40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Hystiksen pikkuiriikki tai pikkuriikit edelleen saa minut niin hyvälle tuulelle, miehesikin varsin suloisesti muisti kukilla ja kaikkea, niin ihanaa. Paljon tarrasukkia että riittää molemmille :heart:=) Minkämerkkisiä r-testejä sulla on kun viivat haalistuu. Ite oon säilytelly tuola laatikossa yli 10v. testiäkin eikä ole viivat mihinkään kadonnut. Apteekin oma ja Predictor tosiaan ainakin pysyy.

Ottis kellistä vaan se mies jos siltä tuntuu. Meillä ainakaan mies mistään pikkuvinkeistä mitään ymmärrä:rolleyes: liekö moinen miehillä ihan tapana. Ite ainakin oon huomannut että pohdin jotain asiaa päiväkaudet ja kuvittelen miehenkin niin tekevän ja sitten muka annan ymmärtää pikku vinkein jotain ja tää toinen kun ei oo kartalla ollenkaan. Kun vihdoin rohkaistun ja nostan asian pöydälle mies on pihalla kuin postilaatikko.

ON Tuo minun päivä tuolla listalla ei taida olla ihan oikein jos oviksen perjantaina pongasin taitaa tänään olla 4 meneillään. Kuka niistä kohdun nipukoista jotain ymmärsi tänään wc-käynnillä paperiin pikkusen jotain jäi ja piti tietty sormella koittaa tuleeko lisää niin taisin eka kerta eläessäni törmätä siihen nipukkaan, mahtaneeko tässä kierron vaiheessa olla jotenkin selkeämmin tavoitettavissa?

Kaikille plussakasta tulevaisuutta +++++++++++++ on niin ihana kun olette täällä:heart:

Kuinka monen puolisko muuten tietää että täällä palstailette? Meillä ei ainakaan mies tiedä vaikka tuskin sitä moinen kiinnostaisikaan, varsinkaan kun ei ymmärrä että juuri hänestä tänne kirjottelen :LOL:

Ottis
ulla4 Mulla oli varmaan sitten hurjan pitkä aika mökillä ku kuvittelin sun dpot jotekin sekoittaneeni ja vaikka eilen plarasin takaisinpäin vkln juttuihin, en tajunnut sitä tarkistaa. Kiitos siis korjauksesta. Mä laitan sen tonne oikein ihan justiinsa. Ihanasti kirjoittelit miehistä ylipäätään. Arvaamattomia kapistuksiahan ne on ja ajattelevat todellakin aivan toisella tasolla kuin naiset. Mulla on vaan ollut parikin tosihyvää homokaveria ja he ovat saaneet minut luulemaan, ett miehetkin osaavat ajatella, mutt taitaa olla toisin :).

Tuliko sulla kn:sta papruun jotain ruskeahkoa turhua vai puhdasta verta? Mennäkierrossa kiinnittymisvuodosta paljonkin googletin ja jäin käsitykseen, ett se on nimenomaan tuhrua se. Voihan sitä dpo4 olla jo jotain havaittavissa, sillä silloinhan alkiorakkulan luulisi juuri olevan porautumanssa kohdun kalvoon kiinni. Peukutuksia sinulle ihan hirmusesti, että tämä olisi Se Kierto :heart:!

Ottis
Mun mies tietää, ett palstailen ja uskoakseni palstankin ja on ollut siitä kiukkuinenkin. On varmaan sittemmin todennut, ett parempi vaan ku puran mieltäni jonnekin muualle kuin häneen, kun ei ole pitkään aikaan sanonut asiasta mitään.

Viimeksi muokattu:
Iltaa ihanaiset! Kokemuksen rintaääniä kaivataan: jos kellä ovislimoja tuleepi niin kuinka monta päivää ensimmäisten ilmestymisen jälkeen on ovista pukannut? Tässä mennään kp 12 ja äsken paperiin jäi sellaset jojot että ei meinannu loppua tulla..joo inhaa mutta näin tosiaan :x .

O-tikkuset on tilattu ja oletan niitten huomenna postista tupsahtavan mutta mutta.. jos jotain tosiaan tapahtuis niin voi voi: mies palailee vasta sunnuntaina reissusta ja pahoin pelkään, että ihan liian myöhään. Kovin alko tänään myös muniksista jomotella ja sitä ei kyllä aina joka kierrossa ole tapahtunu(ja kun olin pillereillä niin ei koskaa tietty =) )

Lekurin pakeille huomenna ja sitte ollaan taas viisaampia tai sitte ei =)

Mies tietää, että palstaa seuraan ja välillä päätään pyörittää kun näkee, että taas on sivut auki mutta se mitään sano. Hyvä ja oikein ihana on tämä mies..

OttisIhan oli ruskehtava pikku pikku tuhru mikälie eikä sitä sormeenkaan lisää tullut. Tiiä häntä vaan jotenkin turvottelee pelkäänpä että ihan täti fiilareita, vaikka ei niitä nyt ihan vielä pitäs olla : / No aika näyttää, yritän olla niin etten oliskaan, rauhallisesti sisään hengitys :whistle:ja puuh ulos, ettei stressi pääse iskemään :LOL:

Ottis Voi miten ihunat sukkaset osasitkaan kutoa Hystikselle=)nytpä hällä varpaat hyrräävät lämpimänä!!!:heart:

tetu68 juuri noiden "limojen" aikaan olisi hyvä pupustella - auttavat simoja pysymään hengissä&kulkemaan oikiaan suuntaan joutuisammin.
Tosin, ne saattavat kestää usiammanhin päivän - toivottavasti siulla sinne sunnuntaille asti!!=)

Ps. Jomottelut munasarjoissa, voivat olla vasta kasvukipuisia - miulla Kp3 ja niitä nyt!
Toivonpa siulla Ovis+ pärähtävän aikaisintaan lauantaina!!:wave:

Illanköllykkätä kaikille ja makoisia unosia kun simmu painuupi kiinni!!:heart:

Viimeksi muokattu:
Ottis
tetu68 Just samaa mietin minä noista ovislimoista ku suihkussa käydessä bongasin oikein vahvaa sitkeätä ovislimaa. Lauantai-iltana tunsin ekat limoittelut ja nyt on 5. ilta menossa tätä rataa. Ovis ehkä huomenna, mutt joskus mulla on alkannut tulla limoja 6:kin päivää aiemmin. Pupuilemaan siitä nyt. Niin minäkin aion onneani pian koittaa :). Piti vaan ensin kurkata kuuluuko Hysteriasta mitään.

Hysteria Jess!! Sä sait ne. Ihanaa, ett ne lämmittää molempia päitä. Mä kuules ajattelin saunasta tupskulla käydessä et sä varmaan laitat tänne kuvan niistä ja niin näytät tehneen. Lämpöisiä ajatuksia sulle ja tuplille ehkä myös :heart:!

ulla4 Lupaavaltahan tuo kuulostaa!! Peukuttelen sulle kaikin raajoin. 9 yötä enää ja ehkä jo plussaat :heart: =).

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Kiitos!

Hystis Iiik! Kuva on just siltä langanvaihtopuolelta, mikä on epätasainen ku en osaa kai oikein kiristää lankaa, tai jättää tarpeeksi löysälle. Mutt siinä just se tekemisen meininki näkyy :). Olen onnellinen, että sä oot onnellinen.

Kuvasin noi maailman ihanimmat villasukat tänään päälläni olleiden vaatteideni päällä (ööh, mikä lause). Värimaailma on just eikä melkein :heart::heart::heart::heart: Mä kerroin mun veljelle ja naapurillekin tästä jutusta. Nää on i-ha-nat. Ja tää koko juttu lämmittää sydäntä. Oon ihan ding-dong nyt.

Ottis
Kiitos Hysteria! Ihana, että tykkäät. Takuun tonne yv:nä just kirjottelinkin =).

Taisi jäädä pili saamati. Mies meni nukkumaan, minä perässä. Mies höpötteli kaikenlaista mitä pitäisi tehdä, minä siihen, että "Juu ja pitäis jörniäkin.". Mies oli jo selkänsä kääntänyt ja miltei tunsin kuinka hän yritti pidätellä hengitystä, ett vaikuttaisi nukkuvalta. 5 minsaa reaktiota odotin ja tulin olkkariin koneeni kanssa leikkimään. Aion hetkosen töllötellä ja alan sit nukkumaan. Nyt en simppoja sure. Näinhän tän piti mennäkin. Ja huomenna ei enää paikkailla :headwall:.

Huomenia! Onpas Hysteria saanut ihkut sukat ja hauska yhteensattuma nuo värit. Ottis on tulkannut Hystiksen persoonaa tosi hyvin palstalta.

Mulle taisi tulla täti kylään. Yleensä täti rynnistää rytinällä, mutta nyt on vaan pikkuruista vuotoa. Mikähän hörmööni nyt on kadoksissa, kun näin toimii. Luulisin kuitenkin, että poistuvaa kamaa olisi, kun ultrassa pongattiin kunnon limis ennen ovista. No pääasia, että uusi kierto käynnistyi ja pyörrytyskin on vähän helpottanut.

