tirulii Samala sinä tuolla listalla menet kuin kaikki muutkin. Nou probleemaa ollenkaan. Lupaa tätsylle pullakahveet, josko se sitten tulisi ja pääsisitte kunnon hoitoputkeen. Toivon vain joku päivä saatava laittaa sut enste tonne RKTT-listalle ja siitä sit siirtää fanfaarien kera yrjöklubiin :saint:.On sulla kans paljon surua ollut kun on molemmat torvet menneet ku:jen myötä
. Elämä ei todellakaan ole aina (jos koskaan reilua).
Inia Kiitos paranemistoivotuksista. Olin kahden ekan tunnin aikana töissä kahden vaiheilla lähdenkö kotiin vai en ku vasen silmäkin lipatti niin, etten ollut mitään nähdä. Verensokrut varmaan vähän heittelee ku vienyt tää flunssa ruokahalutkin mennessään. Ihan sairaaksi itsensä tuntee ku ei kahvikaan maistu miltään :ashamed:. Ns. onnittelut normaaleista kuukautisista ja nyt sitten täysillä sitä plussaa päin. Kyllä sen totisesti sulle jo sois. Omaakin vuoroani suostuisin pikkasen odottamaan, jos silleen vain sais mitenkään onnea jaeltua.
Haave2010 Olipa siellä fiksua sakkia n-polilla kun ymmärsivät olla heittäytymättä hankaliksi vaikka olitkin päivän myöhässä. Kiva, ett Clomit tarjolla, jos ei nyt luomusti onnaa.
Hysteria Juu, mun testissä näkyi ja näkyy edelleen ihan selvästi siristelemättä haalea viiva ja minä näen siinä vaaleanpunaista. Tosin heikosti, mutt näen kuitenkin. Kuvaa siitä ei ikävä kyllä saa silleen, ett mitään tolkkua sais. Paintissa itse kattelin suurennettuna ja kyllä siinä jotain on. Ärsyttää silti tosiaankin mokoma täti. Vois tulla jo jos on tullakseen :headwall:. Tänään on tuhruilu lisääntynyt, mutt verta ei edelleenkään, vaan ällöjä mustia kuivuneen veren kaltaisia klönttejä vaan tulee pyyhkiessä ja nähtävästi ajan saatossa myös siteeseen
.
Ulla4 Kiitos peukutuksista edelleen, vaikk kohta saiskin alkaa jo sen tädin puoleen peukutella, mutt jotain tolkkua olis kiva tulla jo ihan tän lenssunkin vuoksi, ett uskaltais vähän tropata.