Huomenta ihanaiset!
Sangah; tervetuloa joukkomme! Toivotaan sinulle plussaa ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia, jos sieltä plussa tulee. Oireet ainakin ovat suotuisat
En viitsi päivittää meidän listaa, kun en oikeen enää ole kartalla, mitä viikonvaihteessa tuli uutta tietoa. Jos sen siis joku muu tänään laittaa, mä voin sitten taas viikolla hoidella sitä (lupaus!)
Itsellä ei mitään uutta. Joku kyseli mun r-testailuista. En ajatallut vielä vähään aikaan edes harkita asiaa. Mulla kierto kun on ollut normisti vähintään 30 päivää, joten jos tätsy ei kyläile, niin vasta ensi viikon alussa, ehkä...
Olossa ei ole mitään uutta, eikä poikkeavaa. Joten normielämää tässä mennään.
Tänään aloittelen halloweenin juhlien valmistelun. tai nehän on meillä pojun 2-vuotispäivät, joten hilpeää haamuilua vaan meillä. Jos tekisi tänään sellaisia tuikkukynttilätelineitä. Tai kartongista kurpitsankuvia ja sinne sisään sitten joku lasipurkki (piltti tms).
Ja sit jo vähän pikkuleipiä, haamunmuotoisia väsäisi. Ostin meinaan haamumuotin...
Ulkonakin on meillä niin harmaata, että sinne ei viitsisi mennä sitten millään. Vaikka tekisi hyvää kävellä metsässä jokunen hetki. Tosin ei tää flunssa vielä taida olla tarpeeksi poissa, että voisi itseään rasittaa kovast...
Että sellaista meillä tänään!
Mukavaa maanantaita teille kaikille :wave: