40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Tiirailkaa ihan rauhassa, mutt minä en ikävä kyllä näe näin koneella tikussa oikeastaan mitään :ashamed:. Oikein nolottaa tollasia tänne laitella, mutt saapi kertoa mielipiteitä. Minä kuvaset sitten hetken päästä poistelen.
 
Ottis et sie ole oljenkorsiin takertuva laisinkaan..tai muutoinkaan "dingding ja dongdong"

..MIE NÄJEN SITÄ PUNAISTA!!!!:heart:
..vasitenhin tuossa eka kuvasessa..

Suurensin 400% tuon näytön ja punertavaa AIVAN selvästi näkyitses!!!!=)

Woi mahoton jos se tuosta kuule vahvistuisi -IIIIIKKKKS!!
 
Viimeksi muokattu:
Hysteria Mulla sen vuoksi niin pieni annostus kun munasarjat tuottavat ominkin hormonein helposti ja nopeasti noita muniksia. Ekassa kontrolliultrassa kp2 näkyi jo muutama tulollaan oleva, sen vuoksi lekuri päätti ottaa iisisti noitten pistosten kanssa. Jarrua alan pistää jo heti tänään etteivät ylikypsyisi. Tosin tänään ultrassa pieni pettymys kun tulollaan kuitenkin sitten vain yhteensä noin 4 munasolua. Mutta ei se määrä vaan se laatu, eiks niin? Joo mäkin säilytän kynää huoneenlämmössä, se säilyy 3 kk siten, eli ei tarvitse laittaa jääkaappiin. Piikitykset on mulle helppoja, vetelen niitä mennen tullen itsekseni (heh) mutta se punktio asia erikseen. Huijuijui.. En halua sua pelotella, mulla on erikoinen tilanne ja punktio mulla _erittäin_ kivulias. Tämä riippuu siitä, miten lähellä munasarjat sijaitsevat kohtua. Toinen on mulla noin 1 cm päässä, toinen huitelee jossakin kaukana takana. Viimeksi olin sängyn pohjalla noin viikon punktion jälkeen, mutta tällä kertaa lekuri ounasteli että menee helpommin. Kipua en pelkää, sitä varten on dropit.

Kova hoppu, onneksi pysyvät ajatukset muualla kuin pelkissä piikeissä. Illalla olisi tyttöjen ilta, menen sinne vain autolla käymään ja vessassa meinasin käydä piikittelemässä! Huhhuh! Ajattelen siten että normielämän tulee jatkua.. Ja ystäviä aina niin ihana nähdä! Mukavaa viikonloppua, pysytään kuulolla! :wave:
 
Ottis
Kiitos mur-mur Mie jo pelkäsin olevani ihan sekopää, kun olin siinä jotain näkevinäni :(. Mulla ei kuitenkaan ole kuin niitä herkkiä testejä jäljellä, jotka ei muutenkaan reagoi mihinkään, joten luulen, ett selvyyttä ei tilanteeseen vkln aikana tule kuin tädin muodossa jos jossain.
 
Ottis Siun mies sietäis IIIISOOON potkun persauksille silloin kun noin nimittelee - "häpytön" mies..:mad:
..kylläpä miunhin miehekkeen suusta niitä rupisammakoita tulee aikas ajoin..voi v**tu noita miehiä(aina joskus..).. *huoks*:ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Mie testalin tuolla samalla testillä alkukuun(elo)kemiallisessa ja EI minkäänmoista viivasta enään tullut neljännellä testuksella: Eka pvä:nä 2x haamu+ David puikolla(25mIU/ml), toka pvä.:nä haaaalea haaaalea, haamun esiäiti Apteekin omaan ja sitten tuo Cittarin testi ihan blanco!(täällä noita siun testejä myy City market)

Tuota Precshek testiä on kehuttu täällä usiassa pinossa - eivät haamuta kuulemma ihan vähästä!!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Kyllä toi mun ruojake sai mahottelusta aikoinaan kuullakin. Mutt niin jäärä on, ettei edes selvinpäin ymmärtänyt pyytää anteeksi, paitsi sitten vasta kun sen plussatestin näki ja vannoin, etten enää edes päivää sanoisi jos ei pyydä anteeksi :LOL:.
 
Ottis
Minä ostin ton testin Prismasta ku kylillä viimeksi kävin, mur-mur. Niin juu ja olihan siinä kaksi liuskaa, joista toisen 'tuhlasin' keskiviikkoiltana ja alussa viivaa teki, mutt blancohan se lopulta oli. Sen puoleen tuo, ett jotain näkyviin jäi tänään, on jo jotain.
 