Mä yritän keskittyä nyt uuteen (vanhaan) harrastukseeni laihdutukseen. Jos vaikka pää pyörisi hiilihydraateissa ja proteiineissa luteinisoivan hormonin ja estrogeenin sijasta. Ei taida onnistua, mutta yritetään kuitenkin. Haluaisin päästä tästä sydäntä pakottavasta tunteesta eroon, joka esim. iski eilen kun muskarissa oli omaa lastani 2 vuotta nuorempi poika, jonka äiti oli viimeisillään raskaana. Pitäisi osata täysillä iloita, mutta ensimmäinen tunne on vain kateus. En halua tuntea sellaista. Ja kun oikeasti asiat ovat todella hyvin ja alan pääsemään helpommalla esikon kanssa, niin miksi haluan vauvaa? No siksi!

Parempaa aamunalkua teille kaikille! Ja plussia pinoon.

Ottis

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Ballerina Bolero (40)......kp3/25-28.......yk34....................3.
mur-mur (45)...............kp4/25-28.......yk18(km2/10).......3./2.yht.
Mahdotontako (45).......kp5/29.............yk4....................1.yht.
Raputar (40)................kp5/27...........yk4.....................2.
taavi166 (39)..............kp6/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp10/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp12/28.............yk3....................2.
Ottis (43)....................kp13/23-28.......yk15..................1.
tetu68 (42)..................kp13/27...........yk6....................3/1.yht.
liiza (44).....................kp18/24-27......yk30...................4.
ulla4 (40)....................kp25/35-45......yk2.....................4.
putunen (41)................kp25/24-26......yk7....................3./1.yht.
wiiwi67 (42).................kp28/25-32.....yk26 (km3/10)......4.
Iida-Karoliina (45).........kp29/23-29......yk16...................5./1.yht.
sarppav (39)................kp30/28-30.....yk2......................2.
onlydream (37)............kp36/23-29........yk?....................3.
Nuuttimus (41)............kp37/28-36........y2v...................3.

Kadonneet lampaat:

Tilda69 (42)................kp?/28..............yk1....................2.

RKTT

Hysteria (42)..................pp17 :heart::heart::heart:
ulla4 (40).......................dpo5

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Ottis
Tirulii Kiitos =)! Voisin melkein luvatakin meille kaikille sukkaset kunhan saisin ensin kummilapsilleni (7 kpl) sukat kudottua :whistle:.

Terri Pahoittelut tädin tulosta lienee jo myöhässä ku sitä olet ehtinyt odotella, mutt :hug: silti. Kyllähän piinailusta olisi hyvä päästä eroon, vaan minkäs teet. Mullakin nyt jonkinlainen kiehunta päällä ku mies pisti phistellen eilenkin. Seuraava ovis on oletettavasti 4 viikon päästä ja kun siihen lisätään tämä jo kulunut 7 viikkoa edellisestä oviksesta, tulee taukoa 11 viikkoa ja se on näillä vuosirenkailla hurrrrjan pitkä tauko yrityksessä. Joutuupa tässä nyt sitten samalla kasvokkain luopumisen kanssa ja alkaa pikkuhiljaa surra sitäkin.

Lämmin :hug: takaisin päin, Ottis. 11 viikkoa on pitkä aika, vaikka jälkikäteen lyhyt, kun tärppi osuu kohdalle. Mutta toivotaan, että tuulet ovat toisenlaiset tänään ja pääsette yhteisymmärrykseen.

Sinulla on upea katras kummilapsia! Siinä saa heilutella puikkoja ihan tosissaan.

Terrille :hug: tädin tulosta

Mä luulin, että Ottis kutoo yhdelle kummilapselle 7 sukat ja ihmettelin, että teetkö joka viikonpäivälle uudet sukat sille :LOL:
Luin sitten uudemman kerran lauseesi...

Täällä tuli eilen vessassa käydessä paperiin ihan pikkasen jotakin tuhrua, ja ajattelin, että täti siellä kolkuttelee. Mutta ei vielä ainakaan mitään sen kummempaa.
Heräs taas toivo, että olisko voinut olla kiinnityksestä johtuvaa tuhrua : /
Tutkin taas tuossa kalenteriani, ja laskeskelin, että mun ovis on oletettavasti ollut monta päivää myöhemmin kun oletin. Siis en ole sitä testannut tässä kierrossa. Onneksi oltiin miehen kanssa ahkeralla päällä petipuuhissa reilun viikon ajan ;) Sen jälkeen onkin ollut pikkasen hiljaisempaa ...

Yö oli taas ihan kamala, heräsin 4.30 enkä juuri nukkunut sen jälkeen. Mulla on töissä vähän stressi aikaa, joten se pitänee mua hereillä... Inhottavaa!

Huomenet kaikille!:flower:

Sarppav: Onnea edelleen plussan suhteen!! ja stressi on ikävä asia, tiedän minulle töistä tulee usein stressiä ja sitä ei pysty vähentämään, kun ala , on mikä on!

Ottis: Ihanaa sinulla niin monta kummilasta!

Terrille: Pahoittelut menkoista tai jos jo niitä odottelit, niin onnittelut, että alkoivat ja Onnea uuteen kiertoon!!:heart:

Hysteria ja Ottis : Ihanaa kun toinen osaa kutoa ja toinen saa niin omanlaisensa sukat, Ottis hyvin lukenut sinua Hystis, kun värit olivat mieleisest!! Kauniit sukat Ottis!!:heart:

Ullalla: Jännittävää ja Onnekasta piinailua!!:heart:

Minulla ei mitään kasvukipuja vielä ole kp 5 tänään, menkatkin ihan vielä on, että ihan normaalit jopa kauemmin kestävät nämä ovat!

Olen niin iloinen, olen osannut sitä pikkunuttua tehdä, voi, että on ihana raglanhihoineen:heart:

Mies tietää , että joskus olen kaksplussan sivuilla ja näkee hän sen sivuhistoriastakin , jos olen hänen koneellaan, on minulla tosin omakin kone, mutta poika saa käyttää tätä myös, on aivan uusi , ihana kone!!;=) ja splahjaksi saatu jo etukäteen:heart:

Ottis: Mutta tänäänkin kerkeää pupustella vielä, jos siltä tuntuu!=)

Tetu :joskus niitä limoja tulee tosiaan pitkäänkin, mutta toivotaan ovisplussaa lauantaille, niin ehditte edelleen sunnuntaina pupustella suotuisaan aikaan;=)

Aina unohdan ostaa greippimehua, josko tänään muistaisin??

Macajauhe on ihanaa, pieni maku siitä tulee jugurtin tai puuron joukkoon, mutta hyvä maku, uskon sen vaikutukseen, koska siitä niin laajalti on ollut puhetta ja hyvä myös Fittnes puolella aktiivisen urheilun tukemiseen:heart:

Terri : Ihanaa jos olet ajatellut painoa alkaa pudottamaan, tiedän se alku On nIIn Vaikeaa, mutta kun on sinnikäs tuloksia syntyy!!..Oikein paljon tsemppiä siihen!:heart:
Minulla edelleen liikuntakielto tällä hetkellä, mutta kyllä jatkossa saan taas liikkua norm..kunhan kaikki selviää.

Kaikille Ihanaa päivää ja tämä palsta on niin hyvä, kun saa rauhassa aikuisten kesken puhella näistä jännittävistä asioista!:D

BallerinaBolero : Toivotan, että siirtoon pääset jo tässä kierrossa , hyvin seurauksin!!:heart:

Raputar: Kiva, sinuakin näkee=)

mahdotontako:heart:

Viimeksi muokattu:
Ottis Saattaa olla, että sua voi harmittaa teit sitten niin tai näin; jos hyödynnätte oviksen, on edessä ah, aina niin ihanakamala piina. Mutta jos ette hyödynnä, sun ei tarvii miettiä moisia asioita, vaan voit keskittyä kaikkeen kivaan kun piina ei päätä pakota. Jokainen kuukausi tuntuu tässä iässä kullanarvoiselta, mutta ei se ole kuukaudesta tai kahdestakaan kiinni. Ihan totta. Älä siis murehdi. Piinaamattomuus voi olla nyt hyväksikin teidän suhteen suhteen? Toisaalta se toinenkin vaihtoehtokin olis. Kylläpä on hankala tilanne: /. Nyt toivon, että saat mahojutut päästäsi pois ja tilalle sellaisen aidon seksihalukkuuden, joka välittyy miehellesi, joka sitten innoissaan on mukana lemmiskelemässä. Voisitko koittaa jotain aivan erilaista taktiikkaa, lähestyä jörnimistä vaikka toisesta kulmasta :D. :hug:.

