40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Hysteria, mullahan oli toivoirikkaana varattu se varhaisraskauden ultra tälle päivälle ja kun sitä sitten peruin niin tulin siinä puhelimessa toisiin ajatuksiin(ja kun tuo vuositarkastuskin ois pitän jo keväällä tehä) ja vaihdettiin vaan käynnin aihetta. Tohtorisetä katto, että kaikki näyttää olevan OK ja just niinkun pitää. Limakalvo on alkanut uusiutua ja kolmessa kerroksessa (tai jotain.. siinä kaikkea ehtiny tajuta kun luetteli niin nopiaan). Sitte se kerto sen minkä mie jo ite tiesin: ovuloin parin päivän päästä :) . Vasemmassa muniksessa kuulemma kolme follia ja oikeassa kaks+ noin 20mm johtofolli. "Tänään olisi jo hyvä olla yhdynnässä".. no kenen kanssa kun mies pelaa Golfia rapakontakana!! No eipä kait...ihan työkomennus se on ja tiedettiin jo puoltoista kuukautta sitte mutta kun tää edellinen raskaus ei jaksanu pidemmälle niin nyt sitte vähän harmittaa. Siis jos missaa hyvän oviksen päivällä : /

Ei se kummepaa muuten jutellut. Totesi vaan, että kaiken kuulemansa ja näkemänsä perusteella kyllä se raskaus on ihan mahdollinen vielä ilman mitään kummempia apuja. Jopa joka toinen raskaus tällä iällä päättyy km:n. Ja saattaa käydä vielä kolmannenkin kerran mutta tällä iällä ne ei heti diagnosoi, että olis "taipuvainen keskenmenoihin" koska ne munasolut nyt vaan ei oo sitä parasta ykkösluokkaa enää a sillon on hyvä, että tuleepi pois. Ja kuinka monta kertaa sitä täällä lukee, että "tällä iällä" :LOL:
 
Miten piinailupäivät voikaan olla näin hitaasti eteenpäin matelevia? Ja kun kuitenkin tiedän 99 %:n varmasti, että kaikki tämä piinailu on aivan turhaa. Ei meillä ole voinut nyt tärpätä mitenkään, eihän, kun ei ole aiemminkaan tärpännyt, ja kun raskautumisen mahdollisuus on tosiaan jotain 1-5 %:n luokkaa "tässä iässä".;) Ja varsinkin kun en halua tippua korkealta taas...

Mutta jotain ihanaa ja toiveikasta tässä piinailussa ja toivon ylläpitämisessä kuitenkin loppujen lopuksi on. Ja tunteepahan elävänsä, kun ensin on toiveikas ja varovaisen onnellinen, ja sitten taas murheen murtama muutaman päivän, kunnes toivo pikkuhiljaa taas nostaa päätään. Eipä tällaista ketjuakaan muuten olisi. =)

En juuri nyt osaa kenellekään Teistä palstalaisita mitään erityistä sanoa, kun en tunne teitä vielä niin hyvin, enkä muista kaikkien vaiheita, mutta ihanilta ihmisiltä tunnutte. En ole miehelleni kertonut, että täällä kirjoittelen, kun se yrittää suhtautua tähän vauvaprojektiin hyvin varovaisin toivein, vaikkakin kai toivoo tosi kovasti sisällänsä. Kai se kokee pettymyksetkin aika lujasti sitten, niin ei halua herätellä toiveita ainakaan itsessänsä. Joskus kun olen enemmän hänelle höpissyt kaikista kuvitelluista oireista, niin hän on alkanut toivoa myös, ja ollut sitten aika hiljainen menkkojen alkaessa. Niinpä olen nyt hyvin varovasti oireistani maininnut ihan ohi mennen, mutta hän totesi, ettei kaikenlaisia kutinoita pidä uskoa...