Viimeksi muokattu:
..nyt vasta pääsen kommentoimaan.Tuli nääs vieraita kesken palstailun..
Kyllähän nuin vahvaan oljenkorteen voi tarrautua!!! Kyllä mäkin siinä punertavaa näin!Suurensin kuvaa kuin mur-mur ja erotin selvästi.Voi Ottis kun minä niin soisin sulle tämän ilon..niin kuin me varmasti kaikki. Pidetään peukkuja!!!
 
Ottis KAAAAAAAMEA ilmaus moi maho lehmä! Kunka KUkaan voi sanoa toiselle tommosta?! :mad: :stick::mad::mad:

Mitäs keksitään sille vastavedoks? Hmm... Puupää lienee liian lievä, se on selvä! Entäs jos tekiskin niin, että jos toinen solvaa, ni ite alkaisikin kehua. "Pirulauta, ku oot komea/ hyvännäköinen/ seksikäs/ viisas/ taitava/ pystyvä/ älykäs/ kykenevä/ ihana/ miehekäs/ maskuliininen/ hedelmällinen/ hieno isä ja/tai kumppani/ mainio kaveri/ ystävällinen/ lämminsydäminen/ kohtelias/ niin upea, että oon ihan ylpeä!!! :kieh: Ja sanois sen ihan vilpittömästi (tai ainakin sen kuuloisesti. Niin, ettei tajuais sitä naljailuksi tai v****iluksi. Tai parasta tietty jos vois sanoa sen ihan vilpittömästi, sit vois teho olla paras.). Ja ei siis kerralla kaikkia kehumasanoja, jotta ei menetä tehoaan, vaan aina toisen solvatessa valitsis uuden kehumasanan. En tiedä onks joku kokeillu (mä en oo), mut ainakin teoriassa kuulostaa hyvältä. :LOL::LOL:

Mua saa sanoa tyhmäks, koska sitä oon iteki käyttäny, mutta sekin on yleensä vaan hellittelysana (äänensävystä ja kontekstista riippuen). Mun pahin solvaus toiselle on Fuck you! Onneks sun mies sentään edes sillon plussan jälkeen tajus pyytää anteeks. Pakko sanoo kyl Ottis ja mur-mur, et toivottavasti teijän miehet tajuaa olla tosi kiitollisia kun niillä vielä on teidät, moni olis nimittelystä(ainaki jatkuvasta) jo häippässy! Grrr. Kaulimella päähän vaan!

Voi itku, mul on varmaan ikänäkö tai huono tietokoneen näyttö, mut mä en kyl nähny :ashamed::( . Ku klikkaan kuvan kohdalta, se suurentaa sen koko ruudun kokoiseksi, mut en kyl nähny :(. Anteesk kun sanoin, mutta pyysit olemaan rehellinen. Mutta oikeesti; muhun ei voi nyt luottaa, koska mulla on mun vanhat rillit päässä. :attn: Jos mur-mur ja Tirulii näkee punaista, niin sit niis on punaista ja sillä selvä:attn:!!!! Vahvistumista puhallan, punaista väriä ++++++ peukutan! :heart:

Daria-10 Mäki oon yhden sortin ope, aikuissellainen. Nyt vaan en oo töissä ja aikaa on liikaa, niin että hulluksi tuleminen ja masennus ei oo kaukana – oikeesti. Nii, ja rakastan työtäni! Jota en siis nyt täl hetkel tee..:|
 
Ottis
Tirulii Sinäkin siis näit punaista? Alkaa mennä mielenkiintoiseksi, vaikka oikeasti edelleen odottelen tätiä ihan vilpittömästi :). Kiitos kauniista sanoistasi. Olisihan se hienoa, jos sen oikean vahvan toisenkin viivan vielä joskus näkisi.

Hysteria En minäkään näe noissa punaista silleen miten se koneelle isompana aukeaa, mutt sit jos todellakin saa 400% suurennosta niin sit näkyy punaista ja livessä paljaalla silmällä tai pikemminkin lasit päässä minä =). Munikset kai voi tavallaan irrota liian aikaisin, ett niitä ei saadakaan kerättyä talteen. Sitä kai Raputar tarkoitti. Ja siihen se jarrukin on lääke sit. Ei hätiä, varmasti kaikki menee hyvin.

mur-mur Oli kaksi liuskaa paketissa ja muistaakseni kasvojen kuva, vaalea lila paketti, mutt sen jo saunalla polttelin mökillä keskiviikkona, joten en voi varmistaa.
 