Ballerina Bolerolle oivallisen ihanan hedelmällistä tätä kiertoa. Toivon kovasti, että pakkasen pojat/tytöt pääsevät sinun sisään kasvamaan :flower:.

ulla4 Kiitos tarrasukkatoivotuksista. (Ottis muuten, by the way, seuraavaksihan sä voisit kutoa tarrasukat :)! Olis kuule jymymenestys ja rikastuisitkin varmaan). ulla4 fiksusti kirjoitit noista miehistä, itekin tuppaan aina välillä unohtamaan, ettei toinen ajattelekaan samalla tavalla kuin mä :O (mikä tietysti on omituista, koska mun ajatuksenjuoksuhan on tietysti paljon loogisempi kuin miehen :LOL:). Luulen kerran törmänneeni kohdunnipukkaani vähän samalla tavalla kuin sä; vahingossa. Joskus kun oon sitä yrittänyt etsiä, en oo löytänyt yhtään mitään. Jospa sä nyt bongasit omasi ja huomenna toteat nipukan kadonneen jäljettömiin, jonka jälkeen alat epäillä itseäsi ja aiempaa löydöstäsi, niin kuin mulle kävi :LOL: Mulle koko kohdunnipukka on suuri mysteeri! Miten sun olematta oleminen on sujunut :D?

Mun mies tietää palstaislustani ja joskus kyseli mitä tänne kirjoitan. Kerroin että täällä ihanat naiset tukevat ja kannustavat toisiansa. Ei se mitään sanonut, mutta olemuksesta näin että se oli vähän mustasukkainen teille! Nyt kun oon täällä yksikseni, ei oo vaaraa mustasukkaisuudesta ja käytänkin täällä lähes työpäivän pituisen ajan/päivä. Olen addiktoituvaa sorttia.. :)

Tetu68 mä luulen, että miehestä limajojot on kaikkea muuta kuin inhaa… Sunnuntaina heti vaan peiton alle ja päälle ja väliin lempimään. Meetkö lekuriin ihan yleistarkistuksen vuoksi vai jonkin erityisen syyn vuoksi? Toivottavasti oot viisaampi, ettei mene rahat ja aika hukkaan. Mulla muistaakseni aika monta päivää limastelua ja vasta sitten tullut ovis, vaikka limojen perusteella olisin päätellyt oviksen olevan käynnissä. Ja usein mulla oli seksihalut katossa monta päivää ennen ovista, just niiden limojen aikaan. Ja sit kun oviksen tikutin, niin ei ollut enää yhtään niin haluttava olo. Limat ovat kumma juttu:rolleyes:.

Raputar kiitos, sulle myös lämmin :hug:. Tuuthan perässä, jooko :heart:

Terri ja Mahdotontako Joo, värit tosiaan kertoo hyvin Hysteriasta, mutta niin ne kertoo myös Ottiksesta, sillä sehän ne kutoi :).

Voihan pahvi sitä Terrin tätiä :(, ettäs kehtaskin taas tulla! Ajatusten fokusoiminen johonkin muuhun on hyvä idea, joskaan ei välttämättä helppoa, kuten sanoit. Tee itselles joku tosi monimutkainen dietti muutamaks viikoks. Sellainen, jossa pitää punnita ruokia ja laskea kaloreita ja muuntaa niitä eri mittayksiköihin, niin ettei aivokapasitteetti enää pysty käsittelemään mitään muuta (niinku limoja ja hormoneja). Kateus on inhimillistä. Myrkyttäväksi kateus muuttuu jos sitä yrittää salata ja itseltään kieltää. Silloin kun mulle tulee kateuden tunne, mä sanon sen melkein heti ääneen jollekin, itse kohteelle jos mahdollista, ja sitten se kateus muuttuu hyvänlaiseksi kateudeksi. Mä oon pähkäillyt, että hyvälaatuinen kateus on sellaista, että toivoo itselleen myös - eikä toiselta pois. Samalla tavalla mä psytyn lievittämään muita ikäviä tunteita, kun vaan "tunnustan" ne ääneen. Silloin niistä lähtee kärki pois, ja se muuttuu rakentavaks energiaks.

sarppav Toivotaanm että oot oikeassa ja täti jättää vierailunsa siihen tuhruun vaan.

Mahdotontako Nuttu kuulostaa ihanalta. Minkä värinen siitä tulee?

Ottis, Mahdotontako ja mur-mur Kiitos tsempistä, koitan käydä parvekkeella joka päivä vähemmän ja lopulta vain haistelemassa kirpakkaa syysilmaa. Täydellisen oireeton edelleen, paitsi unettomuus vaivaa eikä ees väsytä :confused:.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä