Ottis KAAAAAAAMEA ilmaus moi maho lehmä! Kunka
KUkaan voi sanoa toiselle tommosta?!
:stick:
Mitäs keksitään sille vastavedoks? Hmm... Puupää lienee liian lievä, se on selvä! Entäs jos tekiskin niin, että jos toinen solvaa, ni ite alkaisikin kehua. "Pirulauta, ku oot komea/ hyvännäköinen/ seksikäs/ viisas/ taitava/ pystyvä/ älykäs/ kykenevä/ ihana/ miehekäs/ maskuliininen/ hedelmällinen/ hieno isä ja/tai kumppani/ mainio kaveri/ ystävällinen/ lämminsydäminen/ kohtelias/ niin upea, että oon ihan ylpeä!!! :kieh: Ja sanois sen ihan vilpittömästi (tai ainakin sen kuuloisesti. Niin, ettei tajuais sitä naljailuksi tai v****iluksi. Tai parasta tietty jos vois sanoa sen ihan vilpittömästi, sit vois teho olla paras.). Ja ei siis kerralla kaikkia kehumasanoja, jotta ei menetä tehoaan, vaan aina toisen solvatessa valitsis uuden kehumasanan. En tiedä onks joku kokeillu (mä en oo), mut ainakin teoriassa kuulostaa hyvältä.
Mua saa sanoa tyhmäks, koska sitä oon iteki käyttäny, mutta sekin on yleensä vaan hellittelysana (äänensävystä ja kontekstista riippuen). Mun pahin solvaus toiselle on Fuck you! Onneks sun mies sentään edes sillon plussan jälkeen tajus pyytää anteeks. Pakko sanoo kyl Ottis ja mur-mur, et toivottavasti teijän miehet tajuaa olla tosi kiitollisia kun niillä vielä on teidät, moni olis nimittelystä(ainaki jatkuvasta) jo häippässy! Grrr. Kaulimella päähän vaan!
Voi itku, mul on varmaan ikänäkö tai huono tietokoneen näyttö, mut mä en kyl nähny :ashamed:
. Ku klikkaan kuvan kohdalta, se suurentaa sen koko ruudun kokoiseksi, mut en kyl nähny
. Anteesk kun sanoin, mutta pyysit olemaan rehellinen. Mutta oikeesti; muhun
ei voi nyt luottaa, koska mulla on mun vanhat rillit päässä. :attn: Jos mur-mur ja Tirulii näkee punaista, niin sit niis on punaista ja sillä selvä:attn:!!!! Vahvistumista puhallan, punaista väriä ++++++ peukutan! :heart:
Daria-10 Mäki oon yhden sortin ope, aikuissellainen. Nyt vaan en oo töissä ja aikaa on liikaa, niin että hulluksi tuleminen ja masennus ei oo kaukana oikeesti. Nii, ja rakastan työtäni! Jota en siis nyt täl hetkel tee..:|