Ottis
Psst. Tilasin tädin. Ts. tilasin kotitestiltä pikana kaksi digitaalista viikkonäytöllistä digitestiä. Tää temppu on toiminut ennenkin, ett kun tilaa kalliita testejä, niin täti tuleekin. Tietty mä sen plussan mieluummin ottaisin, mutt oon pessimisti :|.
 
Ottis Kolme vastaan yks puolisokee Hystis = punaista viivaa siellä näkyy :)! Hitto että on jännää! Puuuuuuh puuuuuuh +++++!

Joo, täytyy vaan uskoa ja luottaa, että lääkäri tietää mitä tekee, kun teki mulle sen piikitys- ja ultra"lukujärjestyksen". Maanantain ultran jälkeen oon ehkä viisaampi.
 
Ottis
Hystis Niinhän se menee, ett kun olettaa, ett jotain ei tapahdu, se tapahtuukin. Mutt jännäillään nyt ku on alettu. Just sitä tikkuani kävin kattomassa ja kyll mä siinä edelleen näen aavistuksen punaista, mutt nimenomaan vain aa-vis-tuk-sen. En taida saunasidukkaa uskaltaa ainakaan ihan vielä kumota, mutt lähden tästä löylyttelemään. Kivaa iltaa kaikille!!
 
Hysteria, minä olen joskus piikittäny Puregonia ja mun muistaakseni ohjeessa oli että lääke säilytettävä jääkaapissa/kylmässä ja ennen piikin laittamista otettava muutaman minuuttia aikaisemmin kylmästä huoneenlämpöön... mutta tarkista ohjeista menikö näin?

Ottis, jihuu! plussaa pukkaa sulle! hyvä, hyvä

Mulla punktio maanantaina.

Mukavaa viikonloppua kaikille.
 
nillanilla peukkuja maanantain punktioon!

Inia onnea hoitokiertoon!

Muillekin tsemppiä ja onnistumisia!

Palaan n. kuukauden päästä taas piinailemaan. Kiitos kaikille jotka myötäelitte pettymyksessä :flower: Hoidot tuo hurjasti enemmän piinailua ja toiveita, siksi niissä epäonnistuminen sattuu myös enemmän.
 
nillanillalle menestyksekästä punktiopäivää maanantaille!!!:wave::heart:

Hysteria Juuh, ei se punertava ottiksen testissä näy jos tavallisesti kerran napauttaa hiirulaisella kuvaa suuremmaksi - 400% kun näyttöä suurensi, niin johan alkoipi näkymään.:)

..ja vielä: Olisi se miunhin ukko lentänyt kuin leppäkeihäs jos myötäänsä minua nimitteleisi:kieh:..suutuspäissään(oikkein kun-nol-la) ja harvemmin sitten tuota "harrastaa"..
..ehkä siksi olenhin asiaa "sietänyt" kun oikiasti tiedän, ettei tarkoita sanomaansa..satuttaa se silti kun jälkeen päinhin miettii..ja täytyishän hänen oppia hillihtemään kieltään, en häntä kyllä puolustele tässä asiassa hirmustii!!

Kyllä miekin "haistattelen ja tyhmittelen" - se ei ole niin paha mielestäni vielä.
..nimen omaan ittiäni hillihen..H I L L I H E N..se on juuri se bontti(ja ei TODELLAKAAN aina helppoa)..ja mies sitä ei osaa kun polttaa päreensä!!!:O

Ne nämä hilijaset ja tasaaset, "mualaispoejjat" kun suuttuu..niin..sitten se on tuollaista..
Olen siis itsekkin hyyyyyvin syttyvä, mutta nykyään hillitten ittiäni suht hywin=)

..mutta..Ottis..toivottavasti niille digitesteille ON oikiasti käyttöä ja testiruutuun pamahtaa sellainen teksti, että se vie siulta jalathin alta!!!!!;):heart:
..ja sitten siun mies saa vaikka niel-lä sen testin!!!..vai muka ma**..tai jotain..helvata sentäis: /


Mukavaista illanköllykkätä ihanaiset, mie lähenniin syöpöttelemään - Heips!!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Sait mut täällä taas hymyämään =). Niin totta turisit. Minä meillä varmasti normaalioloissa nimittelen ja moitin, mutt mies sanoo harvoin ja silloin tosi pahasti. Multa muutenkin ärräpäät irtoaa harvemmin, mutt jos mies sanoo v***u niin minä melkein pökerryn, niin epätavallista se on.


SS Varmasti on pettymys hoitokierron jälkeen suurempi, kun siihen niin paljon toiveita lataa. Onneksi et kuitenkaan ole kokonaan luovuttamassa, kun lupasit palata kuukauden päästä piinailemaan. Hyvää piinailutaukoa sulle :hug:.

Nillanilla Kiitos! Onnea maanantain punktioon. Kaikki raajat otan mukaan peukutukseen, että tämä saisi olla Se kerta, jonka perästä plussaat :heart:.

ON Niin vähän uskon minä kuitenkin raskauden mahdollisuuteen, kun ei missään tunnu mitään, ett just kaadoin lasiin punaviiniä ja aion sen nautiskella ennen nukkumaan menoa. Tuhrua iltapesulla löysin edelleenkin. Jotenkin outoa, kun ei verta mukana lainkaan, vaan kirkasta limaa jos jotain :confused:. Aamulla dippaan herkän puikkotestin ja jos ei siinä jo totisesti ala jotain näkyä, en usko enää mitään. Tai siis uskon, etten varmaankaan ole raskaana. Tai jos vielä epäilenkin niin ajattelin työterveyshuollosta kysästä maanantaina jos laittaisivat mulle lähetteen hCG:n mittaukseen. Kai siihen jo perustetta maanantaina on ku silloin tulee kuluneeksi viikko siitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa??

Kauniita unia kaikille! t. Ottis
 
Voi Sinä Solakka Silakka! Pieni tauko täältä tekee varmasti hyvää rikkinäiselle sielulle, täällä sitä on kaikki niin pinnassa koko ajan. Mutta muista, että täällä on aina ihania naisia sinua ihanaa naista tukemassa, komppaamassa, tsemppaamassa, symppaamassa ja myötäelämässä - sitten kun sen aika on, vaikka sitten kuukauden kuluttua. Paljon valoa ja rauhaa, uskoa ja toivoa ja rakkautta sulle SS. Voithan sä halutessas nyt vaan taustailla (siis vain MIKÄLI siitä ei tule sulle paha mieli) kirjoittamatta ite mitään. Ihan kuinka itse haluat. Hoida itseäsi, olet tärkeä!:heart:
 
Mur-mur Toi oli huippujuttu toi digitestin nielemisjuttu :LOL: . Toivotaan, että Ottis voi tarjota sitä RASKAANA-te(k)stiä miehen nieltäväksi heti huomenna aamulla. Miehen ilme olis varmana näkemisen arvoinen, hihii :D. Ja Ottis kuule, lasi punkkuahan on kuulemma ihan terveellistäkin jopa. Kauniita plussaunia sulle, aamulla on taas uusi päivä.

Rauhaisaa, levollista ja onnellista yötä kaikille myös minulta :flower:
 
Ottis
Kauniita unia sinullekin, Hysteria! Nuku hyvin. Olet ihana ihminen. Huomisaamulle ei ikävä kyllä digitestiä ole likoon laittaa, vaan vähän halvemmilla versioilla ajattelin vielä testailla. Mutt digihän on sitten ehdoton jos tietää olevansa raskaana ja haluaa tietää mennäänkö läheskään siellä missä pitäis.

mur-mur Muistelin taas sun joulukuista raskautta, ett sulla tapahtui kiinnittyminen tavallista myöhempään. Monentenakohan päivänä se oli oviksesta? Luin jostain, ett alkio kiinnittyy kohtuun 5-11 päivää hedelmöittymisestä (ja silloinhan se on 16-soluinen). Kuulostaa kyllä hurjalta, mutt jossain joku veikkasi peräti 15 vuorokautta. Joka tapauksessa.. jos olisinkin raskaana, niin olisiko mahdollista, ett kiinnittyminen olisi tapahtunut vasta dpo 12-13 ja sillä mulla ei testit ole aiemmin mitään näyttäneet? Vaikka olinhan mä siinä to-aamun First Signalissa jotain näkevinäni, mutt silti myöhään on mennyt, ett alkoi haamuttaakaan.

Ei niin, ett uskoisin ett huomisaamunakaan testissä mitään näkyy, mutt kunhan mietin :).

Daria10 Päivitin sut yrjöklubiin (se on ekalla sivulla). Tsekkaa tiedot muistinko oikein, ett plussasit maanantaina 30.8.2010 dpo10, kp21/29-34, yk on 7 ja tuloillaan onnellisesti kolmas lapsi, joka teidän toinen yhteinen. Jos jotain muokattavaa, ilimineeraa, niin teen parhaani oikaistakseni virheeni.

Nyt menen oikeasti nukkumaan =). Natinati!
 

Yhteistyössä