40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Hystis!!!..kyllä miulla näkyy hauva animaationa:)..tuosta toisesta vain osoite?!!

Juu, siulla toisenlainen ohjelma - se voi hyvinkin vaikuttaa..mutta sait koirulaisen näkyviin..NYT OSAAT!!!!:wave: Hywä tyttö!!:cool:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Hysteria Maca on perulainen yrtti, joka kuuluu ns. superruokiin ja mm. lisää hedelmällisyyttä. Macavian.com'ista löytynee lisää tai vain kun googletat macajauhe-sanalla.

Taavi166 Jos vain on varaa, niin testaa digitaalisella ovistestillä. Sulla taitaa tosin olla oviksen tikuttaminen niin pitkissä kantimissa, ett kannattaa aloittaa joillan halvemmilla vaikka kotitestiltä tai halpatestiltä tai testikaupasta tilaamilla testeillä. Mammaksilta ei kannata tilata ku niillä vain Davidin testejä myynnissä ja niistä ainakin minä olen kuullut pelkkää huonoa.

Tosin just Davidin o-testin dippasin ja ihan ihmeissäni olen, kun näinkin selvää viivaa näytti. Aijaa.com - 6789449.jpg
 
Juu ei, en osaa ja sillä siisti:kieh:. Mulla se koira ei juokse, on vain kuva. Otin toisesta kokeilustani sen osoitteen pois, kun totesin sen olevan vain tyhjä osoite.

Mut sainpahan ainakin yhen kuvan, hywä mä. Nyt pitää lähteä koiran kanssa ulos, heipparallaa ja niitä valovoimasäteitä tähän päivään ihanaiset naiset.
 
Mistä kokeileit Hystis niitä valovoimasätehiä?..
Kyllä sie opit, usko poijjes!!


((muoks)) kylläpä miulla se koirulainen mennä vipeltää edelleen ja lujaa!!:D


Hystis saapi sukat-Ihanaaa!!!:):heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Hysteria Mahtavaa, ihanaa, upeeta. Sulla hCG-arvot aivan huippua :heart:! Onnittelut. Nätisti teki sun mies ku kukkakimpun laittoi =).

Kipasenpa tästä takas töihin ja vien postiin, arvatkaas mitä :)?
 
Ottis
mur-mur ja Hysteria Katellaanpa ihan rauhassa, mitä ilta tuo tullessaan. Ovistestin jätin apuköökin pöydälle silleen soppelisti muka silmistä sivuun laitettuna, mutt mies on sen vissiin huomannut. Niin se on joskus r-testejäkin yrittänyt mukamas sivusilmällä käydä kurkkimassa, etten minä huomais, jos en ole testistä heti sanonut. Mies par'aikaa nurtsia leikkaamassa, joten voi olla, ett siitä saa jo pientä vinkkiä.

Hysteria Ne sukat ei ole todellakaan mitään priimaa, mutt voin sanoa, ett niissä näkyy tekemisen meininki ja ne on lämmöllä tehty just sulle :). Laitoin kirjeenä tulemaan, joten pitäisi parhaimmillaan jo huomenna laatikkoon tupsahtaa.
 


Kokeilin minäkin;=)

Juu Mur-mur: Siinä on kaikki kulut mukana siinä hinnassa!!Eli on tosi edullinen;=)

Hysteria: Kyllä siellä taitaa nyt 2 olla kasvamassa, sano minun sanoneeini! ovat tukeneet toinen toisiaan.

Hysteria saa pian siis ihanat sukat jalkaansa;=)

Ottis : Tulevan oilin hyödyntämistä sinulle, jos siltä tuntu!..:heart:

minulla pää niin sekaisin olen koko pvn ollut tutkimuksissa, ainakin joitain hyviä uutisia tuli, mutta kokeita vielä edessä.

Ihanaa illanjatkoa kaikille!

Hysteria: Ihana sinun miehesi, kukkia lähetti!!:flower:

mahdotontako:heart:
 
Ottis
mahdotontako Kiitos toivotuksista. Järki sanoo, että tietty pitää oilia hyödyntää, mutt tunteet on vähän hiinä ja hiinä. En tiedä nimittäin kestääkö mun pää enää jos mies kieltäytyy tai jos ei tärppääkään. Olen aikalailla pattitilanteessa, mutt sehän on selvä, ett mitään ei saa ellei yritä. Mies lähti nurtsin leikattuaan heti kotipaikalleen harrastamaan, joten tässä nyt istun ja ihmettelen itsekseni mitä Oilin kanssa touhuaisin =).
 
Ottis
Näyttää toi kp-listan alaosa siltä, ett pian pitäisi plussis koppaan ropista.

Iida-Karoliina, tekös käytätte nyt ehkäisyä ja odottelette pääsyä Riikaan hoitoihin? Olenko kartalla :confused:?

wiiwi67 Me mentiin jossain vaiheessa samoilla päivillä. Mikäs siellä on tilanne, oletkos testaillut vai tyynestikö tätiä odottelet?

Sarppav, Ämy, BB ja Nuuttimus, teillä näyttäisi päivät olevan suht' täynnä, mikä on tilanne, olenko missannut jotain? Miten muistelisin, ett BB oli samassa junassa Hysterian ja Raputaren kanssa :ashamed:?

OD Sustakaan ei ole kuulunut pitkään pitkään aikaan yhtään mitään. Kp:t ainakin näyttäisivät täysiltä. Tuliko täti vai plussasitko etkä ole muistanut kertoa meille lainkaan :)?

Ooops! Näyttäis siltä, ett mun kandeis plarata viikonlopun jutut uudelleen, vaikka niitä kännyllä lueskelinkin.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
BB Näytät viikonlopun aikana negoja testanneen :hug:. Pahoitteluni :'(. Oletkos enää testaillut? Pitkittikö luget kiertoa vai onko täti tullut jo? Voimia jokaiseen päivään!!

lumeton Kuuluuko mitään uutta? Loppuiko tuhruilu ennenkuin kunnolla alkoikaan?

Terri Kussas kuuruilet, kun ei sinustakaan mitään kuulu :confused:?
 
Juuuh, olipa "kiivasta" keskustelua tuolla tiruliin laittamassa linkissä, jesttanpoo sentäis!!:D

Illanjatkoja&huomisiin kirjoittelemisiin:wave:..mie lähden maistelemaan tekemääni pizzaa lisää-Nams!!:p

:heart:mur-mur

((muoks)) Ottis en viittiny, jaksannu, enkä kehdannu kouhasta(tällä kertaa:rolleyes:) ..juma mitä keskustelua oli kyllä, meni jotenhin ihan "överiksi" aivan..niin kuin monasti - joku aloittaa ja sitten monta sivua väitellään/tapellaan ihan asian vierestä!!:confused:
 
Viimeksi muokattu:
Ämy
Hei!

Täällä mennään jo kp 6. Nyt on vähän mietinnässä että mitäs nyt sitten tehdään.

Minut voi poistaa listoilta. Käyn harvakseltaan lukemassa kuulumisia täällä. Hyvää syksyä kaikille!
 
Jopas oli tekstiä lapsettomuushoidoissa käyvästä 45 vuotiaasta. Että ihan piti työterveyteen tehdä hänestä ilmoitus :LOL: Täällä olisi ilmoituksen kohteita aikas monta. Taisi olla provo, joka kyllä sai aikaan vilkkaan keskustelun.

Minä en oo kirjoitellut, kun olen niin kyllästynyt omaan tilanteeseeni. Dpo 17 menossa, luget lopetin maanantaina ja menkkoja ei vieläkään näy. Eikä tietysti sitä plussaakaan testissä. Eilen ja tänään on pyörryttänyt kovasti. Onko pyörrytyksellä ja kadonneella tädillä mitään yhteistä, se onkin eri juttu. Pitäisi varmaan soitella gynelle, että kauanko tällaista jatketaan ja miten edetään, jos tätiä ei näy.
Nostan jälleen kerran hattua korkealle niille, joille kierrot huitelee ties missä. Varsinkin hoitokierrossa on todella ikävää, kun seuraava kierto ei käynnistykään oikean aikataulun mukaisesti. Jaksuja teille kaikille tästä vaivasta kärsiville.

Mahtoiko Ottis hyödyntää oilin? Näin sitä vaan sujuvasti miettii toisten seksielämää :))))

Minäkin veikkaan Hysterialle kahta sydämen pampatusta parin viikon päästä, niin vahva oli viiva testissä.

Mahdotontako, liittyikö tutkimukset vauvahaaveisiin?

Muillekin mukavaa päivän alkua. Ämylle vilkutukset, jos "jätät" ketjun. Minäkin olen taustailija, vaikkei sitä tekstimäärästä huomaakaan.
 
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Ballerina Bolero (40)......kp2/25-28.......yk34....................3.
mur-mur (45)...............kp3/25-28.......yk18(km2/10).......3./2.yht.
Mahdotontako (45).......kp4/29.............yk4....................1.yht.
Raputar (40)................kp4/27...........yk4.....................2.
taavi166 (39)..............kp5/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp9/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp11/28.............yk3....................2.
Ottis (43)....................kp12/23-28.......yk15..................1.
tetu68 (42)..................kp12/27...........yk6....................3/1.yht.
liiza (44).....................kp17/24-27......yk30...................4.
ulla4 (40)....................kp24/35-45......yk2.....................4.
putunen (41)................kp24/24-26......yk7....................3./1.yht.
wiiwi67 (42).................kp27/25-32.....yk26 (km3/10)......4.
Iida-Karoliina (45).........kp28/23-29......yk16...................5./1.yht.
sarppav (39)................kp29/28-30.....yk2......................2.
onlydream (37)............kp35/23-29........yk?....................3.
Nuuttimus (41)............kp36/28-36........y2v...................3.

Kadonneet lampaat:

Tilda69 (42)................kp?/28..............yk1....................2.



RKTT

Hysteria (42)..................pp16 :heart::heart::heart:
ulla4 (40).......................dpo4


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä