................2.
wiiwi67 (42).................kp28/25-32......yk27 (3/10)....4.
Ballerina Bolero (40)....kp29/25-28.....yk34....................3.
mur-mur (45)..............kp30/28.........yk18(2/10 8/10) 3/2yht.
Mahdotontako (45).......kp31/29.............yk4....................1.yht.
taavi166 (39)..............kp32/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp36/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
onlydream (37)............kp62/23-29........yk?...................3


Mahdotontako (45) .........dpo19
mur-mur (45) .................dpo13:heart:(dpo13)
Ottis (43)........................dpo1
taavi166 (39)..................dpo0



ovistestiplussapäivä = dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
 
Mur-mur ja Iida-Karoliina, kiitokset.

Minä päätin tällä kertaa jakaa miehen kanssa tämän asian, kun muutoin olisi tuntunut liian yksinäiseltä. Eli kerroin vahvoista tuntemuksistani pari päivää sitten, ja yhdessä varovaisesti haaveilimme ja iloitsimme, jalat maassa kuitenkin. Ja nyt tämä pieni surukin on yhteinen. Tuntuu hyvältä, ettei tarvi yksin harmitella. Tämä lähensi meitä kyllä tällä kertaa ja oli meille hyvä yhteinen kokemus, mutta luulen, etten seuraavissa kierroissa puhu liian varhaisessa vaiheessa, vaan vasta sitten kun on vahva plussa. Näin ei voi joka kuukausi menetellä...
Tästä opin myös itse sitä, miten kannattaa jatkossa näihin juttuihin suhtautua. Toki näitä omia tuntemuksia tulee tarkkailtua aina, kun niitten kanssa joutuu elämään, toisin kuin miehet, mutta jospa pystyisinkin elämään nyt niin, etten tarkkailisi liikaa. Onnellinen olen silti siitä, että elimistöni ja hormonini vielä toimivat kuitenkin, joten lopultakin tästä tuli positiivista pilkahdusta tähän yritykseen =)
 
putunen Surut ja ilot joita parisuhteessa on ja niitä jaetaan ja niistä puhutaan, yhdistää. Niin minäkin olen kokenut. Meillä on yritystä takana jo pitkään ja siksi tuo että ei liian aikaiseen halua puhua liikaa ja luoda toivoa miehelle tai itselleen..ei putoa liian korkealta pilven päältä kun se mokoma sattuu niin kovin.
Olen saanut jonkun kerran tuon viivasen r-testiin ja sitten täti saapukin paikalle , niin varovaiseksihan siinnä tulee..Tosin iloisee siitä että yritystä on ja kuka ties se kerran vielä jatkaa kasvuaan ja maaliinkin pääsee.
Meillä nyt siis menossa viimeinen kierros ja luovutetuilla munasoluiilla ensimmäinen kerta.
Muistissa hyvin vielä tuo että peiton alla nimiä suunniteltiin ja pohdittiin..oli ihanaa. Vaan jospa vielä tuohon saadaan palata mekin..
Nauti vauvan haaveilusta ihan täysin siemauksin, sekin jo tässä iässä on aivan ihanaa kun vielä siihen on mahdollisuus.
Minä ainakin aivan koko sydämmestäni haaveilen , kun nyt vielä voin. Tulee se aika jolloin tästä vaan on luovuttava jos sitä pientä ei kuitenkaan tulekkaan. Suren sitten sen asian loppuun kun sen aika tulee ja lähenee se kuitenkin vääjäämättä koko ajan..Vaan nyt ensiviikon maanantaina saan matkaan sen toivotun vauvan alun tai alut, kun en tiedä vielä siirretäänkö yksi vai kaksi.
Toivon että saan kaksi matkaan, näin mahdollisuus onnistua on hiukan suurempi..
Sitten piinailen sen pari viikoa ja rukoilen että matkaan jäisi vauvan alku..
Nyt valmistauduttava töihin lähtöön..:wave:
 
Viimeksi muokattu:
ON: ihme vuotoa, ei tuu muuta kun pyyhkiessä. Siteeseen saakka ei tule mitään... Välillä jokunen verinen palanen hulahtaa pönttöön. Ei muuta...

Mitähän se taas enteilee? Eihän mulla vuodon pitäisi alkaa edes ihan vielä, vaan ei näistä naisten "vaivoista" ota selvää enää tällä iällä...: /
 
Ottis
Sarppav Kiitos päivityksestä! Mulla oli edellisessä kierrossa tätiaikaan ihmetuhruilua ja vuotoa ja jotain kiinnittymisyritystäkin, mutta täti tuli kunnolla paikan päälle vasta parin viikon kuluttua. Ts. Täältä vielä satasella peukuttelen, ett siellä olisi alkio kiinnittymässä ja ihme vuoto siitä johtuvaa :heart:.

mur-mur :hug: sun pelkoihisi. Minä odotan viivasesi vahvistumista, että saisin lisätä sut yrjöklubiin.

Putunen Ikävää, että täti sittenkin hyökkäsi kylään :hug:. Sulla oli niin vahvat tuntemukset, ett varmasti ehdit jo kovastikin elää toivossa, vaikkakin jalat maassa. Hienoa, että olet pystynyt asian miehen kanssa jakaa.

Meillä kävi vähän niinkuin mur-mur ja I-K:kin ovat kirjoitelleet, ett pari ekaa kertaa r-testiin toisenkin viivan piirtyessä sen onnessani näytin minäkin miehelleni, mutta sitten tuli sellainen olo, ettei viitsinytkään näyttää vaan itsekseen odottelin viivan vahvistumista. Mulla siinä kävi niin, että kun tarpeeksi usein itsekseni sulattelin pettymystä, aloin viivaa taas miehelläkin varmistella, mutta sitten kolmen kiinnittymisyrityksen jälkeen se alkoi jo vaikuttaa suhteeseen, kun mieskin kerta kerralta pettyi ja lopulta kommentit "Viivahan se on, mutta kovin haalea" alkoivat syödä itseä niin, että ei enää halunnutkaan pientä toivon ripettä toisen kanssa jakaa. Mullahan on niin käynyt, ett yli yli puolessa kierroista on kiinnittymisyrityksiä ollut ja väistämättähän siinä mies alkaa ajatella, ett vika on 'akassa', kun ei nappaa kiinni vaikka tärppääkin :ashamed:. Alussa tärppiyritykset todellakin loivat toivoa, että kyllä se vielä joskus onnistaa, mutt sitten alkoi jo vähän pelätä omiakin tuntemuksiaan, ett miten seuraavan yrityksen jaksaa ja siksi mm. minä pidin tässä yhden kierron verran taukoa, kun alkoi s-elämäkin olla yhtä pakkopullaa. Eikä siihen ole täysin iloa löytynyt vieläkään.

I-K Meillä nimien keksiminen vauvalle vaihtui miehellä höpöttelyyn kissalle siitä mikä nimi sille sopisi toiseksi nimeksi hänen sukunimensä kanssa. Ja kyllähän se mieltä lämmitti, kun mies oli mun kissaani 'adoptoimassa' niin, että sille jo nimeäänkin tarjosi. Ihanaa oli sekin.

mahdotontako Oletkos enää testaillut vai ihanko vain tätiä kylään odottelet?
 
Viimeksi muokattu:
Testi dippailtu päiväpisuun, n. 6h rakossa..ja tuollainen haalea se viivanen vain vielä on: / - vaikkakin vahvistunut. Tänään dpo14..pelottaa kyllä, jotenkin ei hyvältä näytä ja soitinkin hcg määritykseen jo lähetteen kolmelle kertaa.


Näyttää, että ylemmässä testissä 3 viivaa, mutta ei ole. Ylempi siis tämänpäiväinen.
Viiva ilmestyi näkyviin kyllä heti parin minuutin sisään ja vahvistui tuollaiseksi 15min, sisällä.(testi tulkittava 30min sisään)

Kuva ON todella huono..tuo kamera ihan susi!!:kieh:
..mutta napauttamalla kuvaa kerran, saa se vielä suuremmaksi..
 
Viimeksi muokattu:
Valalakaa ihanaiset minuun uskoa, että kaikki meneekin hyvin!!!!
Miulle jäi vielä yksi testi ja sen dippailen TOTT-päivänä..jospa se päivä toisi jo vahvemman viivasen.:heart:

Nyt olisi hedelmöityksen mukaan 4+0 ja edellisten menkkojen mukaan 4+1..laskettu aik n. 5.7.2011..hyvä kun uskaltaa edes ajatella..huiiiiii:eek:

Oletin tänään juuri olevan kierron viimeisen päivän kun ovis oli 12.10 ja luteaalivaihe miulla yleensä 15vrk.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur kultapieni, onhan se vahvistunut tuo viivanen kuitenkin jo :hug: ja kun päiväpisusta sen teit, sillä on varmasti noin hailakka. Meinaatko oikeasti, että maltat olla huomenaamun testaamatta, kun sinulla niitä testejä nyt kuitenkin on? Pääsetkö hCG:n määritykseen vaikka heti huomenaamuna? Peukutuksia, tsemppiä, toivoa, iloa ja uskoa sinulle :heart:!

ON Mulla oli lämpö 36.9 eli nousemaan päin ja arvaattekin varmasti, ett niin pösilö olin, ett tilasin jo testikaupalta herkkiä (10 mIU/ml) testejä 3 kpl, vaikka vähemmän herkkiäkin (20 mIU/ml) on vielä 4 jäljellä. Viikon päästä piinailuttaa jo minuakin varmasti kovasti ja hyvä niin, että saan ajatuksia vähän muualle.
 
Kiitos Ottikselle lohtuhalista ja -sanoista=)

Kyllä peukuttelen nyt kovasti sinulle mur-mur, että viiva vahvistuu ja plussa pysyy!! :heart: Aamuisinhan tuo hcg taso on suurimmillaan, joten jos huomenna tai ylihuomenna testaat aamulla, niin varmasti on jo vahvempi viiva. :) Plussasäteitä lähetän!
 
Ottis, putunen kaunis kiitos sanoistanne:heart:

Juuu, hcg märitykseen pääsen vaikka heti, menen luultavasti perjantaina.
..mutta jos saan kyydin aiemmin järkättyä, jo huomenissa tai torstaina.

Koetan jos mies voisi aamupäivällä käyttää tauollaan kun vien poikasen ensin eskaan.
..täytynee tuota haalea viivasta miehelle sitten näyttää..ihmetteleehän se muuten, mikä kiirus miulla nyt on labraan!:rolleyes:
 


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa


Rominas
(40).............kp0/25-27....yk14(09/09 06/10 10/10) 2.
sarppav (39)................kp1/27-32......yk4......................2.
putunen (41)................kp1/24-32.......yk9....................3./1.yht.
Raputar (40)................kp5/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp5/24-27.......yk31...................4.
tetu68 (42).................kp11/27...........yk7....................3/1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp11/28.............yk4....................2.
Morticia (42)................kp13/29-34........yk 1v..................2.
Ottis (43)....................kp13/23-28...........yk16.....................1.
Iida-Karoliina (45).........kp17/23-29......yk16...................5./1.yht.
ulla4 (40)....................kp19/35-45......yk3.....................4.
Nuuttimus (41)............kp22/28-36.........y2v...................3.
wiiwi67 (42).................kp28/25-32......yk27 (3/10)....4.
Ballerina Bolero (40)....kp29/25-28.....yk34....................3.
mur-mur (45)..............kp30/28.........yk18(2/10 8/10) 3/2yht.
Mahdotontako (45).......kp31/29.............yk4....................1.yht.
taavi166 (39)..............kp32/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp36/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
onlydream (37)............kp62/23-29........yk?...................3


Mahdotontako (45) .........dpo19
mur-mur (45) .................dpo14:heart:(dpo12)
Ottis (43)........................dpo1
taavi166 (39)..................dpo0



ovistestiplussapäivä = dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
 
Päivitin tuon listan vielä kerran tälle päivälle, kun piti tuo omani laittaa tuonne listan alkuun sitten kuitenkin... :(

No, jos tulevasta kierrosta alkaisi ajoissa sitten noiden ovisten testailun. Nyt taisi mennä vähän ohi, kun oletin kiertoni pidemmäksi kuin olikaan... Olihan siellä yksi haamu, taisi siis ovis olla juuri ohi silloin.
Höh, sanon minä!

No ei kun uutta yritystä päin !
 

Yhteistyössä