Sarppav Kiitos päivityksestä! Mulla oli edellisessä kierrossa tätiaikaan ihmetuhruilua ja vuotoa ja jotain kiinnittymisyritystäkin, mutta täti tuli kunnolla paikan päälle vasta parin viikon kuluttua. Ts. Täältä vielä satasella peukuttelen, ett siellä olisi alkio kiinnittymässä ja ihme vuoto siitä johtuvaa :heart:.
mur-mur :hug: sun pelkoihisi. Minä odotan viivasesi vahvistumista, että saisin lisätä sut yrjöklubiin.
Putunen Ikävää, että täti sittenkin hyökkäsi kylään :hug:. Sulla oli niin vahvat tuntemukset, ett varmasti ehdit jo kovastikin elää toivossa, vaikkakin jalat maassa. Hienoa, että olet pystynyt asian miehen kanssa jakaa.
Meillä kävi vähän niinkuin mur-mur ja I-K:kin ovat kirjoitelleet, ett pari ekaa kertaa r-testiin toisenkin viivan piirtyessä sen onnessani näytin minäkin miehelleni, mutta sitten tuli sellainen olo, ettei viitsinytkään näyttää vaan itsekseen odottelin viivan vahvistumista. Mulla siinä kävi niin, että kun tarpeeksi usein itsekseni sulattelin pettymystä, aloin viivaa taas miehelläkin varmistella, mutta sitten kolmen kiinnittymisyrityksen jälkeen se alkoi jo vaikuttaa suhteeseen, kun mieskin kerta kerralta pettyi ja lopulta kommentit "Viivahan se on, mutta kovin haalea" alkoivat syödä itseä niin, että ei enää halunnutkaan pientä toivon ripettä toisen kanssa jakaa. Mullahan on niin käynyt, ett yli yli puolessa kierroista on kiinnittymisyrityksiä ollut ja väistämättähän siinä mies alkaa ajatella, ett vika on 'akassa', kun ei nappaa kiinni vaikka tärppääkin :ashamed:. Alussa tärppiyritykset todellakin loivat toivoa, että kyllä se vielä joskus onnistaa, mutt sitten alkoi jo vähän pelätä omiakin tuntemuksiaan, ett miten seuraavan yrityksen jaksaa ja siksi mm. minä pidin tässä yhden kierron verran taukoa, kun alkoi s-elämäkin olla yhtä pakkopullaa. Eikä siihen ole täysin iloa löytynyt vieläkään.
I-K Meillä nimien keksiminen vauvalle vaihtui miehellä höpöttelyyn kissalle siitä mikä nimi sille sopisi toiseksi nimeksi hänen sukunimensä kanssa. Ja kyllähän se mieltä lämmitti, kun mies oli mun kissaani 'adoptoimassa' niin, että sille jo nimeäänkin tarjosi. Ihanaa oli sekin.
mahdotontako Oletkos enää testaillut vai ihanko vain tätiä kylään odottelet?