Niin, mulla oli su-ma-ti iltoina ihan menkkaoireiden tuntuista juilimista, mutta sen jälkeen on ollut jotenkin toisenlaista. Nyt ei enää tunnu mitään oireita, ei kuviteltuja eikä todellisia. Mutta sieltähän ne menkat varmasti taas putkahtaa viimeistään huomenillalla, kun ollaan päästy kahdestaan mökille. Romanttinen alku viikonlopulle :D

Mutta entäs jos eivät alakaan, ja jos tästä nyt jotain kehittysi - sitä en uskalla enkä osaa edes kuvitellakaan. Se olisi ihme. :confused:

Plussaista syksyn väriloistoa kaikille! :flower:
 
Tetu]: Hyvä , että kaikki näytti hyvälle ultrassa ja jospa se oikea aika olisin nyt se sunnuntai, uskon niin!!=)[/B

Putunen
: Näin se menee ensin odotellaan ovista, sitten nautitaan oviksesta jos mahdollista ja sitten jännätään 2 viikkoa , sitten iloitaan edelleen tai petytään..ja taas toivo alkaa nostaa päätään ..hassua;=)

Hysteria: Väriltään vähän vanhan ajan sininen sellainen vaaleampi versio=)

Niin ja toinen lapsenlapsemme tulee olemaan poika, tänään selvinnyt, vaikka kauan olemme niin arvelleetkin, koska edelleen pahoinvointia rv21 aikaan. tänään siis oli tuo rakenneultra!:heart:


Mukavat pvn jatkot jokaiselle!=)

mahdotontako:heart:
 
tetu68 No hyvä kun asioita selvis. Jos sulla on kerran ainakin viis follia hollilla, niin sittenhän sulle vois periaatteessa tulla vitoset, vai? Vai oonko nyt missannu taas jotain... (Ei olis eka kerta) :whistle:. Voisko se mies keskeyttää työmatkansa vedoten hätätapaukseen: vaimoni on puutteessa nyt eikä viidestoista päivä :LOL: Mä en muuten suostu uskomaan tohon "tässä iässä joka toinen menee kesken"-juttuun. En suostu! Ja sillä siisti. En usko en usko en usko! Uskon että useimmat menee hyvin loppuun asti.

putunen En voi muuta kuin kompata sua tossa piinailun manaamisessa. Piina on niin.... PIINAA. Koita kestää ja hyvinhän sinä kestätkin kun on romantiikkaa tiedossa. Ja ties vaikka täti ei tuliskaan sotkemaan teidän romanttista viikkistä ;).

Mahdotontako Vanhanajan sininen, sellainen savuinen/usvainenko? Ihana väri :)!
 
Jos ole oikein ymärtäny niin normaalisti niistä folleista kypsyy yksi (tai sitten ei mitään) munasoluksi asti.. tosin ne "ei identtiset" kaksoset on sitten kai luomusti niitä jos on kypsynyt kaksi. Sopii korjata jos kirjotan jotain hassua.

No sillä on lento ens yönä mutta se pyörähtää kotinsa kautta ja lentää vasta sunnuntaina Suomeen. Tätä kun ei osattu ennakoida, että näin lähelle osuu. Normaali kierrossa olis menny ohi jo aikaa sitte mutta kun nyt siirty viikolla niin tässä ollaan ja kyllä minuu harmittaa niin vietävästi. Voihan se olla, että ei sieltä mitään irtoa mutta kun on jo kahesti plussannu niin oletettavasti jotain on myös kypsynyt vaikka ei ole valmista tullut.
 
Ottis
Onpa tullut ihanan paljon tekstiä :). Kiitos kaunis teille kaikille niin Hystiksen sukkakehuista kuin symppauksesta hyödyntämättömän oviksen suhteen. Tietenkin toivoin, että o-testin t-viiva olisi vielä tänään vahvistunut, mutt niinpä ei käynytkään eli eilinen jäi ovisplussaksi. Oviksen pitäisi siis olla tänään kp13. Ihan hyvin ovis siirtyi nyt edelliskiertojen kp10:stä vähän myöhempään. Kuitenkin kun mietiskelen kiertoja ennen km:eek:on johtanutta raskautta ja aikaa sen jälkeen, niin huomaampa, ett ilmeisesti yrittämisen pakko ja stressi ovat mulla tehneet sen, että ovis on luonnostaan varhaistunut. Lopun enteitä siis :'(.

Sarppav Symppaus:hug: työstressistä. Se on ikävä vaiva. Mullakin oli joskus aika jolloin illalla viimeisenä ja aamulla ekana ajattelin joitakin sydämen päällä olevia oppilaitani ja totisesti tiesin silloin loman olevan paikallaan, kun aloin nähdä unia töistä. Toivottavasti stressi pian hellittää.

tetu68 Paikkojen tutkituttaminen ei ole koskaan turhaa touhua. Hienoa, että sulla on siellä johtofolli asemissa. Käsittääkseni on huonompi juttu todellakin jos ei sieltä joku kasva isommaksi, sillä se johtofollihan on juuri se, joka sitten puhkeaa ja myös hedelmöittyy kun ja jos hyvin käy :). Onnea matkaan!!

putunen Minä en ole oikein koskaan osannut kertoilla miehelle niistä olettamistani r-oireista, mutt ovisoireista olen kylläkin kertoillut ja paljonkin :). Silloin kun olen meihelle haamusta r-testissä näyttänyt olen myös huomannut hänessä toivon ekoilla kerroilla heränneen, mutt kun niitä haamutteluita on matkan varrelle osunut usein, tuntuu ett nykyään jaettas vain yhdessä pessimismi, että eihän tästä nytkään mitään tule ja sillä en mm. viimeisimmästäkään haamuttelusta miehelle kertonut mitään. Jotenkin sitä kai kuvittelee yksin olevansa vahvempi kuin jos joutuisi vielä toistakin rinnallaan kannatella. Toivotan teille romanttista ja ihanaa ihmettä yhteisen viikonlopun alkajaisiksi. Otahan siis ja plussaa :heart:.

mahdotontako Kiitos tsempeistä taas kerran. Tänäänkin kerkeää todellakin vielä pupustella, tiedän, mutt katsellaan edelleen millä mielellä mies on. Enää hän ei ainakaan voi sanoa olevansa asiasta tietämätön. Mulla todellakin on 7 kummilasta ja kutomiset keskitän heihin, koska viimeisimmän laskun mukaan sisarusten lapsia mulla on yhteensä lähemmäs 40 ja kolmannessa polvessa pian sama määrä. Taitaa pian olla niin, ett isotäti ei kaikkia sisarusten lapsenlapsia tunnistakaan ku niin harvoin nykyään tavataan :ashamed:.

Terri Kiitos myötäelämisestä! Mua niin aina koskettaa, kun täällä todella on teitä ymmärtäviä sydämiä. Kai mies olis toivonut vähän romanttisempaa lähestymistapaa, mutt musta on jotenkin tullut niin kyyninen, etten jaksa oikein panostaa tohon seksipuoleen niinkuin pitäisi. Toivotaan tuulten pian suuntaa muuttavan. Just laskeskelin, ett seuraava ovis osuu syysloman jälkeiseen viikkoon, joten jos laivamatkan sopivaan saumaan varaan, voi niiden huonojen simppojen alta-ajo onnistua ihan epähuomiossa hytin hämärissä ;). Tai sitten ei...

Hystis Kiitos kauniista ajatuksista. Juu, mä tiedän, ett mun pitäisi lähestyä jörnimistä toisesta kulmasta. Sitähän mä ne alkuajat tjottaillessa tein eli en koskaan kertonut oviksista enkä mistään vaan vain houkuttelin miehen seksiin, mutt sit alko sekin ottaa päähän, kun mies oppi liiankin pian siihen, että vain minä teen aloitteen. Kai mun pitäisi mennäviikonlopulta ne tissien räpläämiset sun muut käsittää esileikiksi, mutta kun mä ihan oikeasti tahdon jotain muutakin. Ja oikeasti taidetaan olla nyt sellaisessa pattitilanteessa, ett tästä ei ehkä niin vain selvitä eikä ainakaan vain oviksen aikaan pupustelemalla, joten uskon, ett kaikin puolin mun on parasta tyytyä ajatukseen, ett tää kierto oli tässä ja että seuraavaa hyödynnetään jos vielä yhdessä ollaan. Mutt hyvin vahvasti teen jo luopumistyötä niin vauvahaaveista kuin miehestäkin. Mehän tarvitaan ammattiapua, mutt tiedän ett mies ei siihen suostu, ei missään olosuhteisessa. Niin tärkeä hänelle tuskin olen, ett hän tekisi ihan kaikkensa ja enemmän tän suhteen parantamiseksi.
 
Viimeksi muokattu:
Moikkelis!!:wave:


Terri hyvä kuiteskin, että vuoto sieltä vihdoin tuli, vaikkakin outona..:confused:
Oikein hyvää ja menestyksekästä laihista siulle!!=)

..ja..niin..kyllähän miekin olen oikein onnellinen&kiitollinenhin kahdesta lapsosestani..vaan kun se yksi lapsonen:heart: vielä haaveissa vain sitkiästi on, ei mahda mittään..

sarppav ei se täti nyt siun luo tule - EIIIIII kun mie käsken sitä pois poikkeen pysymään!!!!:stick:..;)

tetu68 olipas hyvä, että ultrassa kaikki Ok, siitä on nyt hyvä jatkaa "harjoituksia":p
..tulispa se ovis+ vasta silloin lauantaina - ei vielä huomenissa!!!!:wave:

putunen juuuh, on tämä "piinailu" sellaista suloisen katkeraa aivan:rolleyes:..korkialta peppuselleen niin monasti miekii tipahtanut ja satuuhan se, ei mitään voi: /
..onneksi se pikku toivon jyvänen on AINA mukana, muutoinhan ei jaksaisi!:)
Plussatuulia:heart:+++++++:heart: siun suunnille!!

Hystis tämä siun pikkinen:heart: pysyy siellä lämpimässä kotikolossaan varppina!!!:)

Ottis voima&jaksu halituksia täältä:heart::hug::heart:


).(..kummallista tämä miunhin vuotonen - eilen ei tipaakaan ja tänään taas holahteli päivällä pöksyyn..
No, jospa se huomenissa jo olisi ohi, päästäisiin mekin miehen kera taas "harjoittelemaan"..:D
..sattuuhin ovis+ tuonne 7.10(torstai)..perjantaina sitten viimoset talletukset kun lauantaina olisi pientä syksyistä juhlintaa(näin ittelleni lupailin mennä viikolla;)) tiedossa ja ei tartte sitä jättää välistä pois.=)

Mukavaista päivää itte kullekkin&+++++++++++++!!!:heart::wave:

TE OLETTE IHANAISIA KAIKKI, MUISTAKAA SE!!!!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
En millään jaksa lukea kaikkea, joten menen näin t ö r k e ä s t i omaan napaan. Juuri äsken tilasin arsenaalin testejä. Sillai pöhnästi tilasin neljän jälkeen, että vasta maanantaina kolahtavat laatikkoon. No, jospa se olis taas viimenen kerta kun niitä tilaan. :rolleyes: Hah!

Mutta eteenpäin.
 
Ja perimmäisiin kysysmyksiin: tuntuuko kenestäkään muusta, että ns. normaalia elämää on vaan noin viikko - puoltoista kuukaudesta. Pari päivää tädin ilmestymisen jälkeen kun pahin pettymys on ohi sinne kp 10-12 jollon alkaa armoton oviksen odottelu ja kyttäys=). No siks kai puhutaan vauvakuumeesta :LOL:

O-testin tärväsin varmuuden välttämiseksi ja kyllä siihen haamunen ilmesty, jos osaa ettiä oikeasta paikasta ja oikein tihrustaa. Ja senhän mie jo osaan:p . Siitä TIETYSTI pamahti toiveet taivaisiin, koska tulkitsen sen TIETYSTI niin, että huomenna EI VOI OLLA tasvahvaa vaan sitte joskus lauantai-iltana eiks niin eiks niin eiks niin ? (kappas kun palo sipulit pannuun tässä kirjaillessa..no ei auta kun syödä vaan=) )

Jos semmonen ihme kävis niin turha on miehen kuvitella laukkuja purkavansa rauhassa ..taidan ihan vaan pyyhkeessä mennä oven avaamaan(pyyhe, ettei naapurit pelästy :ashamed:)ja saman tien hommiin. Tuo pahoillaankaan siitä olis, nuori mies =)

Miesasiaa, Ottis, siulle kun joskus ihmiset kirjottaa, että miten sie kestät ne miehen pahimmat tempaukset .. Kokemuksesta vaan, että kyllä ne kestää.. miekin 14 vuotta ja varmaan vieläkin olisin jos ei olisi "kauniisti" pyytänyt poistumaan talostaan. Yksin olin lapset ja talouden hoitannu kun herralla iltasin ja viikonloppusin kaikennäköstä projektia riitti ja viikonloppusin se tarkotti aina myös kännäilyä. Ja joskus jopa naisseuraa, joka en ollu minä. Hyviä päiviä oli 80% vähemmän kun huonoja ja mie vaan aina ajattelin, että sit ens viikolla asiat on paremmin ja kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu. No en tosiaan aina näin ajatellu vaan toisinaa kävi jopa miestappo mielessä mutta kun siitä saa saman kun ihmisestä niin pidin suuni kiinni ja olin kiltisti :D Lievän masennuksen sairastin, eikä se vieläkään saannu miun silmiä auki ..eikä mies ollu tokmoineskaan vaan jatko samaa rataa. Loppuaikoina lakkasin sitte välittämästä ja lasten kanssa harrastettiin omia juttuja, tehtiin reissuja kolmisin ym. en enää kerjännyt sitä mukaan niinkun ennen. Siitä se varmaan hermostu lopullisesti ja tuli se lähtökäsky=). Nyt sille jo jaksaa hymyillä.

Niin, että mitä mie tällä haluan sanoa: vaikka on vaikeeta niin ei se eroaminenkaan helppoa ole varsinkin jos toisesta kuitenkin ainakin sillontällön vielä välittää. Kyllä sekin aika tulee, että tiedä varmasti miten haluat jatkaa ja jos haluat. Tässä yritän tsempata sinua omalla kömpelöllä tavallani :hug:
 
Heissan ystävät! En ole ehtinyt kirjautua ja kommentoida..meillä sairastellaan ja olen kävelevä zombie..Kp pitää tosiaan paikkansa vieläkin.yhden testin olen tehnyt tossa alkuviikosta,ja negaahan se näytti kuinkas ollakkaan..No pakko oli tänään ostaa vielä kun ei tätiä näy ei kuulu..Teen sen tässä lähipäivinä ellei nyt mitään ilmene..Mutta olo sen verta huono että nyt petiin ja ootteleen Salkkareita!
 
tetu68 jep, noin se miullahin taitaa olla ja h i k i s e e n se viikko(korkeintaan:eek:) "normaalia" eloa ja loput 3 on jonkin sortin kroppansa "kuulostelua, kyttäämistä, piinaamista":O..:D..woe woe!;)
Kellistä vain ketoon heti se miehes mörrikkä kun saapuitsee kotio - käy kimppuun vaan!!!:vampire:

Tosi "elämänmakuisesti" kirjoitteleit elostasi exän kera - Kiitos siulle kun kertoilit:)

nuuttimus mie sovinkin täti-sinipunaisen kanssa, ETTEI kuuleppa tule olleskaan siun luo - Yes, näin tein!!!!:wave::heart:

..miulle saattaapi Posti Pate jo huomenissa tuoda O-testejä, viimeistään maanantaina ja silloin onhin sopivasti kp8 joilloin aina aloittelenhin tuon dippailun..

Illanjatkoja kaikille, miulla reipas ja uuden uutukainen oloinen kun käväisin kampaajalla..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
tetu68, kiitos elämänmakuisista sanoistasi. Kai mä tiedän haluanko jatkaa vai en, mutt tänään olin niin pet-ty-nyt, ett miehen tultua kotiin ja saatuani pyykit kuivumaan, lähdin mökille. Pihan haravoin ja vaikk siitä laitoin kuvaviestin miehelle, ei hän ole vastannut. Kiukkuaa siis mun kiukkuamistani. Sanoisin, ett loppu on lähellä :'(. Mutt just ny mä aion mennä saunaan ja ehkä pulahdan järvessäkin. Aamulla aikainen herätys. Kauniita unosia kaikille :wave:!
 
Viimeksi muokattu:
Olipas meidän pino tippunut alas...

Meille kurvasi Tätsy punaisella Ferrarilla yöllä kylään :|

Joten päivittää saapi kp1, ja laita mun kiertoon 30-32 lienee totuudenmukaisempi.

Toivotaan, että parempi tuuri tästä kierrosta. Pitää yrittää bongata se ovis nyt paremmin kuin edelliskerralla... Ja testejä tilaamaan. Mitä suosittelette, mä olen meinaan ihan noviisi niiden käytössä.
 
Huomenta.

Kiitokset teille ihanaisille mukavista toivotuksista... =)

mutta....

sama tilanne kuin sinulla sarppav. Täti tuli kyllä meidän kautta teille eli ehti jo illalla tänne. Onneksi olin ilmeisesti jokseenkin onnistunut omassa psyykkauksessani, kun en nyt niin korkealta tippunut tällä kertaa. Olin paremmin pysytellyt maan pinnalla kuin muutamassa aiemmassa kierrossa. Pahoittelut sinulle sarppav. :hug: Minäkään en ole ovistestejä käyttänyt, mutta meillä on tilanne se, että kun me toistaiseksi vielä asutaan eri osoitteissakin, niin hyödynnetään kaikki tilanteet aina kun pystytään, muttei ovis aina osu juuri tapaamistemme ajankohtiin. Jos testailisi, niin saattaisi tulla turhautumia, kun emme aina pysty järjestämään yhdessäoloa ovisten mukaan... : /

Mutta ehkäpä voisi testailla noin muuten vaan, tuleeko ovista yleensäkään. Aattelin joskus loppuvuonna käydä ehkä tsekkauttamassa paikat gynellä tai jossain, että onko yleensäkään realistisia toiveita olemassa taikka jotain pientä lääkitystä tai tehostusta, joka voisi auttaa. Onko tällä palstalla monilla esim. clomit käytössä tai jotain muita? Mulla on kyllä säännölliset ja kunnolliset menkat, samanlaiset kuin joskus "nuorena" mutten tiedä voiko siitä mitään päätellä, tuskin kovin pitkälle...

Miehistä: mm. tetu68 taidat osata nauttia nykytilanteestasi, jos olet nyt löytänyt toisenlaisen miehen kuin mistä sinulla on kokemusta aiemmin. Minä ainakin osaan nauttia täysillä nyt, kun olen elänyt toisenlaisessakin suhteessa. Sen vuoksi (ja toki miehen toiveenkin vuoksi) olisi hienoa kokea myös yhteinen lapsi ja erilainen isyys ihan toisenlaisen miehen kanssa. Mutta ellei lasta kuulu, on hyvä ajatella yhteistä tulevaisuutta ja yhdessä vanhenemista myös ihan kahdestaan. Ja onhan meillä jo lapsia kummallakin, vain se yhteinen puuttuu.

Mukavaa perjantaita ja viikonloppua teille kaikille! Luulen, että siirrän nämä vauva-ajatukset nyt taka-alalle ja palailen, kun ne taas kuitenkin pyrkivät aikanaan pinnalle.:wave:
 
Mulle on tulossa ystäväyär kylään viikonlopuksi ja sitä ennen on paljon kaikenlaista hommaa. En varmaankaan kovin paljon ehdi tänä viikonloppuna tänne kirjoitella (oon niin ta-vat-to-man hidas kirjailija, ts. saan helposti kulumaan monta tuntia lukiessa ja kirjoittaessa ja netissä pyöriessä), joten nyt tulin vain piipahtamaan ja toivottamaan teille kaikille ihanille naisille aurinkoa, voimaa, lämpöä, uskoa, toivoa ja rakkautta viikonloppuunne :heart:. Perehdyn pinoseen paremmalla ajalla kun hommelit hoidettu.

Mutta nyt tässä kohtaa Ottikselle erityisen luja ja lämmin halaus. Ymmärrän sua paremmin kuin arvaatkaan!!! :heart: :hug:! Valovoimaa ystäväiseni :heart:.

sarppav ja putunen, kurja kuulla että täti tuli :'(. Voimia ja uskotaan, että ensi kierrosta se plussa tulis :attn:.

tetu68 Pidän kaikki peukut pystyssä että mies ehtii oviksen aikaan kotiin seksihurrrrjastelemaan :p.

Mur-mur 7.10. olkoon se The Bongauspäivä, josta se plussa sit tulee. Ja onnea uudesta kampauksesta :).

Taavi166 Just niin, eteenpäin :wave:!

Sen verran on, että eilen jostain puun takaa mulle iski paniikki, vaikka ei mitään syytä - voin edelleen ihan samalla tavalla kuin tähänkin asti eikä mitään vuotoakaan ole. Pelästyin vaan yhtä nuppineulanpään kokoista tahraa pikkuhousunsuojassa (mitä lie k****a oli). Tänään aamulla soitin klinikalle ja pyysin puhelinlähetteen verikokeeseen. Haluan oman mielenterveyteni vuoksi kuulla sen hcg:n nousun. Kävin verikokeessa nyt aamulla ja kolmen maissa pitäsi vastaus tulla. Ei muuten oo ihan halpaa lystiä tämä panikoiminenkaan; 51euroa tämä testi, eikä saa edes kelakorvausta, koska ei ole sairauden hoito!?! Kyllä se minusta on: mielensairastumsen estohoito.
 
Viimeksi muokattu:
Voi tätä ihmetystä..Predictorin raskaustestissä aika selkeä haamuviiva,jos siis haamu nyt voi selkeä olla..mutta tässä aamun kuluessa on vahvistunut..ohjeessa sanottiin että pysyy muuttumattomana..mutta en vielä kyllä mitään plussaa tästä nyt ajattele,ei ole oireita kyllä yhtään mitään ja lämpö on 36.3 eli alhainen mikäli olisi plussa..miehelle laitoin viestin että menkat on myöhässä viikon,siis oikeesti kai jo 2 vkoa.Epäilen että ovis oli tossa 17-18.9 joten katotaan nyt muutama päivä vielä rynniikö täti vai testailenko..Näyttikös tuo Predictorin aikainen testi sen haamuviivan,kun muistelisin että on ennenkin näin minulle käynyt jollakin testillä,mutta ei ollut yhtä selkeä viiva..aika jännää kuitenkin=)
 
nuuttimus Voihan viude-vaude :) :flower:. Nyt vaan apteekkiin kipikapi hakemaan toista testiä. Peikutan hirrrrtmusti että vagvistuis.

P.S. Mulla on selvästi riippuvuusongelma tän netin ja teidän kanssa :)! Mun ois pitäny hommeloida jo vaikka mitä, mutta käyn välillä surffaamassa jollain muulla sivulla ja sit taas kurkkaan tänne ja niin on kierre valmis- Nyt suljen koneen - ainkin toviks.

Pidän KAIKILLE peukkuja pystyssä samalla kun imuroin ja siivoilen.
 
Ottis
Sarppav ja putunen Pahoittelut tädin tulosta :hug::hug: ja molemmille paljon parempaa onnea uuteen kiertoon. Jospa pian plussa testiin napsahtaisi :heart:.

Nuuttimus Vautsi vau =):flower::kiss:. Se haamunen siitä vielä varmasti vahvistuu. Peukutuksia sille :heart:.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

putunen (41)................kp1/30-32.......yk8....................3./1.yht.
sarppav (39)................kp2/28-30......yk3......................2.
Ballerina Bolero (40)......kp4/25-28.......yk34....................3.
mur-mur (45)...............kp5/25-28.......yk18(km2/10).......3./2.yht.
Mahdotontako (45).......kp6/29.............yk4....................1.yht.
Raputar (40)................kp6/27...........yk4.....................2.
taavi166 (39)..............kp7/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp11/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp13/28.............yk3....................2.
Ottis (43)....................kp14/23-28.......yk15..................1.
tetu68 (42)..................kp14/27...........yk6....................3/1.yht.
liiza (44).....................kp19/24-27......yk30...................4.
ulla4 (40)....................kp26/35-45......yk2.....................4.
wiiwi67 (42).................kp29/25-32.....yk26 (km3/10)......4.
Iida-Karoliina (45).........kp30/23-29......yk16...................5./1.yht.
onlydream (37)............kp37/23-29........yk?....................3.
Nuuttimus (41)............kp38/28-36........y2v...................3. :heart:

Kadonneet lampaat:

Tilda69 (42)................kp?/28..............yk1....................2.



RKTT

ulla4 (40).......................dpo6


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Hysteria Kivaa viikonloppua sulle ystävän kanssa. On varmasti ihanaa saada viettää aikaa yhdessä :).

ON Yritän nyt vähän vähentää tätä palstailua ihan sillä ku ei tällä saralla elämässä nyt mitään tapahdu. Voin kuitenkin vielä ainakin toistaiseksi päivitellä, mutta jos on halukkaita tähän hommaa, vuoroja saa kyllä.
 
Ottis
Tulin kurkkimaan joko Hysteria on saanut tulokset verikokeesta, mutt eipä ole kellokaan vielä kolmea. Kerrothan meille sitten hetipian mitä kuuluu? Kaikki toivottavasti on kuitenkin ok ja sä hysteroit ihan suotta :saint:.
 
nuuttimus IHANAA, haamuinen selkeä siellä siulla - ONNEA HIRRRRRMU KOVASTI!!:wave::flower:
Toivottelen viivan vahvistumista!!!:heart:

sarppav, putunen..voihan surku, tätikö se tulihin:( lohtu halitus:hug: molemmille ja +++++:kasta tätä tulevaa kiertoa!!!:heart:

Kaikille ihanaisille rentoista ja viikonloppua!!!
 
Viimeksi muokattu:



Heippaus kaikille!:flower:

Putunen ja Sarppav: Pahoittelut menkoista ja Onnea paljon tähän alkaneeseen kiertoon!:heart:

Nuuttimus : Onnittelut haamusta!! Vahvistumisia sille toivottelen!!:flower:..Minulla Prediktor on aina näyttänyt vain raskautta, ei turhia plussia;=)

Hysteria: Huolesi on varmaan aiheeton, kovasti minäkin odottelen sinun kuulumisiasi!!:heart:

Tetu: Hyvälle näyttää, että ovishuippu onkin juuri sunnuntaina!;=)

Mur-murin kanssa samaan aikaan oileillaan sitten ilm;=)..tein ekan testin tänään hailakkaa oli vasta kuten kuuluukin;=)

Ottis: Toivottavasti rauha löytyy vielä, jos vaikka menisitte pidemmälle matkalle??

Munasarjoja kolkutelee, lähinnä oikeaa puolta, mikä minulla onkin parempi;=))

Ihanaa iltaa Mahdotontako:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä